Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko192
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koder

koder

Dołączył 17 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1871
  • Znaleziska 816
  • Mikroblog 1055
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 21
  • Dodane (195)
  • Komentowane (581)
  • Plusowane (279)
koder
koder 12.07.2018, 19:12:14
  • 9
Ostatnie na dzisiaj podejście do otwarcia gry. Chyba już je tak zostawię, może jakiś mały tuning. Dostosowanie tego do fajnego odtwarzania w różnych rozdzielczościach i orientacjach zajęło nieprzyzwoicie wiele czasu.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Ostatnie na dzisiaj podejście do otwarcia gry. Chyba już je tak zostawię, moż...

źródło: comment_ItLzLU4uCwvuIHteEz8asy8werjDRhFU.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
12.07.2018, 19:31:18
  • 0
no to już lepsze ino skala nie taka ;p


@mojemacki: Czego skala?

Pomysł z komiksem fajny, ale sam nie narysuję. Muszę z naszą artystką pogadać, czy czuje się na siłach. Mógłby z tego być nawet fajny materiał promocyjny.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
12.07.2018, 19:40:58
  • 0
@koder no to zbliżenie się statku do pierścieni. Jakiś ten statek za duży albo pierścienie za małe :p.


@mojemacki: Jak myślisz, ile ma płomień wylotowy głównego silnika w ciągu międzyplanetarnym? Tam statek widać dopiero w trzecim ujęciu ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
12.07.2018, 19:49:47
  • 0
@mojemacki: To płomienie wylotowe głównego silnika w trakcie hamowania. Można za to się spokojnie do prędkości przyczepić, prawdopodobnie powinno być znacznie wolniej. Może to przyśpieszone nagranie?

Muszę się przyjrzeć jeszcze krzywej hamowania.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
12.07.2018, 19:58:13
  • 0
Ale coś mi się to wszystko za małe wydaje. Myślałem, że można tam w pasie pierścieni znaleźć dużo większe kamienie


@mojemacki: Tak dla zobrazowania skali, to pierwszy czarny pasek jest jakieś 260 km od krawędzi.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
12.07.2018, 20:03:19
  • 0
a grubość tego paska to ile


@mojemacki: Przerwy Keelera? 35 do 42km.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
13.07.2018, 05:29:47
  • 0
@Huberto606: Stanowczo powinien, prawda? Niestety na tym ujęciu już jest autopilot za sterami i nie jest to przełączenie jednej flagi, tylko muszę mu heurystykę podmienić tak, by przy długich jednostajnych hamowaniach/przyśpieszeniach preferował główny ciąg.

Czemu tak? Bo bardzo nie lubię separacji gameplay/cutscenka, chcę by statek się zachowywał dokładnie tak samo w grze.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
13.07.2018, 05:46:30
  • 0
@Huberto606: Nie zadziała dobrze. Gra dostosowuje się do rozdzielczości ekranu, w tym do pionowych monitorów. Jakbym nagrał z tego gifa to będzie wyglądać dobrze, ale na komputerze będzie razić przeskok między animacją a gameplay.

To jest zresztą powód dlaczego ta cała scenka jest renderowna silnikiem, a nie po prostu nagrana.
  • Odpowiedz
koder
koder 11.07.2018, 19:55:18
  • 6
Pierwszy szkic establishing shot (jak to jest po polsku?) nurkowania w pierścieniu. Mam wrażenie, że przyda się jakoś osadzić akcję. To szkic, pewnie się zmieni - ale wykop ma pierwszeństwo w oglądaniu ( ͡º ͜ʖ͡º)

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Pierwszy szkic establishing shot (jak to jest po polsku?) nurkowania w pierśc...

źródło: comment_kjKQOgaJw36jjRtsNHWuo9mNBkf8YPsb.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
12.07.2018, 04:14:41 via Android
  • 0
@mojemacki ło panie, z Jowisza na pierścień to jest miesiąc z kawałkiem drogi ( ͡º ͜ʖ͡º)

A poważnie - mam z 15 sekund początku etapu by przekazać masę informacji. Ta ekspozycja jest już i tak bardzo napakowana, nie mam od ręki pomysłu jak tam wsadzić informacje o nowym zakupie. Ale pomyślę.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
12.07.2018, 04:18:19 via Android
  • 0
@Colos owszem #godot - dzięki, ale są pewnie fajniejsze projekty, tylko ze względu na liberalną licencję nie muszą się chwalić.

Trochę mnie smuci, że większość pary w rozwoju Godota idzie teraz w 3d. Jest kupię silników 3d i nie sądzę, żeby Godotowi udało się poważnie konkurować z Ue4 czy Unity. A w 2d zawsze błyszczał.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
12.07.2018, 04:19:20 via Android
  • 0
@Huberto606 wcale - poza pasem kończy się level. Cenny feedback, dzięki!
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
12.07.2018, 13:27:07 via Android
  • 0
@Endrius mówiłem, że fabuła będzie, bo w takim np Frontierze strasznie mi jej brakowało. Nie sądzę bym nazwał ją rozbudowaną, ale to jest rzecz względna.

Jeśli chodzi o tą scenkę, to ma ona bardzo konkretny cel w grze - to nie jest intro fabularne, a wprowadzenie do gameplay. Jego celem jest przekazanie:
- jesteśmy w kosmosie i statki latają wg fizyki
- Saturn jest na prawo
- lecimy przez
  • Odpowiedz
koder
koder 08.07.2018, 11:10:46
  • 9
Trzeba się przygotować na feedback od testowych graczy, więc dzisiaj powstają podpowiedzi do sterowania. Jeszcze kawałek drogi przed nimi.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Trzeba się przygotować na feedback od testowych graczy, więc dzisiaj powstają...

źródło: comment_iNQqO6R4fhK8NqnjpobNHap2OvJmCMzw.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
08.07.2018, 11:12:00
  • 1
I jeszcze w wersji na klawiaturę+mysz.
koder - I jeszcze w wersji na klawiaturę+mysz.

źródło: comment_4BnKOr91l5v1DTVoEHZcwxPDfoGg2zVg.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
08.07.2018, 11:31:52
  • 2
a skąd testerów weźmiesz?


@erajwa: mam kilku chętnych.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
09.07.2018, 04:09:51 via Android
  • 1
@Upadek @Endrius napiszę na mikro gdzie pukać. Do bety jeszcze jakies dwa mce, nie chce hype bez sensu teraz kręcić.
  • Odpowiedz
koder
koder 06.07.2018, 06:39:53
  • 5
Nagrałem wczoraj pełny pierwszy przelot przez pierścień. Nie zawiera żadnych elementów fabularnych, więc nie powinien niczego zaspoilować - samo latanie i kopanie w pierścieniu. Tak mogła by właśnie wyglądać pierwsze 15 minut gry - gdyby całkiem pominąć fabułę.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Nagrałem wczoraj pełny pierwszy przelot przez pierścień. Nie zawiera żadnych ...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
06.07.2018, 07:44:01
  • 0
@Huberto606: możesz mieć rację - ja już trochę do nich przywykłem. Przetestuję dzisiaj różne opcje, i tak mam dzisiaj sesję eksperymentowania z audio.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
07.07.2018, 06:40:20
  • 2
@djzidane: ( ͡º ͜ʖ͡º)
koder - @djzidane: ( ͡º ͜ʖ͡º)

źródło: comment_D8SHzbyxQ6ImVTPWBWvpA5dmp32puEbQ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder 06.07.2018, 04:41:27
  • 5
Mirki, na ile może liczyć grafik 2D na płatnej praktyce w #gamedev? Zakładając oczywiście, że coś robi, a nie tylko się uczy.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
06.07.2018, 04:46:48
  • 0
@grrron: W sumie tu i tu mnie ciekawi.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
06.07.2018, 04:49:05
  • 6
@anonim1133: Tylko, że to ja praktykanta biorę :)
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
06.07.2018, 06:44:53 via Android
  • 1
@n1troo jak liderowi branży, czy dynamicznie rozwijającemu się zespołowi? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
koder
koder 05.07.2018, 18:21:06
  • 7
Czasem przez masę czasu nie ma nic ciekawego do pokazania, a potem nagle w dzień pojawia się kilka nowych efektów. Tym razem chyba raczej subtelne, ale może ktoś się dopatrzy?

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Czasem przez masę czasu nie ma nic ciekawego do pokazania, a potem nagle w dz...

źródło: comment_irAL0huHgbO5rcy2p5RZIDVUHOIJftan.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
07.07.2018, 06:34:31
  • 0
@Endrius: Owszem - szperacz na ciemniejsze miejsca w pierścieniu, asteroidy znowu wrzucają cienie i w niektórych miejscach pierścienia stale unosi się drobny pył. Szczerze powiedziawszy, to nie jestem przekonany, że ten pył zostanie - wygląda fajnie, ale mocno obciąża GPU. Może będzie w opcjach.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 30
  • Strona 21 z 30
  • >
  • https://games.kodera.pl/dv

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.04.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.04.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking