Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko225
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koder

koder

Dołączył 18 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1871
  • Znaleziska 816
  • Mikroblog 1055
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 21
  • Dodane (195)
  • Komentowane (581)
  • Plusowane (279)
koder
koder 04.08.2018, 11:55:06
  • 12
Trzeba być nieźle trzepniętym by latać statkiem z uszkodzonym reaktorem jądrowym, ale gra cię nie powstrzyma. Poziom trudności jednak znacznie rośnie gdy turbina przeciąża się i wyłącza co pewien czas. Ale jeśli chcesz robić za #januszekosmosu i przyoszczędzić, to czemu nie?

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Trzeba być nieźle trzepniętym by latać statkiem z uszkodzonym reaktorem jądro...

źródło: comment_bEs7HthYShbtcaYAEQIrTcGWdCJ8SfgO.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
04.08.2018, 12:06:17
  • 0
@mojemacki: Samoistnie? Musiałby być nieźle uszkodzony. Meltdown tego reaktora jest przy 6000K, pręty powinny się wysunąć przy 3500K. Mogą się oczywiście zaciąć od przeciążeń no i wtedy może dojść do eksplozji. Ale to się trzeba postarać.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
04.08.2018, 12:07:36
  • 0
@tRNA: Raczej nie. FTL to bardziej symulator dowodzenia statkiem, a tutaj skupiam się bardziej na pilotowaniu.
  • Odpowiedz
koder
koder 02.08.2018, 09:56:48
  • 5
Składam powoli stronę #stream dla #deltav. Powoli, bo zwiastun czeka w kolejce na konwertowanie ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ. W międzyczasie zatem pochwalę się nim zatem tutaj.

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Składam powoli stronę #stream dla #deltav. Powoli, bo zwiastun czeka w kolejc...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
02.08.2018, 10:25:41
  • 0
@Kopytko1: PAFO: Play And Find Out ( ͡º ͜ʖ͡º)

  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
02.08.2018, 10:49:20
  • 1
@waveq: Większość prac koncepcyjnych była w pierwszych tygodniach. Zawsze chciałem utrzymać nastrój twardej fantastyki, a z tego wynika masa rzeczy sama z siebie - jak działają silniki, widoczność lasera - takie sprawy.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
02.08.2018, 10:56:48
  • 0
A jeszcze jeden drobiazg - ta muzyka jest skomponowana specjalnie do tego konkretnego trailera, a gra będzie miała OST.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
03.08.2018, 05:48:59
  • 1
@djzidane: gameplay to tak 40% latanie i odkrywanie pierścienia, 30% kopanie i wożenie minerałów, 30% ulepszanie, naprawiane i handel statkami, 20% przetrwania w ciężkich warunkach jak nam się statek popsuje gdzieś w pierścieniu no i ze 20% zarządzania samą firmą wydobywczą, zatrudnianie ludzi, ubezpieczenia, etc.
  • Odpowiedz
koder
koder 30.07.2018, 06:09:11
  • 2
Drogi #gamedev. Osiągnięcia (achievements) #steam - w dzisiejszych czasach warto robić, czy nie warto? No i czemu?

Osiągnięcia?

  • Koniecznie, bez tego nie ma gry 41.9% (44)
  • Ani mnie to ziębi, ani grzeje 47.6% (50)
  • Osiągnięcia to rak na zdrowym ciele gamedevu 10.5% (11)

Oddanych głosów: 105

  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
30.07.2018, 07:06:17
  • 2
@redmonk: Jest kilka fajnych zastosowań: można na przykład nakierować graczy na fajną mechanikę, która nie jest bardzo oczywista. Np: rozwal asteroidy rozpędzając jeden w kierunku drugiego. Albo przetop trochę minerałów silnikiem termojądrowym. Albo zrób całą misję bez użycia autopilota.

Drugim częstym zastosowaniem jest swego rodzaju diagnostyka - po wydaniu, na podstawie statystyk jesteś w stanie określić, czy dany etap gry nie jest przypadkiem zbyt trudny.

Jeszcze dwa lata temu zakładałem,
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
30.07.2018, 09:48:34
  • 0
@frutson: Na razie wynik ankiety wychodzi raczej na "koniecznie zrób". A czy fajna, to już bardzo indywidualna sprawa. Ja się przy tworzeniu bawię bardzo dobrze ( #deltav )
  • Odpowiedz
Vadzajna
Vadzajna
27.07.2018, 12:50:30
  • 123
Siostra zrobiła ze szwogrem swoją pierwszą gierkę na #steam z tej okazji wylosuje z plusujących klucz (póki co jeden ale będzie więcej). (wieczorkiem)

Dodatkowo prośba o wykopanie, a niech się tam jej dobrze wiedzie w #gamedev :D

https://www.wykop.pl/link/4441659/siostra-zrobila-swoja-pierwsza-gre-na-steam-clusterdisaster/

#
Vadzajna - Siostra zrobiła ze szwogrem swoją pierwszą gierkę na #steam z tej okazji w...

źródło: comment_su8wAkVWjZyGsZ82sQo6Jr3d0SiBLNzm.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 27.07.2018, 12:54:58
  • 2
@Vadzajna: Gratulacje przekaż. Wiem ile to roboty i ile trzeba zaparcia, żeby coś w końcu wydać - sam składam właśnie stronę steam do swojej gry.
  • Odpowiedz
koder
koder 22.07.2018, 18:56:00
  • 1
Test w 4K. Trzeba trochę podrasować tło, ale oprócz tego wygląda zadziwiająco spoko. Oglądanie w mniej niż 4K jest raczej bez sensu, nic nowego w tym materiale niem ( ͡º ͜ʖ͡º)

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Test w 4K. Trzeba trochę podrasować tło, ale oprócz tego wygląda zadziwiająco...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
22.07.2018, 20:21:59
  • 0
@araneo: Dziwne, nie przypominam ich sobie z samego grania. Będę musiał się przyjrzeć temu dokładniej.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
23.07.2018, 18:43:16
  • 0
@Endrius: Nie mam 4k pod ręką, ale jak będę następnym razem testował to nagram takie.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
23.07.2018, 19:05:52
  • 1
@Endrius: pewnie, że tak. Dzięki temu sam mam tą grą zabawę, czasem wpadnę na coś, czego kompletnie nie przewidziałem i cieszę się jak dziecko.
  • Odpowiedz
koder
koder 21.07.2018, 10:19:36
  • 6
"Czarna robota" na ukończeniu. Menu pauzy to niby nic ciekawego, ale spróbuj go nie mieć w grze. Całe szczęście #godot całkiem przyjemnie obsługuje pauzę, można selektywnie zatrzymywać dowolne kawałki drzewa scen - ale i tak kilka godzin wtopiłem na różne przypadki szczególne. A to trzeba trochę inaczej obsłużyć pauzę w czasie cutscenek (pauzowanie cutscenki? TAK! od zawsze mi tego w grach brakowało), a to na ekranie tytułowym jest raczej bez
koder - "Czarna robota" na ukończeniu. Menu pauzy to niby nic ciekawego, ale spróbuj ...

źródło: comment_D07JjE6xqVBrDf4VTK2823q3jn0Q5kHA.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
21.07.2018, 10:54:31
  • 0
@araneo: O ile wiem, to był problem z uprawnieniami w template exportu - ale szczegółów nie znam, ja piszę pod desktop.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
22.07.2018, 07:12:46
  • 1
@Sinti: "Ukończony" to dużo powiedziane, ale jest to minimalna wersja - tj. nic nie jest rozgrzebane, wszystkie funkcje działają, tylko gra jest jeszcze mała i prawdopodobnie trochę nudna na dłuższą metę.

Teraz będzie dodawanie ficzerów, ale po każdym wracam do krótkiego etapu integracji, by gra była cały czas nadająca się do wydania.
  • Odpowiedz
koder
koder 19.07.2018, 20:21:42
  • 9
Każdy developer wam powie, że ostatnie 10% projektu zabiera 90% czasu. A to dlatego, że masa czarnej roboty spychana jest gdzieś na koniec, przecież teraz nie będę robił jakichś tłumaczeń czy głupich ekranów ustawień, to się zrobi na końcu. I tak rośnie wielka dymiąca kupa długu technologicznego, który trzeba w końcu spłacić.

To niewdzięczna robota, więc wolałbym w taką kupę nie wdepnąć na końcu.

Dlatego ekran ustawień i tłumaczenia zrobiłem sobie teraz, zamiast potem.
koder - Każdy developer wam powie, że ostatnie 10% projektu zabiera 90% czasu. A to d...

źródło: comment_Px27wjyvs6LKuSKPyIxrLBkTghYjOXGg.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
19.07.2018, 20:32:01
  • 1
@Papasanbaba: plan mam raczej ogarnięty :)
koder - @Papasanbaba: plan mam raczej ogarnięty :)

źródło: comment_xzIlPNSslMW0fhXlPYzvzWjzzHeYyC7u.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
20.07.2018, 05:27:54
  • 0
@Endrius: Dzięki! Nie zauważyłem.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
20.07.2018, 05:34:35
  • 2
@defaulttt: TL;DR: #godot był optymalny do tego projektu.

Na początkowym etapie rozważałem wiele możliwości - Unity, UE, Lumberyard, właśnie Godot, a nawet pisanie własnego. Pisanie własnego silnika zarzuciłem prawie od razu, bo miałem ochotę pisać grę, a nie silnik. To zresztą raczej dobry pomysł, bo w perspektywie czasu, to teraz bym się pewnie gryzł jeszcze z jakimiś pierdołami zamiast mieć praktycznie gotową MPV.

Duże silniki trochę odrzucają mnie podejściem do
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
20.07.2018, 21:58:10
  • 1
@evaunit01: W tym projekcie tylko GDScript; nie mam zapotrzebowania na wydajność GDN.
  • Odpowiedz
koder
koder 17.07.2018, 21:31:38
  • 13
Dziś mam do pokazania szkic sekwencji opuszczania pierścienia (w sumie czwarty z kolei, ale poprzednie nie były warte pokazywania).

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | twitter | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Dziś mam do pokazania szkic sekwencji opuszczania pierścienia (w sumie czwart...

źródło: comment_EEK25gEFpffaBfdgDOJZE6ng2GxYHEQr.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
17.07.2018, 21:58:17
  • 1
@Kopytko1: To jest nagrywane w 720. W 1080 interface wygląda teraz tak:
koder - @Kopytko1: To jest nagrywane w 720. W 1080 interface wygląda teraz tak:

źródło: comment_UTQ9cqaNIXBe9rZ7bw1XwfK7PzFi2Zpw.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
18.07.2018, 08:22:27
  • 1
@Migfirefox: Powinno dostosować się do każdej rozdzielczości. Testowałem na przykład 1200x1600 (pionowy).
koder - @Migfirefox: Powinno dostosować się do każdej rozdzielczości. Testowałem na p...

źródło: comment_8tahFwDwjAHbhpp4Avw4CFw8rFGJMpNZ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 30
  • Strona 20 z 30
  • >
  • https://games.kodera.pl/dv

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.04.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.12.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.04.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking