Jak Lidl nie chce oddać moich 849 zł

TL;DR Lidl Polska nie chce oddać moich 849zł które wpłaciłam im za zakup wertykulatora w sklepie online. Przyszła wiosna, a moja trawa w ogródku nie wyglądała jak na zdjęciu w katalogu. Pomyślałam, że kupię sobie wertykulator. Szukałam różnych modeli i w końcu wybór padł na spraw
z- 149
- #
- #
- #
- #








![[En] 43 reklamy przeciwko "białym" anti white commercials](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_Fe4nMf4WtQePfiOKuwqMCeKg0UiBOp6F,w220h142.jpg)


A co do tej sprawy, niefortunna i współczuje, odpisalem w komentarzu nizej wiecej.
Nienawidziłem tej pracy, choć w zdecydowanej większości sytuacji wszystko działa na korzyść klienta, tak pewne rzeczy mnie strasznie denerwowały, jak np. konieczność wytłumaczenia, że taką źle nadaną przesyłkę trzeba samemu zwrócić, bo takie są reguły i już, nie mam na to wpływu. Sytuacja,
Nie umiem sobie dokładnie teraz przypomnieć tego przypadku, ale na 90% obstawiam, że jeśli zadzwonisz raz jeszcze to konsultant powie Ci to co ja, a jeśli będziesz go prosić o więcej informacji/konkrety/kogoś wyżej, to on jedyne co może zrobić, to dosłownie