Wpis z mikrobloga

@rvnow: ja zawsze jako bazowe UI robię 1242x2048 czy jakoś tak (rozdzielczość iPhone Plus).
Generalnie większość telefonów to proporcje 9:16. Tablety maja duża rozbieżność a najbardziej kwadratowe są iPady z ratio 3:4
@draculeq: z iPhone plus sprawa jest troche pogmatwana ale powinno sie projektować dla rozdzielczości w której iPhone Plus renderuje obraz, czyli 1242x2208.

"Internally, application sees 1242px by 2208px as its native resolution. It’s downsampled into a 1080p display as its physical representation. "
@RSGApps: Jak robisz natywnie to pewnie tak, ale robiąc w Unity nie ma downsamplingu ze względu na wydajność.

link bezpośredni

Just chiming in to confirm that from 4.5.4p1 and 5.0 for iPhone 6+ Unity by default should use 1920x1080, and this goes both for OpenGL ES and Metal. This is the correct one, because we want to skip downscaling step for performance reasons. If you see otherwise, submit a bug report.