Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko195
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
pant4deusz
pant4deusz

pant4deusz

Dołączył 10 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2635
  • Znaleziska 1808
  • Mikroblog 827
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 8
n_rostova
n_rostova
15.07.2019, 18:59:11
  • 0
gdzie kupić #bitcoin ? potrzebuję tylko żeby był kantor i portfel bo bitki do platnosci tylko mi potrzebne. no i najlepiej szybko, za pln i bez rejestracji/weryfikacji
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 15.07.2019, 20:06:58
  • 1
@n_rostova: jeszcze są bitcoinowe bankomaty (shitcoins.club - działają chociaż firma ma koszmarną stronę, ale zabawną nazwę)
  • Odpowiedz
drhab
drhab
drhab
09.07.2019, 07:30:34
  • 0
Pytanie laika - Jak wygląda rozwój bitcoina pod kątem technologii (np.: szybkości transakcji, weryfikacji, optymalizacji) względem innych kryptowalut. Czy poczciwy bitcoin ma jakiś sufit związany z wdrożeniem nowych rozwiązań, które inne kryptowaluty nie mają, bo są nowe? Czy może zmiany są możliwe, ale wymagają forgów (?) ergo są potencjalnie bardzo destabilizujące?

Są jakieś materiały w tym temacie?

#bitcoin
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 09.07.2019, 07:39:39
  • 1
@drhab: Hasła - Lightning Network, Shnorr signatures, Coinjoin, Liquid, RSK

Rozwój raczej bez hardforków.

Z LN jest najszybszą kryptowalutą ze wszystkich. Działa to nawet szybciej niż karty kredytowe (testwałem)
  • Odpowiedz
Bithub
Bithub
06.07.2019, 12:17:24
  • 0
Na nasz portal trafił kolejny wpis z serii Crypto Brawl♂

Dzisiejszy pojedynek to prawdziwa waga ciężka czyli pojedynek Bitcoin (BTC) Bitcoin Cash (BCH)

Zapraszam do komentarzy i opinii po "walce"

https://bithub.pl/artykuly/crypto-brawl-bitcoin-cash-jest-lepszy-niz-bitcoin/
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 07.07.2019, 11:20:24
  • 1
@Bithub: BTC jest tak samo szybki onchain jak BCH, ale jest droższy. Płaci się za wielokrotnie wyższe bezpieczeństwo. Wystarczy przypomnieć sobie wycofanie części transakcji na BCH oraz hashrate, gdzie double spend na BCH jest dość łatwy :)
  • Odpowiedz
g.....2
g.....2
konto usunięte 29.06.2019, 17:29:33
  • 0
#ankieta #bitcoin #kryptowaluty

Co zniknie pierwsze?

Co zniknie pierwsze?

  • Bitcoin wraz z jego wspaniałą społ. 35.4% (35)
  • Ethereum i rumun szambiarz i atari 64.6% (64)

Oddanych głosów: 99

  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 29.06.2019, 22:41:53
  • 2
Ja tylko napiszę o tym, co mi się w ETH nie podoba. Jest niestabilne API oraz metody naliczania różnych opłat. Był projekt inżynierski oparty o Ethereum który działał trochę jak rozproszone Allegro (powstał dowód koncepcji). Studenci stworzyli token ERC20, przygotowali optymalizację wykonywania smartkontraktów w celu minimalizacji zużycia gazu, ogarnęli problemy związane z przechowywaniem danych i tego typu rzeczy oraz rozważyli kilka różnych kontraktów z punktu widzenia ryzyka dla kupującego/sprzedającego oraz zaimplementowali, z
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 29.06.2019, 23:07:13
  • 0
@megaloxantha: Możliwe. Dziękuję za informację. Przyznaję, że od jakiegoś czasu nie śledzę tematu Eth, ale spotkałem jednego z tych już absolwentów i zapytałem z ciekawości co z ich projektem. Twierdzi, że już nie działa. Faktycznie brali pod uwagę Constantinople z tego co pamiętam.

(natomiast tak - jestem ciekaw książki Antonopolusa na temat Ethereum. Ta o Bitcoinie jest bardzo dobra).
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 29.06.2019, 23:14:19
  • 0
@megaloxantha: Właśnie zerknąłem na daty

6 lutego 2019 - koniec ich pracy
28 lutego 2019 - Constantinopole. Jak rozumiem był upgrade?

To może o to chodzi?
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 30.06.2019, 07:21:15
  • 0
ah chodziło o obronienie pracy, zrozumiałem, że obronili się przed zmianami.


Tak, większości studentów właśnie chodzi o obronienie i zostawienie (aczkolwiek są chlubne wyjątki :) ).

Dzięki za dodatkowe info.

@megaloxantha:
  • Odpowiedz
plaisant
plaisant
28.06.2019, 16:07:18
  • 3
108 000 transakcji nie potwierdzonych, rośnie od wczoraj, ulica wysyła swoje bagi :)
https://www.blockchain.com/fr/btc/unconfirmed-transactions
#bitcoin #kryptowaluty
plaisant - 108 000 transakcji nie potwierdzonych, rośnie od wczoraj, ulica wysyła swo...

źródło: comment_7AorhS1rN9VWKFSiOs9ENwaaAzfdUzg7.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 28.06.2019, 20:37:09
  • 0
@plaisant: ludzie, kto korzysta z blockchain.com? Przecież tu jest https://jochen-hoenicke.de/queue/#0,6m
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 29.06.2019, 22:42:56
  • 0
@plaisant: Lol, już się oczyściło xD

@Simple-Man: @plaisant: @nastynas:
  • Odpowiedz
Bogart
Bogart
22.06.2019, 13:02:55
  • 0
Kupować teraz, taniej nie będzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#bitcoin #btc #pdk
Bogart - Kupować teraz, taniej nie będzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#bitcoin #btc #pdk

źródło: comment_wfUIZUzSgAF2jUAFTaP3xqiKMLkFMQvo.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 22.06.2019, 13:13:33
  • 0
@Bogart: Już 11000 ;)
  • Odpowiedz
a.....E
a.....E
konto usunięte 20.06.2019, 06:10:37
  • 2
W krotkim okresie czasu HTTP wygra ale w długim Telnet wróci i pokona Http.

Logika BTC maksymalistów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#bitcoin #kryptowaluty
a.....E - W krotkim okresie czasu HTTP wygra ale w długim Telnet wróci i pokona Http....

źródło: comment_lek5YtJ0VVJfE7BMwLBuUumjXnctpLIk.jpg

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 20.06.2019, 20:26:57
  • 1
maksymalistów


@atari_XE: Erik Voorhees nie jest BTC maksymalistą. To tak jakby powiedzieć że Slipknot (jako że korzystają z mikrofonów) gra DiscoPolo. Aż musiałem się zalogować xD

@scriptkitty: @pawe88: @fervi: @taksanski_widelec:
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 21.06.2019, 11:48:43
  • 0
@atari_XE: No to jak ma się to do jego krytycznych wypowiedzi odnośnie BTC maksymalizmu? Jak to się ma do tego że jest on szefem platformy zarabiającej na różnorodności krypto? https://hackernoon.com/erik-voorhees-on-maximalism-kyc-shoddy-reporting-551d44c9de06
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 21.06.2019, 13:07:36
  • 0
@atari_XE: Myślę że takie stwierdzenie bez poparcia statystykami jest ryzykowne. Może być tak jak mówisz, ale może być tak, że właśnie "świeżacy" reprezentują stanowisko: każda kryptowaluta jest równa i może inna niż Bitcoin będzie tą obowiązującą?
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 21.06.2019, 13:29:39
  • 0
krytyki


@atari_XE: Niektórzy zapewne tak, ale moim zdaniem nie wszyscy (chociaż ci o których mówisz są na pewno wyjątkowo głośni). Zaobserwowałem, że są też tacy którzy nie twierdzą, że należy zabronić używania innych kryptowalut niż BTC, ale twierdzą że naturalnym procesem jest zbieganie w kierunku jednego odzwierciedlenia wartości. Jeśli o mnie chodzi, to zgadzam się z twierdzeniem, że raczej uciążliwe byłoby płacenie za różne produkty różnymi coinami - byłoby to
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 21.06.2019, 13:50:57
  • 0
@atari_XE: Nie wiem, ale jest taki ziom https://medium.com/@homeytel na przykład. Były też przykłady osób mocno załadowanych w BTC które chciały zniszczyć właśnie BTC i mocno się na tym przejechały (Roger Ver). Tak więc nie wiem, ale przedstawiam przesłanki sugerujące że może nie być ich tak mało.
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 20.06.2019, 20:22:13
  • 8
Wszedłem na tag po dłuższym czasie i stwierdzam że nie ma szans na porozumienie uczestników tego tagu z powodu odmiennego spojrzenia na temat. Dwie opcje:
1 istotna jest tylko cena, spekuluję dopóki się opłaca, wyśmiewam gdy przegram, wyśmiewam gdy zyskam, bo to i tak kasyno i nie ma różnicy czy Lisk, ETH, czy inne BTC lub BCHSV
2 mam stałą lub niestałą pracę, zarabiam i nieznaczną część tego wrzucam w worek BTC
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz
Autor
20.06.2019, 20:27:19
  • 0
WTC


@atari_XE: Nie rozumiem.. nie śledzę tak systematycznie. O co chodzi?
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz
Autor
21.06.2019, 11:45:17
  • 0
@Obruni: To jest naturalnie kategoria numer 2. Nie dopisałem o altach ponieważ chciałem zrobić krótki wpis. Wydawało mi się to naturalne :)
  • Odpowiedz
megaloxantha
megaloxantha
07.06.2019, 21:57:32
  • 13
Operator największego huba LN - LNBig (49.6% bilansu całej sieci) potwierdza tragiczny stan LN:
- miesięczne zarobki na opłatach to ok. $20
- na opłaty za transakcje otwierania i zamykania kanałów wydał ok. $1000
- dziennie przekazuje tylko 200-300 transakcji. Nawet jeśli jego hub ma tylko 10% transakcji to daje całej sieci 2k-3k dziennie - tragedia.

Tak jak pisałem w poprzednim wątku o LN - LN zaczęło się kurczyć bo "opłaty poszły do góry i
megaloxantha - Operator największego huba LN - LNBig (49.6% bilansu całej sieci) potw...

źródło: comment_eDURdRzZnyBSa8U3iv8xrFtSuhz8mah2.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 08.06.2019, 10:54:55
  • 0
@megaloxantha: @fervi: @jurekogorek666: Jeśli chodzi o używalność to LN jest 5 w kolejności najczęściej używaną metodą płatności na livingroomofsatoshi : https://www.livingroomofsatoshi.com/graphs
Tak więc zgadzam się - nie od razu Rzym zbudowano, ale kierunek jest interesujący
  • Odpowiedz
lunax
lunax
lunax
08.06.2019, 06:17:55 via Android
  • 0
#bitcoin Bitcoin nie osiągnie już nowego Ath. Po co komu pompować cene btc jeśli już ma sporą kapitalizację jak można łatwiej podnieść cenę xrp albo eth i przy tym więcej zarobić. Kolejny dowod jest to że pierwszy raz w historii Ath zrobiła inna crypto niż btc podczas bessy czyli bnb. Hossa odbędzie się na reszcie kruptuwalut. Wnioski wyciągnijcie sami w co inwestować.. dodatkowo słuchajcie p---------a samozwanczych guru tutaj to macie
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 08.06.2019, 07:46:14
  • 1
@lunax: A czy używałeś LN w praktyce? W wersji custodial (wallet of satoshi) jest najwygodniejszym rozwiązaniem do płatności jaki widziałem (włączając wszelkie paypale i inne). W wersji gdzie masz własne klucze jest ciągle całkiem wygodne (na przykład Ecclair), chociaż trzeba na początku poczekać na otwarcie kanału. W obu przypadkach jest co najmniej tak bezpieczne jak inne rozwiązania (typu metamaski i inne stellary), a jeśli chodzi o liczbę transakcji na sekundę
  • Odpowiedz

652

Twitter Bans Analyst Who Revealed AntiFa Connections With Journalists.

Pokaż treści 18+

Twitter Bans Analyst Who Revealed AntiFa Connections With Journalists.

Twitter banned a researcher dedicated to mapping out AntiFa's connections to journalists and the SPLC.

konto usunięte
z
humanevents.com
dodany: 30.05.2019, 21:46:01
  • 37
  • #
    rozrywka
  • #
    twitter
  • #
    antifa
  • #
    bekazlewactwa
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 31.05.2019, 19:41:23
  • 1
Czas na dissenter i gab ?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

fajny_login
fajny_login
31.05.2019, 03:28:16
  • 232
( ͡° ͜ʖ ͡°) #crypto #bitcoin
fajny_login - ( ͡° ͜ʖ ͡°) #crypto #bitcoin

źródło: comment_VBV1iRUbw7Y1IKPjB0ZbYfSoFl6VW9vg.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 31.05.2019, 05:14:09
  • 10
@fajny_login: klasyk :-)
  • Odpowiedz
a.....E
a.....E
konto usunięte 27.05.2019, 07:02:14
  • 7
Jak tak sie zastanowić to LN jest tak absurdalną koncepcją, że ciężko uwierzyć że ktoś mógł to wymyślić.

Gdyby przełożyć to rzeczywistą gotówkę ( do której BTC aspiruje ) to wyglądałoby to tak.

Chcę zapłacić sprzedawcy w sklepie stojąc przed kasą. Więc wyciągam 50 zł i daje osobie, która stoi za mną w kolejce, bo akurat mam z nią kanał. Ta osoba wkłada moje 50 zł do lewej kieszeni. Następnie wyciąga z prawej
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 27.05.2019, 08:10:32
  • 2
@aniechbedziesons: @aniechbedziesons: @Drakii:
LN działa na zasadzie dowodów kryptograficznych których bezpieczeństwo opiera się o blockchain (czyli BTC domyślnie). Transfery bankowe opierają się na zaufaniu i nadziei. LN bardziej przypomina sieć TOR. Plus sieci LN jest taki że jest najszybszym możliwym rozwiązaniem jeśli chodzi o liczbę transakcji na sekundę na świecie (nawet operatorzy kart płatniczych nie mają takich możliwości) a jednocześnie o ile blockchain będzie działał to
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 30.05.2019, 11:50:01
  • 1
@atari_XE: akurat od roku mam ustanowiony kanał i nic się złego z nim nie dzieje, a mam okresy nieaktywności.

