Mirki, pomóżcie w decyzji!
Zastanawiam się czy zrobić coś w rodzaju elementów gry odblokowywanych po osiągnięciu odpowiedniego poziomu, wbiciu odpowiedniej ilości expa albo uzyskaniu odpowiedniego dochodu. Pierwszy pomysł - droższe towary będą na początku zablokowane, aby uniknąć zbyt szybkiego zarabiania na dużych wahaniach ich cen.
Z drugiej strony mogę ustalić duże różnice w cenach następnych towarów (przykładowo: 100, 1000, 10000 za sztukę itd.) i osiągnąć to samo co przez blokowanie. Co lepsze? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A jeśli blokować, to w który z podanych na obrazku sposobów? :)
A tu gif
Zastanawiam się czy zrobić coś w rodzaju elementów gry odblokowywanych po osiągnięciu odpowiedniego poziomu, wbiciu odpowiedniej ilości expa albo uzyskaniu odpowiedniego dochodu. Pierwszy pomysł - droższe towary będą na początku zablokowane, aby uniknąć zbyt szybkiego zarabiania na dużych wahaniach ich cen.
Z drugiej strony mogę ustalić duże różnice w cenach następnych towarów (przykładowo: 100, 1000, 10000 za sztukę itd.) i osiągnąć to samo co przez blokowanie. Co lepsze? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A jeśli blokować, to w który z podanych na obrazku sposobów? :)
A tu gif
Popracowałem i ulepszyłem trochę zadania otrzymywane od karczmarza. Całkiem podoba mi się to jak działają, choć jest ich póki co mało. Stworzyłem dwa typy - poszukiwania przedmiotu i transport paczki do konkretnego miasta.
Poza tym widząc apkę Instagrama (Instagramu?) zwróciły moją uwagę przyciski na dole i pomyślałem, że coś podobnego może fajnie wyglądać i u mnie. Stąd kolejne pytanie do was - która wersja przycisków menu najbardziej pasuje/podoba się? #ankieta
I
Która wersja przycisków menu najbardziej pasuje/podoba się?
@Singularity00: Problemem nie są ikony, te są przydatne. Problemem są nieintuicyjne ikony.
@Optimum: W formie takiego pergaminu fajnie wygląda, a ogólnie to cała tawerna dobrze wygląda, propsuje.
Nie myślałeś może o zamienieniu górnej belki z przyciskami z dolną? Według mnie wygodniej by się to wtedy obsługiwało mając telefon w jednej ręce i zapobiegłoby przypadkowemu kliknięciu "Quit", bo byłby dalej od innych klikalnych przycisków i nie po drodze dla