Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko151
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
cortezws

cortezws

Dołączył 8 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 215
  • Znaleziska 209
  • Mikroblog 6
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 0

431

[AMA] PRACOWNIK WYPOŻYCZALNI SAMOCHODÓW OD PONAD 5ciu lat.

Witam jestem pracownikiem jednej z największych wypożyczalni samochodów w Polsce. Wiem że już kiedyś takie ama było wiele lat temu, ale chętnie również opowiem o swoich doświadczeniach. Wcześniej pytałem o to na mirko blogu i kilka osób było chętnych także nawet dla...

cortezws
z
wykop.pl
dodany: 19.06.2017, 18:31:21
  • 566
  • #
    ama
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 19:37:33
  • 180
@pernik: jeden wielkości konia bo musi mieć moc! A u nas kaczki wołamy na fordy Ka a one mocy to nie mają :(
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 19:46:24
  • 36
@Pjongjanska_ferma_zolwi: zależy od wypozyczalni oraz oddziału ale w naszej jak bardzo dużo jeździsz możesz mieć 4-5k są i co mają po 6, ale to już nie masz czasu dla rodziny / dziewczyny. Ale jak chcesz mieć trochę czasu dla siebie to i tak 3k możesz spokojnie zrobić ale w tym jest niestety liczona często dyspozycyjność pod telefonem. Praca nie jest ciężka tylko czasochłonna a jak ktoś lubi podróżować i poznawać
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 19:51:50
  • 6
@gurken: również pozdrawiam :) ( ͡° ͜ʖ ͡°)(✌ ゚ ∀ ゚)☞( ͡° ͜ʖ ͡°)
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 19:52:53
  • 39
@imdb: owszem, było kilka lat temu o czym informowałem wcześniej a że bylo chętnych kilka osób to zrobiłem. Pozdrawiam
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 19:57:40
  • 39
@Pjongjanska_ferma_zolwi: Zdarza i to bardzo często, jeżeli jednak mamy kurs tylko w 1 stronę to wracamy komunikacja tak jak wspomniałeś pociągiem lub autobusem..czasami wpada kurs za granicę więc powrót zazwyczaj samolotem. A co do ruchu lądowego możemy jeździć 1 klasa ale większość i tak jeździ 2, oczywiście za bilety pieniądze są zwracane.
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 20:02:45
  • 43
@kozman: zależy od wypozyczalni.. Te większe na pewno się w takie coś nie bawią, podejrzewam że mniejsze mogą próbować zarabiać na dodatkowych karach. Co do rys o których mówisz jeżeli są to rysy delikatne nie do podkładu to nie masz się o co martwić. To bardziej klienci kombinują jak właśnie delikatne rysy "zakryc", proponuję Ci chwilę przed zwrotem umyć auto aby było mokre uwierz mi pracownik tego nie zobaczy jeżeli
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 20:08:23
  • 81
@Pjongjanska_ferma_zolwi: nielegalnego to nie bardzo, podejrzane jedynie to są ślady jakby po białym proszku często w czarnych bmw :D nigdy nie powiadomimy policji ponieważ nie wnikamy do czego auto było używane.
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 20:10:55
  • 31
@AmGreg: zależy ile w danym miesiącu chce mi się jeździć. Poniżej 2800 nigdy nie zszedłem, średnio wychodzi mi około 3700-4000 a rekord to lekko ponad 5k.
Ale jest wielu zwłaszcza studentów co pracują dorywczo i mają po 500-1000zl
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 20:38:22
  • 40
@areyoukittenmerightmeow: 1.akcje są zazwyczaj umawiane dzień wcześniej..więc początek dnia staram sobie ustawić pod akcje największym minusem jest to że nic nie możesz sobie planować bo często coś wpada nagle więc nigdy nie wiesz co cię czeka.. Leżysz sobie w domu oglądając film z dziewczyną a tu wpada kurs na jakąś wioskę z której ciężko wrócić komunikacja.
2. Co do góry to różnie, ja oraz koledzy zazwyczaj w koszuli jedynie obowiązkiem
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 20:43:09
  • 64
@arturmacho: większość aut ma GPS z możliwością zdalnego odcinania zapłonu.

Co do podmieniania części bywały przypadki 4 letniego akumulatora w 2 miesięcznym aucie. Ale to tylko świadczy o którymś z klientow.
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 20:48:16
  • 46
@Wirtuoz: kojarzę Bogusia, zanim się przyznał do wypożyczalni to podejrzewałem właśnie ze ma tego typu interes. Każda wypożyczalnia ma inną grupą docelową.. U nas są to firmy, prywatne osoby, auta zastępcze (umowy OC oraz AC z ubezpieczycielami) pośrednicy zza granicy. Bogus oraz FroCar to grupa docelowa ludzi prywatnych z zasobnym portfelem z tego co widzę to dobrze mu sie wiedzie ale podejrzewam że jakiś super Kokosow z tego nie ma,
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 20:53:25
  • 7
@franek-frankowski: umowę, podejrzewam że w większości wypożyczalni pracuje się na umowie
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 20:56:15
  • 131
@KrakowiaczekMaly: sprzedałeś mnie :( ale Również pozdrawiam :D
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 20:58:42
  • 108
@arturmacho: słyszałem, ale mamy takie systemy że możesz próbować zagluszyc a i tak zdążymy odciąć zapłon.
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 21:01:40
  • 10
@franek-frankowski: no status ucznia mile widziany zresztą jak i język angielski ale jest wielu którzy studia ukończyli i dalej tu pracują, a co do umowy tak jak mówiłem, u nas jest umowa zlecenie oraz o pracę.
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 21:06:05
  • 88
@arturmacho: cały czas nawiazujesz do kradzieży :p Artur zaczynam się Ciebie bać czy ty masz jakiś plan? :D tak jak wcześniej Ci odpisałem że mamy takie systemy że możesz zagluszyc GPS ale zdążymy i tak odciąć zdalnie zapłon.
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 21:14:10
  • 62
@arturmacho: Też kiedyś myślałem nad swoją wypożyczalnia, niestety w tej której pracuję tak zaniza stawki że nie opłaca sie konkurować z nią. W dodatku ciężko o umowy z ubezpieczycielami mając mała flotę bo nasza flota to ponad 7500 aut.. I to są nowe auta.
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 21:30:21
  • 17
@zolax: Jeżeli miałeś zgodę od ubezpieczyciela na przedłużenie najmu do 25 dni to wszystko jest ok. Ty płacisz różnice między netto a brutto a kwota jest zależna od tego czy rozliczasz 50% czy 100% VAT. a resztę płaci ubezpieczyciel. My żyjemy w dobrych stosunkach z ubezpieczycielami więc sąd zdecydowanie odpada.
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 21:40:45
  • 22
@franek-frankowski: Jeżeli auto z zewnątrz czy nawet Wewnątrz jest brudne to nic do tego nie mamy, gorzej jeżeli tapicerka nadaje się tylko do prania to wtedy klient obciążony jest za pranie tapicerki.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:19:25
  • 5
@VR46: auta są sprzedawane cały czas na bieżąco bo przy tak ogromnej flocie co chwile któreś kończy swoj wypożyczalniany żywot :D wątpię żeby taniej bo i tak według mnie ceny są ok
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:24:44
  • 19
@kerbok: Nie i tak, zależy od której strony spojrzeć.. Plusem są auta które są serwisowane z powodu obowiązkowych OT, w razie awarii odrazu są naprawiane w dodatku masz pewność że nie ma cofnietego licznika. Minusem jest właśnie eksploatacja auta przez klientów.. Zazwyczaj jak samochód jedzie na sprzedaż ma od 90 do 100k kilometrów chociaż bywa i mniej.. No a tutaj już się zaczyna powoli wymiana sprzęgła, rozrządu itd.. Po tej
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:27:21
  • 8
@Qiller: 1. Tak, jeżeli w uwagach do protokołu zwrotu jest napisane że z autem wszystko ok i nie ma dodatkowych uszkodzeń oraz że auto wróciło zgodnie z protokołem wydania i jest tam Twoj podpis oraz pracownika to możesz spać spokojnie i w pełni Cię to zabezpiecza
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:35:02
  • 24
@bullion: Jedynie wśród kierowców, bo jeździmy wieloma markami i czasami rozmawiamy o zaletach i wadach danego auta.. Niestety nawet jak na nowe auta są marki które nie potrafią zrobić stabilnego samochodu nawet przez 2 lata, nie są to usterki uciążliwe bo to bardziej kwestia wyskakujacego check engine. Przede wszystkim unikaj Renault i Peugeota, są to wygodne auta ale mega kapryśne. Najlepiej wypadają najwyższe segmenty jak bmw Mercedes Infiniti Lexus (chociaż
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:36:36
  • 2
@fox92: no nie, kolejny! ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Niestety mamy, ale przez każdy oddział inaczej jest to sprawdzane :d

Pozdrawiam
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:36:50
  • 4
@Uchodzca_Z_Polski: polski
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:41:38
  • 16
@CODER_BEST:1. Dokładnie tak, możesz oddać auto w dowolnym miejscu w Polsce, podajesz adres a my tam przyjedziemy.

2. W naszej wypożyczalni limitów nie ma co jest ogromnym plusem! Mało wypożyczalni na takie coś idzie.

3. Zawsze pełen zbiornik, obowiązkiem jest wydać na pełnym ale też i klient ma obowiązek oddać na pełnym
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:43:33
  • 4
@ForGoodnessSake: również są za to kary, także lepiej przy wydaniu przyjrzeć się i prosić o ewentualne zaznaczenie tego na protokole wydania, żeby później przy zwrocie nie było problemów
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:44:24
  • 1
@tomasz-piechura: Niestety nie można.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:49:06
  • 4
@hosearkadiomorales: również dosyć sporo trzeba jeździć, tak jak mówiłem wcześniej praca fizycznie ciężka nie jest ale bardzo czasochłonna. Dziennie na pewno trzeba poświęcić z 10-12h żeby wyszło to 3k tylko tak jak mówiłem tutaj inaczej czas upływa.. Zawsze go brakuje :) są czasami takie dni że kursy układają Ci się idealnie i można zrobić np 200zl w 6h.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:49:54
  • 3
@Prometeo: Dokładnie tak jak mówisz, możesz wybrać dowolna lokalizację.
Pozdrawiam
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:52:57
  • 11
@sebask: tak, wszystko jest wyjmowane. (chociaż ja bym próbował zagadać i zapytać czy za lekka dopłata by mogło to zostać :D)

2.Nie ma żadnych najmniejszych problemów.

Pozdrawiam
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:55:46
  • 15
@Dziwnytelefon: masz rację w 100%
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:56:44
  • 34
@arturmacho: to próbuj :p życzę Ci powodzenia bo się przyda!
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 05:59:52
  • 3
@zolax no ubezpieczycieli trzeba pilnować i się z nimi często kłócić aby być zadowolonym, chodzi oczywiście o relacje na lini klient - ubezpieczyciel bo my jako wypożyczalnia mamy z nimi dobre relacje.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:09:42
  • 3
@Mattijjah: o masce nie informuje, można podpiąć bo my aut nie sprawdzamy co się z nimi dzieje do momentu jak nie zacznie być coś ruszane przy GPS.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:16:21
  • 75
@trebeter: pamiętam ten mem haha, bardzo popularny był wśród naszych pracowników :p
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:17:38
  • 4
@Mattijjah:
Na pewno musisz być osoba młoda, ale to w praktyce można się dowiedzieć i zrozumieć czemu. Doświadczenie za kółkiem mile widziane, chociaż znam osoby które mając prawo jazdy 1 rok dostawały się tutaj. Ważniejsze jest doświadczenie w kontakcie z klientem oraz język angielski
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:18:45
  • 3
@Kszyh: @Marcinowy: Dokładnie jest to ciężko sprawdzić ale są klienci którzy otwarcie mówią w jakim celu chcą auto
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:19:54
  • 4
@Pawel993: Niestety nie, od tego są wypożyczalnie które zajmują się inna grupa docelowa. No chyba że chcesz auto na kilka lat to możesz wybrać jakiekolwiek chcesz, kolor, wyposażenie itd.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:20:51
  • 12
@MacKoz: Dokładnie tak to my!! :)
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:22:47
  • 79
@nahclo: z powodu wygody. Nie przejmujesz się żadnymi naprawami, a nawet uszkodzeniem czy awaria mechaniczna auta bo my podstawiamy wtedy zastępcze w dodatku auto wrzucasz sobie w koszta i tyle.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:25:43
  • 2
@yeloneck: w wszystkich większych miastach
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:27:02
  • 7
@lisekchz: zapytaj o ewentualne doubezpieczenie auta i co pokrywa, u nas cała karoserie razem z szybami i felgami a koszt to tylko 20zl za dobę.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:28:17
  • 1
@mbn-pl: jest to bardzo dobra stawka, więc możesz być zadowolony.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:30:11
  • 7
@motomeru: zależy jaki segment auta potrzebujesz.. Najtańsze zaczynają się od 85zl a najdroższe busy np 9cio osobowe wynoszą 299zl za dobę. Jak określisz jaki segment chciałeś to Ci powiem coś więcej
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:30:35
  • 2
@jedzczarnekoty: 299zl za dobę, busy są najdroższe.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:32:05
  • 14
@ptasznik69: wiele razy muzułmanie brali od nas auta i nie było żadnych problemów. Nawet jeżeli prywatnie mam jakiś problem do nich to muszę zaakceptować to że firma nakazuje wydać im samochód.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:34:53
  • 1
@lisekchz: dostając auto z OC sprawcy również masz możliwość wykupienia zniesienia udziału własnego w szkodzie.. Niestety nie ma na to zasady żeby zauważyć wszystko, my odbierając auto też nie wszystko zobaczymy, zwłaszcza kiedy odbieramy auto w nocy lub jak jest brzydka pogoda.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:35:56
  • 1
@mbn-pl: Też się szczerze zdziwilem stawka, jeżeli zwrot również był bez problemu i o nic się nie czepiali to polecam :)
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:38:02
  • 1
@jedzczarnekoty: osobowe busy to vivaro, Vito, traffic itd lub busy typowo na przewóz rzeczy więc Jumper, boxer itd
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:42:03
  • 7
@broker: tankujemy do pełna i oczekujemy aby auto wróciło również na pełnym zbiorniku. Dla klienta taka opcja jest spoko bo często kombinują żeby oddać auto chwilę przed opadnieciem wskazówki. :p
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:43:07
  • 1
@bisu: tylko kraje UE, z wiadomych powodów
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:44:31
  • 2
@Pienio69: są różne opinie na ten temat. Niestety nie mam pojęcia jak później te auta się sprawują.. Jedynie wiem że często są kupowane przez firmy i handlarzy.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:46:15
  • 2
@Falcon: Jeżeli Cię stać to jak najbardziej jest to fajna opcja bo jeżeli chodzi o kwestie finansowe to zapłacisz dużo więcej wynajmując tak auto. Ale masz za to assistance 24h na dobę i nie przejmujesz się naprawami auta.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:47:13
  • 1
@riseno: możesz, sam kilka razy brałem.. Ale wolę jednak jeździć sam bo to różnie klient może na to patrzeć.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:47:52
  • 17
@thisisthesix: Jeżeli urzad wydał taki dokument to my również go akceptujemy.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:49:25
  • 3
@123sl: nie mają. Niestety właśnie przy tych nowych silnikach takie odczucie jest no chyba że są to silniki TSI ale to zupełnie inna bajka.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:51:56
  • 1
@3wolny: mam również dostęp do rms. Aplikacja jest coraz lepsza i przejrzysta dla klientów niestety z serwerami jest już gorzej. Chociaż i tak jest dużo lepiej niż kiedyś.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:53:25
  • 3
@qwert321: jest tak duża że nie musi zarabiać na "wałach" dochody z większości oddziałow są bardzo zadowalające.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:56:05
  • 21
@bartek_j: wybacz siedzę na telefonie gdzie mam auto uzupełnianie i pisząc GPS telefon znajduje mi słowo nadajnik :) ale wiadomo o co chodzi a tu widzę kolega ale fachu!
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 06:59:33
  • 1
@LewackiKrul: 100km nie jest jakaś duża odległościa ale jak masz powrót również autem to w 2h zarobisz tyle co przeciętny pracownik produkcji musi pracować 8h. Tylko że tutaj to 2h trwa tyle co u pracownika fizycznego z 20min.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:00:22
  • 5
@spere: Dokładnie tak jak mówisz, musisz tylko poinformować o tym biuro dzień wcześniej.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:03:07
  • 5
@Trelik: mamy kilka tysięcy aut w całej Polsce i nikomu jeszcze się nie udało ukraść nam auta, także powodzenia @tomszczyk: jak najbardziej można, zależy z jakiego miasta jesteś. Często są rekrutacje bo praca specyficzna i rotacje również się zdarzają.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:05:06
  • 5
@Millionth_Visitor: masz rację, tutaj stawka mocno przesadzona ale niestety tak to wszystko działa.. U nas nowiutka megane lub inne auto z tego segmentu kosztuje dużo mniej dla ubezpieczyciela.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:08:40
  • 1
@LDevil: nie tylko o to ale musisz mieć dobrą kondycję, dobrze znać aplikacje mobilne typu E podróżnik itd oraz musisz szybko odnajdywac w nowym miejscu generalnie w praktyce można to bardziej zrozumieć bo w teorii praca wygląda zupełnie inaczej.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:10:55
  • 3
@ShadowDancer: Dokładnie o to chodzi, masz rację.. Zagluszanie to żaden problem.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:12:54
  • 2
@PlatynowyReptalianin: dziękuję bardzo, miło mi. Pozdrawiam i służę pomocą.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:13:56
  • 1
@wkopywaczwykopywacz: niby tak ale i tak firmy chcą za takie coś opłatę.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:14:38
  • 3
@motomeru: oferta jak najbardziej ok, dowiedz się jeszcze jak z ubezpieczeniem oraz pamiętaj że jest limit kilometrów a one niestety szybko lecą.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:15:39
  • 2
@rentonB: uroki młodych osobow które dorwaly się do dobrego auta, z czasem im to minie.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:18:15
  • 1
@riseno: taksówka za którą zwrócą pieniądze no chyba że faktycznie jest daleko to kolega może podjechać autem logistycznym tylko wcześniej trzeba mieć autoryzacje biura / infolinii.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:19:17
  • 2
@qwert321: Dokładnie.. Wypożyczalnii wysypalo jak grzybów po deszczu, tylko te duże maja z tego większy profit.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:20:02
  • 1
@szakalakalaka: myślę że nie.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:24:15
  • 1
@juhas99: Cieszę się że mamy stałego a przede wszystkim zadowolonego klienta. Faktycznie Lexus to jest mega auto tylko trochę pali.
1. W całej Polsce jeszcze z wyższych segmentów doszło Audi a4 a z niższych Leon, Renault talisman, oraz dużo Passatow.
2. Miało być ale ucichlo.
3. Niestety jak to w korporacji nie mamy informacji co tam Góra kombinuje nowego. Pewnie z czasem dojdą hybrydy.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:26:32
  • 1
@gwyddbwyll: w takich sytuacjach najlepiej kontaktować się z infolinia handlowa która przekieruje Cię do handlowca danego oddziału. Z handlowcem można się dogadać bo on ustala stawkę z klientem więc jak dobrze pogadasz to coś tam załatwisz sobie taniej :)
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:27:30
  • 3
@yeloneck: nie posiadamy. Chociaż sezonowo faktycznie można by takie coś dodać.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:27:50
  • 2
@seelk: jest nawet na oto moto.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:28:25
  • 1
@jacuss: u nas właśnie to jedno małe ubezpiecza wszystko z wyjątkiem tapicerki.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:29:54
  • 1
@marcel_pijak: c4 to segment C? Jeżeli tak to 119zl+20zl ubezpieczenie za dobę
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:31:44
  • 6
@LDevil: Jeżeli auto zostanie skradzione bez dokumentów to śpisz spokojnie, gorzej jak z dokumentami to jest pełna odpowiedzialność za auto. Dlatego zawsze przy wydaniu informujemy aby dowód rejestracyjny trzymać przy sobie
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:32:58
  • 1
@areczekdareczek: nie, nie firma na A. Niestety trzeba zanizac stawki dla ubezpieczycieli bo oni dają nam ogromną ilość klientów.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:33:38
  • 1
@Jokker: myślałem o tym ale do tego potrzebna jest umowa z ubezpieczycielem i działać na podstawianiu aut zastępczych.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:34:36
  • 3
@Setral: przepraszam, zapamiętam tą cenna radę!
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:35:19
  • 1
@Spoyla: przy wydaniu jest ustalane miejsce zwrotu
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:47:18
  • 6
@Zero_Gravity: no najlepiej mieć coś na start chociażby na bilety za które firma oddaje na początku kolejnego miesiąca. Każdy oddział ma swoją myjnie z którą współpracuje no chyba że musisz umyć auto z różnych powodów to masz kartę flota na którą możesz brać myjnie.
Jak zostaje na totalnym wypizdowie to mówię o nie, to znowu się staloo :D czasami klient podwiezie gdzieś gdzie można wrócić komunikacja. A jak nie to
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:48:06
  • 1
@LDevil: mamy insignie i talismany oraz Passaty z navi, a jeżeli nie mają to możesz dokupić.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:50:03
  • 2
@alus10: 1.ponad 5 lat. 2.czekac na rekrutację bądź złożyć cv w biurze oddziału. Wymagania to j. Angielski, doświadczenie w kierowaniu autem, dyspozycyjność oraz mile widziane doświadczenie w pracy gdzie był kontakt z klientem.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 07:55:04
  • 1
@cubasaozora: 1. Nie mam pojęcia jak wygląda ubezpieczenie Ryanaira który zapewnie współpracuje z jakąś wypożyczalnia która skupia się tylko na lotniskach.. Ale zasada zazwyczaj jest taka sama jak u nas.
2. Chodzi o wynajem auta? Ubezpieczyciel opłaca wszystko.. Ty tylko koszt dodatkowego ubezpieczenia i paliwa. Oczywiście dodatkowe ubezpieczenie nie jest obowiązkowe, ale wtedy jak uszkodzisz auto to ty płacisz i nie ma szans żeby ubezpieczyciel to pokrył.
3. Dokładnie tak,
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 08:00:16
  • 6
@FanaticoRosso1910: 1. Język angielski, minimum średnie, doświadczenie w kierowaniu autem, oraz w kontakcie z klientem.
2. Jak chcesz dużo kursów to musisz być cały dzień dostępny pod tel.
3.tak tylko trzeba to zgłosić dzień wcześniej w biurze.
4. Jeżeli mamy przerwę w kursach to robimy co chcemy, siłownia, spędzanie czasu z rodziną / dziewczyna bądź nauka, itd. W pracy jestem tylko jak wpada kurs więc ciężko to przeliczyć.
5 .
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 08:04:14
  • 5
@dolOfWK6KN: są oddziały które nie sprawdzają, często na lotnisku.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 08:04:37
  • 5
@FeZik: Dokładnie tak jak mówisz :D
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 08:08:02
  • 1
@FanaticoRosso1910: akurat ja zrobiłem sobie dłuższą majówkę ale przez to nadrabialem całymi dniami aby wypłata była na przyzwoitym poziomie.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 08:13:02
  • 1
@stan3c:1. to już pytanie do jakiejś firmy zewnętrznej która to wykonuje.
2. Nic mi i tym nie wiadomo. Jest to pewien rodzaj zabezpieczenia używany tylko w otatecznosci
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 08:15:02
  • 2
Mirki niestety praca wzywa, postaram się odpisać wieczorem bądź jak będę miał czas między akcjami. Miłego dnia!
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 08:18:24
  • -2
@niemaszkonta: @Janusz_Hazardu: zrobione
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:30:13
  • 1
@R2rrr: nie mamy. Każda wypożyczalnia ma określoną grupę docelową oraz flotę.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:32:54
  • 1
@skowron-line: oczywiście że taniej jest wysłać pracownika. Nie stosujemy takich praktyk.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:33:46
  • 1
@Sunriseq: <21 lat nie może wynająć najwyższego segmentu.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:37:46
  • 1
@krojcol: zależy w ile osób jedziesz, jeżeli sam to taniej jest samolotem chyba że chodzi o zysk dla nas, to jakiś tam na pewno jest skoro praktykujemy takie coś.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:38:54
  • 1
@Pro-Xts: są ludzie którzy dbają bardziej niż o swoje ale są i tacy którzy oddają obore na kółkach, ale to tylko świadczy o nich samych.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:39:43
  • 1
@tamiya915: firma zewnętrzna, mogę później sprawdzić dokładnie nazwę.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:42:30
  • 1
@michal1msiekk: nie mamy, nasza grupą docelowa są ubezpieczyciele oraz firmy jak i klienci indywidualni a w tej grupie mało kiedy takie auta by jeździły. Od tego są inne wypożyczalnie
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:43:31
  • 2
@kamilzierke: to już zależy od handlowca, on ustala cenę i warunki najmu bo to idzie na jego konto ale na pewno wychodzi dużo taniej na dobę przy dłuższym terminie.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:44:29
  • 1
@filet_kurczaka_z_biedronki: Niestety przez takie wypożyczalnie ludzie myślą że my też tacy jesteśmy i często klienci nalegaja żeby wszystko zaznaczyć...
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:48:24
  • 3
@Trique: u nas koszt ubezpieczenia na 12 dni wynosi 240zl. Faktycznie zauważyłem że wiele wypożyczalni przesadza z kosztem owego ubezpieczenia.
W Holandii w stosunku do zarobków dużo taniej jest kupić i utrzymać nowe auto, dlatego podejrzewam też że cena wynajmu jest od tego uzależniona.
3. Za wynajem można równiez normalnie wypożyczyć.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:49:53
  • 1
@tentaki: Jeżeli firma o takie coś prosi to tak, my aut nie sprawdzamy.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:51:25
  • 1
@obywatel_gov: możemy jeździć 1.

Niestety nie. Ale skoro wyjazd trwa 7h to jest to dalszą odległość a za taką jest dosyć dobra stawka więc domyślam się że w niej jest już zapłata za powrót.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:54:51
  • 1
@krakkrak: 1. Być stałym klientem. :d
2.nie
3. Jeżeli klient pierwszy raz bierze u nas auto to nie może brać najwyższej klasy.
4. Jedyny trik jest taki że jak bierzesz auto typu insignia w automacie to często dostajesz bmw albo coś z segmentu E bo mamy mało wolnego segmentu d+bo one cały czas jeżdżą. Lub zamawiać C+ bo auto musi być w Dieslu a tutaj takie auta są najlepsze.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 09:58:28
  • 1
@kucyk 1.przy krótkim terminie są stałe. Tylko przy średnim i długim terminie ustala je handlowiec z klientem.

2. Nie ma możliwości ale z czasem to się zmieni bo w planach jest aktualizacja strony.

3.a brałeś tego Passata z doubezpieczeniem? I ile wynosiła kaucja ?
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:00:20
  • 0
@Trique: Focus 119zl za dobę + 20zl więc 139zl doba
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:02:24
  • 2
@filet_kurczaka_z_biedronki: No cóż, człowiek uczy się na błędach.. Lepiej faktycznie sprawdzić auto lub wykupić ubezpieczenie.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:03:22
  • 2
@Qba1996: większość dba ale są klienci którzy oddają auto w bardzo złym stanie... Ale to tylko świadczy o kliencie.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:04:58
  • 1
@filet_kurczaka_z_biedronki: ponieważ nawet z ubezpieczeniem jak klient odda auto np na lotnisku niedotankowane lub z brudna tapicerka a sobie wyleci do innego kraju to musimy mieć możliwość źródło z którego pobierzemy pieniądze.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:06:19
  • 2
@michal1msiekk: w wypozyczalniach gdzie są auta typu m5 czy s5 podejrzewam że jest możliwość wybrania dokładnego modelu.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:15:27
  • 3
@arturmacho: 1.pracuje w jednym z większych miast, 2.od 8 do 16 malo. 3.Są od tego myjnie, czasami musisz sam ale masz za to płacone. 4.Zniżki mamy bardzo duże ale za ubezpieczenie płacimy tyle samo. 5.Co do bla bla Car dorabiam i to bardzo często bo to bardzo dobry dodatkowy zarobek.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:15:53
  • 5
@dobrze-zbudowany-grubas: dokładnie masz 100% rację.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:19:05
  • 2
@kamilzierke: myślę że tak 10-15%na spokojnie , ale mówię tu ustala handlowiec.. Zależy od długości wynajmu, segmentu, oraz ilości aut.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:21:23
  • 3
@Deltamir: 1.24
2. Około 1000km
3. Nie ma na to zasady, często klienci z oc sprawcy mieszkają na wioskach daleko od naszego miasta ale z racji tego że to nasz rejon więc musimy wykonać zlecenie
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:22:25
  • 1
@obywatel_gov: oczywiście że tak, wielu studentów dziennych mamy,ale wtedy nie nastawiaj się na zarobek nawet 2k.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:22:53
  • 2
@zeek: nie kradną.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:24:24
  • 3
@Jinnek: zazwyczaj czatowac na oferty, ale można śmiało iść do oddziału i zapytać się o możliwość zatrudnienia. Sprawdzaj olx bo tam najczęściej dają oferty.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:26:26
  • 6
@klokupk: cokolwiek się będzie działo z autem to dzwonisz na całodobowa infolinię techniczna i podmienianiamy Ci auto. Nawet w przypadku przebitej opony czy zapalajacych się kontrolek.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:28:03
  • 2
@kotletysadobre: jest to jak najbardziej możliwe, a czy opłacalne to myślę że tak bo dochodzi do tego wygoda o której możesz zapomnieć w komunikacji.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:36:29
  • 1
@PieknaKobieta: na 1 dzień najmniej się Opłaca bo 85zl + przygotowanie auta itp. Ale to są jednorazowe opłaty.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:36:59
  • 4
@Deltamir: służbowe rzeczy to tablet, koszulki, kurtki.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:38:14
  • 3
@filet_kurczaka_z_biedronki: staramy się jednak pobierać kaucję w formie blokady środków na karcie, jest to wygodniejsze dla nas i klientów.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:38:45
  • 1
@Qba1996: Jeżeli tapicerka jest czysta to nie
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:41:23
  • 1
@Zero_Gravity: z miast w których są oddziały, mamy też kilka mikroodzialow w Polsce, skąd jesteś?
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:43:05
  • 1
@jaro323: każda firma płaci inaczej, w zależności od długości najmu jak i wielkości floty.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:45:30
  • 1
@vind: i tak większość wie o jaką wypożyczalnie chodzi :p
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:52:53
  • 3
@1ban: są 2 możliwości. Segment wyższy możesz dostać jak nie mamy aktualnie wolnego segmentu do którego należy Twoje auto lub dopłacasz różnice wynajmu między C a D ale na to musi się zgodzić ubezpieczyciel

Dziekuje bardzo!
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 10:54:29
  • 1
@Zero_Gravity: w Rzeszowie jest oddział bodajże.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 11:24:19
  • 4
@Rawcio: wynajmem długoterminowym zajmuje się dział handlowy w dodatku stawki są bardzo ruchome więc nie chce wprowadzać Cię w błąd, najlepiej jest zadzwonić na infolinię handlowa i tam wszystko dokładnie dopytać. Co do Leona to ostatnio ulubione auto wśród firm, zresztą się nie dziwię bo jest bardzo fajnym samochodem.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 11:25:22
  • 1
@Maxmen17: jak chce dużo zarobić to pracuje na okrągło razem z weekendami.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 11:31:02
  • 1
@moriaxowy: pracownicy zaufani mogą używać, nowi raczej nie. Na lotniskach też siedzimy.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 11:33:10
  • 0
@Igorsky: jeżdżą jeszcze pojedyncze sztuki, w Poznaniu stały 2 ostatnio jak byłem.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 11:37:16
  • 1
@moriaxowy: bo jest spora rotacja, mamy wielu studentów którzy są tutaj tylko dorywczo. Na tablecie zainstalowany jest mobilock.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:03:09
  • 1
@wpogonizabordo: jest ale wiąże się to z mniejszymi zarobkami także mało kto chce siedzieć w biurze.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:04:08
  • 2
@dziabel: co jakiś czas jest prowadzona rekrutacja ale również sam możesz podjechać i zapytac
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:06:44
  • 3
@kerepus: jest wielu klientów którzy tak robią.
2. Koszty wynajmu można obniżyć jedynie poprzez dobrze dogadana umowa z handlowcem :D
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:12:33
  • 1
@obywatel_gov: Dokladnie tak, mozna samemu zglosic , nawet powinno byc to wymagane. ;)
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:13:46
  • 1
@zeek: Nie spotkalem sie z czyms takim, jedynie byly sytuacje gdzie klienci porzucali auto.. ale byli to klienci z dalszych krajow i troche glupio z ich strony zeby np za 1-2 tys zł robic takie rzeczy.. :D
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:16:34
  • 1
@rentonB: racja :)
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:17:44
  • 2
@marcel_pijak: bardzo podejrzane :P
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:18:53
  • 1
@nujabes_: Podobne spalanie, mi is200t na trybie sport w cyklu mieszanym spalil 14 litrow.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:22:34
  • 1
@cubasaozora: Nie zawsze, czesto ludzie mysla ze przez ryanaira lub posrednika zza granicy mozna taniej wynajac u nas auto, tylko ze w cenniku expressowym na stronie masz wszystko wypisane co do dodatkowych oplat, posrednik czy ryanair nie informuje niestety o takich dodatkowych oplatach jak platne podstawienie auta oraz jego odbior no chyba ze odbierasz i zostawiasz w oddziale.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:23:27
  • 4
@DenverPn: Dokladnie tak, rowniez tak robie. Najlepsze jest to ze ten klient ktory tak szczegolowo ogladal auto przy wydaniu to przy zwrocie pytal ze po co tak szczegolowo sprawdzac. :D
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:24:40
  • 1
@weegee: Doplaca, 25 zł.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:26:50
  • 4
@luzny_lori: @kreemik: Spokojnie chłopaki. Akurat na tym nie zarabiamy tak bardzo, jak widze przy zwrocie ze brakuje paliwa to informuje klienta o tym i zawsze mozemy razem podjechac, gorzej jak na lotnisku zostawia kluczyki i dokumenty w skrzynce a my pozniej przychodzimy idziemy zobaczyc auto a tam brakuje paliwa.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:28:38
  • 2
@doker0: Nie ma na krotkie terminy, na dlugie mozesz wybrac jakie chcesz :)
@rasjanek20: AUDI a4 dopiero jest u nas od niedawna spokojnie ! :D
@bemo: smialo ! sluze pomoca
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:44:25
  • 1
@marcel_pijak: faktycznie wychodzi tanio. A ile kaucji?
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:48:30
  • 1
@marcel_pijak: to i tak dobra oferta :)
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 12:53:48
  • 2
@fordomaniak: nawiązuje bo wiem że jest to bardzo przydatne a klienci mysla że to naciąganie.
1. Tak do 1000zl za jedną szkodę.
2.moze być nizszy
3.moze być więcej jeżeli będzie kilka szkód dlatego lepiej mieć to ubezpieczenie i jeździć oraz spać spokojnie.
4. Tak samo.
5.do 2tyg.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 13:05:55
  • 1
@mun9o: kazdy oddział leje co innego bo zamawia hurtowo z lokalnych hurtownii, ale często przez pracowników jest dolewany Orlenowski.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 13:09:14
  • 1
@fordomaniak: kierowcy
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 13:09:43
  • 2
@arabkostek: istnieją ale nie ma ich zbyt wiele
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 13:11:09
  • 1
@prokopek92: są kary za przewóz zwierząt. No chyba że w czymś go przewieziesz i nie znajdziemy sierści ani uszkodzonej tapicerki.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 13:15:19
  • 1
@Rawcio: no koszt myślę że jest ok, a według Ciebie?
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 13:26:18
  • 8
@lordgargu: bałem się tego pytania :(( niestety brutto. :D
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 13:33:22
  • 1
@Rawcio: rozumiem, mam nadzieję że uda Ci się znaleźć coś dobrego!
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 13:59:00
  • 1
@fox92: możliwe że dostał 150zl kary :p
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 15:58:59
  • 1
@RadzioBejbe: zależy jaka ofertę ma dla nas poszczegolny producent, dla wypożyczalni która bawi się w auta zastępcze kupowanie dobrze wyposażonego auta nie ma sensu.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 16:00:04
  • 2
@Wonsky25: pisałem kilka razy już, ile będę brał zleceń to tyle mam, poniżej 2800 nigdy nie miałem.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 16:01:31
  • 1
@majorponury: można ale wtedy płaci się 85zl
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 16:02:40
  • -2
@MeAndI dzięki!! Odpowiem na pw. :D
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 16:05:23
  • 6
@SRzeyamlon: za ryse 1400 zł to zdzierstwo. W trakcie zwrotu pracownik zaznaczył ryse na protokole? Podpisałes owy protokół?
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 16:11:21
  • 2
@GrzesiekPulawy: nie mogę udzielić odpowiedzi na pierwsze pytania do tutaj siedzą koledzy i będą wiedzieć! Dymy to są jak przy klientach zaznaczasz nowe uszkodzenie i informujesz o karze jaka ich czeka!
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 16:13:32
  • 2
@dwiesciedziewiecdziesiatpiec 1.nie mam zdania :D
2. Nie ma podsluchiwania klientów na 100%
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 16:18:36
  • 1
@michalind: mamy bmw 5 i a4 b9 s line w segmencie F ale na ten moment nie jest dostępny dla klientów indywidualnych.

2. To już handlowiec ustala bo stawka jest ruchoma i zależy od wielu czynników.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 17:04:17
  • 1
@GrzesiekPulawy: wiedziałem że pracowałeś tutaj :D nic nie sądzę, przez nich są limity dla kierowców, jeżeli chodzi o te zwolnienia.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 17:05:08
  • 1
@michalind: a6 mamy w F, sorry pisze z telefonu.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 17:05:44
  • 1
@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: pokaż ofertę :)
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 17:12:17
  • 1
@SRzeyamlon: poproś o zdjęcie uszkodzenia, odwolaj się.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 18:40:27
  • 1
@KrupnikPL: polityka firmy, w wielu wypozyczalniach tak jest
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 18:42:04
  • 2
@szczepan999: tu nie chodzi o opłacalność tylko o wygodę, bo niczym się nie przejmujesz ponieważ wszystkim zajmuje się wypozyczalnia.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 18:44:42
  • 1
@mrKoval: tylko jeżeli firma chce to montujemy LPG, wydawalem i odbierałem od kilku osób które można było zobaczyć w tv, np od finalisty Must be the music :p
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 18:51:07
  • 1
@dwiesciedziewiecdziesiatpiec: to u nas jest tylko 30zl drożej a tam na pewno dodatkowe ubezpieczenie więcej kosztuje.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 20:12:32
  • 0
@Shmit: oczywiście że może
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 20:14:31
  • 1
@weegee: jest dostępny dla każdego, auto możesz kontrolować nawet przez telefon.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 20:15:42
  • 0
@siodemkaxx: 299zl
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 20:16:31
  • 1
@LawnmowerMan: to miłego i bezawaryjnego użytkowania życze!
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 20:19:26
  • 0
@YourNightmare: mamy wliczone od jakiegoś roku,wczesniej również płacilismy 20zl za dobę
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 20:20:48
  • -3
@wkopywaczwykopywacz: nie :)
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 20:25:20
  • 2
@CatHater: nie bierz auta przez pośredników tylko bezpośrednio z wypożyczalni.. Niestety pośrednicy ukrywają różne koszta przez co wydaje się klientowi że u nich jest taniej.. U nas kosztuje 20zl za dobę i obejmuje wszystko z wyjątkiem tapicerki. A co do wysokości tych ubezpieczeń to faktycznie w niektórych wypozyczalniach można nazwać złodziejstwem.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 20:28:24
  • 1
@anonimowy_bulbulator: komunikatywny, używam go minimum raz dziennie.
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 20:35:41
  • 2
@Janusz_Hazardu: przebieg od 40 do 120k czasami więcej, cenowo nic nadzwyczajnego zwykła rynkowa cena. A auta trafiają do autopunktu w jednym z miast na Śląsku!
cortezws
cortezws
Autor
21.06.2017, 20:42:23
  • 4
@leverant88: ubezpieczenie lepiej brać, jest to cena spokoju ale jak widzisz rysy itd to rób zdjęcia oraz zdjęcie przebiegu auta.
cortezws
cortezws
Autor
21.06.2017, 20:44:19
  • 1
@animuss: 1. Każde auto minimum 80% w przeciągu dwóch lat.

2. Zdecydowanie Passat
cortezws
cortezws
Autor
21.06.2017, 20:45:21
  • 2
@srlslyNOT: kombi mamy w wielu segmentach, najtańszy to segment B a cena za dobę to 99zl
cortezws
cortezws
Autor
21.06.2017, 20:45:45
  • 1
@renq: autopunkt w Katowicach
cortezws
cortezws
Autor
21.06.2017, 20:53:25
  • 1
@lhotse89: długoterminowe wynajmy należą do handlowców i to oni ustalają cenę, stawka jest tak ruchoma że nie mogę Ci powiedzieć nawet w ciemno bo wprowadzę Cię w błąd. Najlepiej zadzwonić na infolinię a handlowiec się z tobą skontaktuje i przedstawi ofertę.
cortezws
cortezws
Autor
21.06.2017, 21:13:11
  • 0
@szarymietekzielonka: to sporo Ci policzyli, szok.
cortezws
cortezws
Autor
21.06.2017, 21:15:33
  • 1
@Drogomir: nie sprawdzamy, kierujemy się tylko wskaźnikami
cortezws
cortezws
Autor
21.06.2017, 21:17:11
  • 1
@kreemik: @Drogomir: ufamy klientom :) często jest to zgubne ale świadczy to tylko o nich
cortezws
cortezws
Autor
24.06.2017, 14:36:03
  • 1
@tropico: 1.jak jest sezon to oddziały walczą o auta bo ich brakuje przy flocie ponad 7500 aut. Niestety jak w każdej branży jest sezon ogórkowy to wtedy jedno auto może stać w miesiącu z 10dni ale nie każde bo i tak większość aut spośród tych 7500 jeździ.
2. Ciężko określić przy tak dużej flocie ale średnio wydaje mi się że to może być około 3-4 tys na miesiąc. Tak, mamy
cortezws
cortezws
Autor
24.06.2017, 14:37:25
  • 2
@Mattijjah: oczywiście że tak :)
cortezws
cortezws
Autor
24.06.2017, 14:54:01
  • 2
@Ejshud: Niestety takie sytuacje bywaja, chyba ze zglosisz z wyprzedzeniem (najlepiej duzym) ze nie pracujesz w danym terminie i masz spokoj.

2. Rozmowa zalezy od kierownika oddzialu bo to zazwyczaj z nim masz rozmowe, czasami do tego jest koordynator oddzialu. Wymagania spelniasz, bo najwiekszy nacisk jest na angielski w dodatku musisz byc bardzo otwarty do ludzi , latwo nawiazywac z nimi kontakt oraz wzbudzac ufnosc, bo ludzie generalnie nie sa
cortezws
cortezws
Autor
24.06.2017, 15:05:15
  • 3
@kijek_samobijek: Mozna poprosic za jakas oplata zapewnie :) sorry zginelo mi to pytanie a dopiero dzis mam wiecej czasu troche aby posiedziec na necie :)
cortezws
cortezws
Autor
01.07.2017, 18:26:18
  • 1
@areyoukittenmerightmeow: 1. Jest szkolenie z teorii, w praktyce można z kimś na początku ale z własnego doświadczenia wiem że lepiej odrazu samemu na głęboką wodę.
2. Google maps w tel.
3. Największym problemem nowej osoby może być odnalezienie się w terenie pod naciskiem czasu.
cortezws
cortezws
Autor
02.07.2017, 17:54:30
  • 1
@areyoukittenmerightmeow: tutaj wygląda często tak że klientów masz o jednej godzinie i starasz się któregoś przesunąć i pędzisz ile wlezie :D
cortezws
cortezws 19.06.2017, 17:46:46
  • 6
#ama #wypozyczalniasamochodow
Chcecie ama? Pracuje w jednej z największych wypożyczalni samochodów w w Polsce, także trochę się dowiedziałem jak to wygląda wewnątrz. ( ͡° ͜ʖ ͡°)(✌ ゚ ∀ ゚)☞
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 17:52:03
  • 1
Wezmę prysznic i zrobię ama, najwyżej zakopia. Pozdrawiam :)
  • Odpowiedz
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 18:32:31
  • 0
@Turocki: wołam Cię :)
  • Odpowiedz
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 18:33:19
  • 0
Chciałbym bardzo polecić ale wtedy musiałbym powiedzieć gdzie dokładnie pracuje bo na ten moment mamy najniższe stawki w Polsce :p, jakoś trzeba konkurencję zniszczyć :d
  • Odpowiedz
cortezws
cortezws
Autor
19.06.2017, 19:02:24
  • 0
@Turocki: https://www.wykop.pl/link/3792639/ama-pracownik-wypozyczalni-samochodow-od-ponad-5ciu-lat/
  • Odpowiedz
cortezws
cortezws
Autor
20.06.2017, 08:05:46
  • 0
@fonex_pl: ok zaraz to zrobię :)
  • Odpowiedz

Narcyz narcyziotko

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 21.06.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 19.06.2022

    Rocznica
  • Ekspert
    od 20.06.2017

    Ekspert

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking