Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko269
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
da23008
da23008

da23008

Dołączył 6 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 483
  • Znaleziska 480
  • Mikroblog 3
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

3023

Polsat News przerwał wypowiedź Ławrowa "To ostatnie słowa jakie mógł powiedzieć"

Pokaż treści 18+

Polsat News przerwał wypowiedź Ławrowa "To ostatnie słowa jakie mógł powiedzieć"

Telewizja Polsat News przerwała wypowiedź rosyjskiego ministra spraw zagranicznych Siergieja Ławrowa. Polityk stwierdził, że Rosja nie napadła Ukrainy. "Przepraszam państwa, ale chyba jednak państwa i nasza cierpliwość ma swoje granice" - powiedział prezenter Polsat News Igor Sokołowski.

Szewczenko
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 10.03.2022, 11:04:45
  • 238
  • #
    polska
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    media
  • #
    wojna
da23008
da23008
da23008 10.03.2022, 12:50:03 via iOS
  • -1
@Lilac: Niech żyje wolność słowa.
Sorry ale dla mnie racje ma Elon. A zadaniem wolnych mediów jest relacjonować a nie cenzurować.

904

Orbán pokazuje Węgrom inny świat. Zdumiewająca telewizja

Pokaż treści 18+

Orbán pokazuje Węgrom inny świat. Zdumiewająca telewizja

Państwowe węgierskie media są pełne przyjaznych Kremlowi informacji. Pełno w nich wiadomości o jawnych spiskach dotyczących wojny w Ukrainie - ocenia Politico. Portal przytacza wątki zaczerpnięte z informacyjnego przekazu węgierskich publicznych stacji.

kasza332
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 10.03.2022, 09:12:43
  • 85
  • #
    europa
  • #
    wegry
  • #
    telewizja
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    neuropa
da23008
da23008
da23008 10.03.2022, 09:32:36 via iOS
  • -81
@else_if: Gdyby nie obecne rządy, miałbyś kontynuacje Ewy Kopacz i Siemoniaka. Przypomnę, przez 8 lat PO-PSL w wojsku ani razu nie podniesiono wynagrodzeń. Wytrzymałbyś w jednostce na bieda żołdzie? Jednostki niekompletne. Niemal zero zakupów dla armi (z większych zakupów przez 8 lat kupiono NDR, rosomaki, i używane leopardy). Super
da23008
da23008
da23008 10.03.2022, 09:35:01 via iOS
  • -13
@Kolejnylogin: Obejrzyj sobie niemiecką TV to się zdziwisz. Polacy = antysemici, polskie obozy koncentracyjne, kolaborują z putinem, strefy anty LGBT, prześladowania gejów …
da23008
da23008
da23008 10.03.2022, 11:31:21
  • 0
fem jest u włądzy polskich obywateli narodowości ukraińskiej, jak Siemoniak, jak Adam Bodnar, itd.. Ci wyżej przynajmniej się przyznają, że mają narodowość ukraińską. W Sejmie w kołach ukraińskich jest bodaj kilkudziesięciu posłów. Jakim cudem ta mniejszość ukraińska w Polsce, która została tak "ludobójczo" wysiedlona z kurnych chatek w Bieszczadach do drogich domów poniemieckich, i która to mniejszość ukraińska liczyła 200 tys. ludzi (plują na Polskę, że PRL nie przygarnęła całego miliona) nagle
da23008
da23008
da23008 10.03.2022, 11:37:04
  • 0
Ty mi lepiej powiedz, gdzie śmigłowce dla WP? Powinno je dostać w 2016.


@Wezymord: To bardzo proste. Co wg Ciebie wybrały dziś Prezydent Zełenski za 10 mld PLN (2,5 mld EUR). Wolałby 50 śmigłowców transportowych, bez uzbrojenia - tak jak Siemionak proponował,
czy wolałby: 96 armatohałbic KRAB, zamówionych przez Macierewicza, 1000 Spików, 1000 Gromów, 64 moździeże KRABY i Pilice - to wszystko kosztowało łącznie mniej niż transportowe helikoptery caracale.

