Wpis z mikrobloga

@FLAqMastah: a mógłbyś rozwinąć. Mam na tyle Karoo 3 (zjechane w 2/3), na przodzie TKC-80 (jeszcze z 6k wytrzyma), szukam czegoś delikatnie mniej terenowego (hamowanie na TKC-80 nie zachwyca, a Karoo 3 na tyle niknie w oczach). Dotąd czołowym kandydatem była Sahara 3 od Metzelera, ale z chęcią spojrzę na opony Duro - każda opinia w temacie opon to tylko opinia, ale im więcej napiszesz, tym jednak będę mądrzejszy ( ͡
  • Odpowiedz
@Pantokrator: konfiguracja przód Karoo 3, tył te o których rozmawiamy. Lekki motocykl.
Asfalt:
Tył przy hamowaniu awaryjnym blokuje sie pózniej niż przód. Trakcja na asfalcie idealna. Moment prostujący do zaakceptowania. Bardzo cieżko uslizgnac tył na przyczepnym asfalcie. Grzeją sie długo, ale w końcu łapią temperaturę. W pełnym złożeniu nie mam wrażenia (z tylu) niestabilności, przód żyje swoim życiem.
Piach:
Bez zastrzeżeń, chociaż to nie kostka. Jak odkręcisz przy 40km/h przód sie
  • Odpowiedz
@Ostasz: plotki, plotki. 3 osoby mi to na tukanie opowiadały jak na wyjazdówce z forum lecieli(ście?) po jakichś polach i szutrach i po 100 km chyba 4 czy 5 maszyn padło z tego samego powodu ()
  • Odpowiedz
@Przepior86: cicho bo się wyda :D dobra, to akurat prawda - airbox tam to dramat. Dlatego @FLAqMastah: polecam dokładnie sprawdzić airbox i dorzuć ekstra gąbkowy filtr - szczegóły opisane dokładnie w akcji serwisowej na forum ;) inaczej w jeden wyjazd w zapylone miejsce możesz zajechać pierścienie i Twoje moto przemieni się w "Kopciuszka" ;)
  • Odpowiedz