Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko294
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Turbobol
Turbobol

Turbobol

Dołączył 5 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 170
  • Znaleziska 17
  • Mikroblog 153
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
1r0n
1r0n
1r0n
07.05.2021, 13:59:09 via iOS
  • 205
Oczywiście, że to żaden wstyd. Nie wyobrażam sobie żeby zgrabna, młoda dziewczyna siadająca przed kamerką, mająca świadomość tego, że po drugiej stronie jest kilkaset albo kilka tysięcy napalonych samców, odczuwała jakikolwiek WSTYD.

„Praca na kamerkach dla dorosłych to nie wstyd”, tylko zwykłe K------O, EGOIZM I BRAK SZACUNKU DO SAMEGO SIEBIE.

#natsu
1r0n - Oczywiście, że to żaden wstyd. Nie wyobrażam sobie żeby zgrabna, młoda dziewcz...

źródło: comment_1620395949VYkZuX8er2aAuQeIfLwRqa.jpg

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 07.05.2021, 14:56:28
  • 0
@1r0n: gdzie widzisz egoizm? A to ze dla ciebie jest to wyrazem braku szacunku fo samego siebie, dla kogo innego wcale czymś takim nie będzie.
  • Odpowiedz

0

Jak obniżyć ,zlikwidować libido u mężczyzny? Kto odpowiedzieć na to pytanie?

Jak obniżyć ,zlikwidować libido u mężczyzny? Kto odpowiedzieć na to pytanie?

Kto odpowie na to pytanie dając,proste,tanie i bezpieczne rozwiązanie bez skutków ubocznych.

Hyrieus
z
znanylekarz.pl
dodany: 28.04.2021, 14:17:16
  • 34
  • #
    polska
  • #
    seks
  • #
    libido
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    mezczyzni
  • #
    slabosc
Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 15:52:50
  • 0
@Hyrieus: czekam na artykuły naukowe ukazujące masturbacje (niepatologiczną, tzn. taka która nie jest uzależnieniem a jest w pełni świadomym aktem i decyzja) jako coś niezdrowego.
Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 16:01:49
  • 0
@Hyrieus: czekam żebyś zalinkował jakimś
Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 16:17:49
  • 0
@Hyrieus: raczej wiem ze się nie doczekam z prostego powodu - braku rzetelnych opracowań.
Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 16:30:10
  • 0
@Hyrieus: tak, jestem psychologiem
Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 16:33:44
  • 0
@Hyrieus: a ty jesteś specjalista? Jasne ze uzależnia. Jest wiele rzeczy uzależniających. A-----l, s--s, h----d itp.
Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 16:34:23
  • 0
Ale to ze coś uzależnia, nie oznacza, ze każdy kto to przyjmuje, lub robi dana czynność jest uzalezniony
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 16:35:37
  • 0
@Hyrieus: to ze ktoś czegoś używa/robi jakaś rzecz nie oznacza ze jest uzależniony
Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 16:38:19
  • 0
@Hyrieus: uważam ze nie ma w tym nic złego. Co więcej rozładowanie napięcia seksualnego jest tak samo podstawowa potrzeba człowieka, jak jedzenie czy picie.
Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 16:42:43
  • 1
@Hyrieus: w celu nie bycia napiętym. Nie lubie być spięty. Nie lubie ciagle myśleć o ruchaniu, chodzić ciagle z erekcja w spodniach. W celu zniesienia tego, idę sobie, brzydko mówiąc, zwalić konia, lub uprawiać s--s
Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 16:44:30
  • 0
@Hyrieus: i mam na jakiś czas luz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 16:45:52
  • 0
@Hyrieus: ale to myślenie jest - nie jest możliwe jego usunięcie. Tak samo jak nie jest możliwe usunięcie swojego głodu. Jedyną drogą jest zjedzenie czegoś :)
Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.04.2021, 16:46:45
  • 0
@Turbobol: nie ważne jak bardzo bys chciał byc od tego niezależny, to i tak będzie.
turbine
turbine
turbine
26.04.2021, 17:54:04
  • 0
#tinder #badoo #randki #s--s #zwiazki #pytanie

Co to znaczy border albo dwubiegunowa? Czesto ktos o tym pisze w kontekscie osob na portalach randkowych. Moze ktos wyjasnic po wykopowemu?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 27.04.2021, 08:29:59
  • 0
@danielek_czarodziej: ogólnie to mniej więcej się zgadza z wyjątkiem tego, ze częściej dotyka kobiet. Rozkład miedzy kobietami a mężczyznami jest do siebie bardzo zbliżony.
  • Odpowiedz
saakaszi
saakaszi
16.03.2021, 07:55:40
  • 102
Ah ci prolajferzy (-‸ლ), tak przy okazji ciekawą ma miniaturkę (╯°□°)╯︵ ┻━┻

#neuropa #bekazprawakow #samobojstwo #przegryw #psychologia #psychiatria #konfederacja
saakaszi - Ah ci prolajferzy (-‸ლ), tak przy okazji ciekawą ma miniaturkę (╯°□°)╯︵ ┻━...

źródło: comment_1615881308tUcT93lRqJEwbtdKY7stf6.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 16.03.2021, 11:13:47
  • 3
@sad_budluck: próba samobójcza wynika z różnych zaburzeń/chorób psychicznych. Tak jak w szpitalu trzymamy osobę po wypadku samochodowym (bo się ma np wstrząs mózgu) tak samo trzymamy w szpitalu osobę (o ile zagraża sobie lub innym) będąca w depresji czy jakiejkolwiek innej chorobie psychicznej. Choroba jak choroba, psychiczna, czy np dermatologiczna
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 16.03.2021, 11:33:12
  • 0
@sad_budluck: jasne ze nie musi, ale nawet jeśli by miał, to nie ma się czym wstydzić. Pomaga się tam gdzie można, czasem juzbjest za pozno i i ktoś w końcu podejmnie skuteczna próbę samobójcza
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 16.03.2021, 11:33:58
  • 0
@Kacper_Lepper: XD dobry wstęp do dyskusji mordo. Ps. Nie jestem proliferem
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 16.03.2021, 12:27:59
  • 1
@Kacper_Lepper: a poza tym to się nie zgodzę. I daleko mu od mówienia ze cokolwiek jest obiektywne. A już na lewno nie rzeczywistość. Każdy przeżywa ja po swojemu a niektórzy niewygodne fakty nauczyli się akceptować zamiast wypierać.
  • Odpowiedz
DartNorbe
DartNorbe
06.03.2021, 17:04:04 via iOS
  • 4
Ciężko mi i obco jako młodemu chrześcijaninowi być na takich studiach jak psychologia, poziom upolitycznienia i lewicowości tego kierunku zaskoczył nawet moje przewidywania ( ͡° ʖ̯ ͡°) #studbaza #mirkomodlitwa #zalesie #psychologia
DartNorbe - Ciężko mi i obco jako młodemu chrześcijaninowi być na takich studiach jak...

źródło: comment_1615050244u15HtoaJdjjrVK9T2ohmSq.jpg

Pobierz
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 07.03.2021, 14:38:48
  • 0
@DartNorbe: jedna sprawa to andegdotyczne historie o tym ze „syndrom poaborcyjny” istnieje a inna to badania naukowe. Otóż nauka nie opiera się na anegdotach tylko na średniej czy przeciętnej i ma dostęp do większej grupy osób niż anegdotyczne historie. I właśnie nauka nie potwierdza istnienia czegoś takiego jak syndrom poaborcyjny. Wręcz wskazuje na to, ze z większa trauma wiąże się z doniesieniem niechcianej ciąży do końca, niż jej przerwaniem.
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 07.03.2021, 14:40:04
  • 0
@DartNorbe: i gdybys chciał odpowiedzieć na mój komentarz to fajnie jakbyś się nie powoływał na jakieś mityczne organizacje, które promocja aborcje by zarabiać na niej olbrzymie siano
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
28.01.2021, 12:05:54 via AMWv2
  • 1
#anonimowemirkowyznania
bardzo fascynujace zjawisko mnie na tinderze teraz spotkało, po pierwsze mialem po raz pierwszy konstruktywną rozmowe nie z #p0lka po drugie antydepresanty działaja i szybko przeszedłem do konkretów. Troche dziwne ze jej sie wydaje ze z kims tam sie bedzie "kolegowac" i "rozmawiac" jak tam tylko szybkiego seksu wszyscy szukaja to da mi dalej swoje farmazony p------i. no nic anoni, bierzcie sie i uczcie z tego wszyscy
#
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
bardzo fascynujace zjawisko mnie na...

źródło: comment_1611835553xFn8aN5GPOxhjo8hBRlPYb.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 28.01.2021, 16:50:41
  • 5
@Marek_Rekus: od kiedy depresja nie ma podłoża genetycznego?
  • Odpowiedz
JamnikWallenrod
JamnikWallenrod
26.01.2021, 13:34:40
  • 16
Jakiś czas temu prosiłem o informacje dotyczące zwyczajów p0lek. Napisałem krótki wysryw, ale okazało się, że temat jest dużo głębszy i zdołałem jedynie na szybko skrobnąć część pierwszą tego megalitycznego g---o-tekstu. Zapraszam do lektury:)
https://www.polkopolitan.pl/p0lka-co-o-niej-warto-wiedziec/

#przegryw #p0lkopolitan #p0lka #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #zkamerawsrodp0lek #s--s #mokebe
@Sprus @panzyd @Kwass93 @77023 @Akinori456 @lepsze_liceum
JamnikWallenrod - Jakiś czas temu prosiłem o informacje dotyczące zwyczajów p0lek. Na...

źródło: comment_1611668061vvONNcFTvC5GAumo4MHbMy.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 26.01.2021, 17:07:21
  • 0
@JamnikWallenrod: nawet mi was nie żal wykopki
Turbobol - @JamnikWallenrod: nawet mi was nie żal wykopki

źródło: comment_1611680788LBAIcHSGgxCLXL0YTMbwzm.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
14.01.2021, 23:16:44 via AMWv2
  • 1
#anonimowemirkowyznania
Witam.

Mam jakieś takie wydaje mi się "dziwne" myślenie które odrzuca mnie od kobiet/dziewczyn w moim wieku. Mianowicie, wydają mi się one "brudne" w tym sensie, że jak miałem poprzednie dziewczyny w okolicach mojego rocznika (1991) to myślałem często o tym, że miały w sobie w minimum kilka penisów heh. Jeszcze te z lat 1995 wzwyż pół biedy, ale 27,28, 29 lat to już takie wydawały mi się nie nadające
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 15.01.2021, 08:26:37
  • 1
@AnonimoweMirkoWyznania: kobieta, która ma doświadczenie w łóżku jest „winna”? XD Wykop za mocno
  • Odpowiedz
Sonia_Zwierzynska
Sonia_Zwierzynska
13.01.2021, 07:43:07 via Android
  • 35
P0lka gapi się na murzyna aż jej ślina z pyska kapie natomiast biały simp jedyne co to może wzdychać do księżniczki. #blackpill doszedł już nawet do #usterka #zwiazki #p0lka #tinder #cuckold #bbc #ttv
Sonia_Zwierzynska - P0lka gapi się na murzyna aż jej ślina z pyska kapie natomiast bi...

źródło: comment_16105237879KZsH8GhDP7Fucj8EwSiUO.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 13.01.2021, 08:16:24
  • 1
@Sonia_Zwierzynska: ktos tu ma chyba kompleksy
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 13.01.2021, 10:58:42
  • 0
Głupia szmaciura nie chce prawdziwego, brudnego bolaka tylko czarnego przystojnego i dojrzałego mężczyznę!!!! Wykopowicze go nienawidzą
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
11.01.2021, 12:12:24 via AMWv2
  • 1
#anonimowemirkowyznania
Ostatnio oto pytałem, ale wykopki żyją swoim smutnym życiem i nikt mi nie wierzy.

Ogólnie nie wiem czy udać się do psychologa lub seksuologa, ale:

Mam 25 lat
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 11.01.2021, 16:08:13
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: ojjj odważnie z takim pytaniem na wykopie znając tutejszych Mirków. Ale ogolnie to sprawa wyglada tak (nie mówię tego z d--y, sam studiuje psychologię na specjalności seksuologicznej):
Jeśli twoje zachowania sa niebezpieczne, tzn. istnieje zagrożenie zdrowia czy, w bardziej skrajnych przypadkach, życia twojego i/lub partnera/ki to jest się czym martwić i należy się udać to seksuologa.
To ze na codzień jesteś jaki jesteś, a w łóżku o 180 stopni
  • Odpowiedz
paluszki_rybne
paluszki_rybne
08.01.2021, 10:08:50 via iOS
  • 125
K---a przegięcie bagiety.
Kolejna pokrzywdzona Juleczka, która wbrew regulaminowi na badoo założyła konto w wieku 15 lat i umówiła się z gościem który ma 22, a później LITERALNIE JĄ ZGWAŁCIŁ bo zaczęła pisać, że ją uwodził, a później uwodził jej 12 letnie koleżanki. Gdyby miała odrobine oleju w głowie to by wzięła starego, policję i złapała takiego typa umawiającego się z takimi dziewczynkami.
Później lewaczki z piorunem biegają i mężczyźni gwałco i
paluszki_rybne - K---a przegięcie bagiety.
Kolejna pokrzywdzona Juleczka, która wbrew...

źródło: comment_16101005747rOWANUzMo0sCw0bfceDks.jpg

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 08.01.2021, 10:36:02
  • 29
@paluszki_rybne: wtf? G---t to g---t. Skoro ona twierdzi ze była zgwalcona to trzeba sprawę zweryfikować i coś z tym zrobić. Co z tego ze założyła badoo mając 15 lat? Nie mówię ze to jest dobre czy śle, ale ludzie tak robia i tyle. Nie jest to nielegalne. I co to za gadanie, ze „gdyby miała trochę oleju w głowie to...”? Nie znasz jej, nie znasz jej sytuacji, na podejmowanie takich
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 08.01.2021, 13:43:35
  • 9
@ZielonyKciuk:
wysyłanie nagich foteczek nie daje nikomu przyzwolenia na g---t. Zaznaczę, ze nie znam sytuacji i nie wiem czy do niego doszło czy nie. Nie wiem skąd u ciebie ta pewność jak to wszystko wyglądało. Abstrahując dobrej sytuacji, winnym gwałtu jest tylko i wyłącznie gwalciciel. Nie znaczy nie.
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 08.01.2021, 13:45:36
  • 2
@MangoZjem: trzeba, to prawda. Nie ma co wyciągać pochopnych wniosków, wiec nie pisz

wcale bym sie nie zdziwila jakby sciemniala bo sie poklocili czy cos.
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 08.01.2021, 17:16:00
  • 1
@arekop100: łamanie regulaminu to nie łamanie prawa. G---t to łamanie prawa. Polecam przeczytać definicje gwałtu z kodeksu karnego - "zmuszenie drugiej osoby do obcowania płciowego, poddania się innej czynności seksualnej lub wykonania takiej czynności przez jedną lub wiele osób, posługujących się siłą fizyczną, przymusem, nadużyciem władzy, podstępem lub wykorzystujących niemożność wyrażenia świadomej zgody przez daną osobę"

Skoro typ ja zgwałcił (nie wiem jak było w rzeczywistości), to ja zgwałcił i
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 08.01.2021, 17:17:00
  • 0
@arekop100: i tak, masz winić żmije, bo nie mamy prawa „oko za oko, ząb za ząb”
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 08.01.2021, 17:48:50
  • 1
@arekop100: spotkanie nie jest gwałtem mordo. Gwałtem jest uprawianie z kimś seksu bez jego zgody. Sprawa jest naprawdę prosta - skoro do gwałtu doszło to do niego doszło. Nie ma tu dużej filozofii. Mogła mu nawet zabić matkę, a ten i tak nie ma prawa jej zgwałcić, tak jak i ona nie ma prawa zabijać jego matki. I nie, nie mówię żeby wierzyć ofierze bezwarunkowo. Trzeba sprawdzić dowody, zrobić badanie
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 08.01.2021, 17:53:45
  • 0
@arekop100: a ewentualne oszustwa z jej strony, mogą być jedynie okolicznościami łagodzącymi postępowanie tego typa. A nie wybielającymi.
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 09.01.2021, 08:35:36
  • 0
@MrPawlo112: coś mi się wydaje, ze ilość niezgłoszonych gwałtów np ze strachu, jest nieporównywalnie większa niż ilość fałszywych oskarżeń o g---t. I jasne, niestety zdążają się sytuacje, ze ktoś oskarża kogoś o coś czego ten nie zrobił. Tak było, jest j bedzje. Nie wiem co kieruje takimi ludźmi. Dlatego każda sprawę trzeba indywidualnie rozważać. Niemądre jest podejście bezwarunkowego wierzenia osobie oskarżanej, ale jeszcze bardziej niemądre zdaje się być bezwarunkowe wierzenie
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 09.01.2021, 08:38:39
  • 0
A tutaj jeszcze komentarz z innego wykopa:

Osoba dotknięta traumą, skrzywdzona przez znajomą osobę nie myśli zerojedynkowo, jak maszyna, w kategorii przestępstwo->zgłoszenie->walka w sądzie->może wygrana, a może nie, bo sądy w Polsce wydają śmieszne wyroki w sprawach zgwałceń
Tutaj dochodzi jeszcze wiele czynników ludzkich: strach, poczucie wstydu, może poczucie, że zostanie osamotniona w tej walce, może kompleksy, niska samoocena, jest tego mnóstwo, dlatego niezbędne jest wsparcie psychologiczne.
Zgwałcone kobiety są czasem w
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 09.01.2021, 12:01:30
  • 0
@MrPawlo112: przecież napisałem ze takie podejście jest również niemądre
  • Odpowiedz
trypus
trypus
trypus
03.12.2020, 16:51:08
  • 9
Czy komuś rzeczywiście pomogła psychoterapia na tzw. s----------e?
Nie mam przyjaciół ani dziewczyny. Nie jestem typowym piwniczakiem. Wychodzę z domu, próbuję wkręcić się w jakieś towarzystwo ale nigdzie nie pasuję. Jak się odezwę pierwszy to z kimś wyjdę ale po mnie nikt nigdy nie dzwoni i nie pisze. Jak jestem w towarzystwie to jest ok, nikomu nie przeszkadzam ale jak mnie nie ma to nikomu mnie nie brakuje. Większość spotkań ze znajomymi
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 03.12.2020, 17:09:25
  • 1
@trypus: jeśli chodzi o psychoterapię, to wybrałeś się na nią z jakiegoś powodu. Może nie byłeś na niej wystarczająco długo, żeby zauważyć poprawę. Trzeba pamiętać, ze psychoterapia to długi proces. Zależy od nurtu, ale często to trwa rok, dwa, trzy, a czasem 6 lub 10. To jest bardzo złożone i zależy od osoby. Myślę, ze terapia nie zaszkodzi. Grunt to trafic na pasującego terapeutę
  • Odpowiedz
Turbobol
Turbobol
Turbobol 03.12.2020, 17:23:07
  • 2
@trujpan: ja miałem problem, po części przegrywowy. W terapi jestem niecałe 2 lata i mega mi pomogła w wielu sprawach i nadal pomaga.
  • Odpowiedz
s.....a
s.....a
konto usunięte 10.12.2017, 16:14:56
  • 52
nsfw
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 140
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Turbobol
Turbobol
Turbobol 18.06.2019, 19:39:23
  • 0
a też pw bym poprosił jesli jest taka możliwość ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 3 z 3
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 19.06.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl