Pierwszy szkic establishing shot (jak to jest po polsku?) nurkowania w pierścieniu. Mam wrażenie, że przyda się jakoś osadzić akcję. To szkic, pewnie się zmieni - ale wykop ma pierwszeństwo w oglądaniu ( ͡º ͜ʖ͡º)
ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav
ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav


ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav
źródło: comment_ItLzLU4uCwvuIHteEz8asy8werjDRhFU.jpg
Pobierz@mojemacki: Czego skala?
Pomysł z komiksem fajny, ale sam nie narysuję. Muszę z naszą artystką pogadać, czy czuje się na siłach. Mógłby z tego być nawet fajny materiał promocyjny.
@mojemacki: Jak myślisz, ile ma płomień wylotowy głównego silnika w ciągu międzyplanetarnym? Tam statek widać dopiero w trzecim ujęciu ( ͡º ͜ʖ͡º)
Muszę się przyjrzeć jeszcze krzywej hamowania.
@mojemacki: Tak dla zobrazowania skali, to pierwszy czarny pasek jest jakieś 260 km od krawędzi.
@mojemacki: Przerwy Keelera? 35 do 42km.
Czemu tak? Bo bardzo nie lubię separacji gameplay/cutscenka, chcę by statek się zachowywał dokładnie tak samo w grze.
To jest zresztą powód dlaczego ta cała scenka jest renderowna silnikiem, a nie po prostu nagrana.