Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko199
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
StrajGerOfficial
Profil firmowy

StrajGerOfficial

Dołączył 4 lata i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1936
  • Znaleziska 304
  • Mikroblog 1632
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 3
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 17.01.2025, 23:57:15
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
18.01.2025, 07:15:47 via Wykop
  • 0
@WklensuySuchy: Z tego co mówił sum, to konon jest odpięty od respiratora, a co za tym idzie musi oddychać samodzielnie, więc mózg raczej nie umarł.
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
18.01.2025, 13:03:18 via Wykop
  • 0
@WklensuySuchy: Oczywiście, że kontroluje, gdyby nie kontrolował to podczas snu byś się udusił.
"Pień mózgu położony jest poniżej półkul mózgowych, bezpośrednio przed móżdżkiem. Łączy mózg z rdzeniem kręgowym, a także kontroluje podstawowe funkcje życiowe, takie jak oddychanie, trawienie czy też regulacja pracy serca lub ciśnienia tętniczego."
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 17.01.2025, 20:09:49
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
17.01.2025, 20:31:49 via Wykop
  • 0
@piSSowiec39: Nie widziałem, że sum miał live'a, dzięki za informacje (bo zgaduje, że z jego live'a je masz).
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
17.01.2025, 20:36:11 via Wykop
  • 0
@tralala101: Nie wiem, może się obawia, że mu kanał poleci jak o rudym wspomni, uj wie o co tam chodzi między nimi.
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 15.01.2025, 16:37:50
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 15.01.2025, 01:00:38
  • 16
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
15.01.2025, 01:12:50 via Wykop
  • 1
@Skey2142: Chyba nie, po prostu masz się wzorować na innych, tylko problem polega na tym, że jeszcze kilka dni temu sporo osób nie dawało # patostreamy.
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 14.01.2025, 23:14:02
  • 60
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
14.01.2025, 23:17:13 via Wykop
  • 7
@cobra7cb: w sofray podobno produkują takie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
14.01.2025, 23:47:48 via Wykop
  • 3
@Anonymus03: za tagi bo nie dałeś # patostreamy (bez przerywnika).
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
15.01.2025, 00:12:35 via Wykop
  • 0
Ajajaj, nie dałem +18 do czegoś co nie wymaga +18 a i tak dostałem moderacje, jak to jest, że stoi dwóch chłopów obok siebie, jeden ma pełne nachy od chłopskiego (czego nie widać bezpośrednio) a i tak jest to traktowane jako +18 XD
  • Odpowiedz
saviour
saviour
14.01.2025, 23:55:44
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 15.01.2025, 00:08:32 via Wykop
  • 8
@saviour: Po prostu w momencie robienia zdjęcia/nagrania stał obok konona i chyba było jego ryło widać.
  • Odpowiedz
bellacavem
bellacavem
bellacavem
14.01.2025, 23:06:44
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 14.01.2025, 23:07:20 via Wykop
  • 7
@bellacavem: witaj w klubie, mi posty sprzed 5 lat nawet zgłasza, kopie jak krecik w śmietniku xD
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 14.01.2025, 23:44:53 via Wykop
  • 1
a raczej sprzed prawie 5 lat, bo konto mam od 4 lat ponad, ale spojrzałem się na rok kiedy te posty były pisane bez dokładnego miesiąca.
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 14.01.2025, 22:35:13
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
14.01.2025, 22:38:04 via Wykop
  • 0
@tyskibaton81: W jednej sekundzie dostałem 12 powiadomień o wymoderowanej treści za tagi (brak # patostreamy xD)
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
14.01.2025, 23:10:55 via Wykop
  • 4
Poprawka, niedawno zgłosił posty sprzed 5 lat xD
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 14.01.2025, 23:02:38
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 14.01.2025, 22:58:22
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 14.01.2025, 22:02:02
  • 32
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
14.01.2025, 22:10:59 via Wykop
  • 2
@Pepe_kolchoznik: Mnie się nie pytaj jak, ale sam fakt bawi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
14.01.2025, 22:16:29 via Wykop
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

4106

Prokuratura przekonała Emiraty, że czyn Majtczaka zasługuje na ekstradycję.

Prokuratura przekonała Emiraty, że czyn Majtczaka zasługuje na ekstradycję.