Na btc dla każdego coś dobrego

Drogie ale nieodwracalne i niecenzurowalne transakcje onchain wraz z aktualizacjami kompatybilnymi wstecz (żaden inny blockchain tego nie ma).
Najszybsze na świecie (w sensie transakcji na sekundę) prawienieblokowalne, nieodwracalne, supertanie transakcje pod warunkiem bycia online lub
  • Odpowiedz
megaloxantha
megaloxantha
20.05.2019, 13:49:58
  • 9
Ostatnia wersja geth (1.9) synchronizuje pełny node ekspresowo (3.5h), aż się zdziwiłem. Problemy z synchronizacją ethereum to już przeszłość.
Cała baza zajmuje tylko 140GB (wszystkie historyczne bloki + stan).
#ethereum #kryptowaluty #bitcoin
megaloxantha - Ostatnia wersja geth (1.9) synchronizuje pełny node ekspresowo (3.5h),...

źródło: comment_MspKc0l1f6oRS7yKtHljGjBceyoz2BXY.jpg

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 20.05.2019, 17:58:20
  • 0
@megaloxantha: używałem kiedyś tego typu narzędzi i nie powiedziałbym że statyczna analiza kodu zdekompilowanego jest tak samo prosta jak źródeł dobrze napisanego i okomentowanego kodu opensource (oczywiście są też źle napisane projekty OS)
  • Odpowiedz

330

Zatrzymano właścicieli największej w Polsce kopalni kryptowalut. Zarzuty...

Zatrzymano właścicieli największej w Polsce kopalni kryptowalut. Zarzuty...

W poniedziałek i wtorek na zlecenie prokuratury zatrzymano Dominika H., Piotra W. i Marcina K., którzy poprzez dwie firmy zarządzali największą w Polsce tzw. kopalnią kryptowalut. Według śledczych od 108 osób wyłudzili 4,5 mln zł, a łączne straty mogą wynieść ok. 10 mln zł. Zatrzymani...

merti
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 15.05.2019, 13:15:18
  • 106
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    bitcoin
  • #
    kryptowaluty
  • #
    pieniadze
  • #
    banki
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 15.05.2019, 16:22:52
  • 26
@meldred: może dlatego że znasz tylko biednych ludzi? ;-)
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 15.05.2019, 21:36:46
  • 3
@nabzd: Nie wiedziałem że w czasach II wojny światowej był internet. Dzięki, uzupełniłem swoją wiedzę.
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 16.05.2019, 05:42:21
  • 0
@manstain: @nabzd: o ile się człowiek nie przyzna ze są to jego monety to BTC też nie tak łatwo powiązać z człowiekiem. Z tego powodu trudniej skonfiskować btc bo nie jest fizyczny i nie jest ściśle powiązany z człowiekiem (o ile oczywiście ma się własne klucze do portfela). Złoto z drógiej strony ma dobrą historię, ale większe jego ilości po prostu widać.
f.....k
f.....k
konto usunięte 15.05.2019, 13:17:39
  • 0
Jak ktoś mi przelał btc na portfel i jest niepotwierdzona transakcja ale hajs jest już na moim portfelu to mogę normalnie te btc wydać?
#bitcoin
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 15.05.2019, 16:11:39
  • 0
@filolek: jesli masz wspolczesny portfel (nie blockchain.info ani bitcoin.com) to możesz wydać i obie transakcje powinny przejść. Ewentualnie możesz podbić opłatę (rbf) jeśli wysyłający dał taką możliwość
  • Odpowiedz
pant4deusz
pant4deusz
pant4deusz 15.05.2019, 21:33:37
  • 0
@pant4deusz: @atari_XE: @fervi: @filolek: Poza RBF można jeszcze zwiększyć fee takiej transakcji z samej jej wartości. Tzn. odbiorca płatności który czeka na jej potwierdzenie może zwiększyć fee. Nazywa się to Child Pays for Parent


@cyberpunkbtc: faktycznie, zapomniałem :) Tak więc w sumie pytający ma już komplet informacji.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Strona 14 z 16
  • >
  • Aktualnie zajmuję się nauką. Lubię wymyślać i robić rzeczy. Umiem też trochę programować. Ostatnio płacą mi za pracę związaną z Bitcoinem

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 29.08.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 18.05.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking