Wpis z mikrobloga

@rauf: Nie mówiłem, że się nie da. Da się, aczkolwiek przy mocniejszym ustawieniu FF, takim, aby kierownica szybciej wracała, problem z dokręcającą się kierownicą jest jeszcze większy. Polecam sprawdzić nawet na tym samym aucie. Ustawienia bardzo proste.
Assetto:
Gain 100%
Reszta na 0%
Fanatec:
FF 100
DAMP 50
For 100

Reszta z sił na zero.

Podczas jazdy aż tak nie przeszkadza, ale przypomina o sobie wyjeżdżając spokojnie z pitów.

Nagrania robimy
@Realisim: o nie nie, do dyskusji na temat odkręcania kierownicy nawet nie wracam ( ͡ ͜ʖ ͡)

jak ktoś lubi psuć opony driftując, nic mi do tego ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Co do dasha to u nas moda na DYI, chłopaki niezłe rzeczy sobie składają za małe
@rauf: To nie był low quality bait. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tu nawet nie chodzi o drift. Ujmę inaczej. Jadąc tym autem na czas po Trento Bondone z powyzszymi ustawieniami, zauważysz problem na ostrzejszej agrafce.

Chociaż interesują nas głównie gotowe urządzenia, rzucę okiem na DYI. Dzięki.