@cubus92: Jaki rak? Pomimo pewnych minusow, neo od TP dalo Polakom powszechny dostep do internetow. Rak to sie zaczal jak Kulczyk popchnal swoj pakiet udzialowy do France Telecom w okolicach 2005. Wszystko sie #!$%@? konkretnie i bezpowrotnie, kiedy TP przeszla rebranding na Orange w 2012. Jak ja tych #!$%@? nienawidze.
@Michian484: Historia przedstawiona w tym serialu jest absurdalna i nie trzyma się kupy. Próbuję się tu nadać sens głupiemu mordowaniu, bo to przecież dla dobra klubu, a klub to rodzina. W rzeczywistości samcro to banda #!$%@? patusów, którzy wcale nie są lepsi od swoich wrogów. Serial jest prowadzony w ten sposób, żeby widz dochodził do tego z czasem, zbrodnicze życie bohaterów próbuje się racjonalizować, ale przecież od samego początku wiadomo,
"Koparka zgarniakowa pracująca w latach 1969 - 1991 dla Central Ohio Coal of Company. W czasie gdy ją skonstruowano, była to największa na świecie koparka, do roku 2006 nie zbudowano większej koparki jednonaczyniowej. Dziś pozostał z niej tylko zgarniak, będący jedną z atrakcji w parku The Wilds, powstałym na zrekultywowanym terenie byłej kopalni - została zdemontowana w maju 1999, po licznych protestach zwolenników zachowania jej jako eksponatu. Budowana była w latach 1966 - 1969 przez firmę Bucyrus-Erie, kosztowała 25 milionów dolarów. W latach 1969 - 1991 zdjęła ponad 465 000 000 m³ nadkładu."
Miejsce zbrodni, do którego zabierze nas dzisiejszy wpis jest dość nietypowe. Znajduje się na dnie Oceanu Atlantyckiego, 190 kilometrów na południowy zachód od hrabstwa Cork w Irlandii i na głębokości prawie dwóch kilometrów. Sam obszar miejsca zbrodni zbliżony jest do prostokąta o długości 16 kilometrów i szerokości 6 kilometrów. To właśnie ta lokalizacja jest również miejscem najgorszego masowego morderstwa w historii Kanady.
Był ranek, 23 czerwca 1985 roku. Dla kontrolerów ruchu lotniczego pracujących w centrum kontroli lotów w Shannon dzień zapowiadał się rutynowo. Głównym zadaniem kontrolerów w Shannon jest monitorowanie ruchu lotniczego na północno -wschodnim Atlantyku. Tego ranka jednym z samolotów lecących na wschód był lot numer 182 linii lotniczych Air India. Wykonywał go samolot Boeing 747-237B o numerze rejestracyjnym VT-EFO, znany również jako Emperor Kanishka. Lot 182 był rutynowym kursem z Montrealu do Bombaju, z międzylądowaniami w Londynie i New Delhi. Na pokładzie maszyny znajdowało się 307 pasażerów i 22 członków załogi. O godzinie 7:14 czasu lokalnego załoga lotu Air India nawiązała kontakt z kontrolerami z Shannon, pop czym otrzymała zgodę na dalszy lot w stronę Londynu. Krótko po tym, jednak, samolot nagle zniknął z ekranu radaru bez nadania jakiegokolwiek sygnału alarmowego. Kontrola lotów w Shannon działała szybko – o godzinie 7:30 podniesiono alarm, zaś w ostatnią znaną lokalizację samolotu wysłano samoloty, śmigłowce i znajdujące się w pobliżu jednostki nawodne.
O godzinie 9:13 przepływający w okolicy statek handlowy Laurentian Forest zgłosił dostrzeżenie szczątków samolotu na powierzchni wody. Wkrótce, inne jednostki zgłosiły zauważenie pływających na tafli wody ludzkich zwłok. Szybko stało się jasne, iż wszystkie osoby znajdujące się na pokładzie samolotu zginęły. Wyłowione z wody zwłoki ofiar szybko trafiły do kostnicy w Cork, gdzie poddano je autopsjom. Wyniki sekcji zwłok wskazywały, iż samolot rozpadł się w powietrzu – w 26 przypadkach stwierdzono śmierć na skutek hipoksji, zaś ciała 25 ofiar nosiły ślady wybuchowej dekompresji. Fakt, iż wiele zwłok odnajdywano bez ubrań świadczył również, iż ofiary zostały najprawdopodobniej wyssane z samolotu przed uderzeniem w taflę oceanu. Późniejsze badania dna oceanu przez brytyjskie, francuskie i kanadyjskie okręty wykazały, iż wrak samolotu rozrzucony został na dużej powierzchni – oznaczało to, iż rozpadł się on jeszcze przed uderzeniem w taflę wody.
@FrankJUnderwood od tamtej historii znacznie zaostrzone zostały przepisy co do odprawy bagażu i nie jest już możliwym by walizka poleciała bez właściciela choć nadal giną w czarnej lotniskowej dziurze( ͡º͜ʖ͡º)
@anas_lex: Sekwencja była taka, że po wybuchu bomby fala uderzeniowa zaczęła odbijać się od różnych powierzchni w samolocie i zwiększać swoją siłę. W ciągu mniej niż sekundy samolot rozerwało na kawałki. Co do pasażerów/członków załogi było bardzo różnie - u większości przez zmianę ciśnienia rozerwało płuca i udusili się, inni zginęli prawie od razu bo uderzyli o fragment samolotu, ale wyłowiono też kilka ciał, gdzie okazało się, że ofiary zginęły
TL'DR Kupiłam auto które miało fabrycznie krzywą felgę a w ASO odbył się czeski film. Będzie szczegółowy wpis.
Jest! Udało się! Wymienili mi felgę w ramach gwarancji. Wszystko trwało od 8 rano do 17 z masą perypetii!!! Przez ten czas byłam zapewniania że przecież felga jest prosta, że 3 godziny robili testy, że jeździli nawet kierownicy i wszystko gra.
@KeepCalm sprawdzali wszystkie cztery koła i było wszystko ok. Dopóki nie przyszedł ktoś kto się na tym zna i nie dał robić z siebie idioty. @putinn wszystko opisze bo ja nie chcę przekręcić niczego.
@nama: Kierownik serwisu autoryzowanej stacji obsługi pojazdu to taki pan, który ma za zadanie trzymać pracowników za jaja tak aby klient zawsze wyjechał zadowolony i uśmiechnięty.. serio widziałaś tam kogoś takiego? xD Ja widziałem gości robiących wszystko, abyś odjechała jak najdalej i na własny koszt sobie zmieniła wadliwą felgę :|
"Miej amerykańską maszynę HUNTER do testów drogowych kół za 100k PLN, nie przeczytaj instrukcji" XD
Przynajmniej całe mirko się dowie, że kupując nowy samochód mogą