Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim.

Otrzymałem dziś negatywa od kupującego. Klient zakupił dwa miesiące temu przedmiot i dziś otrzymałem od niego negatywa. W komentarzu napisał, że przez tydzień nie potrafiliśmy nadać paczki, dopiero po jego telefonach to zrobiliśmy. Sprawdziłem całe to zamówienie i paczka została nadana w mniej niż 24h i została dostarczona na drugi dzień. Czy w jakiś sposób można zareagować na takie kłamstwo w celu usunięcia opinii? Czy tylko sam wystawiający może to usunąć?
#allegro
  • 4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Jelen_Szlachetny: @starboy9: ten gowniany serwis ma sprzedających w dupie. Ja dostałem negatywa za niemiły kontakt. Robię wydruki naklejek, zaczęła się pandemii i gość zamówił wydruk na płyny do dezynfekcji. Wysłał mi innego producenta do skopiowania jego etykiety z textem "dla mnie bez znaczenia jest co tam ma butelce nakleję". Kazałem mu #!$%@? w uprzejmy sposób. Wysłałem tego jego @ do tych żydków z allegro ale oczywiście nic z tym nie
@matka19002: A co powiesz na to, jak klient kupił ode mnie produkt, dość drogi, bo za 5000zł. Po kilku dniach ciszy (nie dokończył płatności), jak się zapytałem czy będzie finalizował transakcję, to powiedział, że rezygnuje. Napisałem, że ok nie ma problemu. Wystąpiłem do Allegro o zwrot prowizji, zwrot otrzymałem. Minęło następne kilka dni, a tu negatyw, bo pomimo prośby nie anulowałem zamówienia i on dalej je widzi w zakładce Zamówione. :)