Wpis z mikrobloga

@majsterV2: ale jak by to miało działać w układzie zamkniętym? Skraplacz o wydajności wystarczającej do przerobienia tego, co przepuszczane jest przez oba silniki byłby chyba większy od samego parowozu, a bez skraplania i tak byłaby chyba potrzebna jakaś ogromna komora rozprężna i potem coś, co na powrót stworzy ciśnienie.
@majsterV2: no tak ale to w przypadku lokomotowy nie zadziała bo musiałaby mieć ciągły dostęp do czynnika chłodzącego i bardzo wydajnej pompy chłodziwa co z kolei wymaga dużej ilości energii. Takie silniki parowe i tak mają nedzną wydajnośc, a jeśli do tego doszłaby potrzeba napędzania pompy... to po #!$%@?? Poza tym skąd podczas jazdy brać cały czas chłodziwo, którego potrzeba kilkaset litrów na sekundę? ( ͡° ͜ʖ ͡°