W dniach 1-3 kwietnia 2016 r. po raz XIII w Siedlcach odbędzie się konferencja Inżynierii Gier Komputerowych. Zapraszamy wszystkich z tagu #gamedev do wzięcia udziału! Przy okazji nasi wypokowi twórcy gier mogą zaprezentować swoje produkcje na sąsiadujących (2 kwietnia) drugich Siedleckich Targach Gier!
Na IGK prowadzimy game jam, którego jedni z ubiegłorocznych uczestników przeszli ostatnio greenlight na steamie (no elo @draculeq ( ͡°
@Genbit: Elo. Dżem polecam serdecznie. Nie ma robienia w "Unitach" ani innych środowiskach graficznych tylko jak prawdziwe zwierzęta wszystko z kodu ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
@Arveit: Jak tak na to patrze to ma to swój klimat i pomimo bólu d--y że muszę kodzić w języku którego nawet składni nie znam i nie umiem jest zajebiste (⌐͡■͜ʖ͡■)
-------- Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
Siema mirki! Chciałem się pochwalić nowym projektem przy którym miałem przyjemność pracować z moim zespołem Digital Melody. Do pobrania z GooglePlayAppStore
Pracuję nad wpisem na #blog o utrzymywaniu motywacji. Problem często poruszany przez osoby, które pytały mnie o porady. Mam kilka ciekawych pomysłów, ale na każdego może działać co innego.
Zachęcam do obserwowania mojego tagu ----> #indiegamedev
Chłopaki z pod tagu #gamedev i ewentualnie #unity - jak wygląda sprawa ze wrzucaniem w daną teksturkę - albo powierzchnię do teksturki - skryptu na wyświetlenie reklamy z zewnątrz? Raczej nie możliwe, nie wykonalne, czy po prostu cięzko byłoby obliczyć wyświetlenia danej reklamy czy jest w tym głębszy sens?
#programowanie #freelance #gamedev Jaki system pracy sprawdza się u was najlepiej? Żeby nie psuć wydajności? Myślałem nad: 3 tygodnie z--------u, 1 tydzień urlopu Może to zły pomysł i zrobić np. w kratkę? Jestem w stanie się poświęcić i kodzić np. 12h/dziennie i później czas na reload ;)
@Wiktor426: @AntiPlay: Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś programował 8h dziennie w stałym czasie i był to efektywnie wykorzystany czas. Sam jako że jestem indie to pracuje cały dzień ale robie to na co mam ochote przez większość czasu (nowinki, marketing, zagrać w coś) efektywnie to pewnie z 4h dziennie kodzenia wychodzi
Mirki dziś stało się coś czego nie spodziewałem się doświadczyć przez długi czas. Wystartował preorder do mojej gry ( $ ͜ʖ $)
I tak nikt z was nie kupi tylko wszyscy będą czekali na summer sale na steam (╥﹏╥)
Moje zaskoczenie nie wynika z tego że "super udało mi się tak bardzo się starałem". W listopadzie Kuba Wójcik (cdp.pl) zaczepił nas czy może bylibyśmy zainteresowani dystrybucją na ich
Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal
Twórca:
Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150
Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
http://www.wykop.pl/wpis/16891405/mirony-ma-ktos-jakis-skrypt-ktory-by-zapisywal-wsz/