Wpis z mikrobloga

Dobra pytanie do PC masterrace. Ostrzegam jestem laikiem więc z góry przepraszam za głupie pytania. Wymarzył mi się ultrawide monitor a dokładnie bo wielu śledztwach i sprawdzeniu budzetu wyszło że ten odpowiada na moje potrzeby: lg-34UC79G-B. Recenzje w necie jak i na yt i nikt nie narzeka na rozdzielczośc która jest troche mniejsza (nie potrzebuje do pracy graficznej gierki + biurowa praca).

Monitor ten obsługuje free-sync. I tutaj przy skrecaniu bojowej stacji mam mały dylemat. Najpierw chciałem radeon-rx-570. Potem zaczałem mysleć czy nie iść wyżej coś ale no niestety o ile sie nie myle nie ma niczego ciekawego az do Vegi. Patrząc na benchmarki wychodziło mi że 1060 jest w tej samej cenie o wiele wiele lepsza. Tylko wtedy trace free-sync. Jestem gotów nawet dopłacic do 1070 chociaz czytam ze ponizej 2k mają słabe opinie.

Teraz pytanie czy warto iść w 1060 / 1070 i #!$%@?ć freesync?

#kiciochpyta #pcmasterrace #amd #nvidia #komputery
  • 12
@DrBob: Też chciałem radeona, bo freesync, ale nie #!$%@?ło mnie żeby dawać ~500zł więcej za słabszą kartę xd Veg niereferencyjnych pewnie do końca tego roku nie będzie.
@Jurigag: Parę dni temu patrzyłem i jeszcze jej nie było, teraz rzeczywiście kilka sztuk rzucili. Niestety polskie sklepy ustawiły ją cenowo na równi z 1080 całkowicie przekreślając opłacalność zakupu.
@DrBob: Monitor kupujesz zapewne na dłużej niż kartę graficzną, więc wybierz taki, który Ci naprawdę na dłużej może wystarczyć. Nawet jeśli teraz nie wykorzystasz funkcji FreeSync (G-Sync w monitorach UltraWide pojawia się dopiero w modelach za ponad 3000 zł...), to warto ją mieć na przyszłość. Jeśli teraz Radeon jest trudny do złapania, to najwyżej skorzystasz na tym przy kolejnej wymianie grafiki.