Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko165
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
LudzkieScierwo

LudzkieScierwo

Dołączył 9 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 1948
  • Znaleziska 292
  • Mikroblog 1656
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 4
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 31.03.2017, 11:46:07
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

m.....a
m.....a
konto usunięte 31.03.2017, 11:48:27
  • 8
@LudzkieScierwo: a co maja zrobic za ten komplement? Rozlozyc nogi? Czego oczekujesz po tym komplemencie?

Ach, pasta.
  • Odpowiedz
EndlessDream
EndlessDream
31.03.2017, 14:48:59
  • 7
@LudzkieScierwo: penetracja łechtaczki ? Wtf
  • Odpowiedz
3.....y
3.....y
konto usunięte 08.01.2017, 11:52:07
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 09.01.2017, 11:02:22
  • 0
@Asterling: To nie ja. Opisałbym to w większych szczegółach. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

525

Zmasakrował żonę i córeczkę młotkiem

Zmasakrował żonę i córeczkę młotkiem

Za bezmiar krzywdy i cierpienie, jakie Paweł Sz. (31 l.) wyrządził dwóm bezbronnym osobom – powinien do końca życia nie wyjść zza krat. Jego żona i córka na zawsze pozostaną niepełnosprawne, a on będz...

Chyukyank
z
fakt.pl
dodany: 27.12.2016, 15:06:01
  • 171
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    kryminalistyka
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 29.12.2016, 11:48:41
  • 0
@stooley32: Niewinny. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 16.11.2016, 11:42:42
  • 18
Jeśli oglądasz filmy i seriale w internecie lub ściągasz je na dysk to jesteś złodziejem. Zaraz któryś złodziej podniesie raban, że to nieprawda, bo wg prawa nielegalne jest tylko udostępnianie filmów, ale takie myślenie jest nielogiczne. Rozłóżmy to na czynniki pierwsze. Zapłaciłeś za produkt, który twórca wypuszcza na rynek za opłatą? Nie. A więc okradasz go. Opryszek będzie się wzbraniał, że 'przecież wszyscy tak robią', ale kłamie jak z nut - wiele

Wyraź swoją opinię w kwestii ściągania filmów/seriali

  • Ściągam i uważam że jestem złodziejem 33.3% (358)
  • Ściągam i nie uważam się za złodzieja 55.1% (592)
  • Oglądam w kinie, na DVD i w TV, nie ściągam 11.6% (125)

Oddanych głosów: 1075

  • 134
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 11:47:09
  • 2
@kuraku: To chyba oczywiste, że chodzi o sytuację w której nie płacisz za oglądanie, kuraku.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 11:48:01
  • 3
@mamrotekk: Czyli gdyby w naszym prawie nie penalizowano za kradzież np. mebli to nie miałbyś skrupułów aby wynieść od sąsiada meblościankę? Tylko prawo Cię przed tym powstrzymuje?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 11:49:20
  • 0
@berials: Nigdy nie spotkałem się z taką sytuacją. Można spokojnie znaleźć większość filmów, jeśli nie na DVD to w wypożyczalni lub obejrzeć w telewizji. Żaden to powód do kradzieży.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 11:50:29
  • 0
@WolfSky: Agresja typowa dla człowieka, którego niecne działania zostały obnażone. Ja nie życzę Ci źle, przeciwnie, napisałem to aby skłonić każdego złodzieja do refleksji.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 11:51:51
  • 0
@Nhfg45fffgg: Druga sytuacja nie jest kradzieżą, bo nie mamy wpływu na to co puści kierowca w autobusie - można jedynie zatkać uszy. Reszta sytuacji to kradzież. Piekło nie istnieje.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 11:55:29
  • 0
@Sok_z_kruka: CDA jest darmowe z tego co się orientuję. Wystarczy zrobić krótki research aby dowiedzieć się czy licencja została opłacona, czy też nie - na większości stron są takie informacje. Np. player jest na dużych polskich portalach typu Onet czy WP - nawet iguana założy, że jest to opłacone.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 11:56:28
  • 0
@TaoHosts: Nie, bo film na youtubie jakiegoś youtubera jest udostępniany za darmo a korzyści są czerpane z ilości odsłon czy reklam. Jeśli jakiś Gonciarz czy AdBuster wrzuca tam filmik to go nie okradasz, bo nie masz z czego.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 11:58:40
  • 0
@ChuckNorris_: Jak to nikt nie traci na tym że go okradasz? Myślisz, że twórca nie robi tego dla zysku? Co to za dziwne myślenie, że mi jednemu wolno bo jak ja nie obejrzę to twórca i tak się obłowi.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 11:59:58
  • 0
@WolfSky: Jest tylko jedna prawda i ja ją tutaj reprezentuję, no chyba, że uważasz że ściąganie filmu nie jest kradzieżą.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:02:15
  • 1
@juzekk8: Tak, ściąganie serialu to też kradzież. Nie rozważamy tutaj tego, czy złodziej jednocześnie czasem coś kupi, dzięki czemu kilka centów spadnie dla artysty, ale to czy jest to kradzież czy też nie. Poza tym pewnie ci 'prawilni użytkownicy' to tacy, którzy po prostu nic nie oglądają, więc trudno by można było na nich zarobić.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:03:02
  • 0
@berials: I nie ma go też w internecie, albo też bardzo trudno je dostać. Taki urok 'kina niezależnego'. Podaj jakiś tytuł.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:04:01
  • 1
@Sok_z_kruka: Nie robię, bo wiem, że dostali tę licencję. Poza tym zapominasz, że za telewizję się płaci.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:04:32
  • 1
@saper_vodiczka: Kłamstwem jest to, że pobieranie filmu bez zgody autora jest kradzieżą? Ciekawe.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:06:29
  • 1
@ChuckNorris_: To jest nielegalne i takie strony są permanentnie blokowane. Ukradłeś mu własność intelektualną, jego dzieło, które udostępniał za pieniądze.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:06:48
  • 0
@berials: A wypożyczalnie?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:07:08
  • 0
@juzekk8: Prawo nie działa wstecz. To, że teraz postępujesz prawidłowo nie oznacza, że wtedy nie byłeś złodziejem.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:12:45
  • 0
@berials: Są inne miasta, to żaden argument.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:13:46
  • 0
@Sok_z_kruka: Kupując piracką płytkę wiesz, że kupiłeś piracką płytkę. Płacąc abonament, kablówkę czy tam Cyfrowy Polsat zakładasz, że wszystkie materiały będą w 100% legalne. Drobna różnica, nieprawdaż?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:16:23
  • 0
@berials: Czyli gdyby wypożyczalnia była w Twoim mieście to byś się tam wybrała i kupiła, ale jeśli jest wiele kilometrów dalej to już można kraść? Ciekawa moralność.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:16:49
  • 0
@Red_Hawk: To po co 'strzępisz ryja' jeśli nie masz żadnych kontrargumentów?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:18:03
  • 0
@Sok_z_kruka: Generalnie kupowanie na bazarze jest obarczone ryzykiem tego, że produkt będzie nielegalny, stąd też lepiej kupić w renomowanym sklepie. To tak jakbym odwrócił tę kwestię i spytał skąd wiesz, że Empik sprzedaje oryginały a nie piraty.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:19:39
  • 0
@berials: Słusznie, każdy sam powinien definiować moralność, co nie zmienia faktu, że takie obejrzenie/pobranie filmu będzie kradzieżą - no chyba że twórca po wielu latach udostępnia dzieło za darmo.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:20:11
  • 0
@Sok_z_kruka: Analogicznie jak z Polsatem.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:24:40
  • 0
@berials: Tak. Niby dlaczego nie miałaby to być kradzież? Zawiniło HBO lub telewizor, nie twórca.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:26:18
  • 1
