Trochę wprowadzę zamieszania i dzisiaj znowu do wygrania będą 3 gry ( ͡€ ͜ʖ͡€) Podział standardowy, 2 dla plusujących 1 dla osoby, która wykona zadanie, ale pierwszeństwo wyboru mają osoby, które wrzucą rozwiązanie. Więc dajcie znać w komentarzu, co wolelibyście wygrać :)
Małymi krokami zbliżamy się do końca maratonu (⌐͡■͜ʖ͡■) Zasady bez zmian, a jeśli ktoś byłby zainteresowany jak będzie rozwijał się ten projekt (albo kolejne) to wszelkie tagi, linki są na dole :)
W zasadach wkradł się mały błąd ( ͡°͜ʖ͡°) szybkie wytłumaczenie, oczywiście 3 gry do wygrania, Saints Row 2 i Overlord dla plusujących, a Crysis 2 dla osób, które skończyły dzienny level ;p
Z okazji wydania mojej najnowszej gry robię 7 dniowy maraton #rozdajo. ( ͡°͜ʖ͡°) Każdego dnia od 18 września do 24 września około 17 będę wrzucał post, w którym do wygrania będą 2 gry. Zasady wygrania pierwszej z nich standardowe, zostaje wybrana z osób plusujących ten wpis (zielonki tez mogą), druga gra powędruje do szczęśliwca, który wrzuci w komentarzach zdjęcie z ukończenia dziennego levelu z mojej produkcji (zmienia się o 17:00). Jeśli zgłoszeń będzie więcej niż jedno to losuje zwycięzcę.
@m_bielawski: ta z tym "challange" trochę popsułem ( ͡°ʖ̯͡°) Na Androida jeszcze dzisiaj wydam aktualizacje, gorzej z iOS bo tam pewnie dopiero za 2 dni będzie dostępna
Moja kolejna gra pojawiła się właśnie w App Store i Google Play (zaliczyła lekki falstart, ale już powinno wszystko działać ( ͡°͜ʖ͡°) )
W skrócie Zenologic jest to gra logiczna polegająca na odpowiednim ułożeniu kropek tak, aby każdy kolor dało się połączyć jedna linia. Plus żeby utrudnić to zadanie na każdej planszy mamy ograniczona ilość ruchów.
@rbielawski: Fakt inspirowałem się tamtą grą ( ͡°͜ʖ͡°), ale jedyne podobieństwa to łączenie kulek i podobny wygląd, bo sama mechanika rozgrywki jest już inna :)
Murki, mieliście kiedyś taką przypadłość w Unity, że gra pięknie działała w edytorze na komputerze, a po wrzuceniu na telefon, jeden skrypt (a może nawet kilka metod z innych) nie działał? Zero błędów w konsoli, po buildzie też nic. Co ciekawe, skrypt działał w jednym buildzie po czym podmienilem modele, które są wczytywane do tablicy "array" i już nie działa. Po wywaleniu tych modeli ze sceny nic się nie zmieniło. Co może
#xiaomi