US Pharmacia wprowadzało konsumentów w błąd.
Sprawdź jak manipuluje się informacją, aby zapewnić firmie maksymalizację zysków na przekazywaniu półprawd konsumentowi.
z- 53
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
464
Sprawdź jak manipuluje się informacją, aby zapewnić firmie maksymalizację zysków na przekazywaniu półprawd konsumentowi.
z4
Reklamy TV dwóch preparatów firmy Aflofarm zostały po cichu zmienione. Usunięto z nich "istotne" fragmenty dialogów. Czym było to spowodowane? Sprawdź!
z8
Z racji na to, że ludzie coraz częściej ulegają magii reklamy suplementu diety, wierząc że ich wyleczy czy będzie miał działanie lecznicze, postanowiłem wrzucić to jako dobitne wyjaśnienie.
z9
Idealny, modelowy wręcz, przykład jak ostry marketing miesza w głowie konsumentkom. Niestety agresywna reklama nie idzie w parze z akcją informacyjną. Co z tego wynika? Czy lakcid działa osłonowo? Sprawdź.
z41
Idealny przykład jak daleko manipuluje się konsumentem w reklamach produktów rynku farmaceutycznego. Wszystko na przykładzie suplementu, który pojawi się blisko 1000 razy w TV!
z3
Możliwość interakcji z czytelnikiem to bardzo ważny aspekt życia blogosfery. Czy nie wygodniej czytać tylko to, co naprawdę Cię interesuje? Czy nie lepiej móc przyczynić się do tekstu, którego Ci potrzeba?
zWykop.pl