@ScholarsHut: nie skojarzyłem kim on jest i pomyślałem że to jakiś bardzo bystry opozycjonista wbił szpilę. Ale nie, to jednak jakiś niezbyt bystry pisowiec xD
#f1 Ciekawy wątek. Wg. AMuS: Red Bull już na Baku przywiezie duże poprawki. W Redbullu nie śpią i dalej pracują by zwiększać przewagę.
Aston Martin RB18... Tzn Am23 szybko osiągnął poziom RB18 w tunelu i w Astonie byli zdziwieni, myśleli że to jakiś błąd xd AM23 jest lepszy niż swój pierwowzór a różnica pół sekundy do RB19 wynika z faktu ,że RedBull też poczynił ogromny postęp (0,9s)
@Raa_V: Największy problem z kompetytywnością stawki w tym sezonie jest konsekwencja dominacji silnikowej Mercedesa w erze turbohybrydowej.
Pamiętasz jak w '21 RBR się gimnastykowało z poprawkami aero by się zbliżyć do Sedesa, a Sedes po prostu przez parę wyścigów masakrował silnik Bottasowi by znaleźć lepsze mapowanie i pod koniec sezonu byli już tak poza zasięgiem tylko na samej mocy, że tylko Gamer Moment Masiego uratował RBR od porażki?
@RzutKamieniem: Dopiero po 12 latach, w 2026 roku jest szansa na jakiekolwiek zróżnicowanie pod względem producentów jednostek. Wyrównanie osiągów zajęło 6 lat. Przypomnijcie sobie tego żałosnego WIlliamsa z 2014 roku, który tylko dzięki silnikom Mercedesa zrobił 3 miejsce WCC. I tak się to przez kolejne lata kręciło tylko wokół silnika.
@mr-hardy: brakuje jeszcze penaltie handlowa, penaltie manipulacyjna, penaltie przesyłowa i jego wynik bedzie wyglądał jak rachunek szczegółowy za prąd :)
źródło: temp_file.png9036646044285576810
Pobierz