@Visius: Jak będziecie się zgadywać na tą mirkową wycieczkę to dajcie jakoś znać. Często bywam w okolicach Olsztyna, może akurat bym się dołączył :) o ile oczywiście było by miejsce.
Pamiętajcie, żeby zawsze podążać za głosem serca. Kilka dni temu Matthew McConaughey spełnił swoje marzenie i sędziował mecz włoskiej Serie A Juventus-Fiorentina. Co więcej podyktował nawet 2 rzuty karne i pokazał 4 żółte kartki! Powodzenia Matthew w dalszej realizacji marzeń! ( ͡°͜ʖ͡°)
Mirki & Mirabelki, jeden z moich wieloletnich kontrahentów zajmuje się produkcją naklejek foliowych i szablonów malarskich na ściany.
Firma nazywa się #szeridan, a jej właściciel jest jednym z moich zdecydowanie ulubionych klientów. Zbudowaliśmy wspólnie wiele ciekawych projektów, a obecnie zakończyliśmy prace nad pierwszą wersją (jeszcze beta ale już on-line) systemu do budowy własnych naklejek i zaczęliśmy projektowanie nowej serii wzorów.
Rozmawiając z nim dziś o pracach na najbliższy tydzień wspomniałem mu
Zauważyłem ostatnio coś dziwnego. Ludziom, którzy sprawili mi przykrość lub zrobili coś złego przytrafiają się złe rzeczy
Mój znajomy, który twierdził, że mi w-------i - wylądował w psychiatryku Moja kierowniczka, mobbing king #1 - spaliło jej się pół chaty Moja mama: kazała mi w---------ć z domu - uraz kręgosłupa Mój najlepszy kolega do niedawna - dostał wyrok w zawieszeniu
Pod moim ostatnim postem było kilka przychylnych i krytycznych komentarzy odnośnie grafiki w grze. Więc dzisiaj trochę o poszukiwaniach grafika, dzięki któremu byłem w stanie skończyć mój projekt.
Z grafiki w grze jestem osobiście bardzo zadowolony. Nie dlatego, że jest wyjątkowo piękna, ale dlatego, że jest unikalna, stworzona na potrzeby mojej gry. Mimo okrojonego budżetu w tej chwili mam 18 różnych profesji. Każda ma unikalny wygląd. 8 jednostek wojskowych i ponad 20 jednostek
@suwer: A możesz pokazać coś więcej? Powiem Ci, że kolorowanie i cieniowanie za pomocą burna w PS, to najgorsze co może być i szczyt amatorszczyzny. Nie wspominając o tym, że wygląda to okropnie. Jeżeli chodzi o dobieranie kolorów dla poszczególnych postaci też mocno kuleje. Mam nadzieje jednak, że wygląda to lepiej po implementacji.
@suwer: niestety zgadzam się z kolegą wyżej. Burn i dodge tool w photoshopie mają w sobie czern i biel, a światło i cień nigdy nie są czarne bądź białe. Niestety kiepsko to wygląda, a ze szkicy można wyciągnąć jednak troche więcej.
#oswiadczeniezdupy