Z racji tego, iż pewnej osobie ze znaleziska udało się nakłonić mnie nad rozmyśleniami przy elektrykach to przybliżę trochę sytuację jak wygląda obecny poziom wśród Tesli oraz konkurentów:
* Leaf - problemy z szybkim ładowaniem od wielu lat - powód? Brak systemu zarządzania temperaturą - kwestia śmieszna przy bateriach w elektrykach. Pojemność baterii spada do ~50% przy 300k km, przy czym Teslą możesz jeździć i 600k km, i nadal masz pojemność baterii
* Leaf - problemy z szybkim ładowaniem od wielu lat - powód? Brak systemu zarządzania temperaturą - kwestia śmieszna przy bateriach w elektrykach. Pojemność baterii spada do ~50% przy 300k km, przy czym Teslą możesz jeździć i 600k km, i nadal masz pojemność baterii
1.Jak wygląda serwis bieżący? Egzemplarz z symbolicznym przebiegiem
2.Czy popszedni użytkownik mógł pozakładać jakieś blokady? Coś jak nie wylogowanie się iphone z i cloud.
2. Czy zdarza się aby tesla odmówiła wsparcia bo model nie jest jeszcze sprzedawany i obecny w danym ktaju?
3. Co z ładowaniem modelu z USA?
4. Jak ten samochód łączy się z internetem w