Wpis z mikrobloga

ciasno na tabeli pre kwali DEVIL-CARS PORSCHE SUPERCUP Polska 2017 - by SimRace.pl które startuje już za 3 dni

porównanie zeszłorocznych czasów w sesji kwali na torze Catalunya w rzeczywistym Porsche Supercup do naszego turnieju w #assettocorsa pre kwali

wnioski:
-przy wybranym przez nas gripie 97% (max real w/g Kunos) czasy czołówki są ok 0,5 sek do reala
-w prawdziwym SuperCupie 4 zawodników traci poniżej 1sek do lidera a 14 ma poniżej 2 sek straty
-w grze 6 zawodników traci poniżej 1 sek a 23 poniżej 2 sek straty
-pierwsza 20 w realu schodzi poniżej 1:53.9xx
-pierwsza 20 w wirtualu schodzi poniżej 1:51.3xx

Matteo Cairoli w 2015 roku wykręcił BL na poziomie 1:50.187
na naszym LB aktualnie najszybszy kolega @MrKubool z czasem 1:49.566

gracze wirtualni w sesji pre kwali nie mają limitu okrążeń, w realu zawodnicy SuperCup dysponują 30 min sesją na złapanie czasu

tabela wyników
http://94.249.236.169:55041/lapstat

zapraszamy do zapisów
Zapisy do DEVIL-CARS PORSCHE SUPERCUP Polska 2017

#simracing #esport #wyscigi #porsche #gry
rauf - ciasno na tabeli pre kwali DEVIL-CARS PORSCHE SUPERCUP Polska 2017 - by SimRac...

źródło: comment_VaFnWuNYMYWpz8EP8IWXUHQTQwPdZxBj.jpg

Pobierz
  • 17
@rauf:
Nigdy nie da się zrobić czasów 1:1 nawet na na profesjonalnym symulatorze używanym przez zespoły. (Choć margines na takim sprzęcie powinien być już miarodajny).

Zbyt dużo jest czynników, które trzeba idelanie odwzorować (na przykładzie rF2), m.in.:
- wersja toru (różnice nawet do kilkunastu m. w długość pętli),
- model auta,
- fizyka i setup auta (temat rzeka),
- fizyka opon (mieszanki, zużycie, nagrzewanie się, żywotność),
- nagumowanie, przyczepność, temp. toru,
@IRG-WORLD: a ja myślę że jak weźmiemy precyzyjnie odtworzony tor (laserowo czy w innej technice jak fotogrametria) do tego silnik z realną fizyką na bazie którego budujemy model auta w oparciu o dane fabryczne i współpracy z producentem to nie ma powodów żeby te czasy były znacząco różne.

-prowadzenie auta, realne
-temp i zużycie opon, realne
-nitka toru, realna
-osiągane czasy, realne

Dla żartu Porsche nie kupiło sobie Assetto Pro do
@IRG-WORLD: @rauf: Myślę, że akurat w AC mogłoby być bardzo miarodajne porównanie o ile takie testy byłyby zrobione w podobnych warunkach. Tor jest laserowo skanowany, nie ma tu mowy o jakiś rozbieżnościach, samochody odwzorowane 1:1 w ścisłej współpracy z producentem, fizyka też top quality. Natomiast jest różnica zrobić sobie przez tydzień na luzie w kapciach 200 okrążeń na pustym jednakowo nagumowanym torze a zrobić 4 okrążenia z setką niewiadomych w
@RealAKP: jest różnica szczególnie że cwaniaczki w realu jadą z dupohamownią, szczelnie dopięci 6 punktowymi 3 calowymi pasami, a nie przy biureczku z trzęsącym się monitorkiem i dokręconą G27 ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
@rauf: Wrzućcie porównanie jak będziecie jechać kwale przed wyścigiem, gdzie trzeba jechać wyjazdowe, znaleźć sobie miejsce na torze, wyczekać nagumienie nawierzchni, rozsądnie nalać paliwa, bez magicznego teleportu do pitów itd, wtedy będzie duuużo bardziej miarodajnie i będzie można mówić o jakimś realnym porównaniu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@RealAKP: patrząc po sesjach ze strackera, większość graczy mających powtarzalność trzaska czasy niedużo gorsze od swoich BLi praktycznie po wejściu na serwer bez szlifowania toru...

my kwali przed wyścigiem mamy konkretnie krótkie - 10min, nie ma hotlapienia bo nie o to chodzi, czołówka regularnie jest w stanie skleić w tym czasie przyzwoity lap
No i niestety. Bardzo chciałem wystartować, ale obecna lokalizacja naszego sima zmusza nas do użycia internetu z bezprzewodowego routera LTE, przez co nie kwalifikujemy się z pingiem. Powodzenia wszystkim i do zobaczenia za 2 tygodnie. ( ͡º ͜ʖ͡º)