@Stona: Trochę jednak obronię wydawców, bo na Steam gdy ustalisz podstawową cenę, to wszystkie pozostałe są już zasugerowane. Pewnie większość wydawców indyków nie orientuje się w rynkach i po prostu zatwierdza tą sugestię.
PS. Statek z gry to kopiuj wklej maszyny Pi i Sigmy (który był kopiuj wklej czegośtam z zachodniej TV? :D )
Kosmos 1999. Nie, nie kopiuj-wklej, ale faktycznie można dostrzec pewne
@brass: Wiesz, akurat mam to z pierwszej ręki. Wpisuję sobie cenę w $ i dostaję od razu listę we wszystkich walutach, jak tam Steam proponuje. I widzę, że w takiej Rosji byłoby domyślnie o połowę taniej, niż u nas. A wersja gry jest dokładnie taka sama.
Z tego co rozmawiałem ze znajomymi gamedevami, to oni wcale nie patrzą po rynkach oprócz domyślnego i swojego własnego podwórka. Zakładają, że jeśli Steam
@brass: Jak ten fakt ma się do hipotezy, że odsprzedawanie kodów powoduje taki układ sugerowanych cen? Bo skoro rosyjska wersja jest "bardzo rzadko", to czemu kod rosyjski kosztuje połowę polskiego, skoro w końcu za ten kod dostaniesz dokładnie tą samą grę?
Rzecz w tym, że zwykle nie ma polskiej wersji, w niepolskich grach - tylko popularne języki - angielski, niemiecki, francuski, hiszpański. Bardzo rzadko rosyjski, a portugalskiego jeszcze nie
Zainstalowalem na komputerze godot, niestety ale konsola wypiernicza mi errory bez powodu. Tak na prawde nic nie robilem, procz uruchomienia godot i zamkniecia pierwszego okna. (╥﹏╥)
@blakker: Jeśli się nie wywala, to się nie przejmuj. 3.0 tak ma, że sypie głupotami po konsoli. 3.1, nawet w alfie, jest dużo schludniejszy pod tym względem. Pewnie jak już dojdzie do stabilnego, to nie będzie niczym sypał.
@blakker: Obecnie mogę się dogłębnie wypowiedzieć o 2D na PC. 3D ponoć jest bardzo fajne w 3.0, ale nie używam w obecnym projekcie, więc nie jestem na bieżąco. 3D w 3.x idzie na GLES3.0, co może być problemem przy mobile i starszych urządzeniach. Niby da się przełączyć na GLES2.0, ale wtedy nie wszystko działa.
Rdzeniem silnika NTR jest torowy płynnordzeniowy reaktor jądrowy. Pręty paliwowe z toru zamkniętego w powłoce ze stopów wolframu rozgrzewają się czasie cyklu pracy do ponad 3500K. Reaktor reguluje temperaturę przez zmianę pozycji prętów względem siebie. Ciepło odbieranie jest przez czynnik roboczy (wodę), która błyskawicznie wrze w komorze plazmowej. Plazma wodorowo-tlenowa wyrzucana jest pod własnym ciśnieniem z silników manewrowych, a w przypadku silnika głównego jest dodatkowo przyśpieszana akceleratorem Lorentza.
@Doonay21: A ogłaszałem na wypoku. Ale chcesz faktycznie potestować, czy tylko sobie przedpremierowo pograć? Bo jak tylko pograć, to poczekaj na przedpremierowe demko, niedługo powinno być. Do testowania się możesz zapisać tutaj - ale to w przypadku, jak faktycznie masz ochotę dawać feedback.
Z racji tego że niedługo wyjdzie wersja 3.1 silnika Godot Engine, byłoby fajnie gdybyśmy dokończyli tłumaczenie programu(71,3%) oraz dokumentacji(22,6%) co z pewnością pomogłoby to zwiększyć grono użytkowników tego świetnego, otwartoźródłowego silnika do tworzenia gier.
Mirki, poradźcie w #grafika3d. Mam model w #blender z teksturą proceduralną, displacementem etc. Potrzebuję z niego zrobić czystego mesha do #druk3d (stl), tak, żeby ten displacement był w meshu ładnie odwzorowany ze szczegółami.
@funeralmoon: Displacement w sensie: material output: displacement, więc tekstura. No jakoś się musi dać zrobić z tego mesh. Polygonów mogę przecież dodać subdivision, albo czymś innym. Kwestia, żeby przenieść mapę z tekstury na mesh.
@Kopytko1: W skrócie: Tak, raczej nie (nie daje sama, ale nie trudne dopisać), tak-tak - pewnie na dniach, tak właśnie teraz dodaję giełdę minerałów, tak w październiku zaplanowane mam dodawanie fabuły.
Zawsze jest do wyboru edycja platynowa w "zachodniej" cenie.
@draculeq: No właśnie niestety nie bardzo.
@Stona: Trochę jednak obronię wydawców, bo na Steam gdy ustalisz podstawową cenę, to wszystkie pozostałe są już zasugerowane. Pewnie większość wydawców indyków nie orientuje się w rynkach i po prostu zatwierdza tą sugestię.
Kosmos 1999. Nie, nie kopiuj-wklej, ale faktycznie można dostrzec pewne
źródło: comment_LVbUfVrrPc4Aegzwyyvta76z2eKITDUO.jpg
PobierzZ tego co rozmawiałem ze znajomymi gamedevami, to oni wcale nie patrzą po rynkach oprócz domyślnego i swojego własnego podwórka. Zakładają, że jeśli Steam
@brass: Jak ten fakt ma się do hipotezy, że odsprzedawanie kodów powoduje taki układ sugerowanych cen? Bo skoro rosyjska wersja jest "bardzo rzadko", to czemu kod rosyjski kosztuje połowę polskiego, skoro w końcu za ten kod dostaniesz dokładnie tą samą grę?
@brass: Sam powiedziałeś: