Cześć wszystkim.
Otrzymałem dziś negatywa od kupującego. Klient zakupił dwa miesiące temu przedmiot i dziś otrzymałem od niego negatywa. W komentarzu napisał, że przez tydzień nie potrafiliśmy nadać paczki, dopiero po jego telefonach to zrobiliśmy. Sprawdziłem całe to zamówienie i paczka została nadana w mniej niż 24h i została dostarczona na drugi dzień. Czy w jakiś sposób można zareagować na takie kłamstwo w celu usunięcia opinii? Czy tylko sam wystawiający może to
Otrzymałem dziś negatywa od kupującego. Klient zakupił dwa miesiące temu przedmiot i dziś otrzymałem od niego negatywa. W komentarzu napisał, że przez tydzień nie potrafiliśmy nadać paczki, dopiero po jego telefonach to zrobiliśmy. Sprawdziłem całe to zamówienie i paczka została nadana w mniej niż 24h i została dostarczona na drugi dzień. Czy w jakiś sposób można zareagować na takie kłamstwo w celu usunięcia opinii? Czy tylko sam wystawiający może to
#aliexpress