Czy w związku z koronawirusem we Włoszech, jak oceniacie szansę na to, że FIA przyzna Imoli prawo organizacji zastępczego wyścigu za GP Chin, tylko po to by za chwilę je odwołać z powodu koronawirusa? XD #f1 #koronawirus #2019ncov
Latifi is so underrated.. bla bla Jeszcze nawet testy się nie zakończyły a oni już takie rzeczy gadają xD Takie wnioski można wyciągnąć po całym sezonie, albo przynajmniej po kilku wyścigach. Wspaniały talent, który w F2 spędził kilka lat i dopiero kiedy największa konkurencja odeszła zdobył wyśmienite P2 na koniec sezonu. So underrated #f1
@Shewie: Jedyna narracja to było, że Kubica wraca po długiej przerwie, dobrze go widzieć w padoku itp. Nikt z niego nie robił wielkiego mistrza.. bardziej była mowa, że zabiera miejsce młodym (Ocon here). Tym bardziej było to przyćmione nieobecnością i formą Williamsa na testach, gdzie to był główny temat.
@RitmoXL: Specjalnie wyselekcjonowany paź dla Bambo. Nawet wzrostem go dobrali, przecież nikt nie może patrzeć z góry na HAM XD Najgorsze że on z tego wszystkiego zdaje sobie sprawę a jak popada w zbyt dużą depresję to rzucają mu jakieś ochłapy i wymyślają jakieś głupoty z owsianką itd. XD
Prawilnie przypomniam że Gekon Zeropunktowy znany również jako George Russel brytyjski kierowca wyścigowy, startujący w zespole ROKiT Williams Racing w Formule w ciągu całego sezonu 2019 nie zdobył ani jednego punktu i został sklasyfikowany na 20. (ostatniej) pozycji w klasyfikacji generalnej kierowców.
@BomBom: Prawilnie przypominam, że Pan Kierowca Robert Kubica reprezentujący barwy Alfa Romeo Racing Orlen podczas wyścigu o Grand Prix Niemiec na torze Hockenheimring w 2019 zdobył więcej punktów niż George Russell przez całą swoją dotychczasową karierę w Rajdach Formuły Pierwszej
@BomBom: Osiągnięć jest więcej. Robert Kubica odnosił sukcesy na krajowej i międzynarodowej arenie wyścigów pojazdów mechanicznych, zanim George Russel się urodził.
@Kajaczek: dla mnie system polega na schodzeniu się kół do pozycji niestandardowej. Rozchodzenie się to już nie istota systemu, a powrót do ustawień standardowych
Standardowo w bolidach koła są lekko odchylone na zewnątrz, bo ważniejsze są zakręty i dohamowania niż proste.
W zamian za lepszą stabilność na zakrętach płaci się mocniejszym miejscowym zużyciem opony (i jej przegrzewaniem się) i minimalnie mniejszą prędkością na prostych. DAS prostuje koła na prostych więc jest nieco lepszy VMAX i mniej męczy opony.
W kontekście całego wyścigu może to być nieocenione.
Ty?
JAKI TY! PAN! Pan Kubica jest debesciak i Alfa Romeo Racing Orlen tez! #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#f1