Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko271
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Savicky

Savicky

Dołączył 1 rok i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 802
  • Znaleziska 591
  • Mikroblog 211
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
  • Dodane (6)
  • Komentowane (123)
  • Plusowane (82)
virgola
virgola
20.08.2024, 16:10:10
  • 18
Przyjaciele z zarządu Assay Management nie udzielili absolutorium za rok 2023 byłemu prezesowi Assay. Ciekawe dlaczego?

Przy okazji: strata netto Assay Management za 2023r. to ok 1mln zł. A kapitał własny to już minus 6,8 mln zł. Jak zamierzają to odrobić, jeśli jedynym źródłem dochodów to opłata za zarządzanie z Assay ASI? (screen w komentarzu)

#assay #assaygroup #finanse #inwestycje #knf #uokik
virgola - Przyjaciele z zarządu Assay Management nie udzielili absolutorium za rok 20...

źródło: brak absolutorium

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
20.08.2024, 16:11:16 via Wykop
  • 5
Chcesz być wołany następnym razem, plusuj tutaj
  • Odpowiedz
kamil_kamil12345K
kamil_kamil12345K
20.08.2024, 16:47:10 via Wykop
  • 5
@virgola: Dziś jest dzień miłości, o litościwy :-D
  • Odpowiedz
virgola
virgola
09.08.2024, 13:55:17
  • 2
#assay #assaygroup #finanse #inwestycje #knf #uokik #prokuratura
Patrzcie, jak ładnie KNF ostrzega przed Assay po angielsku:
https://www.iosco.org/investor_protection/investor_alerts/pdf/uploads/4F5A91A8-CB04-0EF7-510510D07BA99986/Assay%20Management.pdf
Szkoda, że po polsku czegoś takiego nie ma.
Ale wrzuciłem na translator i to wypluło:

Komisja
virgola - #assay #assaygroup #finanse #inwestycje #knf #uokik #prokuratura
Patrzcie, ...

źródło: knf ostrzega

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kamil_kamil12345K
kamil_kamil12345K
09.08.2024, 18:53:50 via Wykop
  • 2
@virgola: Jesteś Mistrzem. Nie jest to bynajmniej lukrowanie i czcze gadanie!!!! Uważam, że klienci i ludzie powinni dziękować @virgola i #assay za ten wkład!!! Kto tego nie zobaczył ten gapa :-D
  • Odpowiedz
virgola
virgola
Autor
09.08.2024, 21:35:59 via Wykop
  • 2
@kamil_kamil12345K: (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
virgola
virgola
23.07.2024, 15:03:33
  • 16
Dziś przedstawiam Wam grę internetową!
(w ramach @assay, wątek @hyperstrange )

Gra polega na tym, że ja podaję fakty, a miłośnicy Assay nadają kontekst pokazujący, że wszystko jest w pytę.
No, Misie Puszyste @krakowiaczek7 @agnesagi-fake -
virgola - Dziś przedstawiam Wam grę internetową!
(w ramach @assay, wątek @hyperstrang...

źródło: Gra w Hyperstrange

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
23.07.2024, 15:04:03 via Wykop
  • 11
Chcesz być wołany następnym razem, plusuj tutaj
  • Odpowiedz
niezwykly_89
niezwykly_89
23.07.2024, 16:37:43 via Wykop
  • 3
Zainteresowani @krakowiaczek7 oraz @agnesagi-fake zaginęli po ostatnim wpisie i pytaniach o informacje dotyczące sygnatur akt i innych konkretów dotyczących "spraw sądowych"
  • Odpowiedz
virgola
virgola
25.06.2024, 13:17:33
  • 15
Assay Group - drugi sezon nadchodzi!

Przyznacie, że pierwszy sezon serialu pod tytułem "Assay Group: Wpadka i Restrukturyzacja" był emocjonujący. Wiele wątków, duże pieniądze, zwroty sytuacji, napięcie.
Ale oto 20 czerwca 2024r. sąd rejonowy podjął decyzje o zatwierdzeniu układu Assay ASI. Decyzja nie jest jeszcze prawomocna, ale wiele wskazuje na to, że będzie drugi sezon pt. "Assay Group: Reaktywacja" (być może w trakcie zmieni się na "Likwidacja", ale tego jeszcze nie wiadomo).

Jakie
virgola - Assay Group - drugi sezon nadchodzi!

Przyznacie, że pierwszy sezon serialu...

źródło: Sąd zatwierdza układ

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
25.06.2024, 13:18:45 via Wykop
  • 5
Chcesz być wołany następnym razem, plusuj tutaj
  • Odpowiedz
qarolq
qarolq
qarolq
26.06.2024, 16:45:32 via Wykop
  • 3
Będzie to ciężki czas dla klientów Assay ASI, na szczęście dla nich, zarządzanie funduszem będzie profesjonalne i będzie kosztować 1,9 - 2,2 mln zł rocznie.


co to będzie za profesjonalista i skąd na to pieniążki?( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
virgola
virgola
30.06.2024, 14:10:11
  • 5
Uwaga! Ważne ogłoszenie dla klientów Assay ASI, którym nie podoba się układ z wierzycielami.

Jeśli chcecie zablokować zatwierdzenie układu, to wciąż możecie podjąć pewne kroki. 20 czerwca sąd zatwierdził układ, ale decyzja sądu nie jest jeszcze prawomocna. Zgodnie za przepisami macie 2 tygodnie od dnia decyzji sądu na przesłanie zażalenia. 2 tygodnie od 20 czerwca oznacza, że termin mija 4 lipca. Jeśli macie prawnika, to pogadajcie z nim. Wysłanie zażalenia to
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

qarolq
qarolq
qarolq
04.07.2024, 15:39:24 via Wykop
  • 2
nie poświęcił Pan osobnego wpisu na swoim mikroblogu, aby poinformować o tym, że Assay wygrał sprawę z UOKiKiem


@krakowiaczek7: jakbym był Assayem to jest pierwsza rzecz jaką bym zakomunikował światu. A tymczasem gazety milczą, strona assay milczy, świat milczy, nikt o tym nie wie...
Poprosimy dowody ʕ•ᴥ•ʔ
  • Odpowiedz
qarolq
qarolq
qarolq
08.07.2024, 12:50:02 via Wykop
  • 2
@Savicky: znalazłem sposób na wyjście z tej sytuacji. Trzeba się wzorować na najlepszych:
https://www.money.pl/gospodarka/nowy-wehikul-inwestycyjny-palikota-prosi-inwestorow-o-czas-7045741630991168a.html
  • Odpowiedz
virgola
virgola
12.06.2024, 13:51:19
  • 13
Czy Assay odda 100mln?

Zapraszam do najnowszego tekstu na bankierze o Assay, czyli najlepszym funduszu na świecie dającym średnio 514% rentowności z wyjścia z inwestycji:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sad-mysli-prokuratura-bada-wierzyciele-czekaja-Czy-Assay-odda-100-mln-zl-8763110.html

Tu parę ciekawych informacji z tekstu:

Czy Assay odda 100 mln zł?

  • Jak najbardziej 12.7% (7)
  • Tam już nic nie ma 87.3% (48)

Oddanych głosów: 55

  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
12.06.2024, 13:54:11 via Wykop
  • 3
A tu średnia rentowność wyjścia Assay z inwestycji wynosząca 514%:
https://bank.pl/knf-wpisala-assay-management-do-rejestru-zarzadzajacych-alternatywnymi-spolkami-inwestycyjnymi/?id=294377&catid=18916
  • Odpowiedz
Savicky
Savicky 12.06.2024, 14:06:53 via Wykop
  • 5
Każdemu po sto myljonów!
Savicky - Każdemu po sto myljonów!

źródło: IMG_1608

Pobierz
  • Odpowiedz
virgola
virgola
06.06.2024, 11:16:49
  • 11
Jak rozpoznać piramidę finansową?

Kilka miesięcy temu na tagu #assay zostałem zapytany o inne firmy, przed którymi należy się mieć na baczności. Wskazałem wtedy m.in. na Pracownię Finansową:
https://wykop.pl/wpis/73183177/xd-ale-ze-serio-ktos-nie-otrzymal-platnosci-no-kto#258423519

Parę dni temu KNF wpisała Pracownię Finansową na listę ostrzeżeń publicznych:
virgola - Jak rozpoznać piramidę finansową?

Kilka miesięcy temu na tagu #assay zosta...

źródło: jak rozpoznać piramidę

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
06.06.2024, 11:18:10 via Wykop
  • 3
Chcesz być wołany następnym razem, plusuj tutaj
  • Odpowiedz
virgola
virgola
Autor
06.06.2024, 12:18:36 via Wykop
  • 1
Jeden prosty trik! Poznaj go!
xD
  • Odpowiedz
virgola
virgola
22.05.2024, 10:43:08
  • 5
Były pracownik Assay o swoje byłej pracy.
Strasznie smutna historia, normalnie aż żal serce ściska...
Ciekawe, czy "rozliczenie" obejmuje przynajmniej zwrot prowizji poszkodowanym klientom?

#assay #assaygroup #finanse #inwestycje #knf #uokik #prokuratura
virgola - Były pracownik Assay o swoje byłej pracy.
Strasznie smutna historia, normal...

źródło: Ver2

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

qarolq
qarolq
qarolq
23.05.2024, 08:58:37 via Wykop
  • 3
a propos czego taka wypowiedz? Część z tych pracowników jednak od lat mocno optymistycznie po kolei zaliczała podmioty które traciły licencje / były wpisywane na listę ostrzeżeń.

Jak taki sprzedawca ma 20 lat i brak doświadczenia można mu jeszcze wybaczyć brak wyobraźni ale jak dla kogoś to 5 tego typu firma to coś już chyba jednak nie tak...
  • Odpowiedz
Savicky
Savicky 03.10.2024, 20:45:00 via Wykop
  • 2
@kamil_kamil12345K: Assay? A co to takiego? ;) Na grupie na Fb coś pisali o zmianie prokuratora, tyle z oficjalnych wieści. Idzie Zima, trzeba zapasy robić, za dwa miesiące wszyscy już będą żyć Świętami.
Acha... afera z Palikotem, chwilę to trwało zanim się zdecydowali go aresztować. O, taki miks...
  • Odpowiedz
virgola
virgola
14.05.2024, 14:56:05
  • 11
Kłopoty Hyperstrange przez Assay Group - ciąg dalszy

Okazuje się, że kłopoty Hyperstrange opisane przeze mnie w ostatnim wątku to wierzchołek góry lodowej:
https://wykop.pl/wpis/75713783/klopoty-hyperstrange-przez-assay-group-niecale-3-m

Puls Biznesu drąży dalej:
virgola - Kłopoty Hyperstrange przez Assay Group - ciąg dalszy

Okazuje się, że kłopo...

źródło: Bez tytułu

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
14.05.2024, 14:56:47 via Wykop
  • 3
Chcesz być wołany następnym razem, plusuj tutaj
  • Odpowiedz
i.....1
i.....1
konto usunięte 14.05.2024, 18:59:29 via Wykop
  • 2
Jest kontencik. Profeska Panie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
virgola
virgola
03.04.2024, 12:58:27
  • 15
Kłopoty Hyperstrange przez Assay Group

Niecałe 3 miesiące temu o planie układowym Assay ASI pisałem tak:

Ale równie dobrze fundusz może paść, a po drodze w raz z nim mogą paść spółki, które teraz jeszcze funkcjonują

co jeśli startupy przestaną działać? (brak akceleracji i finansowania Assay)
virgola - Kłopoty Hyperstrange przez Assay Group

Niecałe 3 miesiące temu o planie uk...

źródło: comment_C0M1EObrbyIXMBFK2FqzZ6XRZvSANRQx

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
03.04.2024, 13:01:39 via Wykop
  • 8
O, to też dobre:

jeśli dojdzie do jego wykonania [układu], Hyperstrange zostanie... akcjonariuszem funduszu.

- Jesteśmy ich dłużnikiem. Wierzytelność weszła do drugiej grupy - wierzyciele obejmą akcje ASI, które następnie zostaną wykupione - mówi Paweł Kruszyński, członek zarządu Assaya Management.


Czyli Hyper pożyczał Assayowi pieniądze xDD
To zupełnie normalne, że to startup pożycza kasę inwestorowi, całkowicie normalne...
  • Odpowiedz
NicolasLatifi
NicolasLatifi
03.04.2024, 13:07:26 via Wykop
  • 4
Wpływy z jej sprzedaży [gry] pozwalają utrzymać zespół, który ją stworzył. Nie wystarczają jednak na opłacanie całej załogi,


@virgola: typowe. Klika decydentów z głodu nie padnie, a reszta pracowników drży o pensje. Co do reszty zgadzam się. 9 lat w branży polegającej na sprzedaży produktów a nadal brak płynności, nic dodać, nic ująć.
  • Odpowiedz
virgola
virgola
04.03.2024, 13:56:03
  • 15
Prezes UOKiK nałożył kary na Grupę Assay.

1. Wobec Assay Management sp. z o.o. Assay Alternatywna Spółka Inwestycyjna S.K.A z siedzibą w Warszawie Prezes UOKiK w dniu 1 lutego 2024 r. wydał decyzję, na mocy której nałożył karę pieniężną w wysokości 60 731,00 zł.

2. Wobec Assay Management sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Prezes UOKiK w dniu 14 lutego 2024 r. wydał decyzję, na mocy której nałożył karę pieniężną w wysokości łącznie
virgola - Prezes UOKiK nałożył kary na Grupę Assay.

1. Wobec Assay Management sp. z ...

źródło: screen kary

Pobierz
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
04.03.2024, 13:58:20 via Wykop
  • 4
Chcesz być wołany następnym razem, plusuj tutaj
  • Odpowiedz
virgola
virgola
Autor
04.03.2024, 14:04:51 via Wykop
  • 5
@virgola: Fajnie, że na Assay ASI nałożona kara jest symboliczna, bo ją zapłacą głównie klienci. Natomiast kara dla Assay Management jest konkretna i sprawi ból organizatorom tej "działalności". W decyzjach, które niebawem powinny się pojawić na stronie UOKiK przeczytamy o szczegółach nałożenia kar. To może być wspaniała lektura.
  • Odpowiedz
karawan_57
karawan_57
karawan_57
21.02.2024, 18:37:13
  • 61
Zdecydowana większość imigrantów przyjeżdżających w tych czasach do Polski pochodzi spoza Europy. Najnowsze dane Ministerstwa Pracy: https://psz.praca.gov.pl/web/urzad-pracy/-/8180075-zezwolenia-na-prace-cudzoziemcow

#imigranci #praca #januszebiznesu #demografia #gospodarka
karawan_57 - Zdecydowana większość imigrantów przyjeżdżających w tych czasach do Pols...

źródło: 23

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zmarnowany_czas
zmarnowany_czas
zmarnowany_czas
21.02.2024, 21:13:20 via Wykop
  • 45
@karawan_57: Warto jeszcze dodać, że 85% stanowią mężczyźni, a jedynie 15% kobiety.
  • Odpowiedz
koala667
koala667
21.02.2024, 22:19:04 via Wykop
  • 9
@karawan_57: To jest liczba zezwoleń na pracę a żeby przyjechać do PL musisz mieć wizę pracowniczą. Pozwolenie na pracę jest tylko kawalkiem papieru który daje ci możliwośc ubiegania się o wiże pracowniczą i przyjazd do Polski. Z samym pozwoleniem na prace nie możesz nawet przyjechać do Polski więc liczby które podałeś nie mają dużo wspólnego z realną liczbą ludzi którzy tutaj przyjechali. Realnie ta liczba jest pewnie 3-4 razy mniejsza.
  • Odpowiedz
virgola
virgola
08.02.2024, 13:47:25
  • 14
Najnowszy artykuł na bankier.pl:

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Wierzyciele-Assay-glosuja-Biegli-badaja-czy-spolka-byla-piramida-finansowa-8691828.html

Proszę o plusy na mirko i wykop tego:
https://wykop.pl/link/7359649/wierzyciele-assay-glosuja-biegli-badaja-czy-spolka-byla-piramida-finansowa
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
08.02.2024, 14:07:35 via Wykop
  • 3
W artykule z bankiera są jednak pewne ciekawostki:
1. czy układ przejdzie:
" Przyjęte założenia są optymistyczne. Dyrektorska wycena spółek w portfelu Assaya jest bardzo uznaniowa, ale w mojej ocenie przy pozytywnym splocie zdarzeń i zewnętrznych czynników, ten układ da się zrealizować. Z drugiej strony w przypadku tej spółki przez ostatni rok mieliśmy do czynienia z taką karuzelą zdarzeń, że ciężko przewidzieć przyszłość i czy faktycznie za te 18 miesięcy, gdy przyjdzie do płatności
  • Odpowiedz
virgola
virgola
Autor
08.02.2024, 14:40:18 via Wykop
  • 3
@Savicky:
haha! Dobre!
Albo gdy w marcu 2023r. jesteś członkiem rady nadzorczej oraz dyrektorem komitetu inwestycyjnego, to nie masz zielonego pojęcia, co się dzieje w spółce:
https://investcuffs.pl/invest-cuffs-2023-investment-conference/#speaker

Swoją drogą ciekawe, co było w tym sprawozdaniu rady nadzorczej z Twojego screena?
  • Odpowiedz
virgola
virgola
07.02.2024, 10:10:59
  • 3
Doradca #assay group proponujący klientom inwestycję w weksle Assay ASI, koloryzowane.
#heheszki
#finanse #inwestycje #knf #uokik #afera
virgola - Doradca #assay group proponujący klientom inwestycję w weksle Assay ASI, ko...

źródło: 871eb351b0493e044b06978f9cc2c9665bd4642136752392d8e71472f4f715f7

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Savicky
Savicky 07.02.2024, 17:38:26 via Wykop
  • 2
O tyyyyyyyle urośnie!
Savicky - O tyyyyyyyle urośnie!

źródło: IMG_0867

Pobierz
  • Odpowiedz
virgola
virgola
07.02.2024, 14:29:01
  • 12
Assay Group – dynamiczny przypadek restrukturyzacyjny

Na webinarach słyszeliśmy, że trudno będzie w obecnej sytuacji sprzedać udziały w startupach Assaya z uwagi na trudności reputacyjne, z kontem bankowym, postępowaniami itd.
Ale to nieprawda, wystarczy po prostu znaleźć kupca, który zapłaci dobrą cenę.
I to się udało!

Oto
virgola - Assay Group – dynamiczny przypadek restrukturyzacyjny

Na webinarach słysze...

źródło: screen

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
07.02.2024, 14:30:48 via Wykop
  • 6
Chcesz być wołany następnym razem, plusuj tutaj
  • Odpowiedz
virgola
virgola
Autor
07.02.2024, 14:34:45 via Wykop
  • 4
Bardzo się cieszę, że tak szybko wyszli z problemów i już znowu inwestują na rynku!
  • Odpowiedz
virgola
virgola
01.02.2024, 23:53:22
  • 11
Assay Group – plan układu i webinar

I. Plan Układu

hej, @elperson – pamiętasz, jak na tagu pisaliśmy o budzących wątpliwościach różnych okolicznościach dotyczących Assay ASI? Pisaliśmy na przykład, że wygląda, jakby stare pożyczki i odsetki spłacali nowymi, a ostatnio przyznali w wywiadzie, że dokładnie tak robili. Co teraz myślisz?
virgola - Assay Group – plan układu i webinar

I. Plan Układu

hej, @elperson – pamię...

źródło: zdjecie planu

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
01.02.2024, 23:54:28 via Wykop
  • 6
Chcesz być wołany następnym razem, plusuj tutaj
  • Odpowiedz
virgola
virgola
Autor
02.02.2024, 08:26:28 via Wykop
  • 4
@Manden: Trochę tak, ale gorzka to satysfakcja. Szkoda 800 ludzi.
No i trwało to aż 4 lata (ASI zaczęło działalność w czerwcu 2019r.).

Dzięki że zawsze byłeś na tagu i wspierałeś.
  • Odpowiedz
virgola
virgola
17.01.2024, 14:07:12
  • 5
Uważajcie na #yanok. UOKiK już ich ukarał dawno temu:
https://finanse.uokik.gov.pl/inwestycje/decyzja-prezesa-uokik-dot-fh-yanok/

#assay dla zasięgu - brzmi podobnie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#finanse #gielda #inwestycje #afera
virgola - Uważajcie na #yanok. UOKiK już ich ukarał dawno temu:
https://finanse.uokik...

źródło: Yanok

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bb89
bb89
17.01.2024, 16:53:08 via Wykop
  • 4
@virgola: o matko tyle czerwonych flag... jesli ktos ma jakis kapital i daje sie na to zlapac to serio XD
  • Odpowiedz
virgola
virgola
Autor
17.01.2024, 23:06:18 via Wykop
  • 1
@bb89: Poszukaj info o aforti, hre, palikocie itd.
  • Odpowiedz
virgola
virgola
16.08.2022, 18:02:09
  • 23
Z życia Assay ASI/ Assay Management /Assa Group - tom I

Tyle się ostatnio działo, że zrobiłem taką małą aktualizację:

1. Rozwój Assay
Assay rośnie jak na drożdzach. Otwiera biuro w Poznaniu i Krakowie, gdzie już rekrutuje doradców do ściągania kolejnych pożyczek. Wg moich danych Assay działa już w: Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, a teraz dojdzie Kraków i
virgola - Z życia Assay ASI/ Assay Management /Assa Group - tom I

Tyle się ostatni...

źródło: comment_1660672909jOWQamwGudSSdvwD17b62K.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
16.08.2022, 18:06:00
  • 3
@virgola: Jesteś tu pierwszy raz i chcesz być wołany w przyszłości? Plusuj tutaj
  • Odpowiedz
rosen
rosen
16.08.2022, 19:19:26
  • 3
@virgola: fajne te posty piszesz. wołaj ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
virgola
virgola
13.01.2024, 10:18:34
  • 20
Assay Group – ostatni taniec?

Parę dni temu mieliśmy okazję obejrzeć kolejny webinar reprezentantów Assay Group, który zarządza funduszem Assay ASI. Przedstawione zostały na nim propozycje układowe.
Załączam screen.
Grupy 5, 6 i 7 to są najważniejsze, bo to są właśnie pożyczkodawcy. Najprościej ujmując redukcja wynosi 32,5%-52,5% w zależności od grupy. Płatności mają się zacząć za ok. 18 miesięcy, wtedy też mają być całkowicie spłaceni iwerzyciele z gr. 5 (czyli do 50 000zł).
virgola - Assay Group – ostatni taniec?

Parę dni temu mieliśmy okazję obejrzeć kolej...

źródło: 15. Podział grup wierzycieli cd

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

virgola
virgola
Autor
13.01.2024, 10:20:19 via Wykop
  • 11
Chcesz być wołany następnym razem, plusuj tutaj
  • Odpowiedz
Savicky
Savicky 13.01.2024, 11:13:06 via Wykop
  • 5
Po ten 1,4 mln w gotówce, to najpierw zapuka US z ZUS, potem tytuły wykonawcze i wierzyciele z kategorii przepięknie opisanej jako Wierzytelności handlowe. Spółka ma nadzieję na rozłożenie spłaty na raty. Czy ma już decyzję? Chyba nie, bo opisali tę pozycję "do rozłożenia na 60 rat". Trzymam kciuki!

I trochę informacji:
https://vindicat.pl/baza-wiedzy/kto-ma-pierwszenstwo-w-windykacji-od-upadajacej-firmy/

Wycena aktywów zaprezentowana na webinarze, fajnie wygląda na prezentacji. Trudno jednak wyceniać w inny sposób aktywa w spółkach startupowych, jeśli kolejny rok
  • Odpowiedz
Absurd_69_
Absurd_69_
Absurd_69_
08.01.2024, 17:54:25
  • 12
Prawo karne dla wykopków!

Lecja 5 - postępowanie przygotowawcze i jego organy

Dzisiejszy wpis będzie bardziej luźny i konkretny. Nie będzie mowy o skomplikowanych terminach prawnych, wykładni przepisów. Dzisiaj takie podstawowe informacje o pierwszym etapie postępowania karnego. Tym etapem jest.... postępowanie przygotowawcze!

Postępowanie
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

straszny_cham
straszny_cham
08.01.2024, 17:58:36 via Wykop
  • 2
@Absurd_69_: Plus dla ciebie że się starasz, ale wykopki mylą areszt z więzieniem.
  • Odpowiedz
Absurd_69_
Absurd_69_
Absurd_69_
Autor
08.01.2024, 18:00:17 via Wykop
  • 2
@straszny_cham: Świata nie zmienię, ale wystarczy mi, że kogoś coś zainteresuje/czegoś się ode mnie dowie. Sam przy okazji odświeżam swoją wiedzę. Dla mnie same plusy ;p.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 2 z 5
  • >

Savicky

  • UK Bristol / Cheswick

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 11.02.2025

    Komentator
  • Rocznica
    od 07.07.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl