@JohnFairPlay durne przepisy UE z czasem zaczną zabraniać takich kangurów. Już teraz ciężko jest zrobić przegląd ze stalowym zderzakiem które głównie są w autach terenowych.
Siemka błotne dziki. Mam za dużo wolnego w pracy więc zaczynam się zastanawiac. Mam kia Sorento 1 z 3.5l v6 w gazie. Auto ma lift 2 calowy zawieszenia, nowe opony a/t. Po wymianie rozrządu (jakieś 10k km temu) i wszelkich płynów. Ogólnie niby gotowe do jeżdżenia. Ale oststnio zauważyłem że mam drgania na kole pasowym. I nie iwem czy to wina koła czy wałka. Będzie musiał ocenić mechanik. Do tego zauważyłem że
@ImeNs ja zawsze jestem zdania że jak auto ma potencjał to robić i się cieszyć :) sam inwestuje mase kasyw stare trupy co totalnie się nie opłaca ale daje mi to radość
Chce wymienić sztywne przewody hamulcowe na tył. Myślałem żeby połączyć je zaraz za silnikiem od spodu. Bo od strony komory mam w idealnym stanie i ogółem problem jest je z tamtad wydłubać. Jak myślicie czy to dobry pomysł? Nie pokorodują mi końcówki jak dam na spodzie? Oczywiście na tył dalej bym pociągnął miedziaka.
E klasa z przebiegiem niecałych 5 tysi. Stan jak z salonu. Te samochody rdzewiały na potęgę. Wyjątkiem są AMG, które były składane w innej fabryce i one mają inne zabezpieczenia antykorozyjne. Zwykłe E klasy są zjedzone przez rdzę praktycznie wszystkie, tu jest rodzynek. Jest drogo w h*j, ale nie zdziwię się jeśli ten samochód i tak się sprzeda (pewnie sporo jest do stargowania, ale i tu może być zdziwienie). Na stronie działa
@rzeznia22: @trololo55: Coś kiedyś czytałem że wersje na skandynawie miały inne zabezpieczenie niż reszta wersji, ale inne nie znaczy lepsze.
@D_R_O_Z_D: ogółem w210 jak gnije to i tak będzie jeździć bo rdza nie bierze elementów konstrukcyjnych. Pod jakim bym nie leżał to każdy miał podłużnice jak dzwon. Jedynie z ważniejszych rzeczy to same progi a bardziej mocowanie pod lewarki (tu akurat według mnie głupie rozwiązanie mercedesa
Ziomek kupuje pierwsze auto (btw ma 30 lat xD) i ma budżet.+- 20k. To mu kładę do łba żeby kupił jakieś A4 B7 bo na B8 to za mało albo jakieś Mondeo MK4. A ten idiota się mnie pyta czy takie BMW by nie było lepsze bo to jednak większe auto i na pewno bardziej wygodne xD
zawsze jak jestem w Warszawie to ogromne wrażenie robi na mnie to ile wieżowców tam wyrasta, prawie jak grzyby po deszczu. jakiś ewenement na skalę światową
@LRF1000W u mnie w pracy jest pełna klima szafy sterowniczej od obrabiarki cnc. Latem mamy po 30 stopni na hali a zimą to deczko p----i. Na innych maszynach nie ma tego i widać różnicę w sterowaniu
@trololo55 akurat mam jeden z ciekawszych silników diesla mercedesa z tych lat, na wyposażeniu prawie wszystko. Klimatronik, grzane skóry, parkotronic, xenon itp więc jak na lata 90 jest chyba dobrze i jest tak jak mówisz. Trzymam do więcej w garażu niż jeżdżę bo chce go zatrzymać już na zawsze
Mam felgi z modelu w którym śruby do kół są m14, chce je wrzucić do modelu gdzie były m12. Czy jak mam większy otwór na śrubę mogę dać mniejszą śrubę. Kołnierz jest taki sam w śrubach.
Chodzi mi o to że m14 wchodzą na styk a m12 się ruszają w feldze jak je włożę ręką, ale łeb śruby jest taki sam.
#mercedes #samochody