Jeśli Kubica pojedzie w WEC i ELMS to czy w Le Mans będzie startował w dwóch samochodach? :D Ciekawe czy tak można? Wysiada z jednego LMP2, odpoczywa, wsiada do innego LMP2, wysiada, odpoczywa, znowu wsiada do pierwszego LPM2 itd.
@MaxVerstapen: W tym roku były dwa Coopermobile w GTD Pro, więc można nawet w tej samej klasie dwoma autami. W WEC dwa auta i 3-osobowe składy to spory ciężar, bo trzeba zrobić 12h jazdy minimum.
Te Iron Lynx łączone jest z hypercarem Ferrari w 2023 roku, ale oni chyba pojadą jako klienci, bo fabrycznyn, z tego co obiło mi się o uszy, ma być AF Corse. Ktoś coś?
@Piotr_Rupik: Tak, AF Corse będzie fabrycznym zespołem, oficjalnie zostaną zgłoszeni jako "Ferrari - AF Corse". Podobno Ferrari może zacząć sprzedawać swoje LMH dopiero od 2024 roku. Dla nich priorytetem jest ogarnąć się z dwoma samochodami na sezon WEC 2023. Potem celem jest Daytona w IMSA. Klienci na koniec.
Wydawało się, że w endurance idzie spokojnie, powoli, ale do przodu. Kolejni producenci chcą przyklejać swoje znaczki na LMP2, Porsche i Audi dbały żeby ich LMDh od Multimatika odpowiednio się różniły bodykitami, Spyker z kasą SMP ożyje, a tu nagle Francuzi z Autojournal odpalili petardę. Audi ma porzucić projekt LMDh i skupić się na #f1, Porsche ma pozostać przy endurance.
The Volkswagen Group board is said to have ruled in favor of Audi entering Formula 1 while Porsche is said to focus on endurance.
This means that, contrary to what was envisaged, the two brands will not compete in the Grands Prix or at the 24 Hours of Le Mans.
Audi Sport's LMDh (Le Mans Daytona hybrid) program would be put in the fridge, while 40 days of private testing were already planned with the Belgian WRT team in 2022, the brand with the rings focusing on F1 and the Dakar which she will discover in January.
It is not yet clear what Audi's approach will be in Formula 1 (takeover of a team, partnership with an existing team?), The goal being to compete with Mercedes, while the image of Porsche is traditionally linked to major events. endurance.
W materiale Zachara z testów Inter Europol Competition na torze Portimao, koordynator zespołu zapowiada mocny skład na nadchodzący sezon #wec, z kierowcą F1 włącznie. Jak obstawiacie, kto z doświadczeniem z #f1 dołączy do Piekarzy? Macie jakieś typy?
@lubonm: hmmm, Graham Goodwin w najnowszym Endurance Chat powiedział, że w kolejnym sezonie pojawi się "very recently ex" kierowca F1, który jeszcze nie jeździł w LMP2. Pytanie kto to i czy do piekarzy. Może Hulk zajmie się znowu ściganiem, albo Daniił Kwiat.
LMP2 dostaje kolejny strzał w zęby coby zbyt blisko kategorii Hypercar nie były. Zbiornik na paliwo zostanie zmniejszony z 75 litrów do 65 litrów. W związku z tym dojdzie do korekty wymaganego czasu za kółkiem. W #wec #lemans dalej będzie wymagany pakiet aero Le Mans. W #elms pozostanie pakiet aero z większym dociskiem. https://www.24h-lemans.com/en/news/lmp2-regulations-adjusted-for-2022-season-55892
Dobra wiadomość - shakedown Peugeota 9X8 odbyty. Mniej dobra - dodali małe tylne skrzydło. Chyba jednak bez niego się nie dało a zastrzegali, że mogą jednak je dodać. #wec #lemans
@Galopujaca_rokitniczka: jakiś czas temu nie mieli problemu z poświęceniem okna snookera na żywo żeby pokazywać przez godzinę wywiady z zawodów kolarskich...
@Raa_V: na r/formula1 przy okazji zdjęcia wrzuconego z Mazepinem ktoś odpowiedział, że Sirotkin założył ośrodek kartingowy w Moskwie. Sportowo - był na liście rezerwowej na tegoroczne Le Mans (1. miejsce rezerwowe - #62 AF Corse GTE Am), ale w ostatniej wersji listy wypadł z niej i zastąpił go Vilander.
źródło: comment_1646515301NdFqyTutHhHcxQaHDNQCCr.jpg
Pobierzźródło: comment_1646516673axJQpKijrRORuq0mFdOnjn.gif
Pobierz