@emil_gojny: Duża ilość Saudów kamieniuje kobiety, duża ilość Jemeńczyków się morduje, czy to sprawia, że te czynności są w porządku i powinny być zalegalizowane? To, że większość lub wiele osób coś robi nie oznacza, że mamy zmieniać pod to normy prawne.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:33:33
  • 0
@Horvath: Jeśli nie zrozumiałeś o co mi chodziło to faktycznie może to zabrzmieć dziwnie. Spróbuj pomyśleć o co chodziło w tym argumencie. Podpowiem, że nie o Jemeńczyków, Saudów, kamieniowanie ani mordowanie.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:34:02
  • 0
@Prezes_roku: Dokładnie o tym wspominałem.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:34:50
  • 0
@emil_gojny: Oczywiście, że należy iść do przodu, ale pójściem do przodu nie jest kradzież. Wytwórnie filmowe padają, jak najbardziej.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 12:38:00
  • 0
@Sok_z_kruka: A co jeśli ktoś się podszyje pod twórcę filmu i udostępni film przez pobranie - jeśli ktoś się na to nabierze to go potępisz czy nie, analogicznie z playerem i Polsatem?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 13:19:32
  • 1
@atc_damian: To było pół roku temu.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 13:48:20
  • 0
@Kion: To nie jest kradzież, brawo.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 13:49:30
  • 0
@Im_CIA: Zależy jak na to spojrzeć, raczej tak, jednak nie ma to związku z omawianą kwestią.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 13:49:39
  • 0
@Piromanx: Przecież to czysta prawda.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 15:04:59
  • 0
@duluke: O moralność.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 15:05:51
  • 0
@ZasilaczKomputerowy: To, że nie łamiesz prawa, nie znaczy, że nie jesteś złodziejem. Kwestię rzutnika czy piosenki puszczanej przez kierowcę w busie już omówiliśmy - co innego świadomy czyn, co innego nieświadomy.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 15:06:52
  • 0
@levidos: Można, widać, że marnie znasz się na kwestiach prawnych i moralnych, to zapewne przez zbyt dużą liczbę decybeli w kradzionych przez Ciebie filmach.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 15:07:46
  • 0
@Reik: Wszystko co napisałem jest do bólu logiczne i racjonalne. Towar z supermarketu leżący na ulicy nie generowałby zysku ani nie posiadał właściciela, chyba że ten by na to pozwolił. Natomiast film ma i jedno i drugie.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 15:12:47
  • 0
@ZasilaczKomputerowy: Twoja rola to weryfikować, tak jak opisał to @Prezes_roku pisząc o działaniu w dobrej wierze.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 15:13:02
  • 0
@Perfekcjonista: Twój wpis nieadekwatny do nicku.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 15:17:44
  • 0
@levidos: Obnażony złodziej często zachowuje się agresywnie, co widać na Twoim przykładzie. Zapoznaj się z definicją kradzieży.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 15:19:22
  • 0
@Im_CIA: Dziękuję.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 15:30:07
  • 0
@DrMiranda: Nie jeśli dostałem go za darmo na własny użytek, jak to najczęściej bywa.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 15:31:29
  • 0
@MaKor: Westworld to ten serial na HBO? Płacisz akurat za niego? Technicznie więc nie robisz twórcy w konia na pieniądze, bo masz opłacone, jednak ściągając udostępniasz, a więc jest to czyn karalny i pomoc innym w kradzieży.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 15:31:33
  • 0
@Rain_: Nie.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 16:31:35
  • 0
@crystalmethh: I takie podejście szanuję, bolesna prawda prosto w oczy, kawa na ławę.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 16:32:29
  • 0
@Silver86: To był przykład aby pokazać jak złodziej coś kradnie, jednocześnie nie akceptując, że ktoś okradnie jego.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 16:52:22
  • 0
@Silver86: Wiem wiem, chodzi mi o to, że ludzie nie lubią przyznawać się do tego, że są złodziejami, jednocześnie wytykając to w innych przypadkach.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 16:55:42
  • 0
@b__k: W jakim sensie, na jakim portalu? Płatnym?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 17:11:47
  • 0
@b__k: Zależy od portalu, od tego kto czerpie zyski, czy właściciel od kliknięć, czy autor od reklam.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 17:12:04
  • 0
@Mascotte: Nie zapomniałem, przeczytaj pierwsze zdanie. Jest to kradzież.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 17:14:24
  • 0
@MagicQ: Okrada i udostępniający i pobierający. Załóżmy, że kupujesz laptop i na dysku znajduje się nielegalny film - nie Ty go pobrałeś, ale możesz go udostępnić. Też jest złodziejem? Poza tym torrent = udostępnianie.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 17:15:18
  • 0
@Silver86: Zależy.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 17:25:09
  • 0
@b__k: 'Działanie w dobrej wierze', jak wyżej, świadomość czynu.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
16.11.2016, 17:25:48
  • 0
@maniok: Czyli twórca nic z tego nie ma, a więc jest okradany pośrednio przez właściciela serwisu, pośrednio przez Ciebie.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 15.10.2016, 10:44:24
  • 26
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

4833478
4833478
15.10.2016, 10:47:38
  • 73
@LudzkieScierwo:
4833478 - @LudzkieScierwo:
  • Odpowiedz
g.....i
g.....i
konto usunięte 15.10.2016, 10:51:15
  • 81
@LudzkieScierwo: przyjaciel/dziewczyna - mówiłbym prawdę
ktoś dalszy - powiedziałbym, żę spoko ;p
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 14.10.2016, 12:19:40
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

NikczemnyF
NikczemnyF
14.10.2016, 12:27:59
  • 62
@LudzkieScierwo: za 2 złote
  • Odpowiedz
W.....y
W.....y
konto usunięte 14.10.2016, 12:29:28
  • 144

Komentarz usunięty przez autora

LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 13.10.2016, 10:15:15
  • 81
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

G.....z
G.....z
konto usunięte 13.10.2016, 10:33:00
  • 25
@grzechotnik666: Wyginęły. Teraz są baby, karierowiczki, imprezowiczki. A kobiety ze świecą szukać.

No i już nie skomentuję reakcji społeczeństwa, kiedy jedno drugiemu spoliczkuje twarz.
On dostał? Na pewno zasłużył.
Ona dostała? Damski bokser.
  • Odpowiedz
k.....a
k.....a
konto usunięte 13.10.2016, 10:39:05
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 25.08.2016, 10:00:49
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

goferek
goferek
25.08.2016, 10:02:20
  • 100
Zabił

Oddał do domu dziecka/ośrodka

Wychowywał


@LudzkieScierwo: a gdzie opcja: usunąłbym płód?
  • Odpowiedz
lusik_rozpruwacz
lusik_rozpruwacz
25.08.2016, 10:02:39
  • 23

Komentarz usunięty przez autora

LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 24.08.2016, 10:34:01
  • 11
Załóżmy, że masz dziewczynę, którą bardzo kochasz, jest naprawdę super pod każdym względem, wielka miłość, świetnie wam się układa, jesteś z nią szczęśliwy aż nagle dziewczyna ulega wypadkowi i zostaje sparaliżowana/ranna do tego stopnia, że do końca życia będzie wymagała opieki. Zachowała świadomy umysł, jedynie ciało jest niezdatne i będzie potrzebowała kogoś kto będzie non stop wokół niej chodził. Co robisz? Poświęcasz się i opiekujesz się ukochaną, zmieniając tryb życia i swoje

Co byś zrobił w takiej sytuacji?

  • Opiekowałbym się ukochaną osobą 64.5% (314)
  • Zostawiłbym ją 35.5% (173)

Oddanych głosów: 487

  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

H.....a
H.....a
konto usunięte 24.08.2016, 10:37:08
  • 55
@LudzkieScierwo: To widać jeszcze nie rozumiesz koncepcji miłości. Skoro dla kogoś własny komfort jest ważniejszy i nie zamierza się dedykować dla tej osoby to nie ma mowy o tym, że taki związek był dojrzały.
  • Odpowiedz
mroz3
mroz3
24.08.2016, 10:37:42
  • 68
mroz3

źródło: comment_QoONI1ulPYSNwjH7tWoOUDR04a5OxeXM.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 23.08.2016, 10:32:02
  • 55
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

m.....g
m.....g
konto usunięte 23.08.2016, 10:35:48 via Android
  • 32
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
dGustator
dGustator
23.08.2016, 10:41:01
  • 39
Nie rozumiem jak można być patriotą. Odczuwanie dumy z tego, że urodziło się tu a nie 500 km dalej to jakiś absurd, tak samo jak miłowanie sztucznych granic na mapie. Nie mamy wpływu na to gdzie się rodzimy


@LudzkieScierwo: nie mamy także wpływu na to, kto nas rodzi i w jakiej rodzinie się rodzimy, a mimo to jako ludzie kochamy swoich bliskich, kochamy swój rodzinny dom…Czemu? Bo to ludzkie.

Ojczyznę
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 18.08.2016, 11:07:54
  • 10
Chciałbym poruszyć temat oryginalnych imion, ponieważ sam mam wyjątkowo oryginalne imię i przez całe życie nie spotkałem nikogo kto nosiłby takie samo. Czy oryginalne imię to coś fajnego czy przysłowiowy przypał? Moim zdaniem to zależy. Brajan, Andżelika, Kłentin, Dżesika, Alan czy Bridżet to nieporozumienie i instynktownie wykrzywiasz usta w pewnej dozie obrzydzenia. Kasandra? Oskar? Wiktoria? Seweryn? Wioletta? Mikołaj? Te imiona są w porządku, znowu działa instynkt, który podpowiada Ci , że to

Wyraź swoją opinię dotyczącą oryginalnych imion na moim przykładzie:

  • Uważam, że oryginalne imiona są fajne, tak jak Twoje 11.7% (26)
  • Uważam, że oryginalne imiona bywają fajne, ale Twoje jest przypałowe 25.6% (57)
  • Uważam, że oryginalne imioną bywają fajne, tak jak np. Twoje 29.1% (65)
  • Uważam, że oryginalne imiona ogólnie są przypałowe 28.3% (63)
  • Chciałbym mieć na imię tak jak Ty 5.4% (12)

Oddanych głosów: 223

  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarianKolasa
MarianKolasa
18.08.2016, 11:11:11
  • 53
@LudzkieScierwo: Amadeusz wajchę przełóż xD
  • Odpowiedz
t.....t
t.....t
konto usunięte 18.08.2016, 11:19:23 via iOS
  • 17
@LudzkieScierwo: mam w rodzinie Amadeusza. Uważam ze to imię w stylu Brajana i Dżesiki.
Oryginalne imię dla mnie to Jagna, Ziemowit, Roch, Wit.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 17.08.2016, 10:09:51
  • 68
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 118
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bigger
bigger
bigger
17.08.2016, 10:13:04
  • 294
@LudzkieScierwo: Wynajmujesz mieszkanie. Wlasciciel wypowiada Ci umowe/wyrzuca i szukasz sobie czegos. Ale masz dzieci i musi byc w tej okolicy, bo szkola, przedszkole . Bierzesz na szybko drogie albo nieodpowiadajace Ci z wielu czynnikow. Albo musisz dojezdzac pierdyliard.

Zamiast byc niewilnikiem banku jestes niewolnikiem wlasciciela. Jeden uj.

Jedno i drugie rozwiazanie ma plusy i minusy i zlotej odpowiedzi nie ma.

  • Odpowiedz
seeksoul
seeksoul
17.08.2016, 10:15:43
  • 161
@LudzkieScierwo: Dwie rzeczy tutaj pominąłeś, które moim zdaniem są istotne dość w tego typu kwestiach:

1) Ludzie biorąc kredyt myślą "długofalowo" (no powiedzmy). Oni wiedza, że za 20 lat spłacą sobie ten kredyt i pomieszkają sobie w tym domu maksymalnie drugie tyle, ale będa mieli co zostawić dzieciom, gdy umrą. Podejrzewam, że jest sporo par, które pchają się w kredyt z myślą o dzieciach żeby im coś dać na koniec życia.

2)
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 15.08.2016, 10:26:44
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
15.08.2016, 10:42:44
  • 0
@seba38: I co z tego? Brzydzisz się swoich rodziców?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
15.08.2016, 10:43:03
  • 0
@OldFuckinPyroRex: Wiadomo, że chodzi o lato i ciepłe temperatury a nie wigilię nudystów.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
15.08.2016, 10:43:37
  • 0
@thief12: To prawica obyczajowa jest przeciwna nagości.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
15.08.2016, 10:44:16
  • 0
@Dinth: J/w, logiczne że chodzi o ciepłe dni na wiosnę i w lato.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
15.08.2016, 10:49:32
  • 0
@Michuy: Czemu nazywasz psychopatami ludzi, którzy mają odmienne zdanie? Wiesz, że urodziłeś się nago, a nie w ubraniach? Wiesz, że w wielu kulturach ludzie chodzą nago? Psychopaci, co nie? Masz wąski umysł.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
15.08.2016, 10:59:33
  • 0
@seba38: A grubas w koszulce jest ok?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
15.08.2016, 11:04:02
  • 0
@seba38: Widać spod koszulki wystające kłęby tłuszczu.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
15.08.2016, 11:04:33
  • 0
@Michuy: Ale przeczytaleś, że ja nikogo nie zmuszam tylko daję możliwość wybór? Chcesz się ubierać to tak robisz i tyle.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
15.08.2016, 11:18:55
  • 0
@lll_III: Powtarzam, że w wielu kulturach ludzie chodzą nago, więc nie jest tak, że wszyscy ludzie wymyślili wygodne i przyjemne ubrania. Druga sprawa to kwestie klimatyczne, wiele kultur musi się czymś okrywać, bo jest im zwyczajnie zimno. Trzecia sprawa to możliwość wyboru - jeśli dla Ciebie nagość jest intymna to chodź w ubraniach, ale jeśli dla innych nie to powinni mieć prawo do chodzenia nago. Zakaz nie jest przypadkowy, wynika
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
15.08.2016, 11:19:20
  • 0
@lll_III: Pomijam już to jak barbarzyńską ideą jest to, aby państwo dyktowało ludziom jak mają się ubierać.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 14.08.2016, 10:25:51
  • 28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 73
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:36:43
  • 0
@ObiKenobi: I tam każdy siedzi cichutko i w spokoju możesz słuchać? Nie. Do tego dochodzą kwestie ekonomiczne i logistyczne.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:37:27
  • 0
@Mysiunia_: O co Ci chodzi skoro @MrSknerus właśnie przyznał mi w tym rację? Zauważyłem, że często kłapiesz dziobem i nie wynika z tego nic mądrego.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:38:29
  • 0
@MrSknerus: To też nie jest zbyt racjonalne, albo idziesz słuchać koncert, albo jeść, pić i rozmawiać przy stoliku z tymi osobami.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:40:59
  • 0
@Angel_of_death: Mógłbyś rozróżniać racjonalizm ekonomiczny od 'biedactwa', na które zrzucasz brak argumentów w dyskusji. W domu w spokoju mam muzyką za darmo, to po co mam płacić 300 zł na koncert, skoro spotkają mnie tam takie rzeczy jakie wymieniłem? Jak masz do wyboru wypożyczenie książki za darmo z biblioteki albo kupienie w Empiku za 70 zł to też uznasz tego co wypożyczy za 'biedaka', czy kogoś kto racjonalnie podchodzi do
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:42:46
  • 0
@lubie_jablka: I tacy ludzie odbierają innym chęć pójścia na ten koncert, wydania tych pieniędzy w nadziei, że posłuchamy rzetelnego wykonania ulubionych utworów, a okazuje się, że usłyszymy tylko skowyt.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:44:03
  • 0
@Mysiunia_: Napisałaś komentarz 3 minuty po wpisie i uznałaś, że jeśli przeze 180 sekund nikt nie przyznał mi racji to już po ptakach. Nieracjonalne podejście do życia. Poza tym jeszcze nikt nie wytknął mi tu głupoty - można się ze mną nie zgadzać, ale moje poglądy są logiczne i racjonalne i jak widać wiele osób przyznaje mi rację w każdej ankiecie lub wpisie.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:45:03
  • 0
@spo_: A to akurat prawda, bo już dwa razy zostałem zbanowany za 'trollowanie', bo niektórzy moderatorzy nie mogąc pogodzić się z moimi poglądami zaczęli mnie kneblować. W sumie to trochę się tutaj marnuję, ale mam lekki sentyment do portalu oraz oddane grono fanów.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:47:33
  • 2
@Mysiunia_: Czemu kłamiesz lub wyciągasz fałszywe wnioski? Kiedy napisałem, że chodzenie na imprezy i bawienie się z ludźmi jest czymś złym? We wpisie sam napisałem, że od tego jest dyskoteka, ale nie koncert i tyle. Poza tym istnieje cała masa ludzi, którzy nie lubią imprezować ani się bawić, są samotnikami lub introwertykami, ale wg oświeconej użytkowniczki to pewnie ludzie z defektem w mózgu bo myślą inaczej od tłumu.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:49:07
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:51:04
  • 0
@Mysiunia_: Ja nigdy nie krzyczę i nie podnoszę głosu, bo to domena ludzi niezrównoważonych emocjonalnie, takich którym brakuje argumentów. Ja jedynie piętnuję nieracjonalne ludzkie zachowania, zawsze robię to w chłodny i logiczny sposób, nie muszę uciekać się do krzyków. Zwykle to Ci 'spokojni' mają przegwizdane przez 'imprezowiczów', którzy krzyczą im, że mają defekt w mózgu.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:55:59
  • 0
@Mysiunia_: Dlaczego życzysz mi śmierci? Czy ja zrobiłem Ci coś złego? To, że obnażyłem Twoje nieracjonalne zachowania to powód do nienawiści i pogróżek śmierci? Wystawiasz sobie fatalne świadectwo.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:57:09
  • 0
@Angel_of_death: Śmiejesz się, bo nie możesz w to uwierzyć? Wielu mężczyzn ma tak jak ja, uwierz, że kobiety wolą interesującą osobowość od nudziarza, który zaprosi ją na sushi i wino.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 10:59:27
  • 2
@Mysiunia_: Wstaw więcej 'xD' aby pokazać jaka jesteś wyluzowana. Typowe zachowanie - brakuje argumentów, więc najpierw w furii ubliżasz, potem piszesz 'zgiń' życząc mi śmierci a na koniec udajesz, że hehe luzik w ogóle mnie nie rusza to co piszesz tylko hehe nie zgłaszaj mnie do prokuratury. Absolutnie degustatywne.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:00:42
  • 0
@Angel_of_death: Nie tknąłbym jej nawet za dopłatą, nie toleruję rozwrzeszczanych kobiet, które nie grzeszą rozumem.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:02:34
  • 0
@Mysiunia_: Poza tym to, że miliony ludzi coś robi nie oznacza, że nie można tego krytykować i ich edukować. Miliony ludzi dokonuje obrzezania dziewczynek bo taka ich tradycja, miliony muzułmanów pada na twarz przed czarnym kamieniem, miliony ludzi kłamie i postępuje nieracjonalnie i to należy piętnować, a kolejne pokolenia edukować, aby chociaż pomyślały czy to co robią ma jakiś sens.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:04:34
  • 0
@Kartinos: To Twoja opinia, masz do niej prawo. Nie brałbym nigdy autografu od nikogo, nie robił zdjęcia, ani nie interesuje mnie to co artysta mówi do publiczności tylko muzyka jaką gra więc to wszystko odpada. Sam przyznajesz, że na koncercie jakość jest gorsza niż u siebie. Owszem, zdarza się, że będą fragmenty ciszy i spokojnie możesz posłuchać, ale i tak ludzie wokół rozpraszają lub przeszkadzają, do tego dochodzi kwestia wydania
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:09:59
  • 0
@egoistyczny_logistyk: Grubas mówi jak jest.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:10:23
  • 0
50% osób nie chodzi na koncerty a 20% przyznaje mi rację. Brawo.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:12:13
  • 0
@mariecziek: Czyli oprócz wszystkich mankamentów jeszcze się spociłeś i było Ci niedobrze? To faktycznie wszystko na plus. Ludzie wokół siedzieli spokojnie i spijałeś każdą sylabę tekstu z ust wokalisty?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:46:42
  • 0
@mariecziek: Zdajesz sobie sprawę, że być może przez swoją dobrą zabawę przeszkadzałeś innym osobom?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:47:26
  • 0
@mihow: To racjonalne poglądy, a nie trolling, choć zdaję sobie sprawę, że to wszystko wygląda na ławicę przynęt, ale taki mam światopogląd. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:48:32
  • 0
@neib1: Ale gdzie Ty tu widzisz zarzutkę? Zobacz wyniki ankiety - bardzo dużo osób zgadza się z tym co napisałem. Oni to też zarzutkarze? A może to co piszę to po prostu moje racjonalne poglądy? Nie ma co stygmatyzować.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:48:51
  • 0
@vargemp: Coś takiego budzi we mnie niesmak.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:52:39
  • 1
@neib1: Pytam poważnie, zobacz w ankiecie ile osób zagłosowało, że się ze mną zgadza lub że też ich irytują te rzeczy. Po prostu tak jest z tymi koncertami.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:54:36
  • 0
@vargemp: N----------ś innych ludzi, skakałbyś jak szalony czy śpiewał? Gdzie tu sens? Jeszcze rozumiem jakbyś się zmówił z 'szalonymi' fanami w osobnym sektorze to moglibyście sobie nawzajem przeszkadzać i byłoby ok, ale jeśli robilibyście to w tłumie spokojnych osób to budzi to niesmak.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:55:52
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:57:09
  • 0
@vargemp: I w ten sposób przeszkadzają wszystkim, którzy nie chcieliby szaleć.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 11:59:47
  • 1
@neib1: Bardzo racjonalne podejście. Ja zawsze mam rację, choć ludzie nieczęsto mi ją przyznają, nie mogąc się pogodzić z moimi poglądami. Widzisz mój nick, myślisz 'zarzutka', czytasz i myślisz 'ma rację'.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 12:01:38
  • 0
@mariecziek: W tym sęk, że nie da się nie przejmować jeśli idziesz na koncert, a obok osoby zagłuszają Ci wykonawcę przez swój śpiew, rozpraszają uwagę przez swoje zachowanie lub wyciągają smartfony i zasłaniają widok. Tak jest w wielu innych dziedzinach życia, że działania ludzi wpływają na Ciebie przez co musisz się tym przejmować.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 12:09:31
  • 0
@mariecziek: I o tym przecież jest ten wpis.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
14.08.2016, 12:09:58
  • 0
@mariecziek: Poza tym nie tylko w operze, są też koncerty artystów multiinstrumentalnych, gdzie publika jest na wysokim poziomie kultury i nie przeszkadza.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo 13.08.2016, 10:22:05
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 91
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:27:17
  • 6
@Existanza: Ale po co mi ubliżasz jeśli nie przeczytałeś całego wpisu ze zrozumieniem? Pisałem zarówno o kwestiach prawnych jak i moralnych. Tysiące osób gwałcą mimo obowiązującego prawa. Pozbaw ich konsekwencji takiego czynu a gwałcić będą miliony.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:28:55
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:29:55
  • 0
@rainkiller: Naturalnie, tak jak pisałem. Ludzie w równym stopniu nie gwałcą z powodu strachu przed karą, jak i z powodów moralnych. Dlatego też ciekawi mnie ludzkie zachowanie w skrajnych sytuacjach, takich jak ta opisana, bez prawa, gdy sam decydujesz co możesz, a czego nie możesz zrobić.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:31:59
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:33:15
  • 0
@Existanza: Co jest głupiego w tym co piszę? Znasz historię przypadków ludzi pozostawionych na bezludnych wyspach, lub statkach, gdy zabijali się nawzajem, a nawet zjadali i nie ponosili za to żadnych konsekwencji bo to wyjątkowe sytuacje? To wszystko głupcy? Upraszczasz kwestię. Skoro nie gwałcisz to masz prawo, ale inni jak widać by zgwałcili.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:34:28
  • 1
@madziazpodko: Mam nadzieję, że wywiąże się ciekawa dyskusja, ale obrazek tu nie pasuje bo rozważania teoretyczne nie mogą być zarzutką moja urocza panno Magdo. Ty jako kobieta też możesz się wypowiedzieć czy to by było moralne, czy nie, czy oddałabyś się mężczyźnie czy nie.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:36:53
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:38:43
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:40:59
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:42:05
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:42:49
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:43:16
  • 0
@madziazpodko: Jakby miała ładne ciało to bym ruszył.ʕ•ᴥ•ʔ
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:44:16
  • 0
@Existanza: No jeśli nie wyciągnąłeś z całego wpisu wniosku, że chodzi o prawo i moralność to podstaw w tym zdaniu 'normy moralno-prawne' i się nie rzucaj.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:45:46
  • 1
@TaoMachine: Nie każda, to mit. Całkiem sporo to lubi, ale nie każda.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:48:12
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:51:53
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:53:52
  • 0
@GordonLameman: Nie potrafią, widać nie czytałeś różnych historii jak sobie radzili mężczyźni a jak kobiety w takich sytuacjach. Owszem, zdarzy się kobieta, która będzie potrafiła zrobić wszystko na takiej wyspie i w ogóle nie potrzebowałaby mężczyzny do przetrwania, ale nawet ona wolałaby jednak mieć towarzysza niż go zabijać.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:54:52
  • 0
@GordonLameman: Dziecko nie posiada kobiecych kształtów, nawet ładna buzia nie wystarczy. Nie pytaj skąd wiem, ale nie próbowałem.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:58:39
  • 0
@wczoraj: Lubię ten zwrot. Ty penetrujesz tylko pochwę? Żałuj.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 10:59:36
  • 0
@Godziu73: Uważasz, że takie zachowanie jest zwierzęce i to wszystko? Owszem, jest, ponieważ człowiek to zwierzę.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 11:00:09
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 11:07:20
  • 0
@GordonLameman: Skończyły się argumenty czy coś? Poczytaj o wyspie Pitcairn co tam się dzieje jeśli uważasz, że to o czym piszę to abstrakcja.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 11:12:59
  • 0
@trochenie: Można mnie obrażać, ale w ankiecie 22% osób ma takie same zdanie jak ja. Same ścierwa? A może po prostu to moralnie uzasadniony czyn?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 11:14:35
  • 0
@britishcomedy: Nierealne? Często się tak zdarzało. Tak jak mówię - kobiecie mógłby się nie spodobać, nie chciałaby dobrowolnie, nie miałaby potrzeb, są różne czynniki. Interakcją mogłaby być przyjaźń, znajomość, wrogość, neutralność, nie wiadomo, zależy od ludzkich charakterów.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 11:18:11
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 11:18:46
  • 0
@TaoMachine: W sensie odwrócona sytuacja do tego wpisu czy jak w życiu codziennym gwałcą mężczyzn psychicznie i fizycznie wodząc na pokuszenie?
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 11:23:32
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 11:58:28
  • 0
@TaoMachine: To mało prawdopodobne by kobieta zgwałciła wówczas mężczyznę.( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 11:59:12
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 12:00:23
  • 1
Stan po 80 minutach: 27% z was zgwałciłoby tę kobietę. No proszę.
  • Odpowiedz
LudzkieScierwo
LudzkieScierwo
Autor
13.08.2016, 12:18:35
  • 0
@TaoMachine: Można, ale po co czekać aż do porodu?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 7
  • Strona 1 z 7
  • >

Osiągnięcia

  • VIP
    od 13.07.2016

    VIP
  • Rocznica
    od 13.04.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 17.06.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking