Wpis z mikrobloga

@Optimum: zamiast ekranu ładowania podczas podróży, lepszy efekt miałaby karawana poruszająca się po mapie. Ikonki towarów są spoko, ale nie wiem czy czasem trochę koloru by im nie zaszkodziło. A co do karawany to pamiętaj, że oprócz ładowności, przydałaby się statystyka odnośnie prędkości. Wiadomo, że na piechotę będzie wolniej niż miałby ktoś jechać wozem. W tawernie można by było kupić losową "plotkę", np. gdzie dany towar dobrze jest teraz sprzedać/kupić albo
@NieMamDobregoLoginu: Co dokładnie jest w niej nie tak? :)

@MirekLurek: Odzwierciedlenie czasowe jest takie, że dalsze podróże trwają dłużej jednak wszystko zamyka się w granicach max 20 sekund. Rozumiem, że Tobie chodzi o np półgodzinne oczekiwanie?

@FilipChG: Plan jest taki, że będzie tam poruszająca się karawana, pasek na dole planuje zostawić jako pasek postępu podróży. Co do obrony karawany jest już prawie gotowa, w postaci walki turowej między karawaną
@Optimum: Propsuje, ciekawa gra się zapowiada. Mam nadzieję, że nie zapomnisz, że istnieje coś takiego jak ios :)

btw. Jak z porami roku? Będą miały wpływ, np. na cenę żywności, czas podróży? Pewnie trudno będzie stworzyć żyjący rynek, ale od tego elementu dużo zależy jeżeli chodzi o realizm. W sumie jeszcze mógłbyś pomyśleć o opłatach za, np. przejazd przez most czy przeprawę promową. Do tego nie zapomnij, że istniały takie instytucje
@FilipChG: Dzięki :) Spisuję pomysły bo bardzo dużo inspiracji dzięki wrzuceniu tego na mirko :) Pory roku to kolejny, myślę, że nie będzie trudno ich zaimplementować, a urozmaicą rozgrywkę. Mogą właśnie oddziaływać tak jak mówisz, na pewno przemyślę.
Btw jesteś w temacie z developmentem na iOS? Żeby wrzucić grę do AppStore'a potrzeba Maca, prawda?