Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko255
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Labovsky
Labovsky

Labovsky

Dołączył 8 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 229
  • Znaleziska 56
  • Mikroblog 173
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 2
  • Dodane (25)
  • Komentowane (109)
  • Plusowane (39)
Labovsky
Labovsky
Labovsky 26.03.2018, 22:28:13
  • 2
Co dziś lepiej wybrać?

1. PC za ok. 2000 zł na bazie Pentium G4560, RAM 2x 4GB 2400 MHz, GTX 1050 Ti
2. PC za ok. 1800 zł na bazie Ryzen 3 2200G, 120 GB SSD NVMe, RAM 2x 4GB 3000 MHz + za miesiąc-dwa dokupienie grafiki za ok. 800-1000 zł, bo zakładam, że teraz nie ma się budżetu na nią.

Zastanawiam się, czy warto oszczędzać na wszystkim, żeby tylko upchnąć dziś mocniejszą grafikę w
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky
Autor
26.03.2018, 22:30:50
  • 0
@MaddoxX1911: bo taka AData kosztuje raptem 200, gdy zwykły SATA 150. Warto oszczędzać skoro w AM4 masz dedykowane linie do NVMe?
  • Odpowiedz
Labovsky
Labovsky
Labovsky 29.01.2018, 09:17:40
  • 25
Priorytety te same, a jakby nie do końca:

Intel: Bezpieczeństwo naszych procesorów to nasz najwyższy priorytet – z końcem roku wydamy nowe procesory pozbawione błędów, nie instalujcie jeszcze łatek.
AMD: Bezpieczeństwo naszych procesorów to nasz najwyższy priorytet – oto szczegółowy raport i wskazówki, jak zarządzać pracą procesora, żeby uniknąć problemów. Publikujemy to mimo faktu, że nasze procesory są podatne tylko na 1 z 2 rodzajów ataku i to w zasadzie tylko na
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky
Autor
29.01.2018, 09:29:59
  • 13
@Inboxie: nie :) Ciekawe, czy te nowe bezpieczne procesory będą wymagać nowych bezpiecznych płyt głównych ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
leuler
leuler
06.11.2017, 16:18:01
  • 4
Mirki, jaką kartę teraz warto brać w cenie 2400 zł? Wychodzi, że albo 1070Ti z lepszym chlodzeniem albo jedne z tańszych 1080. Nie ma jeszcze testów 1070Ti OC vs 1080 jeżeli chodzi o niereferenty.
@PurePC_pl ? #pcmasterrace #nvidia #amd #gpu
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky 06.11.2017, 16:25:27
  • 0
A jaki masz lub zamierzasz do tego podpinać monitor?
  • Odpowiedz
F.....y
F.....y
konto usunięte 03.11.2017, 20:58:08
  • 1
#amd #pcmasterrace #komputery
Do gier Ryzen 5 1600 czy odpowiednik intela? Doradzi ktos na szybko? do grafiki gtx 1050ti
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky 03.11.2017, 21:11:54
  • 0
@Flapsky: Nie ma odpowiednika Intela teraz, bo trudno złapać i5-8400, a do tego musiał byś brać drogą płytę Z370. Pakowanie się natomiast w poprzednią generację jest raczej bez sensu.
  • Odpowiedz
Labovsky
Labovsky
Labovsky 03.11.2017, 16:53:17
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky
Autor
03.11.2017, 18:48:43
  • 2
@Raffael: A jak się ma lub chce kupić porządny ekran z FreeSync? Wybór monitorów jest znacznie lepszy wśród tych że wsparciem FreeSync, a to bądź co bądź zakup na lata, więc chce się wybrać jak najlepszy w swojej cenie.
  • Odpowiedz
Labovsky
Labovsky
Labovsky
Autor
04.11.2017, 23:48:18
  • 0
@webdruid: Synchronizacja nie służy tylko do likwidacji tearingu. Ogólnie wrażenie płynności jest lepsze, zwłaszcza jak gra zwalnia poniżej 60 FPS, a tych będzie przecież przybywać w miarę starzenia się karty. No i Vega 64 też daje teraz podobnej klasy FPSy co 1080 (czasem lepsze, czasem gorsze), więc czemu nie zdecydować się na coś, co pozwala dodatkowo poprawić jakość rozgrywki skoro wybór monitorów już FreeSync jest tak duży? Jest poza tym
  • Odpowiedz
androll33
androll33
18.10.2017, 08:19:16
  • 1
Jaką kartę graficzną kupić w przedziale cenowym 1000-1300pln i gdzie? Używka czy nówka? Allegro to dobry pomysł? Pomóżcie mireczki.
#gpu #nvidia #radeon #amd #komputery #pytanie
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky 18.10.2017, 09:35:12
  • 0
@Jurigag: ceny Radeonów się normalizują powoli.

RX 580 można złapać za ok. 1200 zł:
https://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-radeon-rx-580-gaming-4gb-gddr5-256-bit-dvi-d-hdmi-3xdisplayport-box-gv-rx580gaming-4gd-976902/
https://www.x-kom.pl/p/361348-karta-graficzna-amd-gigabyte-radeon-rx-580-gaming-4gb-gddr5.html
Labovsky - @Jurigag: ceny Radeonów się normalizują powoli.

RX 580 można złapać za ...

źródło: comment_j7ai16rgtYy8x0XgGqGRPKcgXfasd1WE.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Labovsky
Labovsky
Labovsky 18.10.2017, 09:47:54
  • 0
@Jurigag: Takie były ceny przed hossą na kryptowaluty, ale 1200 zł to już naprawdę blisko cen wyjściowych. Inna rzecz, że jak patrzę po testach w nowych grach to RX 580 wypada generalnie ciut lepiej niż 1060 6GB.
  • Odpowiedz
Labovsky
Labovsky
Labovsky 18.10.2017, 13:05:08
  • 0
@Jurigag: Ma też kilka zalet, jak np. bardziej funkcjonalny sterownik i FreeSync, z którym zgodnych jest masa monitorów. Ofkors każdy patrzy na to, co dla niego ważne :)
  • Odpowiedz
Labovsky
Labovsky
Labovsky 16.10.2017, 15:02:21
  • 4
AMD ma ponad 50% udziałów w sprzedaży procesorów w Mindfactory.uk, czyli wygląda na to, że tam gdzie jest świadomy konsument AMD może wypadać lepiej :)

https://www.reddit.com/r/Amd/comments/76n6rw/amd_cpu_revenue_overtake_intel_and_keep_on_going/

#amd #intel #pcmasterrace #komputery
Labovsky - AMD ma ponad 50% udziałów w sprzedaży procesorów w Mindfactory.uk, czyli w...

źródło: comment_7enTgM9pPTlUFClTQkLZXRZcva6m3o9Q.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky
Autor
16.10.2017, 15:29:39
  • 0
@MaddoxX1911: Wydaje mi się, że chodziło o to, żeby odróżnić procesory jednego producenta od drugiego, a to, które procesory jaki mają udział, jest już drugorzędne... choć chyba da się to wyciągnąć przy wnikliwym obejrzeniu grafiki.

@Jurigag: Coffee Lake jest słabo dostępny póki co, więc wielkich zmian trudno oczekiwać... choć w sumie atrakcyjność Kaby Lake spadła jakby bardziej niż Ryzenów w tej sytuacji. No chyba, że Intel popchnie sprzedaż
  • Odpowiedz
w.....q
w.....q
konto usunięte 09.10.2017, 16:09:26
  • 3
COFFEE LAKE >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> RYZEN

Współczuje tym co dopiero co kupili ryzena
#intel #amd #pcmasterrace
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky 09.10.2017, 16:29:25
  • 4
@wondereq: A ja bardziej tym, co kupili Kaby Lake'a :E Albo Broadwella-E po 1000 USD za 8 rdzeni.

Ludzi, co kupują Ryzeny to Ty szanuj, bo bez ich głosowania portfelem Cofee Lake nie wszedłby tak szybko i raczej nie z taką liczbą rdzeni... i bez takiego poboru energii (energooszczędność jakoś poszła w odstawkę teraz) :P
  • Odpowiedz
Labovsky
Labovsky
Labovsky 09.10.2017, 19:50:41
  • 0
@rukh: chyba komuś było dobrze z 4 rdzeniami przez 10 lat i teraz będzie szczęśliwy, jak rynek zabetonuje się z 6 rdzeniami na kolejne lata. Może i dla kogoś nie mieć znaczenia, że platforma jest stabilna, rozwojowa, oferowany wybór procesorów najszerszy i sprzęt pozbawiony sztucznych ograniczeń - choć to jasny sygnał dla producentów, że klient nie chce być traktowany fair. Niemniej jednak zdumiewa mnie, że niektórzy są w stanie ślepo
  • Odpowiedz
BrevardStone
BrevardStone
BrevardStone
05.10.2017, 13:50:02
  • 2
#pcmasterrace #amd
Jak tam dupka piecze? Wiecej rdzeniuf to przyszlosciowe XD i bedzie mocne - ile tego typu tekstow tutaj bylo.. Co z tego, ze 6 bije 8. Napewno kiedys sie przyda :)
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky 05.10.2017, 13:56:09
  • 0
@BrevardStone: Te 6 rdzeni Intela ciągnie tyle samo prądu, co 8 AMD. Różnica w taktowaniu robi swoje. Zobaczymy, co pokaże Pinnacle Ridge, bo może się okazać, że one pojawią się szybciej niż na rynek wejdzie cała platforma Intela ;)
  • Odpowiedz
Labovsky
Labovsky
Labovsky 05.10.2017, 13:23:33
  • 10
Coffee Lake'i wydajnościowo dały czadu. Chwała kupującym Ryzeny, bo bez nich nie byłoby tego progresu. Jakbym kupił w tym roku Core 7000 (Kaby Lake) to byłbym dziś bardzo smutny ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ale: "Cóż, pod względem atrakcyjności platformy chyba jednak nadal prowadzi AMD."
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/intel-core-i7-8700k-core-i5-8600k-test.html

#amd #intel #pcmasterrace #komputery #gry
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky
Autor
05.10.2017, 13:44:26
  • 0
@FrasierCrane: To cytat z testu na Benchmarku, z którym się zgadzam. Póki co masz tylko płyty Z370. Jaki jest sens dopłacać do nich, jeśli chcesz kupić zablokowanego Intela? Platforma AM4 jest dużo bardziej spójna i perspektywiczna wciąż.
  • Odpowiedz
DrBob
DrBob
26.09.2017, 20:13:53
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky 27.09.2017, 07:36:08
  • 0
@DrBob: Monitor kupujesz zapewne na dłużej niż kartę graficzną, więc wybierz taki, który Ci naprawdę na dłużej może wystarczyć. Nawet jeśli teraz nie wykorzystasz funkcji FreeSync (G-Sync w monitorach UltraWide pojawia się dopiero w modelach za ponad 3000 zł...), to warto ją mieć na przyszłość. Jeśli teraz Radeon jest trudny do złapania, to najwyżej skorzystasz na tym przy kolejnej wymianie grafiki.
  • Odpowiedz
Labovsky
Labovsky
Labovsky 25.09.2017, 09:19:26
  • 10
Ryzen Threadripper w obróbce wideo wciąż numerem 1. W Premiere Pro i After Effects szybszy od najnowszego 18-rdzeniowca Intela ( ͡º ͜ʖ͡º) - http://pclab.pl/art75545.html
#amd #intel #pcmasterrace #komputery
Labovsky - Ryzen Threadripper w obróbce wideo wciąż numerem 1. W Premiere Pro i After...

źródło: comment_bqkWE2v0tNo3e9bTY1QoHKxiR2NpwG57.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky
Autor
25.09.2017, 09:32:42
  • 4
@Jurigag: jest jeszcze kwestia pasty / lutu pod czapką IHS. Jedno się starzeje, tj. traci właściwości dużo szybciej niż drugie :)
  • Odpowiedz
Amasugiru
Amasugiru
28.08.2017, 13:04:46
  • 4
#pcmasterrace #amd

A jednak się da ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.amazon.com/gp/product/B07532T488/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&psc=1&linkCode=sl1&tag=tecdea0f-20&linkId=06e306f92394a11078263ffe52586fa3

W sumie flamiłem AMD za te ceny, ale widzę posłuchałem złych ludzi i samo AMD raczej nie miało wpływu na te p------e ceny, które wciąż widnieją w sklepach. Ważne, że gdzieś/czasami da się dostać za MSRP
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky 29.08.2017, 09:22:47
  • 0
W KTR Vega64 jest dostępna, choć cena nie zachęca: http://www.komputronik.pl/product/418211/gigabyte-radeon-rx-vega-64-8g.html
  • Odpowiedz
Labovsky
Labovsky
Labovsky 28.07.2017, 15:23:33
  • 13
Mam DejaVu. 3 lata temu pojawił się Pentium G3258, który szturmem podbił serca niektórych. Odblokowany 2-rdzeniowiec za małe pieniądze. Wciskano go ludziom, jako lepszy od 4-rdzeniowych Athlonów. Dziś po tych 2-3 latach mają w zasadzie bezużyteczną platformę, na której nawet gry, w których Pentium tak przecież brylował, się zacinają. W przeciwieństwie do tych, którzy mają dziś te Athlony - te orłami wydajności nie są, ale przynajmniej da się grać i coś jeszcze.
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Labovsky
Labovsky
Labovsky
Autor
28.07.2017, 15:42:23
  • 1
@TomdeX: Ryzen 3 jest szybszy od Pentiuma BEZ OC. Wolniejszy jest tylko w kilku starszych grach. Nie róbmy reguły z wyjątków.

@Tak_masz_racje: to jest dokładnie ten sam sposób myślenia, co przy G3258. Patrzysz tylko na "tu i teraz", a komputer się kupuje na kilka lat. No i za te 300 zł więcej masz dużo lepiej wyposażoną płytę, dużo lepszą pamięć, rozwojową platformę itd. To nie tylko "kilka FPSów
  • Odpowiedz
Labovsky
Labovsky
Labovsky
Autor
28.07.2017, 15:58:23
  • 0
@TomdeX: tak, dziś jest tak, jak pokazał Lipton. Chodzi mi jednak o to, żeby potem znowu nie było płaczu, że się wybrało platformę bez przyszłości ;)

@Tak_masz_racje: To, jakie PC na ile ma starczyć, to dyskusja akademicka ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jest jednak masa ludzi, która nie wyciąga 2000 zł na nowy PC z rękawa i pewnie woleliby wybrać sprzęt bardziej bezpieczny, jeśli chodzi
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 5 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 13.05.2024

    Rocznica
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking