#f1 nie podobają mi sie zmiamy dotyczące punktacji. Jeszcze troche i za wszystko bedą punkty. Zmiana punktacji nic nie zmieni i jest to bohaterskie rozwiazywanie problemow które sami stworzyli. Napisze co powinno zostac zmienione moim zdaniem aby bylo więcej akcji i lepsze widowisko.
Format: osobiscie nie lubie sprintow bo nic nie wnoszą, jezeli juz mialy byc to w niewielkiej ilosci co 4 wyscig. RAWE CEEK powinien wygladac tak : Piątek trening 1 i kwale (w nich jest pozycja do wyscigu w sobote i nie dziele jak w MotoGP) Sobota trening 2 i Sprint Niedziela wyscig. Park zamkniety bylby po 2 treningu przed Sprintem. Lepszym rozwiazaniem bylby odwrocony grid ale na to sie nie zgodzą czy piatek treningi, sobota kwale i sprint i niedziela po staremu ale chca by w kazdy dzien cos sie dzialo.
Limity: limity budzetowe mialy rownać stawkę, a sprawiaja, że bardziej sie betonuje, a same kary jak dostal Red Bull na poczatku przez to że sa procentowe zavraly im mniej czasu ( bo byli na pierwszej pozycji i kara jest procentowa) niz gdyby zrobil to Williams ktory byl wtedy ostatni xd. Wiem, ze to dopiero ktorys rok i trzeba dac szanse i im ja daje ale musza cos zrobic by mniej sie oplacalo kombinowac lepszym a bardziej slabszym(idealnie to by bylo gdyby nikt nie oszukiwal i nie kombinowal ) Do tego limity czesci
@JuzefCynamon: Chcesz zrobić z F1 koło fortuny aby na siłe mieszać stawkę. To nie o to chodzi w tym sporcie.
Stawka wbrew temu co mówisz jest bardziej zbita niż kiedykolwiek. Nigdy nie było tak, że kwalach niemal cała stawka zbijała się do około 1s różnicy.
To że Max jest szybki i stale bezbłędny, a RedBull i Newey rozumieją jak nikt inny efekt przypowierzchniowy, to nie jest powód by ich za to karać - bo po prostu robią swoją pracę lepiej niż inni. To nie jest przypadek, gdzie Mercedes wylobbował u FIA regulacje pod swój latami rozwijany silnik, kiedy konkurenci jeszcze nie myśleli o
@JuzefCynamon: Wszyscy powinni mieć takie same bolidy i to by było najlepsze. W F2 wyścigi są o wiele bardziej wyrównane i zaciekłe. Tutaj większość zależy od bolidu a nie od kierowcy. Także to w zasadzie są mistrzostwa świata najlepszego projektanta, w którym zwykle wygrywa Newey.
A takie mniej drastyczne rozwiązanie to #!$%@? DRSa i nawilżanie toru przed i w trakcie wyścigu spryskiwarkami ( ͡º͜ʖ͡º)
#f1 dziad zostaje i dobrze. Pytanie czy to byla jego jedyna opcja czy odrzucil cos. Ja obstawiam, że jedyna. RB ma juz jednego podrzutka nie ze swojej stajni to kolejny by poddal w wątpliwość istnienie Akademi. Max jezeli mialby odejsć to po 2025 wiec maja czas by sprawdzic Lawsona, Hadjara czy Tsunode albo sciagnac kogos z Mclarena czy Alpine. Mercedes moze pójść na ostro i wziąć młodego. Moze i to