Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko240
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Realisim
Profil firmowy

Realisim

Dołączył 9 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 57
  • Znaleziska 7
  • Mikroblog 50
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 5
Realisim
Realisim 15.02.2017, 22:00:01 via iOS
  • 55
Wygląda na to, że czasami najszybszą linią w Assetto Corsa jest linia "Need for Speed." ( ͡º ͜ʖ͡º)

#simracing #acleague
Realisim - Wygląda na to, że czasami najszybszą linią w Assetto Corsa jest linia "Nee...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim
Autor
15.02.2017, 22:26:58 via iOS
  • 0
@dawidchz: Sprawdzimy jutro na replay'u ile było procent, ale były włączone. Przy mocniejszym uderzeniu ciężko było jechać dalej.

Film nagraliśmy dzisiaj i nic nie manipulowaliśmy. :)
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
16.02.2017, 09:31:22 via iOS
  • 0
@etimeel: Ten 'trick' działa w każdym aucie i bez problemu można dzięki temu wygrać każdy wyścig.

@RealAKP: Odpowiednia jazda po bandzie w taki sposób nie powoduje wielu uszkodzeń.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
16.02.2017, 12:41:56 via iOS
  • 1
@rauf: Nie rozumiem. Jak się do tego odnieść? Nie oczekujemy modelu zniszczeń BeamNG, tylko wyeliminowania buga, który pozwala na takie manewry. Wystarczyłoby zrobić coś na kształt zwiększającego się tarcia wprost proporcjonalnie do tego jak długo jesteśmy do niej 'przyklejeni'. W ten sposób eliminujemy problem, a lekkie (krótkie) otarcia działają tak jak dotychczas.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
16.02.2017, 14:25:03 via iOS
  • 0
@rauf: Oczywiście, że nie ma, nikt tego tutaj nie wymaga.

Nadal uważam, że jednym z najważniejszych aspektów w takich tutułach jak AC, powinno być ucinanie możliwości wykręcenia dobrego czasu w taki sposób. Obecna fizyka kolizji z bandą bardziej przypomina arcade, niż wspomniane przez Ciebie "klejące bandy" w Project Cars. Nie wiem na jakiej zasadzie to tam działa, ale jeżeli w jakiś sposób blokuje takie zagrania to już jest lepiej. Takich
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
16.02.2017, 14:52:50 via iOS
  • 0
@rauf: Pierwszy raz zauważyliśmy bug na treningach do Waszej ligi Simrace.pl, kiedy popełniając błąd na dohamowaniu do trzeciego zakrętu na Bathurst okazało się, że otarcie się o bandę niewiele zmienia. Później okazało się nawet, że jadąc tam prosto bez hamowania można nawet zyskać. Oczywiście, w kwali czy wyścigu byłoby DSQ, ale na publicznych serwerach online - już nie. Inne tory z podobnymi fragmentami również się znajdą, dlatego developerzy powinni załatwić
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
16.02.2017, 16:02:49 via iOS
  • 0
@rauf: Dlatego wrzuciliśmy nagranie z toru Kunos. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To nie jest problem związany tylko z tą trasą, bandy działają podobnie na innych torach. Różnica polega tylko na tym, że na większości mamy margines w postaci pobocza i z powodu kar nie wykorzystamy buga.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
16.02.2017, 17:44:54 via iOS
  • 0
@rauf: Nie wiem skąd bierze się Twoja błędna analogia. Bug występuje na innych trasach. Nie ma indywidualnych silników fizycznych pod każdą trasę i kolizje z innymi bandami działają tak samo. Różnica polega tylko na tym, że tam są kary, a tutaj nie. Dziwię się, że jeszcze masz co do tego wątpliwości. Nie muszę tego dowodzić bo to logiczne. Jeżeli nadal jesteś ciekaw - sprawdź sam. Co do tras modderów: taki
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
18.02.2017, 09:04:42 via iOS
  • 0
@spunky: Dobre. :)

Sprawa poprawiła się o tyle, że Kunos dostrzegło problem.
Realisim - @spunky: Dobre. :)

Sprawa poprawiła się o tyle, że Kunos dostrzegło probl...

źródło: comment_FhZirk68sdVdXFW0B5uObXwzDEalRTQv.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
rauf
rauf
19.01.2017, 15:10:56
  • 11
ciasno na tabeli pre kwali DEVIL-CARS PORSCHE SUPERCUP Polska 2017 - by SimRace.pl które startuje już za 3 dni

porównanie zeszłorocznych czasów w sesji kwali na torze Catalunya w rzeczywistym Porsche Supercup do naszego turnieju w #assettocorsa pre kwali

wnioski:
-przy wybranym przez nas gripie 97% (max real w/g Kunos) czasy czołówki są ok 0,5 sek do reala
rauf - ciasno na tabeli pre kwali DEVIL-CARS PORSCHE SUPERCUP Polska 2017 - by SimRac...

źródło: comment_VaFnWuNYMYWpz8EP8IWXUHQTQwPdZxBj.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim 22.01.2017, 18:54:39 via iOS
  • 0
No i niestety. Bardzo chciałem wystartować, ale obecna lokalizacja naszego sima zmusza nas do użycia internetu z bezprzewodowego routera LTE, przez co nie kwalifikujemy się z pingiem. Powodzenia wszystkim i do zobaczenia za 2 tygodnie. ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim 19.01.2017, 12:19:50 via iOS
  • 11
Część druga sesji driftu bez użycia hamulca ręcznego. Tym razem w tandemie. Głównym celem nie była mała odległość do auta prowadzącego, ale staranie się jechać jego linią tak płynnie, jak to możliwe, wykonując wszystkie korekty z użyciem samej techniki hamowania lewą nogą.
#simracing #assettocorsa #acleague #drift
Realisim - Część druga sesji driftu bez użycia hamulca ręcznego. Tym razem w tandemie...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim
Autor
19.01.2017, 18:07:34 via iOS
  • 0
@rauf: Nie mówiłem, że się nie da. Da się, aczkolwiek przy mocniejszym ustawieniu FF, takim, aby kierownica szybciej wracała, problem z dokręcającą się kierownicą jest jeszcze większy. Polecam sprawdzić nawet na tym samym aucie. Ustawienia bardzo proste.
Assetto:
Gain 100%
Reszta na 0%
Fanatec:
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
19.01.2017, 18:33:05 via iOS
  • 1
@rauf: To nie był low quality bait. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tu nawet nie chodzi o drift. Ujmę inaczej. Jadąc tym autem na czas po Trento Bondone z powyzszymi ustawieniami, zauważysz problem na ostrzejszej agrafce.

Chociaż interesują nas głównie gotowe urządzenia, rzucę okiem na DYI. Dzięki.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
22.01.2017, 13:31:55 via iOS
  • 0
@maciejpl92: Tor: Sekia Hills. Auto (mod): Nissan Skyline R33
http://assettocorsa.club/mods/auto/nissan-skyline-r33-gtr-drift.html
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim 13.01.2017, 10:37:44 via iOS
  • 41
Jeżdżąc na serwerach online spotkałem się często z opinią, że nie da się zrobić tzw. backwards entry bez użycia hamulca ręcznego, dlatego postanowiłem zrobić sesję bez niego. Wszystko zależy od balansu masy, którym można pracować głównie za pomocą hamowania lewą nogą.

Zgodnie z prośbami jakie trafiają do nas na fb, postanowiliśmy uruchomić program, który pomoże w rozwoju umiejętności. Zaczynamy od driftu. Więcej informacji jutro. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Realisim - Jeżdżąc na serwerach online spotkałem się często z opinią, że nie da się z...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim
Autor
13.01.2017, 10:53:21 via iOS
  • 2
@Jerry664: Fanatec CSW V2.

@wonsz_smieszek: Nie zmienia się masa tylko jej położenie. Tak jak w wyścigach "trail braking" pomaga zmniejszyć podsterowność, tak w drifcie podobną techniką zmieniamy balans masy, który ma potem wpływ na zachowanie się auta podczas przekładki.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
13.01.2017, 11:36:33 via iOS
  • 2
@Jerry664: Są ambitne plany, zobaczymy co z nich wyjdzie. Póki co od lat towarzyszę jako spotter jednemu z zawodników polskiej sceny driftingowej, więc chociaż zadowolę się prawym fotelem.

Czasami też wynajmuję auto na własne treningi.
Realisim - @Jerry664: Są ambitne plany, zobaczymy co z nich wyjdzie. Póki co od lat t...
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
13.01.2017, 12:52:42 via iOS
  • 0
@wonsz_smieszek: Weight transfer to nic innego jak właśnie transfer ciężaru auta.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
13.01.2017, 14:47:30 via iOS
  • 0
@PremiumMoto_pl: Da się regulować, ale jest ona zależna głównie od silnika FF znajdującego się w kierownicy. DFGT czy g25, niestety, będzie odkręcała się wolniej. Można jedynie odkręcać ją szybciej 'manualnie' albo zmniejszyć kąt obrotu kierownicy np do 720/540 stopni, aby nie ryzykować awarią sprzętu czy skróceniem jego żywotności.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
13.01.2017, 17:52:41 via iOS
  • 1
@Tymbarkus: W pierwszym poście była mowa o balansie masy, którym można pracować. Celowo nie rozwijałem i tak skomplikowanego już tematu.
Realisim - @Tymbarkus: W pierwszym poście była mowa o balansie masy, którym można pra...

źródło: comment_takV1pUp7oTP4wjbfdv7VfXPpUZuuAJH.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
13.01.2017, 20:45:04 via iOS
  • 1
@wonsz_smieszek: Oj tam, bez obaw. Obejrzą filmik sprzed kilku postów i zrozumieją o co chodzi. ;)
  • Odpowiedz
spunky
spunky
12.09.2016, 20:22:09
  • 6
Mirki z #acleague. Zachęcam wszystkich do korzystania w trakcie treningów z TeamSpeak. Co tam się dzieje... Kto ma wiedzieć, ten wie ( ͡º ͜ʖ͡º)

A tak serio, to na TS mamy świetną atmosferę, dzięki czemu zabawa jest 5x lepsza (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim 14.09.2016, 12:14:37 via iOS
  • 0
@spunky: A gdzie można znaleźć adres serwera? Pomysł brzmi dobrze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim 28.04.2016, 19:56:22
  • 4
Czekając na ligę, trenujemy sobie różne odcinki. Rekord padł wczoraj, ale dzisiaj został poprawiony. ( ͡º ͜ʖ͡º)

#simracing #dirtleague #dirtrally #realisim
Realisim - Czekając na ligę, trenujemy sobie różne odcinki. Rekord padł wczoraj, ale ...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim
Autor
29.04.2016, 06:25:41 via iOS
  • 0
@ktoszpolnocy: Polecamy. :) Po ostatniej aktualizacji, będzie również możliwość sprawdzania wyników przy użyciu telemetrii. Przydatna rzecz.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
30.04.2016, 10:48:12 via iOS
  • 0
@r3pr3z3nt: Co masz dokładnie na myśli? :)
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
01.05.2016, 04:43:02 via iOS
  • 0
@r3pr3z3nt: Już od czasów RBR'a interesował mnie temat przejeżdżania oesów na limicie. Lubię startować w ligach, ale nie potrafię pojechać w nich zachowawczo, za bardzo kusi. Nawet mając wypracowaną przewagę ryzykuję na poźniejszych oesach.

Co do samej nazwy - nawiązań jest sporo. Niektóre dosłowne, niektóre mniej. :)

Które luki w fizyce masz na myśli?
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
03.05.2016, 09:38:41 via iOS
  • 0
@r3pr3z3nt: Nie odczułem nic podobnego. Nie używam żadnych asyst czy kontroli stabilizacji, które są normalką przy padach czy klawiaturach. Zanim padł world record było dużo prób przez cały dzień. Najczęściej traciłem właśnie przez zle wyjście z hopy. Aby tracić jak najmniej staram się na hopie pracować hamulcem tak słabo jak tylko się da skutkiem czego było zle wyjście i niekorzystne lądowanie. Nie czułem aby DiRT pomagał mi w dopasowaniu kąta
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim 02.04.2016, 11:19:23
  • 6
Po wczorajszych testach nowej fizyki w Assetto Corsa potwierdzamy - Kunos Simulazioni wykonało olbrzymi kawał dobrej roboty. Teraz nawet La Ferrari prowadzi się jak powinno. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#acleague #assettocorsa #simracing #drift
Realisim - Po wczorajszych testach nowej fizyki w Assetto Corsa potwierdzamy - Kunos ...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim
Autor
02.04.2016, 11:26:31
  • 1
@manix93: Z egzotyków La Ferrari akurat nie. To była lekka ironia. Taki sposób jazdy uważamy za "prawidłowy". :) Update poprawił wiele aspektów fizyki. Jest dużo bardziej przewidywalnie.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
02.04.2016, 11:35:22
  • 0
Mieliśmy podobne odczucia. Doświadczenie z rzeczywistości nie pomagało w jeździe w Assetto, bo fizyka była zupełnie inna. Teraz jest bliżej fizyki z LFS.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
02.04.2016, 11:40:46
  • 1
@iso9001: Takie wejście w zakręt autem z seryjnym skrętem oraz odpowiednią mocą jest trudne ale jak najbardziej możliwe. Rozkład masy La Ferrari, opony oraz podsterowność pomagają tylnej osi skleić bardziej niż przód przez co auto chętnie "wraca" do jazdy na wprost. Podobne zjawisko, ale w mniejszej skali, można zaobserwować na zawodach driftingowych w Polsce.
  • Odpowiedz
zacmiony
zacmiony
21.03.2016, 16:30:03
  • 2
Zaczynamy ostatnią rundę tego sezonu - Walię w Gr. B!

A tak dumnie prezentuje się podium po Rajdzie Niemiec:

1. @ka_j_to
2.
zacmiony - Zaczynamy ostatnią rundę tego sezonu - Walię w Gr. B! 

A tak dumnie pre...

źródło: comment_AxSIP3yRpGOSbmlBDRcpIcJtFwGWGr88.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim 21.03.2016, 22:40:09 via iOS
  • 0
@ktoszpolnocy: No niestety. Ostatnie dni poświęciliśmy na testy dźwięku u naszego partnera i kompetnie nie było czasu na rajd. Ale do Walii się szykujemy!
Realisim - @ktoszpolnocy: No niestety. Ostatnie dni poświęciliśmy na testy dźwięku u ...

źródło: comment_SMizPaz1KmDsXLepfLOJ99cWV2WvhANw.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
zacmiony
zacmiony
13.03.2016, 22:58:55
  • 4
Gumy pękały, pot się lał, aż niektórzy nie dali rady dokończyć...( ͡° ͜ʖ ͡°) #gimbohumor

...ponieważ Finka w Kit Car'ach okazała się bardzo wymagającą. A najlepiej sobie z nią poradzili:
zacmiony - Gumy pękały, pot się lał, aż niektórzy nie dali rady dokończyć...( ͡° ͜ʖ ͡...

źródło: comment_X24YMdRQl49H4fu4cV5wBM26CH9DQ3k1.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim 14.03.2016, 00:12:39
  • 1
@zacmiony: Mała poprawka: Realisim.

Dzięki za walkę!
  • Odpowiedz
vrillion
vrillion
vrillion
13.03.2016, 10:37:59
  • 1
To i ja wrzucę onboard. Czas kiepski ale właśnie prosiłbym o jakieś podpowiedzi co jest do poprawienia :)

A druga sprawa przy okazji: problemy z płynnością samej gry. Wyraźnie widoczne co jakiś czas rwania fps (chociaż licznik pokazywał cały czas praktycznie 60fps) - niezależnie od ustawień graficznych (gtx970), miał ktoś cos podobnego? #dirtleague #dirtrally #simracing
vrillion - To i ja wrzucę onboard. Czas kiepski ale właśnie prosiłbym o jakieś podpow...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim 13.03.2016, 13:18:01 via iOS
  • 1
Problem ze spadkami fps'ów jest już powszechny, gra nadal wymaga lepszej optymalizacji. Na 970 SLI również występują.

@vrillion: Staraj się bardziej prostować zakręty wykorzystując cała szerokość drogi i planować swoją jazdę na conajmniej 3 zakręty na przód. Tracisz trochę również odpuszczając gaz, auto musi wtedy ponownie wchodzić na obroty. Spróbuj nie pracować tak dużo gazem tylko hamulcem, pozostawiając prawą nogę wyprostowaną tak długo jak się da. ;)
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim 10.03.2016, 10:18:39 via iOS
  • 7
Poniżej obiecany onboard odcinka z trwającej obecnie ligi wykopowej. @chuckd #simracing #dirtleague #dirtrally
Realisim - Poniżej obiecany onboard odcinka z trwającej obecnie ligi wykopowej. @chuc...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim
Autor
10.03.2016, 12:20:07 via iOS
  • 0
@regis_uszatek: Pamiętam zakręty ale ich kolejności już mniej więc skupiam się na pilocie.

@chuckd: W uproszczeniu tak, ale staram się też szanować nazbieraną prędkość. Hamulcem warto pracować na hopach, aby auto nie peak'owało.

@oliho: Kierownica.

Ciekawi mnie czas z pierwszego miejsca. Nie da się przejechać tego odcinka szybciej nie przebijając opon. Podejrzewam wszystkie asysty na ON albo jakiś cheat.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
10.03.2016, 12:54:14 via iOS
  • 0
@oliho: Fanatec CSW. Więcej szczegółów na temat całego symulatora udostępnimy w kwietniu.

Żałuj żałuj, nawet najprostsza kierownica jest lepsza niż pad czy klawiatura.
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
10.03.2016, 16:28:14 via iOS
  • 0
Ciekawi mnie czas z pierwszego miejsca. Nie da się przejechać tego odcinka szybciej nie przebijając opon. Podejrzewam wszystkie asysty na ON albo jakiś cheat


@Realisim: Też się nad tym zastanawiam... Wydaje mi się, że ktoś mógłby jeszcze urwać sekundę, albo dwie, ale dziesięć???

@chuckd: No właśnie. Wczoraj próbowałem, uciąłem sekundę od czasu z nagrania ale przebiłem oponę na ostatnim splicie. Ucięcie kolejnych 10, moim zdaniem, nie jest możliwe.
Realisim - > Ciekawi mnie czas z pierwszego miejsca. Nie da się przejechać tego odcin...

źródło: comment_YhpwiMWXmRy5YKy5gbQOFVKTXcJkupVk.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
10.03.2016, 22:00:50 via iOS
  • 0
@Realisim: Ale zaraz- wydaje mi się, że czasy są te same, niezależnie od warunków pogodowych. Więc może na suchym jest to możliwe- próbowałeś?

Ja za to spróbowałem pojechać twoją metodą (no... na tyle, ile umiem oczywiście) i w treningu na mokrym wykręciłem 3:19,725 z czego jestem bardzo zadowolony. Oczywiście w żadnej imprezie nie pojadę w ten sposób, ale wynik się zapisał i satysfakcja jest :) Dzięki!

@chuckd: Nie
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
11.03.2016, 15:49:12 via iOS
  • 0
@Brunkzor: Sam mam 64, to nie ma takiego znaczenia. Czas jaki ma jest technicznie nieosiągalny dla tego auta. Na topce każdego oesu znajdzie się taka jedna albo kilka osób które odstają od reszty 10, 20, a nawet 30 sekund na 3min oesie. Codemasters powinno coś z tym zrobić.
  • Odpowiedz
zacmiony
zacmiony
07.03.2016, 11:02:38
  • 2
I połowa sezonu już za nami.

A po bardzo podstępnym rajdzie Grecji dumnie na podium prezentują się:

1. @zacmiony
2. (?)Lukasz
zacmiony - I połowa sezonu już za nami. 

A po bardzo podstępnym rajdzie Grecji dum...

źródło: comment_ecbvszgnDozFcuCPsIQsvXmI2jHLQJ2o.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim 08.03.2016, 00:07:14 via iOS
  • 1
Przy nazwiskach Kruk oraz Kaliszewski można śmiało dopisywać Realisim. Postanowiliśmy dołączyć do Waszej wykopowej ligi i nie zamierzamy poprzestać na Grecji. :)
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim 09.03.2016, 01:22:47 via iOS
  • 1
@chuckd: Zgadza się. Wczoraj nawet polubiliśmy się z Peugeotem. Replay nagrany, staram się nagrywać większość swoich przejazdów. Wrzucę link jak tylko będzie gotowy.
  • Odpowiedz

6

Wrażenia kierowcy driftingowego po pierwszych treningach na symulatorze.

Wrażenia kierowcy driftingowego po pierwszych treningach na symulatorze.

Paweł Trela dzieli się wrażeniem po treningach na symulatorze oraz wyjaśnia w jaki sposób potrafią one rozwijać umiejętności kierowcy.

Realisim
z
youtube.com
dodany: 01.03.2016, 19:55:51
  • 0
  • #
    realisim
  • #
    technologia
  • #
    sport
  • #
    simracing
  • #
    drift
  • #
    drifting
Realisim
Realisim 25.12.2015, 15:01:15 via iOS
  • 3
Wszystkich znudzonych w święta zapraszamy na nasz nowy serwer do driftu w LFS, na którym (za naszym pośrednictwem) będą jeździć zawodnicy czołówki polskiej sceny drifingowej . To nasz pierwszy host ale będzie ich wiecej, zwłaszcza w Assetto. Może przyda się on też w Waszej wykopowej lidze, jesli np na Waszym obecnym zabraknie miejsca.

http://www.realisim.net/lfs-practice-with-realisim/

#simracing #acleague #liveforspeed #assettocorsa #drift
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Realisim
Realisim
Autor
25.12.2015, 22:22:32 via iOS
  • 0
@tenbatonik: co złego w tym tagu jeśli wpis się do niego odnosi?
  • Odpowiedz
Realisim
Realisim
Autor
26.12.2015, 00:26:57 via iOS
  • 2
@tenbatonik: To polecam jeszcze raz przeczytać wpis. Zostało dość wyraźnie zaznaczone, że kolejne hosty bedą rownież w Assetto i wtedy mogą one przydać się w organizowanej Wykopowej lidze.
  • Odpowiedz

21

Realisim - kierowca rajdowy w DiRT Rally

Realisim - kierowca rajdowy w DiRT Rally

Zastanawialiście się kiedyś jak poradzi sobie licencjonowany kierowca rajdowy (obecnie zawodowy drifter) w symulatorze rajdowym? Postanowiliśmy sprawdzić to razem z Pawłem Trelą.

Realisim
z
youtube.com
dodany: 20.12.2015, 19:41:10
  • 9
  • #
    ciekawostki
  • #
    acleague
  • #
    simracing
  • #
    motoryzacja
  • #
    rajdy
  • #
    wrc
Realisim
Realisim
Autor
20.12.2015, 20:41:48
  • 3
@rekoj: Na końcu filmu jest odnośnik do oryginalnego onboardu.
Realisim
Realisim
Autor
20.12.2015, 20:47:18
  • 3
@rekoj: Poprawione.
Realisim
Realisim
Autor
20.12.2015, 23:46:06
  • 3
@ryrzzjapkami: Płynność to złudzenie wywołane przez fov i ustawienie kamery. Na 'żywo' widać to inaczej. Defaultowy setup tłumi bardzo słabo i na większych hopach łatwo przebić opony. Inna kwestia to sam sposób 'napadania' na hopy. W większości przypadków to odpowiednia technika kierowcy sprawia, że auto po oderwaniu się od ziemi nie peak'uje i ląduje prawidłowo.

Co masz na myśli pisząć ustawienie kiery'? Jeśli chodziło o FF to nie było ustawione
Realisim
Realisim
Autor
25.12.2015, 02:05:23 via iOS
  • 0
@Pankracy911: Korzystamy głównie z LFS'a, Dirt'a, Assetto i iRacing. Jeszcze będzie okazja zobaczyć w akcji w drifcie nie tylko Pawła. Będzie dużo więcej onboard'ów. Jesli chodzi o drift to bedzie on raczej tylko w LFS. Assetto jest jeszcze bardzo mocno niedopracowane, zwłaszcza fizyka opon.

W skrócie: Jesteśmy dwójką pasjonatów, którzy postanowili jakoś wykorzystać fakt, iż spędzili w simach kilkanaście lat. Chcemy zarazić tym jak najwiecej osób i dawać content, którego
  • http://www.realisim.net

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 20.12.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 25.12.2015

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking