Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko160
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
draculeq

draculeq

Dołączył 12 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2555
  • Znaleziska 708
  • Mikroblog 1847
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 77
  • Dodane (80)
  • Komentowane (854)
  • Plusowane (913)
Himiodzio
Himiodzio
12.10.2017, 19:47:22
  • 2
Czy może ktoś słyszał o jakimś hackathonie (głównie nastawianie na zrobienie gry)/game jam 24h na śląsku w tym roku? Ogólnie spróbowałem poszukać czegoś na necie, ale w większości zwraca jakieś wyniki z eventów z dawnych lat. Ktoś coś może wie? :D

#gamedev #gamejam #hackathon #hackaton #slask
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 12.10.2017, 20:57:17
  • 1
@Himiodzio: Global Game jam na koniec stycznia prawdopodobnie będziecie mieli gdzieś w okolicy :)
  • Odpowiedz
loczyn
loczyn
15.09.2017, 21:58:19
  • 52
Jeśli ktoś z was uczęszcza na #studia bo chce pracować w #gamedev to proszę zobaczyć jak istotne one są i jak bardzo marnujecie lata na uczelni :)

#grafika3d #grafikakomputerowa #vfxnews
loczyn - Jeśli ktoś z was uczęszcza na #studia bo chce pracować w #gamedev to proszę ...

źródło: comment_ZdYWD69UiPSJkzB62LKDtRKtzLSOO9rE.jpg

Pobierz
  • 101
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 16.09.2017, 09:43:32
  • 2
draculeq

źródło: comment_uirCfbvMc9n7b1oY8Bo6EJ46DDklFkNm.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
m.....e
m.....e
konto usunięte 30.08.2017, 19:37:02
  • 6
Są w Polsce jakieś ciekawe eventy dla osób zainteresowanych tworzeniem gier? Dopiero się wkręcam w temat ale fajnie by było pojechać na coś takiego.
#gamedev
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 31.08.2017, 05:15:10
  • 1
@mrblue: GIC jest o tyle tani ze mozesz wchodzic normalnie na wszystkie wyklady majac tylko bilet na PGA (30zl), bo cena biletu GICowego moze troche odstraszyc (400) a daje on badga, wejscie w pt, wstep na imprezy i daje bezposrednie wsparcie dla imprezy a nie dla pga, wiec jak dopiero zaczynasz to nie wiele tracisz a dostajesz dostep na swietne wyklady
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 31.08.2017, 08:44:26
  • 0
@namthar: @kajt: To są nagrania jeszcze ZTG, w 2015 faktycznie coś było nagrywane ale ostatecznie nic z tego nie wynikło (╯︵╰,) GIC chyba w końcu zrezygnował z zorganizowania tego.
Trzeba pojechać nie ma innej rady ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
GracekPL
GracekPL
14.08.2017, 01:47:29
  • 5
Warto w ogóle robić czyste C++ w #unrealengine skoro jest natywizacja blueprintów?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 14.08.2017, 08:07:44
  • 1
@GracekPL: Niektórych rzeczy z poziomu bloczków nie da się robić - trzeba je robić w c++
  • Odpowiedz
hrumque
hrumque
31.07.2017, 18:52:57
  • 15
Oto mój getto-samolot (a w zasadzie latające skrzydło).
17$ na aliexpresie, za wersje "poprawioną" v2 jest z ~20$
Do kompletu trzeba jeszcze:
- 2x servo (wstawiłem najtańsze klasy 9g niebieskie, takie po $1.29)
- silnik, wg projektu jakiś 1308, 1404 itp, ewentualnie jako "overkill" 1806 popularny z kopterów klasy 180-210-(słabych250) - można po prostu coś ze śmietnika, koszt u chińczyka <5$

hrumque - Oto mój getto-samolot (a w zasadzie latające skrzydło). 
17$ na aliexpresi...

źródło: comment_6xhEzYs44s0B4YOU1U005Z90YV8BMh96.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 01.08.2017, 09:25:31
  • 0
@hrumque: Podlinkujesz jakieś inne zdjęcia tego cuda? Bo nawet nie potrafię sobie wyobrazić co widzę na zdjęciu (╯︵╰,)
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
29.07.2017, 17:37:39
  • 5
Mirki czas nadchodzi trudnych pytań, chodzi mi o to czy unity jest w stanie jakoś zrobić coś tuż przed zabiciem apki gry w telefonie przez task killera? Bo jak normalnie wyłączam to odpala się OnApplicationExit i wszystko cacy a jak gra jest crashowana nie odpala się nic, to da się to jakoś okiełznać? #unity3d #gamedev
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 30.07.2017, 14:10:09
  • 1
@Wextor: Ehhh pobiera sie gre na mobilke od niezaleznego tworcy a potem zdziwienie ze pamiec w telefonie przestaje dzialac jak na jedna sesje gry 5 min save byl robiony 1200 razy (╯︵╰,)
  • Odpowiedz
MrFisherman
MrFisherman
16.06.2017, 09:02:51
  • 1
Może mi ktoś podpowiedzieć czego mam użyć albo czego wyszukać jeśli chcę ustawić w Unity UI tak żeby nie zmieniał się on jak już zbuduję aplikację? Tzn. w Unity Interface wygląda inaczej (bo Canvas ma ściśle ustawione width i height) a potem się wszystko rozwala jak już zbuduję. Sry za dość głupie pytanie, uczę się dopiero. #unity
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 16.06.2017, 09:30:38
  • 0
@MrFisherman: w pisaną masz rozdzielczość "bazową" i cały Layout UI zmienia się w zależności od proporcji ekranu na ktorym jest wyświetlany. Musisz zrobić UI tak żeby dobrze wyglądał na każdej proporcji ekranu którą chcesz wspierać. Testuj sobie to zmieniając proporcję okienka "Game" w Unity
  • Odpowiedz
R.....0
R.....0
konto usunięte 14.06.2017, 12:34:11
  • 3
Mam takie pytanie, czym w praktyce różnią się od siebie realtime light, mixed light i baked light? Jakie są plusy i minusy każdej z opcji? Czy na przykład nieruchoma pochodnia na ścianie powinna mieć baked light?

#unity #gamedev #pytanie
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 14.06.2017, 14:38:25
  • 3
@Radeg90: https://unity3d.com/learn/tutorials/topics/graphics/choosing-lighting-technique?playlist=17102
Robąc "normalną" grę gdzie masz level budynki itp. powinieneś wszystkie obiekty statyczne oznaczyć statyczne i stosować wszędzie statyczne światło żeby cienie wyglądały miękko i żeby działało GI.

Światło dynamiczne jest bardzo drogie i powinno być stosowane tylko tam gdzie chcesz żeby ruchome obiekty rzucały cień (gracz, przeciwnicy).

Przyjrzyj się grom i sam zobaczysz gdzie tak naprawdę światło musi być dynamiczne, bo tych miejsc wbrew pozorom wiele nie ma
  • Odpowiedz
nilfheimsan
nilfheimsan
15.05.2017, 07:52:03
  • 2
Kojarzycie grupę Studenckie Grupy .NET?
https://www.meetup.com/Studenckie-Grupy-NET/
Mnóstwo wydarzeń związanych z technologią .NET, C#, Unity itp.

Ale teraz moje pytanie:
Dlaczego nie ma nic takiego w Warszawie? Czy po prostu nie mogę znaleźć w internecie?
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 15.05.2017, 09:17:53
  • 0
@nilfheimsan: Jak szukasz czegoś związanego z programowaniem i grami to Polygon w Warszawie działa na tyle prężnie że nic więcej nie potrzeba ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 15.05.2017, 11:51:45
  • 0
@nilfheimsan: Bo kręgi są częścią koła, nie da się być w kręgu nie chodząc na spotkania koła :)
Ja tam w zarządzie jestem więc co nieco wiem o kole ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
rvnow
rvnow
13.05.2017, 17:01:35
  • 2
Jakie proporcje powinienem zachować jeżeli projektuje UI pod aplikacje mobilne? Jestem zielony.
#gamedev
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 15.05.2017, 06:01:28
  • 0
1242x2048 czy jakoś tak (rozdzielczość iPhone Plus).


@RSGApps: Dziwną rozdzielczość sobie wybrałeś, Plusy mają fullHD
draculeq - > 1242x2048 czy jakoś tak (rozdzielczość iPhone Plus).

@RSGApps: Dziwną...

źródło: comment_wtfNulaIlkixSG566KYu7RMxaUdNLWGN.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 15.05.2017, 06:35:09
  • 1
@RSGApps: Jak robisz natywnie to pewnie tak, ale robiąc w Unity nie ma downsamplingu ze względu na wydajność.

link bezpośredni

Just chiming in to confirm that from 4.5.4p1 and 5.0 for iPhone 6+ Unity by default should use 1920x1080, and this goes both for OpenGL ES and Metal. This is the correct one, because we want to skip downscaling step for performance reasons. If you see otherwise, submit a bug
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 15.05.2017, 06:43:44
  • 0
@rvnow: zawołam bo nowe informacje się pojawiły ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 08.05.2017, 18:19:44
  • 17
Ahoy Mirki!

Kolejna edycja GameDevFest na Warszawskiej politechnice przed nami, a wstęp jak zawsze za free ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Nie wiesz jeszcze czym jest #gdf ?
Jest to cykl wykładów i
draculeq - Ahoy Mirki!

Kolejna edycja GameDevFest na Warszawskiej politechnice prz...

źródło: comment_DA2A0x1eOspbBOmni3OyQVM701Jo6oNH.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
Autor
08.05.2017, 23:24:48
  • 0
@LeGollAs: Transmisji nie planujemy.
Aczkolwiek staramy się wszystkie spotkania umieszczać na naszym kanale YT. A dzięki uprzejmości firmy QLOC Studio począwszy od tej edycji mamy nowy sprzęt do przechwytywania obrazu więc jakość powinna być jeszcze lepsza więc śmiało można dawać suba (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 43
  • Strona 16 z 43
  • >

Grzegorz

  • Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal Twórca: Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150 Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
  • Warszawa
  • http://www.projektpodrozy.pl
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.05.2016

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 20.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking