no więc przyszła pora na druga edycje wykopowego serwera Counter-Strike 1.6. Ogólnie średnio mi się chciało i nie miałem na to chęci w tym roku, ale jakoś tak dziś wstałem i ogarnąłem to w 6 godzin z hakiem więc no, stoi. Działa. Serwer w 90% przypomina swoją poprzednią edycje z zeszłego roku, ale są pewne zmiany i dodatki.
-Kilka świeżych roundsoundów (które możecie wyłączyć komendą /rs jak nie chcecie tego słuchać co rundę) -System rang. Gdy napiszecie coś na czacie to obok waszego nicku będzie [Prefix] z rangą. Rangi aktualizują się wraz z ilością zdobytych fragów podczas całej edycji serwera. Nie mam pojęcia czy to działa, bo nie testowałem. Będą testy na produkcji.
Wszyscy dziękują Sebowi za karierę, ale nikt nie dziekuje Mikołajowi Sokołowi @SokolimOkiem za kilka lat pięknego komentarza. DZIĘKUJEMY MIKOŁAJ. Mam nadzieję, że wkrótce się spotkamy ponownie w kabinie komentatorskiej. Dużo zdrowia! #f1
@winsxspl: Sokół chyba się nie przejmuje tym końcem więc pewnie przejdzie do Viaplay. Głupotą w sumie by było gdyby jedyny dostawca nie miał go u siebie
Jeszcze ciekawostka odnośnie Brawna, bolid ten mógł wyglądać kompletnie inaczej i być jeszcze szybszy, a to wszystko dzięki inżynierom z pewnego japońskiego zespołu który upadł początkiem 2008 roku
Jak wiadomo Brawn korzystał z bolidu który zaprojektowała Honda, wykorzystywał on podwójny dyfuzor który powstał dzięki luce w regulaminie.
Toyota i Williams również wykorzystały szarą strefę wraz z Brawn GP, co doprowadziło do tego, że ich rywale złożyli bezskuteczny protest podczas pierwszego wyścigu. Sprawa trafiła do Międzynarodowego Sądu Apelacyjnego po czwartej rundzie w Bahrajnie - do tego momentu Brawn wygrał trzy z czterech pierwszych wyścigów - ale ponownie decyzja uznała podwójny dyfuzor za legalny.
Honda chciała stworzyć mistrzowski bolid więc rozdzielili pracę na trzy grupy, jedną w małym tunelu aerodynamicznym w Brackley, jedną w Teddington z działem aerodynamiki Super Aguri i jedną w Japonii z Hondą w Tochigi. Początkowo ludzie myśleli, że mogą wykorzystać wszystkie te tunele i uzyskać więcej korzyści, ale to nie do końca tak działało. To było całkiem interesujące, każdy znajdował inne rzeczy i każdy patrzył na inne rozwiązania i to był fajny eksperyment, żeby zobaczyć jak różnie koncepty bolidu się rozwijają. A potem, prawdopodobnie od czerwca 2008 roku, zaczęto pracować w dużym tunelu aerodynamicznym w Japonii i zaczęto łączyć te trzy projekty.
Większość koncepcji na którą się zdecydowali pochodziło od inżynierów Super Aguri, połączyli wszystko z tym co robili w Brackley, a sam podwójny dyfuzor wziął się od HGT w Japonii.
Szwagier cioci prababci mojego kolegi pracuje przy obsłudze klienta na Silverstone i od rana dostają niepokojące telefony - tutaj zapis jednego z nich: - Dzień dobry, ja chciałbym się zorientować w cenie biletu na tutaj GP Wielkiej Brytanii, - Tutaj u nas na Silverstone, tak? - Tak - A jaki pana interesuje trybuna? - Na trawie
#famemma
źródło: temp_file8152441474560205238
Pobierz