Rzecznik prasowa Prokuratury Krajowej Anna Adamiak przekazała nowe informacje dotyczące decyzji dubajskiego sądu w sprawie dopuszczalności ekstradycji do Polski Sebastiana Majtczaka. Udało nam się przekonać stronę emiracką, że czyn popełniony przez Sebastiana M. nosi znamiona czynu ekstradycyjnego

tombeczka
z
onet.pl
dodany: 11.01.2025, 12:24:12
  • 320
  • #
    majtczak
  • #
    sebastianmajtczak
  • #
    wypadek
  • #
    a1
  • #
    prawo
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 11.01.2025, 17:41:27 via Wykop
  • 3
Przecież i tak strony mogą się od tego odwołać (zgodnie z informacjami podanymi w necie), więc jeszcze trochę się to pociągnie i uj wie co z tego będzie, przypomina mi to trochę wyroki Sądu I instancji w Polsce, niby ktoś wygra i się cieszy i ogłasza zwycięstwo, ale zapomina, że jest jeszcze Sąd II instancji który przecież może całkowicie wszystko zmienić.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 11.01.2025, 02:32:21
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
11.01.2025, 13:38:24 via Wykop
  • 1
@KlucznikChoroszczy: Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Jestem jeszcze ciekaw jak długo trwa później wybudzanie takiego pacjenta i dlaczego w tym przypadku może to się nie udawać, bo z tego co pisał gdzieś tam rudy to neurolog podobno nie stwierdził uszkodzeń mózgu, ale z drugiej strony ta informacja raczej koliduje z innymi - dalszymi informacjami. Gdyby mózg był sprawny to konon raczej by się wybudził(albo mi się tylko tak wydaje i jest
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
11.01.2025, 15:12:29 via Wykop
  • 1
@KlucznikChoroszczy: Dziękuję jeszcze raz za twoje wypowiedzi. Czyli mam rozumieć, że nie ma odgórnie ustalonego jakiegoś maksymalnego okresu czasu, w którym taki pacjent powinien się wybudzić?
  • Odpowiedz
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 07.01.2025, 14:01:49
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bellacavem
bellacavem
bellacavem
07.01.2025, 15:01:14 via Wykop
  • 0
@StrajGerOfficial: bo prawy pas pełen jest wyboi i dziur w asfalcie. Dlatego unika jazdy nim. Tłumaczył już to na wilmie.
  • Odpowiedz
tyskibaton81
tyskibaton81
tyskibaton81
07.01.2025, 15:18:23 via Wykop
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 29.12.2024, 21:13:23
  • 35
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial
Autor
29.12.2024, 21:33:36 via Wykop
  • 0
@storchofficial: xD
  • Odpowiedz

978

Ludziom uciekły dwa groźne psy, zostały zastrzelone przez myśliwego.

Pokaż treści 18+

Ludziom uciekły dwa groźne psy, zostały zastrzelone przez myśliwego.

Pies rasy Cane Corso oraz owczarek niemiecki uciekły z podwórka i kilka godzin później zostały zastrzelone przez mysliwego, pod którego domem się wałęsały. Właściciel psów próbuje rozkręcić aferę i pociągnąć "mordercę" do odpowiedzialności.

tanna
z
x.com
dodany: 15.12.2024, 19:20:20
  • 553
  • #
    psy
  • #
    myslistwo
  • #
    lowiectwo
  • #
    bron
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 07:17:49 via Wykop
  • -10
Nie wiem czy wy macie problem sami ze sobą albo jakiś rodzaj autyzmu, ale właściciel psów piszę, że drugiego znaleźli 100 m dalej, czyli były tak groźne, że myśliwy po zabiciu jednego postanowił gonić drugiego czy ki uj teraz wymyślicie? Jeżeli biegnie się za czymś żeby do tego strzelić to po 1 jest to działanie z premedytacją, a po 2 udowadnia, że zwierzak uciekał a nie atakował. Każdemu może się zdarzyć, że
  • 42
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 07:29:08 via Wykop
  • -9
@Ilahinefes: Czy ty właśnie napisałeś, że strzelał byś do zwierząt dużej rasy które nie stwarzają zagrożenia, ale za to chodzą bez nadzoru, ale wcześniej byś je sobie obserwował czy w 100% kogoś nie ma by przypadkiem nikt tego nie widział? Idź na leczenie, bo masz ewidentne problemy.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 07:37:51 via Wykop
  • -10
@DieJoana: Tak tak, tym bardziej jak były chowane z dziećmi + jeden leżał martwy 100 metrów dalej czyli ewidentnie musiał uciekać, ale był groźny i pewnie przeciągnął myśliwego 100m dalej zanim ten go zabił żeby się obronić.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 07:39:38 via Wykop
  • -3
@fff112: A dlaczego kot lata za myszami? Instynkt łowczy nic więcej.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 08:11:08 via Wykop
  • -8
@fff112: A jakie to ma znaczenie ile coś waży, te psy nawet nie weszły na teren tego człowieka tylko chodziły gdzieś obok, od tego jest policja/straż miejska czy jakaś instytucja która zajmuje się odławianiem zwierząt, skoro jeden leżał 100m dalej od drugiego to raczej musiał uciekać, więc dlaczego myśliwy do niego strzelał, jakie jest wytłumaczenie czegoś takiego?
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 08:18:33 via Wykop
  • -1
@fff112: Pewnie tam byłeś i widziałeś, że były agresywne i się pieniły, tak masz rację, pierwsze co robi człowiek jak widzi rozwścieczonego psa to do niego wychodzi i jeszcze w tej bajce zdążyły się na niego rzucić, a myśliwy w międzyczasie kiedy był atakowany przez te psy zrobił time stop i poszedł po b--ń, gratuluje rozumu.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 08:26:44 via Wykop
  • -2
@KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota: Ty rozumiesz co to jest instynkt łowczy ? Każde zwierzę pobiegnie za innym zwierzęciem, ale to nie znaczy, że rzuci się na człowieka, tak samo jak kot poleci za myszą.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 08:31:07 via Wykop
  • 1
@milo1000: Gdybyś miał zwierze jakiekolwiek to byś wiedział o czym piszę, wystarczy zapomnieć domknąć bramy/furtki i gotowe, a normalizowanie strzelania do żywej istoty w taki sposób jak to robisz udowadnia, że masz coś pod deklem nie tak.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 08:42:20 via Wykop
  • 0
@fff112: Z opisu przedstawionego przez właścicieli psów wynika zupełnie coś innego. Myśliwy jak ma okazję żeby do czegoś strzelić to nie będzie się powstrzymywał. Nie ma tutaj żadnego tłumaczenia, tym bardziej, że zabił drugie zwierze w momencie kiedy uciekało i nie stwarzało wtedy żadnego zagrożenia (o ile wcześniej w ogóle stwarzało) i już samo to przekraczało obronę konieczną.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 09:05:42 via Wykop
  • -1
@ketrab86: Tak, jeden padł od razu, a drugi sobie 100m przebiegł chociaż dostały z tej samej amunicji, w cuda nie wierzę. Jedynej informacji jakiej brakuje to miejsce w które trafił myśliwy, bo jeżeli trafił w głowę to nie ma szans żeby zwierze przebiegło 100m
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 09:12:29 via Wykop
  • -3
@VZee: Skąd ty bierzesz informacje, że te psy były agresywne? Rasą się sugerujesz? Ja piszę ogólnie, że każde jedno zwierzę zwieje jeżeli natrafi mu się okazja i nie musi to być żadne zaniedbanie tylko chwilowe przeoczenie które zdarza się każdemu człowiekowi w różnych sytuacjach, nie tylko przy zwierzętach.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 09:15:48 via Wykop
  • 0
@ketrab86: A kto ci napisał, że ten pies musiał przebiec 100m po postrzeleniu, dlaczego wypierasz fakt, że myśliwy mógł strzelić do uciekającego psa? Nie interesuje mnie tutaj rodzaj amunicji, tylko moment w którym pies padł.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 09:19:55 via Wykop
  • -4
@ketrab86: A czy ja gdzieś twierdzę, że innego zwierzęcia jest mniej szkoda? Ale tutaj zwierze poleciało za zwierzęciem, a człowiek powinien mieć więcej w bani, to, że masz b--ń nie oznacza, że możesz sobie strzelać do wszystkiego co się rusza.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 09:26:37 via Wykop
  • 0
@ketrab86: Ja mam się dogadywać sam ze sobą? A ty umiesz myśleć czy trudne się wylosowało? Jak najbardziej prawdopodobne, skoro po pierwsze myśliwy nie mógł oddać dwóch strzałów jednocześnie, jeszcze z dwóch typów amunicji, więc sam sobie zaprzeczasz i pier*&sz, że najbardziej prawdopodobne jest padnięcie po przebiegnięciu 100m xD.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 09:29:45 via Wykop
  • 0
@milo1000: Nie wycinaj kawałka zdania, tylko cytuj do końca. Pewnie tobie nigdy nie zdarzyło się zapomnieć zamknąć drzwi na klucz czy wynieść śmieci. Czasami nie przypuścisz, że cos się może stać, ale fakt właściciel powinien szukać tych psów do usranej (chociażby jechać za nimi) a nie czekać do następnego dnia.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 09:51:33 via Wykop
  • -1
@VZee: To się nie sugeruj, kwestia zachowania psa to kwestia jego ułożenia, mam znajomego który ma wilczura który wychowywał się z jego młodszym bratem, kiedyś ich odwiedziłem i ten pies pomimo tego, że wcześniej nie widział mnie na oczy to podszedł i kładł moją rękę na swoją głowę żeby go głaskać, więc to nie rasa jest problemem tylko człowiek który się tym psem opiekuje. Próbuje tylko wytłumaczyć, że każdemu się
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 10:02:10 via Wykop
  • 0
@Ranger: Wiem, że nie, ale to nic nie zmienia a nawet bardziej udowadnia moją tezę, bo nie da się wystrzelić do dwóch zwierząt w tym samym czasie jeszcze z dwóch różnych typów amunicji/broni, więc musiał walić do uciekającego psa i nie ma tutaj żadnej dyskusji.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 10:08:56 via Wykop
  • 0
@Ranger: Może, owszem, chyba, że pies miał styczność od szczeniaka z dziećmi, wtedy szansa na taki scenariusz jest stosunkowo mała. Nie bronie tutaj właścicieli, bo ich winy też jest w tym sporo, bo nawet jeżeli psy uciekły to trzeba ich szukać do usranej, tym bardziej, że byli obecni w momencie ucieczki, więc nawet jeżeli nie mogli ich dogonić to się wsiada w auto i się jedzie za tymi psami.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 10:12:28 via Wykop
  • -1
@Ranger: No dobrze, ale jest coś takiego jak czas po oddaniu pierwszego strzału do momentu wybrania drugiego typu amunicji i strzelenia drugi raz, a pies po pierwszym wystrzale raczej nie stał tylko od razu zaczął uciekać od huku, więc dlatego właśnie sądzę, że myśliwy strzelał do drugiego psa kiedy ten uciekał, przecież równie dobrze można było strzelić w powietrze żeby je spłoszyć, a nie od razu zabijać.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 10:21:09 via Wykop
  • -2
@RandomowyMirek: Idąc takim tokiem rozumowania można stwierdzić, że idący 120kg umięśniony chłop który dziwnie się zachowuje też potencjalnie może stanowić zagrożenie, to też należy wtedy strzelać? Od tego, żeby nie było wałęsających się zwierząt są odpowiednie instytucje i o tym stanowi prawo, żadne przepisy nie pozwalają strzelać do psa, no chyba, że wystąpiło tutaj jakieś zagrożenie życia, a tego raczej nie było w tej sytuacji.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 13:41:43 via Wykop
  • -1
@zwirz: Takie stwarzały śmiertelne zagrożenie, że przez te kilkanaście godzin nikomu oprócz psom nic się nie stało.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 13:49:06 via Wykop
  • 0
@ketrab86: Zakładam bo psy boją się huku i jest to naturalne. Nie wiadomo z jakiego typu broni było strzelane i nie zmienia to faktu, że nie da się wystrzelić dwóch strzałów w tym samym czasie do dwóch psów i koniec kropka. Najbardziej prawdopodobne jest to, że pies uciekł od huku pierwszego strzału, myśliwy przełączył na drugą komorę/zmienił nabój i oddał strzał, i obojętnie czego by nie zrobił to do każdego
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 14:05:42 via Wykop
  • 0
@ketrab86: Dla "dobrego" myśliwego odległość nie robi różnicy + też zależy jaką miał b--ń. Nie zmienia to faktu, że nawet jeżeli jesteś myśliwym to żaden przepis w polsce nie pozwala ci strzelać do paa, koniec kropka. Wystarczyło wezwać policje, tyle albo AŻ tyle.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 15:29:17 via Wykop
  • 0
@ketrab86: Właściciel pisał o okolo 100 metrach, mogło to być równie dobrze mniej. To co ty mi piszesz wynika z przepisów o tych 40 metrach, ale to nie znaczy, że ktoś nie może oddać strzału z dalszej odległości np. 50/60m. Juz widzę to, jak myśliwy oszacował odległość do psa żeby się w 40m wyrobić. On nie był na polowaniu, a myśliwy nie ma prawa używać broni w odległości mniejszej niż
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 20:04:50 via Wykop
  • 0
@ketrab86: Ja ci podałem informacje zgodnie z którą myśliwy może w ogóle wyciągnąć b--ń (nie może być mniej niż 150m od zabudowań), w poście masz informacje, że w toku rozpoznania stwierdzono, że myśliwy strzelał 30m od ogrodzenia posesji, on nawet nie miał prawa tam strzelać, a ty twierdziłeś, że chłop będzie się stosował do przepisowych 40m oddając strzał, ale co tam, j*bać nie? Nie jesteśmy w żadnej strefie fantazji, po
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 21:39:54 via Wykop
  • 0
@tanna: Bo nigdzie nie ma takich informacji podanych? Więc dlatego zakładam, że w tym wszystkim najbardziej zostały poszkodowane te psy.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 17.12.2024, 15:32:49 via Wykop
  • -1
@ketrab86:

Parafrazując naczelnego filozofa wykopu:Właściciel pisał o okolo 30 metrach, mogło to być równie dobrze więcej. Druga sprawa, to że było 30 m od ogrodzenia nie determinuje ile było od zabudowań, to wieś, równie dobrze mogło być tam ogrodzone 10 ha łąki, bo ktoś pasie krowy za stodołą.


Ale 40m o których pisałeś też odnosi się do polowań, ogólnie myśliwy jak sama jego nazwa wskazuje zajmuje się polowaniem na dziką zwierzynę
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 17.12.2024, 16:58:09 via Wykop
  • -1
@arturs: O ile to był stan wyższej konieczności, bo z tego co pisał właściciel tych psów to podobno myśliwy stwierdził, że jeden pies był agresywny (cane corso) a o zastrzeleniu drugiego nic nie mówił i dlatego zaczęli go szukać i znaleźli 100m dalej, więc dalej się zastanawiam o co tu chodzi.
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 17.12.2024, 17:30:38 via Wykop
  • -1
@ketrab86:

@StrajGerOfficial: Najkrótsza odległość między stawem i zabudowaniami widocznymi na zdjęciu to 200 m (widoczne na mapach google). Trochę z boku są jakieś hale, czy wiaty które nie zaliczają się do zabudowań mieszkalnych, a prawdopodobnie należą do myśliwego (wg opisu zastrzelił psy 30 m od ogrodzenia SWOJEJ posesji.) I wciąż te 150 m dotyczy polowań, a nie samoobrony/ochrony zwierząt.


Daj link do map google bo dokładna lokalizacja oprócz miejscowości
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 17.12.2024, 18:11:41 via Wykop
  • -1
@ketrab86: Kończę z tobą dyskusje bo szkoda mi na ciebie czasu, słyszysz gdzieś dzwony ale nie wiesz gdzie biją, wysyłasz jakieś bezsensowne filmiki żeby coś udowodnić bo myślisz najwyraźniej, że masz do czynienia z debi*em albo sam wiesz mniej niż ja, pokazujesz kogoś kto strzela do nieruchomego celu, z broni która nijak ma się do broni myśliwskiej, dodatkowo ten ktoś musiał poświęcić sporo czasu żeby dojść do tego poziomu i
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 17.12.2024, 22:07:28 via Wykop
  • -1
@ketrab86: Miałem ci nie odpowiadać, ale już mnie irytujesz.

Bo zakładam, że w 2024 roku każdy potrafi wyszukać informacje w internecie. Specjalnie dla ciebie pierwszy lepszy link https://besthunters.pl/blog/jak-dobrac-wlasciwy-srut-na-polowanie


"Maksymalna odległość strzału do 40m jest racjonalna dla charakterystyki przeciętnej śrutowej broni myśliwskiej." Gdzie masz napisane, ze 40m to maksymalna odległość żeby móc cokolwiek zabić? Czy czytanie ze zrozumieniem
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 18.12.2024, 15:03:04 via Wykop
  • 0
@ketrab86: Najwyraźniej pomyliłeś stawy, zobacz sobie na zdjęcie w jakiej odległości jest budynek za stawem i jest to budynek mieszkalny, a nie żadne budynki przemysłowe.

https://swiatrolnika.info/informacje/inspektorat-ochrony-zwierzat.html
StrajGerOfficial - @ketrab86: Najwyraźniej pomyliłeś stawy, zobacz sobie na zdjęcie w...

źródło: 470197942_8604061666383937_3537292197608262489_n

Pobierz

587

Zwyrodnialec ciągnął psa za samochodem, bo zwierzak uciekł z posesji

Pokaż treści 18+

Zwyrodnialec ciągnął psa za samochodem, bo zwierzak uciekł z posesji

Wideo nagrała sąsiadka, ale pod naciskiem zwyrodnialców, musiała usunąć. W internecie na szczęście nic nie ginie

Qrzysio
z
moja-ostroleka.pl
dodany: 16.12.2024, 12:24:03
  • 72
  • #
    zwierzeta
  • #
    pies
  • #
    ostroleka
  • #
    policja
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 20:09:19 via Wykop
  • 3
@RelaniU: Szybka śmierć? Jeden pies z tego znaleziska był postrzelony o 4 rano a o 8 musiał uśpić go weterynarz, więc faktycznie szybka śmierć, nie ma co.

288

"Allahu akbar" zamiast kolęd. Syryjczycy przyszli na jarmark

"Allahu akbar" zamiast kolęd. Syryjczycy przyszli na jarmark

Na jarmarku bożonarodzeniowym w Stuttgarcie, zamiast tradycyjnych kolęd, rozbrzmiały islamistyczne okrzyki. W miniony weekend tysiące Syryjczyków świętowało tam porażkę prezydenta Baszara al-Assada. Eksperci ds. bezpieczeństwa obawiają się, że podobne sytuacje mogą się powtórzyć na innych jarmarkach

KapitanTorpedal
z
o2.pl
dodany: 16.12.2024, 08:04:45
  • 65
  • #
    europa
  • #
    wydarzenia
  • #
    niemcy
  • #
    islam
  • #
    muzulmanie
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 16.12.2024, 14:00:07 via Wykop
  • 6
Przyjmij każdego imigranta jak leci, a potem się obawiaj takich sytuacji xD
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

675

Po jezdni nocą chodzę właśnie tak

Pokaż treści 18+

Po jezdni nocą chodzę właśnie tak

Nieoświetlony pieszy wyczerpał limit szczęścia na resztę życia

uknot
z
youtube.com
dodany: 14.12.2024, 16:06:50
  • 192
  • #
    polskiedrogi
  • #
    stopcham
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    patologiazewsi
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 15.12.2024, 06:42:41 via Wykop
  • 0
@marcelstasiuk: Z taką prędkością jaką porusza się auto wydaje mi się, że jedyne co zobaczysz na takiej kamerce to smugi.

538

Nowa cena za badanie techniczne auta. Podali kwoty dla kierowców

Nowa cena za badanie techniczne auta. Podali kwoty dla kierowców

260 zł za badanie techniczne samochodu osobowego to nowa cena dla kierowcy, którą Stowarzyszenie Inżynierów i Techników forsuje. Czemu nierentowne stacje się nie zamykają? Jest ile tle że nie trzeba się zapisywać tylko z ulicy można podjechać.

Chris_Karczynski
z
auto.dziennik.pl
dodany: 20.11.2024, 13:42:06
  • 245
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    pytanie
  • #
    mechanikasamochodowa
  • #
    ciekawostki
StrajGerOfficial
StrajGerOfficial 21.11.2024, 13:15:57 via Wykop
  • 5
Dziwna sprawa, zazwyczaj na tym samym terenie na którym stoi stacja diagnostyczna jest również jakiś warsztat + wulkanizacja, więc problemem nie są ceny przeglądu, tylko stacje które nie oferują żadnych dodatkowych usług, bo z samych przeglądów faktycznie może być ciężko się utrzymać, ale jak już ma się jakiś "biznes" to trzeba myśleć jak się dostosować, a nie robić to samo co 20 lat temu i twierdzić, że jest ciężko. Można to porównać
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 20
  • Strona 7 z 20
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 23.11.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 25.03.2021

    Mikroblogger
  • Komentator
    od 08.03.2024

    Komentator

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking