Dobra, wygrałem z dominatorem. Ponownie jeździ (pic rel). Może się komuś ta historia przyda jak będzie miał podobny przypadek. Motocykl w poprzedni weekend parę razy leżał, w tym raz dość epicko. W poniedziałek postanowiłem nim pojechać do biura bo burzą budynek obok i na wszystkim leży po całym dniu parę mm pyłu z kruszonego betonu, to nie chciałem innych moto na to narażać.(http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,22087224,burza-biurowiec-kleby-pylow-nad-mogilska-mieszkancy-protestuja.html). Ale nie dojechałem bo dominator zdechł tak
@FLAqMastah: qrna, ale akcja, serio ;) w sumie dobrze, ze to pierdoła. No i poznałeś ukryte znaczenie 4 liter RFVC - R(andom) F(uck-up) V(ery) C(ommon) (✌゚∀゚)☞
@Jojne: a mocy nie brakuje? Bo jak zobaczyłem spec techniczna tego moto to troche byłem zaskoczony, na minus :( doyebane kilogramów a silnik ten sam co w nie rally wersji. Co do zmiany technologicznej to ostatnio troche jeździłem na WP48 - #!$%@?, i teraz kminie jak to włożyć do Dominatora :P
@Jojne: że ładniejsza to fakt, też mi się podoba. Rozmawiałem z dziewczyną, która jeździła taką na Tukanie i tak średnio o nim mówiła (głównie o silnik chodziło - słaby i się grzeje). Jakby zrobili taką w wersji 400-450 cm3, to serio - idę po kasę do Providenta czy tam innego Stefczyka :P
Po wpisie kolegi na czterech kołach vipe przypomniało mi się z jakimi pozytywnymi reakcjami kierowców ostatnio spotykam się we Wrocławiu i okazyjnie poza nim. W korku nie za często mi ktoś zjeżdża, może mam za cichy wydech ( ͡°͜ʖ͡°) ale za to puszczanie mnie przodem, kiedy zapaliło się zielone (zwykle przestaje omijać i toczę się z resztą lub w sytuacji jeden na jednego, kiedy dojeżdżam do
@11mariom: @Przepior86: @enjoi: @fotograf_warszawiak: @MotoKubaPL: fajnie się czyta takie wpisy i ja również mogę potwierdzić ze swojego doświadczenia, że naprawdę jest kulturka. Moim zdaniem, to jakby "efekt uboczny" regulacji o 125 cm3 - więcej dwóch kółek na drogach ale przede wszystkim więcej osób poznało jak to jest "po tej drugiej stronie". Mam znajomych, którzy na co dzień autem (bo dzieci do przedszkola/szkoły, zakupy etc.) ale w weekendy
Jakiś dobry serwis polecicie w Warszawie? Mam do wymiany łożysko główki ramy i chciałbym zrobić regulację płytek. Mój mechanik, który robił mi do tej pory chyba uczy się na motocyklach, mimo, że wydaje się kompetentny. Chciałbym spróbować jakiegoś dobrego serwisu, który nie puści mnie z torbami. Uważam, że 400-500 zł za taką usługę (przy moich częściach) to powinien być świat i ludzie.
@wtchr: oddałem tam moto raz (rozumiem, że chodzi o tych na Jagiellońskiej) i bardzo źle wspominam ich obsługę oraz realizację pracy. Generalnie nie polecam, choć sam tam z polecenia trafiłem.
@wtchr: ale jaka tu filozofia...? Oddajesz, sprawdzasz jak robią, i pasuje Ci, to wrócisz do nich. U mnie zyebali robotę (zrobili dokładnie tak jak nie chciałem i i tak trzeba było poprawiać), zyebali terminy i lekko poszarżowali z ceną. No to powiedziałem nara, bo tego kwiatu wiele na tym świecie ;) PS żeby nie było - chwalili się, że znają się na NX-ach, bo często je robią (pod customy, wdzięczna baza
@wtchr: obecnie po znajomych, bo mam przyjaciela, który zna się na mechanice, ma warsztat więc u niego, u drugiego zioma który ma takie same moto i też z sukcesami w nim dłubie - i nie narzekam ;) A z serwisów gdzie ludzie z pierwszej ręki mi polecali to MotoSzrama co @Kick_Ass poleca oraz AIM Motocykle na Instalatorów. Jak masz Yamahę to bracia Kędzierscy ale to w Markach. Jest jeszcze Szparag (ale
Dzisiaj skończyłem swoją najdłuższa trasę. Łączona z jazda pociągiem. Najdłuższy odcinek miał około 125km i jechałem go w nocy, bez snu.
Myślę, z jak na amatora i moje pierwsze takie doświadczenie wpadło dobrze. Najważniejsze, że dojechałem na pociąg w Olsztynie :D Chciałem jechać jeszcze dalej, ale już sobie odpuściłem ze względu na tutejsze przewyzszenia i kontuzje kolana.
#motocykle Akcja ratunkowa z @BratProgramisty zakończona sukcesem (pic rel) jeszcze raz dziękuje za pomoc. Mieliśmy drobne przygody, ale nic co pokonało by dominatora.
@Przepior86: cicho bo się wyda :D dobra, to akurat prawda - airbox tam to dramat. Dlatego @FLAqMastah: polecam dokładnie sprawdzić airbox i dorzuć ekstra gąbkowy filtr - szczegóły opisane dokładnie w akcji serwisowej na forum ;) inaczej w jeden wyjazd w zapylone miejsce możesz zajechać pierścienie i Twoje moto przemieni się w "Kopciuszka" ;)
Boję się jeździć w deszczu czy też po. Nie przeszkadzało mi to jednak #!$%@?ć 160 żeby zdążyć pomiędzy ulewami do roboty i być 15 minut wcześniej. Jestem #!$%@?.
@zolwik89: nexx x.d1 voyager (głośny dual) + Scala G9x rider, bez owiewek i przy 100-110 da się i rozmawiać i słuchać muzyki, nawet przy stoperach Alpine ;)
to ja poproszę o jakaś krótką opinię z ich używania, u mnie jest bajka do puki nie zacznie mocniej wiać z boku, jak sobie z czymś takim radzą?
@NaMoment: tutaj wyżej koledzy już chyba wszystko napisali. Ja mam enduro bez owiewki, Vmax 130 km/h, do tego głośny dualowy kask. Jak jadę bez stoperów to wszystko słychać bardzo, bardzo głośno - huk wiatru, opony, silnik. Jak jadę ze stoperami to jest taka
Mireczki, tak się złożyło, że @koszyk2 we wpisie pytał czy "sklep" Motolark2 może sprzedawać podyebki A*. Ja przypadkiem wczoraj oglądałem na jego aukcji Fox Bombery - link - cena 130 PLN, a cena w sklepie stacjonarnym (i innych Allegro) ok 220 - 250 PLN. No i teraz pytanie czy na Alledrogo pojawił się nowy (65 komentarzy) "importer" od majfrendów? Jak myślicie? #motocykle
@fotograf_warszawiak: @kasin: no ja to używam tylko w trasy i przejażdżki, bo po mieście jednak Google lub Waze lepszy (lepiej ruch zaznacza, wyłączenia z ruchu).
@koszyk2: mój najlepszy ziom ma Fox Bombery, ja myślałem nad nimi i powiedział mi ze za ta kasę (dał ok 200 PLN) to słabe - po ok 3 m-cach niezbyt częstej i ciężkiej jazdy (offroad, enduro, troche szosy) odpadają oba rzepy mocujące przy nadgarstku i ogólnie zdzidziały dość szybko. Myśle nad tymi Spidi x-gt co polecił @kabzior: bo wczoraj przymierzałem w sklepie ale tez mi przekraczają budżet. Tez szukam na
@FLAqMastah: a nie wspominałem, że Dominator to dość specyficzna maszyna :P A serio, to może i ciężki, może i niezbyt mocny ale te >40 KM jest i (nad)wagi trochę więc buciki lepsze trzeba mieć. Wyższe i coś z zawiasem najlepiej. Ale póki co - zdrowia dla Kierowniczki!
Nie sądziłem że piasek tak bardzo wciąga. Zero totalne trakcji. Ciągłe odpychanie się. Autem w tym samym miejscu bez większych problemów. Ciekawe czy kostka też jest tak upośledzona. #motocykle
@badtek: ciekawa opcja z tym sznurem. @HamRadioOp skoro @tosyu wywołał to ja tylko dodam, że ja piach pokonuję przesuwając zad nad siedzenie pasażera, równy ale stanowczy gaz i ręce z dala od przedniego hebla na ale...
kazdy ma swoja szkole i patenty.
a tutaj @bocznica: ma rację. Bowiem każdemu coś innego przypasi, bo inne moto, inne opony, inne przełożenia, inaczej skalibrowany błędnik. Przykładowo o oponach - na BJT jechało mi
No to finalnie, dzięki mirkowi @Ostasz, już się nie zastanawiam jakim gruzem próbować poza terenem, tylko zdecydowałem się na konkretny model, nabyłem i mam :D Robię #pokazmotor w wersji bieda edition :D W komentarzu film z mojej ułomnej próby jazdy poza asfaltem. Będę miał piekielne zakwasy, ale morda mi się niesamowicie cieszy :D
@FLAqMastah: oooo, zatem witam w klubie! :D piękne malowanie, jedno z moich top - tzw. Deutsche Techno 89' :D Widzę Cię w stylówie strojów dakarowych z tego okresu. Polecam się zarejestrować na forum no i wpadać na zloty i ustawki.
#motocykle @Gixaar, @Glenroy i @Ostasz wołam bo może pomożecie. Pacjent Honda NX 650, 89'. Moto kupione wczoraj, dzisiaj podstawowy serwis, w tym regulacja luzów zaworowych. Odkryłem rękodzieło artystyczne jak na obrazku (a właściwie dwóch). Z rzeczy oczywistych: - kompresja zmierzona - 9,5 (powinno być 10 - 12 ale na 28 letnie moto, akceptuje ten wynik, próby olejowej nie zdążyłem zrobić) - na obroty wchodzi i schodzi jak powinien - mocy ma
@FLAqMastah: ze zdjęć pojecia nie mam co to. Przez chwile wyglądało jak miejsce na linke sprzęgła, ale ona jest z drugiej strony. Polecam motzno, zarejestruj sie na forum Dominatora, przywitalnie zrób a potem opis problem (weź opis z tego wpisu), tam sa bardzo dobrzy ludzie, na pewno ktos pomoże.
@Kick_Ass: Fajne;) Ciekawostka jaką zauważyłem - nie kojarzę żadnego nicku, z tych co się tam wypowiadają po tym wpisem. Hm... interesujące co się stało z tymi ludźmi.
Oglądając jakąś głupawą kompilację z Ameryki zainteresowała mnie pewna cecha wspólna wśród niektórych motocykli (głównie chopperów, ale nie tylko) - zawieszony w dolnej części ramy dzwoneczek.
Jako że lubię czytać o talizmanach i przesądach pogrzebałem troszkę po internetach i okazało się, że jest to właśnie forma talizmanu, odstraszacza dla złych duchów, które czają się na motocyklistów na drodze.
Legenda (jedna z wielu), która wiąże się z tymi dzwoneczkami opowiada
@licuri: i za to na kursie dostałem pierwsze upomnienie od instruktora :P Podziałało - przez 2,5 roku kojarzę tylko 1 taką sytuację ale to był gnój w offie - uznałem, że takie się nie liczy :P
@licuri: @kasin: a mi instruktor powiedział, że kask na ziemi to zawsze zły znak i żeby lepiej nie kusić losu... ;) Ale mrówki też do mnie przemawiają :D
Dobra, wygrałem z dominatorem. Ponownie jeździ (pic rel).
Może się komuś ta historia przyda jak będzie miał podobny przypadek. Motocykl w poprzedni weekend parę razy leżał, w tym raz dość epicko. W poniedziałek postanowiłem nim pojechać do biura bo burzą budynek obok i na wszystkim leży po całym dniu parę mm pyłu z kruszonego betonu, to nie chciałem innych moto na to narażać.(http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,22087224,burza-biurowiec-kleby-pylow-nad-mogilska-mieszkancy-protestuja.html). Ale nie dojechałem bo dominator zdechł tak
źródło: comment_GdrXL0wy33xNcO5K6w1uW6ROahELWSoc.jpg
Pobierz