Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko210
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
MajkeL922
MajkeL922

MajkeL922

Dołączył 11 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 85
  • Znaleziska 78
  • Mikroblog 7
  • Obserwujący 9
  • Obserwowane 1

445

Sobieskiego 100 - Ukryte tunele pod kompleksem

Sobieskiego 100 - Ukryte tunele pod kompleksem

Kolejny kamień milowy zdobyty? zdaje się że tak! udało nam się dotrzeć do tajemniczych i bardzo niedostępnych podziemi clubu 100, i być może udało się rozwiązać częściowo zagadkę całego obiektu? \n\nMusic:\n\n-Long note One Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons:...

kulkohere
z
youtube.com
dodany: 05.11.2018, 19:27:43
  • 119
  • #
    polska
  • #
    urbex
  • #
    opuszczonemiejsca
  • #
    urbanexploration
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 05.11.2018, 23:12:50
  • 93
@100cupsofcoffee: Kolego bez obrazy ale trochę nie znasz sytuacji... gdyby nic nie było jak piszesz i byłaby słaba ochrona, to budynek byłby dawno rozkradziony i siedzieliby tam bezdomni, tak samo byłoby już od dawna wiadomo co się mieści za drzwiami clubu 100... a tego nikt nie wie, bo cały interes jest dobrze pilnowany, jest Rosyjska ochrona, regularnie patrolują całość.

Michał/urbex polska
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 05.11.2018, 23:14:29
  • 23
@techninja: Tunel nie łączy się z budynkiem mieszkalnym, i tak samo nie wychodzi poza teren nieruchomości. Studzienka jest ukryta w pewnym miejscu ale to jest do ewakuacji ;)

Michał/Urbex polska
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 06:49:18
  • 3
@techninja: Nie łączy się, znam ten budynek bardzo dobrze i nie znalazłem nigdy z niego przejścia podziemnego do klubu - to pierwsza sprawa, a druga to że te pomieszczenie z wentylacjami na początku filmu nie mieści się w budynku mieszkalnym tylko bezpośrednio w tym budynku gdzie jest club właśnie
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 07:04:47
  • 38
@100cupsofcoffee: Tak, w łączniku są wpisy ale z lat 90... a wtedy było troche inaczej. Uwierz mi że jest strzeżony, przejrzyj sobie odcinki dokładnie, szczególnie zobacz sobie chociażby film kiedy wieszałem flagę na szczycie, nie zdążyłem nawet wyjść z budynku i w ciągu 10 minut zauważyli... dużo ludzi tam próbuje wejść często i nie dają rady, dostaje wiadomości od takich osób z pytaniem jak sie dostać bo, budynek jest zabezpieczony
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 07:42:43
  • 4
@WstretnyOwsik: Nic nie koloryzuje bo nie mam takiej potrzeby, stwierdzam fakty. Tak, w 2014 roku zaczęliśmy serie filmów i wrzuciliśmy pierwszy odcinek, nikt nas nie zatrzymał bo wiedzieliśmy w którym momencie wejść, ale ochrona była, jest pokazane w dalszych odcinkach. Wprawdzie było wtedy łatwiej z wejściem i sie sporo zmieniło się od tamtego czasu, do 2017 roku pilnowała tego Polska agencja ochrony ale zrezygnowali z nich i postawili Ruskich, i
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 07:47:18
  • 2
A większość artykułów powstało po publikacji naszych filmów z których czerpano informacje ;)
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 07:48:54
  • 15
@Ratelmidozer: Federacja Rosyjska ;)
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 08:18:14
  • 1
@100cupsofcoffee: Tak, te podpisy faktycznie pokazałem i pare ich było, natomiast wszystko inne było praktycznie z lat 90. Wszyscy wchodzą tam gdzie mówisz ale z budynkiem jest już ciężej niestety by do niego wejść. Właz prowadzi na zewnątrz
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 08:21:51
  • 3
Dla twojej informacji pisałem że znam bardzo dobrze budynek mieszkalny który jest na terenie, a nie podziemia i sam budynek w którym jest club więc czytaj ze zrozumieniem... @FiK:
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 08:50:11
  • 4
@mariamagdalena0817: Według Ciebie, człowieka który zapewne nie miał styczności z tym miejscem to może być wyolbrzymione, ale chciałem sprostować jedną kwestie - nie uważam się za żadnego agenta ani nie powiedziałem tego w takiej kwestii jakby tego obiektu pilnował specnaz. Obiektem włada Federacja Rosyjska, i mają swoją ochronę od jakiegoś czasu, i chodziło o to że z nimi nie warto zadzierać ani nie warto się narażać będąc na ich terenie.
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 10:21:23
  • 2
@nocneszczury: Nawet jeśli tak odebrał to okej, dlatego wcześniej sprostowałem w innym komentarzu trochę na ten temat ;) każdy kto siedzi w temacie i zna obiekt wie zapewne to co napisałeś, że obiekt jest ponadprzeciętnie chroniony, jednak zawsze podkreślam że to Ruscy i nie warto się narażać, tym bardziej że na chwile obecną emeryci tego nie pilnują jak kiedyś.
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 10:22:03
  • 0
@dr_gorasul: Już widziałem i znam te filmy :) ale to było lata temu, wtedy jeszcze tam była nieco inna sytuacja z tym klubem
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 11:34:00
  • 3
@MJToshi: Tak, były 3 wyroki sądowe w 2016 roku i mieli uregulować zaległe opłaty (prawie 9mln) i zwrócić nieruchomość, ale nie zrobili niczego...
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.11.2018, 11:57:54
  • 4
@ed774: Ruscy nic nie zrobią jak nie zrobili do tej pory, a przypominam że od kilku lat wypuszczam filmy z tego obiektu. Oni nielegalnie ten teren zajmują bo nie płacą nawet za niego i dostali nakaz zwrotu nieruchomości ale nie zrobili tego do tej pory, i sami nie mają prawa ścigać za wchodzenie tam
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 11.01.2020, 20:56:21
  • 1
@Squer: Odpisuje z opóźnieniem ale dopiero teraz zobaczyłem komentarz :) więc klub jest zamknięty, masz rację. Dokładnie od 2017 roku - kilka miesięcy udało mi się do niego dotrzeć (materiał dostępny na moim kanale Urbex Polska, opublikowany właśnie kilka miesięcy temu) wracając do twojego pytania to wygląda to tak, że na chwile obecną obiekt jest znacznie lepiej pilnowany niż kilka lat temu. Od lat siedzę w temacie obiektu i przyglądam

562

26 lat temu wojska radzieckie opuściły Polskę

Pokaż treści 18+

26 lat temu wojska radzieckie opuściły Polskę

26 lat temu Terytorium Polski opuściły ostatnie rosyjskie jednostki bojowe. - To jest wielka sprawa: niepodległe państwo, w którym nie ma obcych oddziałów - mówiła jedna z osób obserwujących ten historyczny moment. Wojska radzieckie stacjonowały na terenie Polski przez blisko 50 lat [+audycja]

HaHard
z
polskieradio24.pl
dodany: 16.09.2019, 05:19:49
  • 159
  • #
    hahard
  • #
    polska
  • #
    prl
  • #
    historia
  • #
    wojsko
  • #
    rosja
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 11.10.2019, 21:14:00
  • 0
@blend: @Alex_mski: Te zdjęcia są mocno nieaktualne ponieważ są sprzed wielu lat, a klub został zamknięty w 2017 roku. Jakiś czas temu udało mi się dostać do środka jako pierwszej osobie do środka po oficjalnym zamknięciu i zbadać ten obiekt, efekty możecie zobaczyć na moim filmie (link poniżej) ;) a jeśli chodzi o samą nieruchomość to nic się nie ruszyło od 2016 roku kiedy zapadły wyroki sądowe. Co

397

Tyle dzisiaj pozostało z FSO - zwiedzanie największego budynku fabrycznego.

Tyle dzisiaj pozostało z FSO - zwiedzanie największego budynku fabrycznego.

15:30 wejście na główną halę produkcyjną.

milewiczwaldek
z
sadistic.pl
dodany: 05.05.2019, 13:11:43
  • 116
  • #
    polska
  • #
    motoryzacja
  • #
    historia
  • #
    samochody
  • #
    urbex
  • #
    ekonomia
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.05.2019, 09:14:05
  • 0
@can2011: A widziałeś na filmie jakiekolwiek wyważanie drzwi albo ingerowanie w zabezpieczenia skoro tak piszesz? Wejście otwartymi drzwiami ma oścież to nie włamanie.
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.05.2019, 10:22:50
  • 1
@can2011: Zacznijmy od tego że wchodzenie komuś do domu a do miejsca opuszczonego to dwie inne rzeczy, poza tym kto zostawia otwarte drzwi do domu w którym mieszka? włamanie oznacza ingerowanie w zabezpieczenia kolego, wchodząc otwartymi drzwiami do takiego obiektu wchodzisz na teren prywatny bez zgody właściciela... ile było takich przypadków w świecie urbexowym że Policja kogoś zatrzymała na obiekcie i zazwyczaj kończyło się to wyproszeniem albo mandatem za wtargnięcie
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.05.2019, 12:17:28
  • 0
@can2011: Kolego, nie zrozumiałeś mnie. Czy ja powiedziałem że wejście na teren prywatny w tym do budynku nawet przy niezabezpieczonym oknie na strych jak to napisałeś jest legalne? nie. Jest to nielegalne, i każdy kto się zajmuje urbexem o tym wie i sam sobie zdaje z tego sprawę, ale dążyłem do tego żeby Cie uświadomić iż źle to definiujesz, ponieważ nie jest to włamanie tylko wtargnięcie na teren prywatny. Dla
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.05.2019, 12:19:29
  • 0
@bisu: Może zgłosić, ale jak ma się dowód w postaci filmu że dostało się nie ingerując w nic to nie mogą Ci nic zarzucić oprócz wejścia bez zgody. Dlatego ja zawsze wszystko nagrywam i pokazuje tak jak zrobiłem to w filmie powyżej.
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 06.05.2019, 21:37:47
  • 0
@bisu: Interpretuj to jak uważasz, ja wyżej sprostowałem sprawę i napisałem jak to wygląda z mojej strony. W każdym razie nie ma co ciągnąć tematu, bo każdy wyraził swoje zdanie w tej kwestii. Pozdro
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 07.05.2019, 19:47:20
  • 0
@waligora: Co to znaczy że "Kolejny dla którego muszą być strażnicy, zasieki i pola minowe" ? wnioskujesz tak z uwagi na fakt iż większość osób nagrywających filmy w tym ja wchodzi do pilnowanych budynków? Jeśli tak, to bez urazy ale nie wiesz na czym polega urbex i nie zdajesz sobie sprawy że większość obiektów jest pilnowana i nie jest to żaden "szpan" że się weszło na obiekt chroniony, przynajmniej z

5

Zapomniana legenda Polskiego...

Zapomniana legenda Polskiego...

Po ostatniej eksploracji trzech schronów pod zakładami przyszedł czas na zbadanie tego co się znajduje nad nimi, czyli ogromnej hali wraz z świetnie zachowanym biurowcem do którego w tym odcinku się udamy.\n\nMuzyka :\n-At the Foot of the Sphinx by Twin Musicom is licensed under a...

MajkeL922
z
youtube.com
dodany: 28.04.2019, 21:41:30
  • 0
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    urbex
  • #
    opuszczone
  • #
    urbanexploration
  • #
    historia

20

Zapomniane schrony obrony cywilnej pełne WYPOSAŻENIA

Zapomniane schrony obrony cywilnej pełne WYPOSAŻENIA

Tym razem udałem się do trzech schronów z czasów PRL'u mieszczących się pod pewnymi potężnymi zakładami, które niegdyś były wielką legendą w Polsce oraz wizytówką Polskiego przemysłu.

MajkeL922
z
youtube.com
dodany: 26.02.2019, 19:10:12
  • 3
  • #
    polska
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    urbex
  • #
    opuszczone
  • #
    historia
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922
Autor
27.02.2019, 20:41:33
  • 0
@dociekliwyobserwator: Nie :) to nie te okolice zupełnie.

11

Opuszczona fabryka nocą

Opuszczona fabryka nocą

Ponownie powracamy na teren ogromnych zakładów, tym razem nocą podczas niesprzyjających warunków atmosferycznych wyruszyliśmy na eksplorację najciekawszych m...

MajkeL922
z
youtube.com
dodany: 14.11.2017, 14:44:27
  • 7
  • #
    polska
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    urbex
  • #
    opuszczone
  • #
    opuszczonemiejsca
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922
Autor
14.11.2017, 18:05:30
  • 0
@niematakiegologinu: Dla twojej informacji fabryka była mocno powiązana z wojskiem więc nazwa chyba ma sens. Poza tym brawo dla Ciebie za napisanie nazwy obiektu... chyba nie wiesz że nazw ani lokalizacji takich miejsc się nie podaje.
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922
Autor
14.11.2017, 18:36:32
  • 0
@niematakiegologinu: Widać że chyba nie siedzisz w temacie ;) nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale przez podawanie lokalizacji/nazwy miejsca gdzie można go łatwo namierzyć, obiekt popada w coraz większą ruinę przez złomiarzy i wandali... a tak się składa że z dnia na dzień jest tam coraz gorzej bo przez ten obiekt przewijają się całe wycieczki ludzi, więc pomyśl zanim cokolwiek napiszesz. Po drugie chyba nie jesteś doinformowany jeśli chodzi
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922
Autor
14.11.2017, 18:56:51
  • 1
@niematakiegologinu: A czy normalni eksploratorzy kradną bądź niszczą skoro twierdzisz że masz po nich ponosić koszty? nie. Co jak co, ale teraz wrzucasz normalnych eksploratorów do jednego worka z złomiarzami i wandalami, a to jest jak niebo i ziemia...

5

Opuszczony schron pod tajemniczą fabryką

Opuszczony schron pod tajemniczą fabryką

Nadszedł czas, by pokazać wam bez wątpienia największe miejsce z którym przyszło się nam zmierzyć... potężny i pełny wyposażenia zakład zajmujący kilkadziesi...

MajkeL922
z
youtube.com
dodany: 10.11.2017, 13:56:16
  • 1
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    historia
  • #
    urbex
  • #
    schron
  • #
    opuszczone

452

Opuszczona Radiostacja Kontrwywiadu

Opuszczona Radiostacja Kontrwywiadu

Tym razem zapuściliśmy się w głąb malowniczego lasu, by dotrzeć do tajnej radiostacji kontrwywiadu ukrytej pod ziemią w przeciwatomowym schronie, w okresie PRL'u był to jeden z najbardziej chronionych obiektów tego typu, i w dalszym ciągu jest chroniony przez służby, przez co jego eksploracja ...

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 17.03.2017, 15:58:24
  • 44
  • #
    polska
  • #
    urbex
  • #
    ciekawostki
  • #
    opuszczonemiejsca
  • #
    opuszczone
  • #
    historia
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 17.03.2017, 23:35:09
  • 48
@Wookie: Kolego to jest nowa instalacja podprowadzona do czujek ruchu, w głównej sali z kolumnami były dwie czujki w których migały diody, jednak nie pokazaliśmy tego na filmie bo z GoPro to było niewidoczne. A odpowiadając na pytanie po co tam są czujki - na samym dole jest działająca przepompownia, która dostarcza wode do jednostki ABW która się mieści obok za tym nowym płotem który jest na początku filmu. Oni
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 17.03.2017, 23:57:01
  • 10
@p4vv31: Jak obok studni to wiem o który chodzi, kawałek dalej jest taki sam komin gdzie był właśnie wyłom, ale jak my tam zaglądaliśmy to było nawalone pełno gałęzi innego syfu że drabinki nie było widać nawet. Tak czy inaczej bunkier jest chroniony, przy głównej zamurowanej bramie do wnętrza są wstawione drzwi antywłamaniowe z tabliczką że obiekt monitorowany.
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 19.03.2017, 12:20:04
  • 0
@panna- Złomiarze i wycieczki się szwendały, ale kilka lat temu kiedy był swobodny dostęp... ale lepiej siedzieć wygodnie przed komputerkiem i komentować coś o czym się nie ma pojęcia ;) a skoro tak twierdzisz że nikt tego nie pilnuje, to polecam wejść i pokręcić się w środku na widoku czujek ;) poza tym w internecie można poczytać relacje ludzie którzy trafiali na panów z ABW którzy tego pilnują, w końcu na
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 19.03.2017, 12:43:59
  • 1
@mayo: Nie mieliśmy takiej potrzeby tego robić, i nie było czasu nawet by to wszystko wyciągać i wkładać z powrotem. Poza tym, dzięki temu że było trudniej się przecisnąć zawsze jest lepsza przygoda niż wchodzić na luzie ;)

417

Rosja musi zwrócić Polsce zrujnowany i opuszczony budynek w Warszawie

Pokaż treści 18+

Rosja musi zwrócić Polsce zrujnowany i opuszczony budynek w Warszawie

Warszawski sąd okręgowy nakazał Federacji Rosyjskiej wydanie stronie polskiej nieruchomości przy ul. Sobieskiego w Warszawie. Wskazał, że Rosjanie nie mają tytułu prawnego do jej posiadania. Wyrok jest nieprawomocny. Sprawa dotyczy budynku przy ulicy Sobieskiego 100. Znajduje się tam...

teka82
z
rmf24.pl
dodany: 27.10.2016, 21:19:38
  • 86
  • #
    polska
  • #
    warszawa
  • #
    rosja
  • #
    prawo
  • #
    nieruchomosci
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 28.10.2016, 09:38:40
  • 1
@Globeue: Krótkie sprostowanie - klub jest i nadal funkcjonuje, z tym że nie w bloku mieszkalnym a w tej niskiej "przybudówce" po prawej stronie od bramy wjazdowej, dlatego właśnie też dużo osób widuje tam różne samochody na podwórku ;) ochrona też jest lokalnie na terenie i pilnują wciąż budynku. Na naszym kanale Urbex Polska lada moment pojawi się kolejny krótki odcinek poświęcony klubowi ;)

Pozdro
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 28.10.2016, 09:48:19
  • 1
@SuchyBatman:

Policja tam była z urzędnikami 9 lat temu, ale ochrona ich nie wpuściła na teren od razu odsyłając do Ambasady... a później im wysyłaliśmy tylko wezwania do zapłaty którymi się podcierali i nawet nie odpowiadali... to jest paranoja, ale żyjemy w takim kraju że tu wszystko możliwe jest.
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 28.10.2016, 14:10:56
  • 1
Dla zainteresowanych, zrobiliśmy krótką zapowiedź kolejnego odcinka ;)

https://www.facebook.com/UrbexPolska/videos/vb.231418600221870/1273565976007122/?type=3&theater
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 28.10.2016, 14:43:50
  • 0
@heam: Mieszkali jeszcze po 2000 roku i to nie ulega wątpliwości, a nawet do 2004/2005 roku o czym świadczą różnego rodzaju dokumenty i inne fanty które pokazałem na filmach. Z tym że w tym czasie dzierżawiła to jakaś kontrowersyjna spółka "Fart", i ponoć był to niezły przekręt bo właśnie w 2005 roku zajęło się nimi ABW i dokładnie wtedy budynek został całkowicie opuszczony.
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 28.10.2016, 14:52:11
  • 0
@karoseria: Dokładnie tak. Budynek nie jest w złym stanie i przy pewnym wkładzie finansowym da się go uratować, a nawet wypadało by gdyż w Warszawie to jest unikat pod względem architektury, już pomijając lokalizacje ;) więc głupotą będzie jeśli pójdzie pod młotek. Ale raczej tego można się spodziewać, bo pewnie deweloper który to wykupi nie będzie chciał sobie zadać tyle trudu by go odrestaurować.

13

Opuszczony schron obrony cywilnej z czasów PRL'u

Opuszczony schron obrony cywilnej z czasów PRL'u

Eksploracja podziemia wyburzonego zakładu Urządzeń Dźwigowych „ZREMB” wraz z unikatowym schronem obrony cywilnej. Exploring the underground of the torn down ...

MajkeL922
z
youtube.com
dodany: 21.08.2016, 10:38:15
  • 0
  • #
    polska
  • #
    opuszczone
  • #
    urbex
  • #
    historia
  • #
    ciekawostki
  • #
    urbanexploration

39

Wspinaczka na "Oko Moskwy" (135 metrów) Czarnobyl

Wspinaczka na "Oko Moskwy" (135 metrów) Czarnobyl

W tym odcinku badamy opuszczoną instalacje radzieckiego radaru pozahoryzontalnego Duga, zwany też Okiem Moskwy. Co za widoki! In this episode we are checking...

MajkeL922
z
youtube.com
dodany: 18.08.2016, 04:13:08
  • 10
  • #
    zainteresowania
  • #
    swiat
  • #
    technologia
  • #
    wspinaczka
  • #
    czarnobyl
  • #
    ciekawostki
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922
Autor
18.08.2016, 06:21:09
  • 0
@opowiemwambajkejakkotpalifajke

Dzięki, aczkolwiek nie do końca tak jest, bo oprócz tego obiektu miałem okazje wejść na nieco wyższy komin dwa razy (150m) co można zobaczyć u nas na kanale, i jeszcze wcześniej na kilka niższych z rzędu 50-60m ;)
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922
Autor
18.08.2016, 06:44:53
  • 0
@opowiemwambajkejakkotpalifajke:

No więc widzisz, dodatkowo mieliśmy jeszcze na sobie plecaki z całym ekwipunkiem co nas obciążało :P co do stanu konstrukcji to nie mieliśmy cykora za bardzo, bo to jest solidna radziecka machina :) jedynie już na tych wyższych poziomach drabinki się chwiały dosyć mocno bo wiał straszny wiatr, no i ten balkon na szczycie na którym stałem się ruszał też, a poza tym cała konstrukcja bardzo stabilna :) radar
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922
Autor
18.08.2016, 06:55:50
  • 0
@opowiemwambajkejakkotpalifajke:

Tak, a po lewej stronie widać trochę budynków w Prypeci :)
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922
Autor
18.08.2016, 07:03:17
  • 0
@opowiemwambajkejakkotpalifajke:

Jeśli chcesz tam wejść, musisz jechać z zorganizowaną wycieczką. Ja byłem z alienatours.pl na "Stefa Hardcore" i nie żałuję i polecam ;) sprawdź ich oferte
Zircon
Zircon
17.11.2015, 12:48:30
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 17.11.2015, 23:23:07
  • 0
@Stefanescu: Robert Sowa wypowiadał się na temat adresu i powiedział że to był błąd, bo chodziło o Sobieskiego 100A lok 40 - czyli apartamentowiec obok, w Szpiegowie od lat się nic nie dzieje i nikt tam nie mieszka.
  • Odpowiedz
bohlen
bohlen
27.09.2015, 17:01:35 via iOS
  • 2
Znacie jakieś łatwodostępne dachy w #warszawa z widokiem na wieżowce, najlepiej gdzies w Śródmieściu zeby porobić kilka fot (najlepiej 4-5 piętro)

#fotografia
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 27.09.2015, 18:43:55
  • 0
@beer_man: Łatwo dostępne ? masz nie aktualne informacje, bo wejścia od dawna nie ma :)
  • Odpowiedz
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 27.09.2015, 20:57:53
  • 0
@sphinxxx: Od jakiegoś czasu jest pilnowany jeszcze bardziej ;)

@beer_man: Spoko, ale nie dziwie się, znam budynek bardzo dobrze i wiem że sytuacja jeśli chodzi o ochronę jest bardzo śliska mimo że nie miałem z nimi styczności, dostępność tak samo jest bardzo ograniczona niestety praktycznie zawsze. Polecam zerknąć na nasze filmy z Sobieskiego 100, na początku miesiąca będzie 6 odciek.

https://www.youtube.com/playlist?list=PL9RsgZyqoCWBTc3wqbQM-KiGUBPLRGtOa

Pozdro ;)
  • Odpowiedz
MajkeL922
MajkeL922
MajkeL922 28.09.2015, 19:43:11
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 26.06.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking