Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Paraliż komunikacyjny w Poznaniu. Pociągi mają nawet 4 godziny spóźnienia
Poważna awaria systemu sterowania na poznańskim dworcu. Opóźnienie części pociągów sięga nawet kilku godzin. Sporo pasażerów dojeżdżających do Poznania ma też problem z dostaniem się do centrum miasta.
z- 49
- #
- #
- #
- #
- #
- -1
@dymaczdusz: Niestety kolego, kompletne pudło.
Dziewczyna od narodzin do 20 roku życia.
Buzia jej się nie zamyka :)
z- 168
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- 149
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- 6
@biceratops: Mal Malloy, jakby ktoś pytał.
- 33
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- 1
Jaka jest różnica między przystankiem, stacją, a dworcem?
Ja to rozumiem tak (być może błędnie):
Przystanek- miejsce, gdzie pociąg się zatrzymuje i wysadza/wsadza pasażerów, bez żadnych innych bajerów
Stacja- musi posiadać dodatkową infrastrukturę (mijankę, rozjazdy, ew. dodatkowe tory, zwrotnice oraz oczywiście budynek dla osoby, która to wszystko ogarnia)
Dworzec- miejsce, gdzie spotykają się dwie (lub więcej) linii kolejowych, dzięki czemu możliwe
Ja to rozumiem tak (być może błędnie):
Przystanek- miejsce, gdzie pociąg się zatrzymuje i wysadza/wsadza pasażerów, bez żadnych innych bajerów
Stacja- musi posiadać dodatkową infrastrukturę (mijankę, rozjazdy, ew. dodatkowe tory, zwrotnice oraz oczywiście budynek dla osoby, która to wszystko ogarnia)
Dworzec- miejsce, gdzie spotykają się dwie (lub więcej) linii kolejowych, dzięki czemu możliwe
- 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- 1195
Jak Goldcar wyłudził ode mnie prawie 800 zł.
Chciałbym wszystkich przestrzec przed wypożyczalnią samochodów Goldcar. W wielkim skrócie - oszukują naiwnych turystów - inne są ustalenia ustne po angielsku, zupełnie co innego na umowie po hiszpańsku.
z- 274
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 2
@Zielony_Pio: A to nie jest czasem Miss Deep Misia?
Miliarder zmarł podczas operacji powiększenia penisa. Dostał zawału serca
Izraelsko-belgijski miliarder, zajmujący się handlem diamentami, zmarł w wyniku ataku serca podczas operacji powiększania penisa w Paryżu - informuje "Daily Mail".
z- 204
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 1
@Ortofenylofenolan_sodu: Dostałeś minusa od jakiegoś barana, co nie wie co znaczy słowo "tudzież".
- 0
Mirki, mam takie śmieszkowe pytanie, co można robić niegrzecznego? Np. z dziewczyną? #kiciochpyta
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Surströmming vs dwóch odważnych
Przyczepa kempingowa nie ma lekko ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
z- 119
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 25
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- 286
Treść nieodpowiednia do przeglądania w pracy lub miejscu publicznym...
- 0
@lakukaracza_: Hmmm chlopie, to po co te cycki pokazujesz? Żona pewnie jest super i dlatego się z nią związałeś, ale pokazałeś średniej jakości cycki, zupełnie bez sensu i dziwisz się, że ludzie komentują cycki. A co mają komentować jak tylko to pokazałeś?
Siema. Opowie mi ktos jak to sie stało że testo został znaleziony ? Widziałem wywiad z nim jak już znaleziono jego dane i nr telefonu. Kto i w jaki sposób do tego doszedł ?
Bez głupich śmieszków, dzieki
#testoviron
Bez głupich śmieszków, dzieki
#testoviron
- 4
CEBULARZ
@fluxy: Akcja C.E.B.U.L.A.R.Z. była inicjatywą Vichanu, mającą na celu identyfikację i zlokalizowanie Testovirona. Chociaż podobne działania były już podejmowane w przeszłości, akcja C.E.B.U.L.A.R.Z zakończyła się powodzeniem już tego samego dnia, w którym ją rozpoczęto. Do znalezienia miejsca zamieszkania Łukasza przyczyniły się filmy nagrywane przed jego domem (m.in. ten, w którym jeździ zdalnie sterowanym Rustlerem), filmy z jazdy autem na siłownię i do banku oraz Google Maps, na którym porównywano
- 0
@fluxy: a to nie wiem, nie czytałem wtedy wykopu.
Już wam tłumacze na co idą miliardy które dostaje plk na remont torów. Otóż może niektórych to zdziwi, ale pieniądze te naprawdę są wydawane na remont torów( ͡° ͜ʖ ͡°). Co nie zmienia faktu, że na kolei istnieją absurdy o jakich najstarsi filozofowie nie słyszeli, poniżej przykład.
Jest sobie linia x, której średni czas przejazdu wynosi 2 godziny. W związku z kiepskim stanem nawierzchni, podtorza i szyn PKP decyduje się na remont takiej linii. Powiedzmy, że na takiej linii mamy 10 przejazdów kolejowych, one również zostają wyremontowane, zabudowane zostają nowe urządzenia, już oparte na nowoczesnej technologii i tu zaczyna się zabawa. Sygnalizacje kolejowe praktycznie zawsze to jakieś wczesne prototypy. Są bardzo awaryjne. Niesamowicie bardzo, nie wiem od czego to zależy ale sygnalizacje kolejowe, zwłaszcza te nowo zabudowane są awaryjne jak jasna cholera, potrafią się zamykać bez powodu, a i kierowcy wcale nie pomagają (na jednej z naszych sygnalizacji rogatki wyłamywane są conajmniej raz w tygodniu (✌ ゚ ∀ ゚)☞). Nie wspominając, że przewoźnicy mają wszystko w dupie i na przykład pociąg towarowy ostatnio przy nas zatrzymał się na środku przejazdu, bo nie dał rady wciągnąć się pod górę, skutkuje to często totalnym #!$%@? urządzeń i błędach przy których nawet sami projektanci często rozkładają ręce.
No ale fajnie, załóżmy, że akurat nasza linia x nie ma problemów z #!$%@? przewoźnikami (pozdrawiam PKP cargo :D) oraz sygnalizacje działają wzorowo. Stare en57 rozwijały do 120 km/h, w praktyce leciały gdzieś 100-110. To było wystarczająco biorąc pod uwagę przepisy (ahh wspaniałe przepisy). Które mówią, że "zwykłe" linie kolejowe dopuszczają prędkość taboru do 120 km/h. Jeśli chcemy tą prędkość zwiększyć, to należy przy naszej linii x zastosować specjalne urządzenia służące do odpłaszania zwierzyny, system balis(kontrolujący na bieżąco temperaturę kół jezdnych oraz hamulców) oraz nowoczesny europejski system ETMS/ERTMS, który pozwala na monitorowanie pracy maszynisty oraz stan taboru w czasie rzeczywistym. Jak domyślacie się, monopol na to ma jedna lub maksymalnie kilka firm, więc ceny tego typu urządzeń są po prostu kosmiczne, nie wspominając, że bezawaryjne nie są, a zdarza się, że i złomiarze