Dość
da23008
da23008
da23008 10.03.2022, 11:39:17
  • 0
na szczęście przyszedł Twój PiS z Antonim i wszystko poukładał jak trzeba…


@MalFunkTion: jak brak argumentów to zaczyna się obrzucanie błotem - stara gebelsowska zasada.
da23008
da23008
da23008 10.03.2022, 11:42:59
  • 1
oni widzą tylko podział PIS i PO. Nawet jeśli za rządów PiS faktycznie wydarzyło się coś dobrego to nie przejdzie imnto przez gardło. Polaryzacja zabiła obiektywizm. PIS spieprzyło wiele rzeczy od relacji z UE po Polski Ład. Ale kilka zrobiło ok. Jak rozbudowa gazoportu i budowa Baltic Pipe. Życie nie jest czarno białe. Nie istnieje tylko PiS i PO. Ale do takiego myślenia trzeba mieć otwarta głowę.


@LECH_TACZKA: dzięki. chociaż
da23008
da23008
da23008 10.03.2022, 11:52:27
  • 1
baju, baju. Rosja ma ruszyć na członka NATO, mimo że nigdy nie ma żadnych pretensji terytorialnych do Polski. Bajanie.


@DarrDarek: A wiesz, że Rosja stosuje wiele metod. Wojna następuje na sam koniec. Najpierw są intensywne działania wywiadu, 5-tej kolumny, pożytecznych idiotów, korupcja polityków itd. Tak przez ostatnie lata (szczególnie za Janukowicza) osłabiano Ukrainę. Pisząc, że my będziemy następni, mam na myśli cel działań Rosji na każdym polu. Interwencja zbrojna, gdyby
da23008
da23008
da23008 10.03.2022, 12:05:06 via iOS
  • 0
@sawes1: Dla mnie Victor to taki Tusk. Tak samo gra na dwa fronty, aby było dobrze z Putinem i z Merkel. Tyle ze nasz bardziej do Merkel a tamten bardziej z Putinem. Ale jakie to ma znaczenie skoro sam Radzio twierdził że NS2 to współczesny pakt Ribbentrop-Molotov

604

Hitler, Putin i Stalin w jednym stali rzędzie. Nowy mural Tuse w Gdańsku.

Pokaż treści 18+

Hitler, Putin i Stalin w jednym stali rzędzie. Nowy mural Tuse w Gdańsku.

Hitler, Putin i Stalin w jednym stali rzędzie... na murze obok przystanku PKM Gdańsk Jasień powstał pierwszy z cyklu antywojennych murali pod hasłem "Solidarni z Ukrainą".

smiech2
z
kultura.trojmiasto.pl
dodany: 10.03.2022, 07:13:15
  • 41
  • #
    polska
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    trojmiasto
  • #
    mural
  • #
    streetart
da23008
da23008
da23008 10.03.2022, 08:44:04 via iOS
  • 1
A gdzie Mao - największy zbrodniarz ?
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

524

Baltic Pipe: za pół roku będziemy niezależni od gazu z Rosji

Pokaż treści 18+

Baltic Pipe: za pół roku będziemy niezależni od gazu z Rosji

Kluczowym elementem tego planu jest Baltic Pipe, czyli gazociąg biegnący częściowo po dnie Bałtyku. Planowana przepustowość to ok. 8-10 mld m sześc. gazu rocznie, czyli mniej więcej tyle, ile kupujemy z Rosji.

pogop
z
businessinsider.com.pl
dodany: 09.03.2022, 20:16:24
  • 73
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    gaz
  • #
    energetyka
  • #
    rosja
  • #
    wojna
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 22:36:24 via iOS
  • 177
@f3st3r: Gdyby Miller i SLD nie zablokowali projektu to już dawno byśmy cieszyli się wolnością od Gazpromu. O tym także należy pamiętać.
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 22:37:31 via iOS
  • 152
@maxPL: Dokładnie, o tym napisałem wyżej. Cóż, pamięć wyborców jest tak samo krótka jak większości wykopków.
da23008
da23008
da23008 10.03.2022, 07:32:11
  • 0
@hormon666: niestety taki mamy klimat :(

964

Blinken o MiG-ach: Polska propozycja pokazuje, że istnieją pewne komplikacje

Pokaż treści 18+

Blinken o MiG-ach: Polska propozycja pokazuje, że istnieją pewne komplikacje

„Ostatecznie decyzja w sprawie przekazania uzbrojenia Ukrainie należy do poszczególnych krajów, a polska propozycja dotycząca myśliwców pokazuje stopień skomplikowania tego problemu” - oświadczył w środę szef dyplomacji USA Antony Blinken, komentując sprawę ewentualnego przekazania...

washington
z
rmf24.pl
dodany: 09.03.2022, 17:27:49
  • 168
  • #
    polska
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    usa
  • #
    nato
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 20:53:55 via iOS
  • 5
@lakfor: Aktualne jak nigdy wcześniej
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 20:59:24 via iOS
  • 0
@h0man: Nie do końca. Na początku pojawiła się decyzja na szczycie UE w sprawie pomocy materialnej na zbrojenia w tym sfinansowanie przekazania Migów. Wiesz, temat jest zbyt świeży abyśmy nie pamiętali o takim drobnym szczególe. Niemcy i USA ewidentnej pchały nas w kierunku bezpośredniego zaangażowania w wojnę. O tym nie wolno zapominać. O tym należy pamiętać aby kolejne rządy również zachowały zdrowy rozsądek. Wyobraź sobie że w rządzie siedzi Ewa

2302

Białorusini utworzyli oddzielny batalion imienia Konstantego Kalinowskiego

Pokaż treści 18+

Białorusini utworzyli oddzielny batalion imienia Konstantego Kalinowskiego

Do obrony Kijowa.

ntdc
z
streamable.com
dodany: 09.03.2022, 17:49:33
  • 112
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    bialorus
  • #
    wojna
  • #
    wojsko
  • #
    rosja
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 18:35:41 via iOS
  • 42
Białorusini, prawdziwi spadkobiercy Wielkiego Księstwa Litewskiego to najbliższy naszemu sercu naród. Za sprawą ZSRR spotkała ich (i nas) ogromna tragedia w Kuropatach. Mam nadzieję, że przyjdzie czas odpłacenie moskalom za nasze wspólne krzywdy.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1501

ostatni prawdziwy rosyjski opozycjonista - Borys Niemcow

ostatni prawdziwy rosyjski opozycjonista - Borys Niemcow

Mial byc nastepca Jelcyna. Chcial budowac normalne demokratyczne panstwo. Wraz z Kasparowem zalozyl partie Solidarnosc (zainspirowana polska solidarnoscia). Zginal w 2015 zaciupany przez 5 czeczencow strzalemi w plecy (czy raczej z polecenia jednego zbrodniaza Putina).

uh29
z
polityka.pl
dodany: 09.03.2022, 09:51:28
  • 49
  • #
    europa
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 17:04:56 via iOS
  • 0
@Rapidos: Wg mnie Nawalny to agent KGB a może nawet Niemiecki. Nagle wypłynął. Nagle był pokazywany w rosyjskiej TV mimo tego ze innych opozycjonistów RussiaTv po prostu ignoruje. Niby został otruty ale pozwolono na jego transport do Niemiec gdzie go niby wyleczyli - objawów brak. Niby siedzi w więzieniu, ale Wałęsa też był internowany… wiadomo jak. Poza tym Nawalny poparł atak na Gruzję oraz zajęcie Krymu. Wielki demokrata.
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 17:08:57 via iOS
  • 0
@adam-pan-357: Dokładnie. Chętnych do odłączenia znalazłoby się wielu. A tak przy okazji - wychodzi błędna polityka Morawieckiego w kwestii upominania się o straty wojenne II RP. Dziś, przy okazji upadku Rosji (jeśli w ogóle do tego dojdzie w co wątpię) możnaby przejąć obwód kaliningradzki jaki rekompensatę za wschodnie tereny zabrane przez Stalina.

1330

Amerykanie obiecywali szybciej F-35 za MIG-i dla Ukrainy

Pokaż treści 18+

Amerykanie obiecywali szybciej F-35 za MIG-i dla Ukrainy

Amerykanie zaproponowali Polsce przyspieszenie dostarczenia samolotów F-35 w zamian za przekazanie Ukrainie MIG-ów 29 – ustaliła „Rzeczpospolita”.

Rzeczpospolita_pl
z
rp.pl
dodany: 09.03.2022, 09:06:33
  • 233
  • #
    wojna
  • #
    usa
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojsko
  • #
    polska
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 10:56:09 via iOS
  • 1
@BartTP: Bardzo trafny komentarz.

Teraz pomyślcie jaką kolejną ważną decyzję powinien podjąć nasz rząd jeśli Rosja ogłosi mobilizację. Czy będziemy z adekwatną odpowiedzią czekać do ostatniej chwili jak Ukraińcy lub w jak w 1939 r?

1625

Dlaczego decyzja Polski w sprawie MiG-ów jest dokładnie tym, co należał zrobić

Pokaż treści 18+

Dlaczego decyzja Polski w sprawie MiG-ów jest dokładnie tym, co należał zrobić

Publicysta Paweł Jędrzejewski uważa, że polski rząd zachowuje się odpowiedzialnie ws. dostarczenia myśliwców Ukrainie.

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 09.03.2022, 07:11:30
  • 300
  • #
    msz
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    mig29
  • #
    wojna
  • #
    inwazja
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 08:17:08
  • 136
@domik: Doskonałe posunięcie Rządu. Widać obłudę Amerykanów. Chcą prowadzić wojnę naszymi rękoma. A tak naprawdę to już od miesiąca w Polsce powinny stacjonować baterie PATRIOT, THAAD, a od 2 tygodni powinny być u nas dwie ciężkie pancerne dywizje US Army. Wtedy uznałbym, że NATO to poważny sojusz. Tymczasem polityka Bidena to pasmo totalnej głupoty i fiaska. Na początku kadencji zamknął gazociąg ze złóż łupków, przez co USA utraciła z dnia
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 08:45:07
  • 4
@lukaschels: Wiem że szpica już jest ale to są lekkie jednostki. Walki na Ukrainie potwierdzają, że największe znaczenie ma ciężki sprzęt. Wojska szybkiego reagowania to też lekkie jednostki.
Natomiast, dziś Pentagon podał (czytałem chyba na interii.pl), że Rosjanie stracili jedynie 5% jednostek zaagażowanych w konflikt. Czyli sukcesy sukcesami, ale na Ukrainie wcale nie jest różowo. Wojna trwa w najlepsze i niestety Ukraińcy się wykrwawiają. Oczywiście potrzebują naszej pomocy - tyle,
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 08:46:12
  • 2
przecież to Amerykanie im kazali wykonać takie posunięcie

Nieprawda - USA odmówiły przekazania Ukrainie Migów i nadal upierają się że my to mamy zrobić.
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 08:48:33
  • 12
Uwaga putinowski troll


A to niby dlaczego? Wielokrotnie pisałem, że należy pomagać Ukrainie, w tym przekazywać amunicję, wszelką pomoc. Ale skoro Putin oświadczył, że przekazanie broni ofensywnej (np. Migów) potraktuje jako wypowiedzenie wojny, to uważam, że powinniśmy oddać nasze Migi dla Amerykanów i niech Amerykanie sami je przekażą komu chcą. To jest wg Ciebie putinowska propaganda??? Żal mi Ciebie. A może sam jesteś putinowskim trolem.
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 08:52:38
  • 14
@paprocyniok: > Wprost przeciwnie, NATO mówi:
1. operowanie myśliwcami NATO w chwili obecnej jest ryzykowne
2. konsultujcie z nami wasze zamierzenia (przypominam że temat stał się medialny zanim ustalono z nato co robimy)
Żenująco słabe i osłabiające nasze relacje z NATO, wyłącznie dla celów wizerunkowych

Wolałbyś abyśmy przekazali nasze Migi tak jak wujek Biden nam sugeruje. A rozważ taki scenariusz, że w zamian Putin b--------e nam Warszawę (nie mamy obrony
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 09:48:41
  • 1
@lukaschels: > no osiągnięcia ukrainy pokazują właśnie jak duże znaczenie ma lekka piechota i jej dobre wyposażenie.

Właśnie odwrotnie. Proszę zapoznaj się z sytuacją. Obejrzyj komentarze z sytuacji na froncie. Rosjanie zostali zatrzymani na wschodzie i północy czyli tam gdzie zgrupowane były ciężkie jednostki. Z Donbasu i Ługańska niemal się nie posunęli. A na południu, tam gdzie operowały lekkie jednostki Ukraińskie, kacapy szybko poszli do przodu. Ich marsz został opóźniony
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 09:53:58
  • 3
@Tytanowy_robak: Całym sercem jestem za Ukrainą. Ale widać jak na dłoni, że USA dopuszcza aby Polska włączyła się do wojny lub dostała rykoszetem. Dziękuję za takich sojuszników. Pisałem to wielokrotnie, puki nie mamy na wschód od Warszawy rozlokowanych dwóch ciężkich pancernych dywizji USA Army, to powinniśmy ograniczać się do pomocy humanitarnej i dostarczania amunicji. To nie my wywołaliśmy wojnę. To nie my jesteśmy supermocarstwem. To nie my mamy atom. Polsce

1454

Andrzej Duda: polskie MiG-i są polskie. Nie rozmawiamy o przekazaniu sprzętu

Pokaż treści 18+

Andrzej Duda: polskie MiG-i są polskie. Nie rozmawiamy o przekazaniu sprzętu

Andrzej Duda, komentując wypowiedź sekretarza stanu USA, o "zielonym świetle na przekazanie" polskich Mig-29 Ukrainie", stwierdził, że nie są prowadzone takie rozmowy.

tomasztomasz1234
z
wyborcza.pl
dodany: 08.03.2022, 09:48:14
  • 298
  • #
    ukraina
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    lotnictwo
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 10:30:12 via iOS
  • 23
@BayzedMan: Lepiej abyśmy sprzedali Migi 29 za F 16 do USA i niech Biden je przekaże Ukrainie jak taki mocny… Powinnismy pomagać Ukrainie ale są granice tej pomocy. Kto nas będzie bronić jeśli wojna się rozwinie? Chiny zaatakują Tajwan. USA wycofa się z Europy a Zachód przyśle nam hełmy… Dziekuje. Pomagajmy ale z głową. Naszym celem jest dołączyć do wojny najpóźniej jak to możliwe.
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 11:16:29 via iOS
  • 13
@BayzedMan: To Twoja opinia. Licz się jednak z opiniami innych. Wielu uważa że konflikt może eskalować. Dlaczego my mamy oddać 1/3 sprawnych samolotów jak ich mamy tak mało. A USA, Niemcy lub Francja tego nie robią. Jak pisałem, sprzedajmy Migi Amerykanom za F16 i niech oni je oddadzą. To jest najlepsze wyjście. Wilk syty i owca cała
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 11:18:18 via iOS
  • 5
@Trismagist: Sprzedać lepiej do USA i niech oni oddadzą je Ukrainie.
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 12:29:56 via iOS
  • -1
@BayzedMan: Przecież zgadzam się oddać samoloty dla USA. Co więcej zgadzam się z argumentacją poza pkt 4. Uważam tylko że my jesteśmy słabsi niż Ukraina, jesteśmy ewentualnie drudzy w kolejce. Dlatego, skoro NATO to poważny sojusz, to A) powinien już teraz przenieść ze dwie ciężkie pancerne dywizje do PL i to na wschodnią granicę. B) powinien wesprzeć nasze lotnictwo 1:1 za F-16. C) niech USA bierze na siebie polityczne retorsje
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 12:56:35 via iOS
  • 0
@BayzedMan: Czy wg Ciebie NATO to poważny sojusz? Jeśli tak, to:
A) czy uważasz że powinien nas realnie wzmocnić? Dziś to są pozorowane ruchy. Lekkie oddziały, drony, kilka samolotów.
B) skoro jest poważny to dlaczego NATO niewiele robi w temacie? Już teraz powinny płynąć do nas ze stanów ciężkie dywizje i obrona PLOT. Dlaczego nie płyną?
C) czy 120 mln Rosja w potencjalnym sojuszu z Chinami - to wg Ciebie
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 13:07:13 via iOS
  • -1
@BayzedMan:

Albo my oddamy te samoloty, albo rosjanie będą dalej brnąć w ukraine, która nie ma wystarczająco dużo samolotów by wykonać operacje kontrataku z sukcesem.


Jeśli cały świat, USA, UE, Chiny i Indie (5 mld ludzi) albo popiera Rosję albo pozoruje działania (np Niemcy, USA) lub ogranicza się do sankcji gospodarczych, to dlaczego my mamy wychodzić przed szereg i rozpoczynać wojnę? Rosja wprost oświadczyła że uzna zaangażowanie militarne jako akt
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 13:15:56 via iOS
  • -1
@BayzedMan: Zapomniałeś napisać że USA i UE chce kły wyrywać ale nami. A jak nas pogryzą przy tym to już nie ich problem.
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 13:57:24 via iOS
  • -1
@BayzedMan: Przeceniasz naszą armię. Nawet powierzchniowo jesteśmy mniejsi od UA. Niedoceniasz schizofrenii Putina. Tak długo jak jest takie dla nas ryzyko w kwestii broni ofensywnej Ukraina powinna liczyć na wsparcie USA i pozostałych dużo bogatszych i silniejszych państw. Choćby Kanady - daleko i duża diaspora Ukraińców.
da23008
da23008
da23008 09.03.2022, 06:19:37 via iOS
  • 0
@da23008: No i kto miał rację. Rząd zrobił dokładnie tak jak zasugerowałem czyli zaproponował nasze Migi że im odsprzeda. A USA stwoerdziło że to za duże dla nich ryzyko. DLA NICH ZA DUŻE. A dla nas niby ma być Ok? Kpina. USA pokazało prawdziwą twarz, że chce prowadzić wojenkę naszym kosztem. Niby przysłali 10 tys ludzi ale to wszystko to tylko lekkie jednostki skazane na zakładę w przypadku pelnoskalowego konfliktu.

543

Rosjanie stracili impet. Ukraińcy "robią im Afganistan"

Pokaż treści 18+

Rosjanie stracili impet. Ukraińcy "robią im Afganistan"

Rosjanie cały czas nie są w stanie zdobyć Kijowa, a ofensywa prowadzona z Doniecka i Ługańska nie odnosi wielkiego postępu. Dodatkowo mają problemy z partyzantką ukraińską. Przebieg działań wojennych analizuje dla TVN24 były dowódca Wojsk Lądowych generał Waldemar Skrzypczak.

hopex
z
tvn24.pl
dodany: 08.03.2022, 10:21:47
  • 53
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 20:27:57
  • 0
380

wykop zakop (11)

Rosjanie stracili impet. Ukraińcy "robią im


@Adunio: zdecydowanie lepszy Skrzypczak niż ten moskiewski pachołek - prawa ręka Polska 2050.

1397

Ukraińscy żołnierze przed Walką

Pokaż treści 18+

Ukraińscy żołnierze przed Walką

Ukraińcy przed walką, wysokie morale...

Logintotakiecos
z
youtube.com
dodany: 08.03.2022, 19:17:18
  • 104
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    putin
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 20:25:14
  • -36
@ed_norton: wielki dla nich szacunek za odwagę i walkę o swój kraj. A z ciekawości - ma ktoś cały film? Czy nadal wspominają banderę i chmielnickiego? mam nadzieję, że po wojnie zastąpią morderców prawdziwymi bohaterami.

626

Możliwe spotkanie Bidena i Dudy. W tle F-16 i tarcza antyrakietowa!

Pokaż treści 18+

Możliwe spotkanie Bidena i Dudy. W tle F-16 i tarcza antyrakietowa!

Wkrótce może dojść do spotkania prezydentów Stanów Zjednoczonych i Polski: Joe Bidena oraz Andrzeja Dudy – wynika z nieoficjalnych informacji Onetu w źródłach dyplomatycznych, które podkreślają, że prace nad szczegółami wizyty polskiej głowy państwa w Waszyngtonie mają być już zaawansowane.

dynx
z
onet.pl
dodany: 08.03.2022, 14:50:35
  • 85
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    usa
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 18:48:52 via iOS
  • 0
@TrzyQn: Szwabskie trole w akcji

2261

Na Kremlu trwa wyścig z czasem. Desperacko szukają sposobu, by wyjść z twarzą!

Pokaż treści 18+

Na Kremlu trwa wyścig z czasem. Desperacko szukają sposobu, by wyjść z twarzą!

Kreml desperacko szuka sposobu, by wyjść z twarzą z rozpętanej wojny! Temu mają służyć propozycje przerwania walk w zamian za przekształcenie Ukrainy w rosyjski protektorat.Jak tak dalej pójdzie, to łagodzenie nałożonych sankcji będzie z Zachodem negocjować już nie Putin, ale ten, kto go obali

dynx
z
onet.pl
dodany: 08.03.2022, 12:29:43
  • 198
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 14:02:38 via iOS
  • -10
Ś@AstonMilkshake: śmierć Putina oznacza z automatu odwołanie sankcji Zachodu i powrót do wesołych czasów za Miedwiediewa, a ludzi którzy będą to wypominać Zachodowi media obwołają „mściwymi”, „bezdusznymi”, „rusofobami” - tak jak Radzio szydził z ś.p. Lecha Kaczyńskiego.
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 14:34:19 via iOS
  • 0
@unibot: Pełna zgoda. Dodać należy też Merkel, Szredera, i pozostał ekipę
da23008
da23008
da23008 08.03.2022, 14:35:08 via iOS
  • -1
@darek3d1: Niech on wykona wyrok a potem przekazać go Rosjanom.

1637

Niemcy i Holandia przeciwko nadaniu statusu kandydata do UE Ukrainie.

Pokaż treści 18+

Niemcy i Holandia przeciwko nadaniu statusu kandydata do UE Ukrainie.

Niemcy i Holandia na dzień dzisiejszy nie chcą Ukrainy w UE.

Restory244
z
wykop.pl
dodany: 07.03.2022, 13:55:41
  • 203
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    putin
  • #
    rosja
  • #
    militaria
da23008
da23008
da23008 07.03.2022, 19:45:14 via iOS
  • 0
@takJakLubimy: Dokładnie. Dlatego jeśli będą poza UE to my mamy większe możliwości działania niż np tacy Niemcy czy Hiszpanie

846

"Masowa odmowa". Dymisja na najwyższym szczeblu białoruskiej armii?

Pokaż treści 18+

"Masowa odmowa". Dymisja na najwyższym szczeblu białoruskiej armii?

Szef Sztabu Generalnego Białorusi podał się do dymisji? Tak twierdzi były wiceminister obrony Ukrainy.

PanKtos1
z
dorzeczy.pl
dodany: 06.03.2022, 14:19:46
  • 30
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
da23008
da23008
da23008 06.03.2022, 17:32:43 via iOS
  • 76
@Futsalista_cisowianka: Naród Białoruski to dana Litwa z którą mieliśmy wspólne państwo. Białorusini doświadczyli ze strony ZSRR ogromnych represji, czego symbolem jest zbrodnia w Kuropatach. Nasz Katyń to tylko preludium w tym porównaniu

1882

Putin nie potrafi obsługiwać internetu. Wojnę w Ukrainie planował od lat

Pokaż treści 18+

Putin nie potrafi obsługiwać internetu. Wojnę w Ukrainie planował od lat

Obsesji i lęków Putin ma dużo. Żyje w strachu przed otruciem, więc każdej podróży zagranicznej prezydenta towarzyszą dwa samoloty z aprowizacją dla głowy państwa. Nie korzysta z internetu, nikt go nigdy nie widział ze smartfonem przy uchu. Wojnę w Ukrainie planował już przed 2000 rokiem.

Szewczenko
z
businessinsider.com.pl
dodany: 06.03.2022, 09:15:39
  • 155
  • #
    swiat
  • #
    rosja
  • #
    putin
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    ciekawostki
da23008
da23008
da23008 06.03.2022, 14:02:19 via iOS
  • 0
@Breda: Kiedyś jak skrytykowałem Putina to też mnie obsrańce zaatakowali a dziś pierwsi, w gębie mocni, już z piwnicy wychodzą, już na Ukrainę jadą. Niemieckie trole niczym się nie różnią od tych kacapskich, tyle że wypłatę mają w ojro a nie w kartoszkach.

662

Włochy zamrażają majątek rosyjskich oligarchów. Luksusowe jachty zajęte

Pokaż treści 18+

Włochy zamrażają majątek rosyjskich oligarchów. Luksusowe jachty zajęte

Włochy przystąpiły do zamrażania majątku rosyjskich oligarchów, objętych sankcjami po napaści Rosji na Ukrainę. Ansa podała w piątek, że jako pierwszy zajęty został luksusowy jacht Aleksieja Mordaszowa, stojący w porcie w Imperii w Ligurii.

Szewczenko
z
gospodarka.dziennik.pl
dodany: 04.03.2022, 22:44:52
  • 20
  • #
    swiat
  • #
    wlochy
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    konfliktynaswiecie
da23008
da23008
da23008 05.03.2022, 07:31:51 via iOS
  • 7
@ZiemniakPospolity: Rosjanie mordują niewinnych ludzi. Za to odpowiada nie Putin ale cały system polityczny panujący u kacapów. Oligarchowie są częścią tego systemu. Dorobili się na konszachtach z Kremlem. Nawet Ci którzy dziś krytykują Putina ponoszą odpowiedzialność. Ja bym był bezwzględny. Wyłapał bym ich razem z dziećmi i przekazał Ukraińcom. Jeśli w Kijowie mają ginąć dzieci Ukraińców to dlaczego nie odesłać tam córki Ławrowa? Może to powstrzyma naloty? Pamiętajcie, że oligarchowie
da23008
da23008
da23008 05.03.2022, 07:33:46 via iOS
  • 0
@3majmipiwo: Malediwy także należy odwiedzić - wystarczy jedna Polska fregata OHP.
da23008
da23008
da23008 05.03.2022, 07:36:05 via iOS
  • 6
@matys210: To już nawet w naszym prawie wprowadzono zasadę rozszerzonej odpowiedzialności. Złodziej nie jest w stanie ukryć majątku nawet jak sprzeda niewinnej niewiedzącej córce, kochance lub osobie postronnej. I bardzo dobrze.
da23008
da23008
da23008 05.03.2022, 11:06:27 via iOS
  • 1
@buont: Nie neguje tego ze ktoś ma wątpliwości. Tez się nad tym zastanawiałem. Bo w naszej kulturze nie łączymy pochodzenia z tym czy ktoś jest winny lub nie. Dziś mamy jednak zderzenie z ruskim kacapskim nawałem. Kto wie gdzie to może zajść (w 1939 r ZSRR włączyła się do wojny dopiero po 17 dniach a mamy teraz zaledwie 10 dzień konfliktu). Aby pokonać zło warto rozważyć ostrzejsze podejście. Jak pisałem

4747

Mafia taksówkarska żeruje na ukraińskich uchodźcach. 80 zł za start, 30 zł za km

Pokaż treści 18+

Mafia taksówkarska żeruje na ukraińskich uchodźcach. 80 zł za start, 30 zł za km

Pseudotaksówkarze wyłapują cudzoziemców z bagażami w Warszawie na Dworcu Centralnym i Zachodnim. Za start liczą 80 zł, taryfa pierwsza: 30 zł za km, druga (nocna) 60 zł za km, wyjazd z miasta 60 zł.

Szewczenko
z
warszawa.wyborcza.pl
dodany: 05.03.2022, 10:39:32
  • 177
  • #
    swiat
  • #
    warszawa
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    uchodzcy
da23008
da23008
da23008 05.03.2022, 11:01:37 via iOS
  • -310
@miotaczsledzi: Warszafka

681

Symbol Z - coraz popularniejsze akcje w rosji wyrażające poparcie dla wojny

Pokaż treści 18+

Symbol Z - coraz popularniejsze akcje w rosji wyrażające poparcie dla wojny

W ostatnich dniach coraz popularniejsze są akcje wyrażające poparcie dla działań rosyjskiej armii... „Dzisiaj Z to symbol operacji wyzwoleńczej dla Donbasu i Ukrainy od nazistowskiego reżimu, to symbol ochrony Ojczyzny”

Dragonlfy
z
wykop.pl
dodany: 04.03.2022, 11:15:44
  • 89
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
da23008
da23008
da23008 04.03.2022, 13:50:01 via iOS
  • 5
@DzikWesolek: To jest ruska mentalność. Albo kupujesz ich kłamstwa albo na złość wyrzucają z auta
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 7
  • Strona 1 z 7
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 14.07.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.07.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 04.06.2019

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking