Hej Mirki,
Kontrola z PIPu przyczepiła się do tego że nie mam opracowanych zasad ruchu na placu przed warsztatem samochodowym. W zaleceniu po kontroli przyszło, że muszę wyznaczyć miejsca parkingowe, ustalić prędkość maksymalną, zaznaczyć zakazem postoju miejsce drogi ewakuacyjnej.
Nie miałem żadnych znaków na bramie wjazdowej i nie miałem wytyczonych sztywnych miejsc parkingowych. Jedyne co miałem na parkingu do tej pory to namalowaną kratę przed drzwiami do sklepu, bo akurat one otwierają się na zewnątrz i nie chciałem obić komuś auta. I tutaj rodzą się pytania do was:
1) Czy muszę kupować znaki i jeśli tak to jakie? Z tego co patrzę po konkurencyjnych warsztatach to nie mają znaku z ograniczeniem prędkości, rzadko mają oznaczenie parkingu znakiem P. Ewentualnie czasem jest znak "droga wewnętrzna" albo napis "parking tylko dla klientów firmy X".
Kontrola z PIPu przyczepiła się do tego że nie mam opracowanych zasad ruchu na placu przed warsztatem samochodowym. W zaleceniu po kontroli przyszło, że muszę wyznaczyć miejsca parkingowe, ustalić prędkość maksymalną, zaznaczyć zakazem postoju miejsce drogi ewakuacyjnej.
Nie miałem żadnych znaków na bramie wjazdowej i nie miałem wytyczonych sztywnych miejsc parkingowych. Jedyne co miałem na parkingu do tej pory to namalowaną kratę przed drzwiami do sklepu, bo akurat one otwierają się na zewnątrz i nie chciałem obić komuś auta. I tutaj rodzą się pytania do was:
1) Czy muszę kupować znaki i jeśli tak to jakie? Z tego co patrzę po konkurencyjnych warsztatach to nie mają znaku z ograniczeniem prędkości, rzadko mają oznaczenie parkingu znakiem P. Ewentualnie czasem jest znak "droga wewnętrzna" albo napis "parking tylko dla klientów firmy X".
Chciałbym zmienić homologacje auta z ciężarówki na osobowe na moim warsztacie. Mam PKD 45.20Z. Czy to wystarczy czy trzeba mieć jeszcze coś innego w PKD? Na internecie spotkałem się z różnymi informacjami i chce to wyjaśnić.
#jdg