Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko181
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Ikarus_260

Ikarus_260

Dołączył 5 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 8633
  • Znaleziska 2854
  • Mikroblog 5779
  • Obserwujący 40
  • Obserwowane 2
Ikarus_260
Ikarus_260 07.04.2021, 14:27:13
  • 1
W sumie dlaczego współczesne samochody elektryczne są ładowane godzinami na wtyczkę xD zamiast rozwiązać to tak, prosto i pomysłowo:
Jest sobie stacja, która składuje i ładuje baterię. Przyjeżdżasz na stację, oddajesz swoje wyładowane ogniwo, w zamian dostajesz naładowane, płacisz za prąd, jaki zawiera i odjeżdżasz. Na stacji oddana przez ciebie bateria jest ładowana i potem oddawana komuś innemu.
Oddasz zepsutą baterię, albo nie oddasz w ogóle - płacisz karę, ty albo twój
Ikarus_260 - W sumie dlaczego współczesne samochody elektryczne są ładowane godzinami...

źródło: comment_1617805604w0VXNq2l2ax0wHL5edbPQe.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

NoTakByloNieZmyslam
NoTakByloNieZmyslam
NoTakByloNieZmyslam
07.04.2021, 14:30:32
  • 18
@Ikarus_260: Spóźniłeś się z pomysłem. Tesla juz to testowała. Pomysł upadł bo ludzie nie chcieli wymieniać swoich nowych baterii na czyjeś stare i zdegradowane.
https://www.youtube.com/watch?v=kTJNRlj0wIA
  • Odpowiedz
Eternit_z_azbestu
Eternit_z_azbestu
07.04.2021, 14:33:43
  • 12
@Ikarus_260: Baterie musiałyby być ustandaryzowane, a tego sensownie nie da się tego zrobić bo samochody są różne. Sceundo, zespół baterii waży od cholery, to musiałyby być poustawiane podnośniki hydrauliczne zamiast stanowisk ładowania, a między tym latać widlak przenoszący te baterie. Za duży koszt.
  • Odpowiedz
S.....b
S.....b
konto usunięte 07.04.2021, 08:51:37
  • 351
Taki wasz obraz szury

S.....b - Taki wasz obraz szury

SPOILER

źródło: comment_1617785423R7JFTVJiHYTxz5slgchbpY.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ikarus_260
Ikarus_260 07.04.2021, 13:58:03
  • 3
@Marakuja: A stare baby to nie ludzie? Przecież tacy jak ty nie chcą pozwolić im żyć.
  • Odpowiedz

569

Nowe mandaty dla właścicieli psów. Nawet 500 zł za spacer

Nowe mandaty dla właścicieli psów. Nawet 500 zł za spacer

Nowe, wysokie mandaty będą wystawiane właścicielom psów od 10 kwietnia 2021 roku. Policjanci będą karać zarówno spacerowiczów w parkach, jak i właścicieli zwierząt żyjących na podwórkach.

botereq
z
biznes.radiozet.pl
dodany: 04.04.2021, 17:02:36
  • 513
  • #
    polska
  • #
    mandat
  • #
    psy
  • #
    zwierzeta
  • #
    pies
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:29:06
  • 0
jak mieszkasz w mieście to absurdem jest posiadanie psa


@polak123: bo jakiś wsiur, dla którego pies jest jedynie zwierzęciem użytkowym, tak sądzi? xD Dla wychodków coś tak powszechnego od zawsze jak posiadanie psa jako zwierzęcia domowego urasta do jakiegoś niesamowitego i dziwnego kaprysu.
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:31:43
  • 3
Po co ci pies?


@polak123: xDDDD no i trafiłem. Jesteś ze wsi i dla ciebie z psa musi być jakiś pożytek, a koncepcja zwierzęcia domowego, pupila, to dla ciebie abstrakcja i kaprys miastowych xDDD
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:32:51
  • 1
@ZimnyLech90: Dlaczego kłamiesz i wymyślasz bzdury, że trzymanie psa w bloku to "znęcanie się"? Może zainteresowałbyś się trochę, co mówi o tym kynologia, zamiast powtarzać zasłyszane bzdury?
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:33:42
  • 0
zgadzam się, pies w mieście to absurd


@magicznybat: bo? xD
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:34:37
  • 0
bo miasto to nie miejsca dla psa.


@SamiS: Psy żyły w mieście od zawsze, a przeszkadzają tylko przyjezdnym wsiurom, którzy uważają, że pies powinien być na łańcuchu i pilnować gospodarstwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:36:35
  • -5
Skąd tutaj tylu przeciwników posiadania psów? xD Nie znam absolutnie żadnej osoby w świecie pozawykopowym, która by uważała, że należy zakazać posiadania psów w miastach itp. xD Czyżby wsiury, którym przeszkadza, że dla kogoś pies może być czymś więcej niż zwierzęciem użytkowym, przypiętym całe życie na łańcuchu?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:45:47
  • 1
@na_ulicy_maslo_trzaslo: Porównujesz najpopularniejsze zwierze domowe do tygrysa? xDDD Skąd ty się urwałeś i wszyscy plusujący...
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:49:28
  • -3
@wykopyrek: Psy w miastach to normalność i codzienność od zawsze, a dziwić może tylko wieśniaka, który niedawno do tego miasta przyjechał i nie bardzo rozumie czym jest zwierzę domowe.
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:53:26
  • 0
@ZimnyLech90: Serio, poczytaj co o trzymania psa w bloku mówi kynologia, zamiast pisać swoje chłopskorozumowe mądrości. Nawiasem mówiąc, jeśli myślisz, ze pies 24h na dobę zajmuje się bieganiem, to chyba nigdy z żadnym nie miałeś bliższego kontaktu xD
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:58:58
  • -4
rybki, chomik, owady, pajęczaki, ew. kot (z tych niewychodzących), to są zwierzęta do hodowania w domu. Dają radość właścicielowi, nie utrudniają życia sąsiadom.

Psy nie.

@wykopyrek: To tylko twoja, dość odosobniona opinia. Pies towarzyszy człowiekowi od tysięcy lat - najdłużej z wszystkich udomowionych gatunków, jest jego najwierniejszym przyjacielem, najlepiej rozumiejącym człowieka i jego sygnały z wszystkich zwierząt, prawidłowo traktowany bez problemu nadaje się do trzymania w domu i daje bardzo
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 11:05:53
  • -2
@wykopyrek: W blokach nie, bo nie istniały, ale w domach wielorodzinnych(kamienicach itp.) to i owszem - psy kanapowe znano już w starożytnym Rzymie. Jeśli chodziłeś do podstawówki to możliwe, że zetknąłeś się tam z lekturą obowiązkową "Puc, Bursztyn i Goście" Jana Grabowskiego, która opowiada właśnie o zetknięciu się psów kanapowych z Warszawy z przyjezdnymi ze wsi psami podwórzowymi - wszystko w realiach przedwojennej Polski.
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 11:48:52
  • 4
@Richtig_Piwosz: Gdybym nie wszedł na Wykop, to w życiu bym nie przypuszczał, że tylu ludziom przeszkadza sam fakt istnienia psów i ich obecności w siedzibach ludzkich. Gdzie oni się kryją na codzień? xD Nikt mi nigdy poza internetem nie powiedział, że "posiadanie psów powinno być zakazane".
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 12:14:08
  • 0
@Richtig_Piwosz: Regularnie widuje Canu Corso w Katowicach, jego właścicielem jest taki niski pan w średnim wieku, a ludzie często zaczepiają go o tego psa(oczywiście pozytywnie, chcą pogłaskać, są zaskoczeni jego gigantycznymi rozmiarami itp), a sam pieseł jest mocno ospały i leniwy. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Może to ty jesteś tym panem, bo widzę po nicku, że hanys. xD
Ikarus_260
Ikarus_260 07.04.2021, 13:22:16
  • 0
bo kynologia to interes jak każdy inny, nie powiedzą przecież, żeby psów nie trzymać w bloku bo by im połowa klientów zniknęła XD.


@ZimnyLech90: No wiadomo, lepszy chłopski rozum od lewackich naukowców.

579

Zakaz palenia na balkonach? To realne. Ale prawo zabrania wielu innych rzeczy

Zakaz palenia na balkonach? To realne. Ale prawo zabrania wielu innych rzeczy

Czy należy wprowadzić zakaz palenia papierosów na balkonach w blokach? Dyskusja wraca każdej wiosny. Ale balkon i tak jest miejscem, na którym wielu rzeczy robić nie wolno. Grillowanie to tylko jedna z takich czynności. Zakazów jest więcej.

darosoldier
z
money.pl
dodany: 05.04.2021, 06:10:32
  • 363
  • #
    polska
  • #
    budownictwo
  • #
    prawo
  • #
    nieruchomosci
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 08:35:56
  • 384
@pieroszkowy: ale widać ból dupki po minusach xD pewnie tak się w------i tym wpisem, że aż muszą iść zapalić na balkonie. xD
Ogólnie palenie to dosyć groteskowy i śmiesznie bezsensowny nałóg, czego jako społeczeństwo nie dostrzegamy na skutek jego rozpowszechnienia. Palacze w imie dofinansowania koncernów tytoniowych dodają sobie zupełnie niepotrzebną, nową "potrzebę fizjologiczną", której muszą podporządkowywać życie, a nie mają z tego nic, poza smrodem, niszczeniem zdrowia, przedwczesnym starzeniem(dlatego dziwi
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 08:37:04
  • -7
@Falco25: czyli palaczem? xD
Ikarus_260
Ikarus_260 07.04.2021, 04:58:14
  • 0
że pies w bloku to patologia i znęcanie się nad nim


@Tytanowy_Lucjan: No ale dlaczego chcesz okłamywać ludzi nieprawdziwymi, niezgodnymi z fachową wiedzą kynologiczną "mądrościami"?
s.....j
s.....j
konto usunięte 06.04.2021, 04:24:24
  • 3678
s.....j

źródło: comment_1617683063yJKA6OQJMjlaoNYQlefZLw.jpg

Pobierz
  • 66
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ikarus_260
Ikarus_260 06.04.2021, 14:25:20
  • 1
ale wtedy kiedy nikt nie słyszy hehe.


@AvantaR: Troche współczuję Januszom i Mariuszom, którzy ukrywają się z tym, że lubią metal, bo żona Grażyna wezwie księdza do ekskomuniki i ucieknie z domu. Dobrze, że nie jestem taki, i mając prawie 30 lat mam kudły do połowy pleców.
  • Odpowiedz
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:43:34
  • 26
Swoją drogą zawsze rozwala mnie, gdy wykopowe wsiury, dla których pies to wyłącznie zwierzę użytkowe, które ma spędzić życie przypięte na łańcuchu i stróżujące posesji, nie rozumieją koncepcji zwierzęta domowego, psa jako przyjaciela człowieka i wyzywają miastowych od wieśniaków za trzymanie psów w mieście, bo wiecie hehe, to tak samo jakby w mieście trzymać świnie albo krowę, nawyki ze wsi hehe.
https://www.wykop.pl/link/6039797 - przykład takiego znaleziska, w którym pełno takich wsiunów.
Nawiasem
Ikarus_260 - Swoją drogą zawsze rozwala mnie, gdy wykopowe wsiury, dla których pies t...

źródło: comment_1617619359QimgKmAVaPj6E6kiaXSErc.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ikarus_260
Ikarus_260
Autor
05.04.2021, 12:25:38
  • 6
@franaa: Nie, tak samo, jak na skutek irytujących, źle wychowanych dzieci nie postulowałbym zakazu posiadania ich w mieście, choć pewnie pomyślałbym, że niektórzy nie nadają się zupełnie na rodziców.
  • Odpowiedz
Ikarus_260
Ikarus_260
Autor
06.04.2021, 13:58:47
  • 1
@SzubiDubiDu: W sensie wyobrażasz sobie, że pies 24h na dobę biega od ściany do ściany i nic nie robi tylko biega? Mieszkanie to dla psa taka duża buda, a podwórko uważa za przedłużenie domu, pies zarówno trzymany w bloku jak i domu z podwórkiem powinien być wyprowadzany na spacery, które pozwolą mu poznać nowe zapachy, wybiegać się.
Nie ma znaczenia, jakiej wielkości jest mieszkanie. Polecam zapoznać się z profesjonalną wiedzą
  • Odpowiedz
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 07:32:20
  • 300
Eh te czasy zanim "Niemcy rozkradli nam przemysł" i jeździliśmy polskimi ojczystymi samochodami, to se już ne vrati ( ͡° ʖ̯ ͡°) Niestety w tle widać już zapowiedź zmian - przebrzydły włoski samochód z "zagranicznej montowni".
#gimbynieznajo #nostalgia #samochody #motoryzacja #prl
Ikarus_260 - Eh te czasy zanim "Niemcy rozkradli nam przemysł" i jeździliśmy polskimi...

źródło: comment_1617607861k3FwwkkpKobMy07wim82VN.jpg

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ikarus_260
Ikarus_260
Autor
05.04.2021, 11:58:36
  • 5
@wykopyrek: zależy od okresu. W latach 80 po polskich drogach jeździły już miliony samochodów, a ich ilosć podwoiła się wówczas z 2,5 miliona w 1980 do 5 milionów w 1990. Wówczas Syrena była już starym trupem, coraz bardziej tanim i obciachowym, coraz częściej widywanym jako porzucony wrak wrastający pod blokiem. Oznaką uprzywilejowania była raczej jakaś fajna fura zachodnia, ewentualnie Polonez, a nie jakikolwiek złom.
  • Odpowiedz
Ikarus_260
Ikarus_260
Autor
05.04.2021, 12:04:26
  • 15
@wykopyrek: Na tym zdjęciu z Krakowa z lat 80 to widać. Ktoś porzucił zgruzowaną Syrenę-Kurołapkę, której jak widać jedyna wartością i zastosowaniem było służenie jako plac zabaw dla dzieci z osiedla. Widocznie nie budziła zbyt dużego zainteresowania na rynku wtórnym i nie była szczególnie porządanym dobrem dla uprzywilejowanych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ikarus_260 - @wykopyrek: Na tym zdjęciu z Krakowa z lat 80 to widać. Ktoś porzucił zg...

źródło: comment_1617624043tBESC42MCrFJ592sYv6viI.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

908

WP: W Rzeszowie szczepiono 20- i 30-latków bez rejestracji. "Czy rząd nam...

WP: W Rzeszowie szczepiono 20- i 30-latków bez rejestracji. "Czy rząd nam...

W dwóch rzeszowskich punktach szczepień można otrzymać preparat bez rejestracji i skierowania. W stolicy woj. podkarpackiego, gdzie wkrótce mają odbyć się wybory prezydenckie, pierwszą dawkę dostało już 86 tysięcy ludzi...

Zielonykubek
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 05.04.2021, 06:56:15
  • 181
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    koronawirus
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:26:13
  • 7
@Wasz_Pan: "coś czuję" xD
No tak będzie, nie zmyślam, bo "coś czujesz".
Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 10:26:37
  • 8
Kolejny dowód na to, że Katowice > Sosnowiec
Ikarus_260 - Kolejny dowód na to, że Katowice > Sosnowiec

źródło: comment_1617618382kY3fsdDMkJx9ICRh3YIAQ7.jpg

Pobierz
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ikarus_260
Ikarus_260 05.04.2021, 08:48:03
  • 6
Pamiętam, że około 15 lat temu grałem w taką jakby przeglądarkową przygodówkę z elementami zręcznościówki i strzelanki o policjancie z Łodzi, który nazywał się Henryk Waldemar Duda-Pilarski(inicjał H.W.D.P) który prowadził różne śledztwa w Łodzi, łapał w sieć rybacką zboczeńców w parku itp.
Był przedstawiany jako dobry i kompetentny policjant w przeciwieństwie do reszty, a fabuła gry była mocno przerysowana, tak samo jak kreska, wygląd postaci. Sam Duda-Pilarski chodził w płaszczu i wyglądał
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ikarus_260
Ikarus_260
Autor
05.04.2021, 10:05:40
  • 0
pamiętam niektóre absurdalne sceny z tej gry, np. jak głównym bohaterem musieliśmy w jakimś celu zejść do kanalizacji i on się w tych kanałach zgubił, potem znalazł wyjście i wyszedł jak bezdomny przez studzienkę kanalizacyjną na ulicę w jakiejś dziwnej dzielnicy i zapytał kulturalnie i grzecznie stojącego obok dresa gdzie właściwie jest, a dres mu odpowiedział "jesteś w dupie, stary trupie".
W odpowiedzi H.W.D.P skoczył mu na głowę - dosłownie. Podskoczył do
  • Odpowiedz

22

Łada 110 to parodia samochodu - MotoBieda

Łada 110 to parodia samochodu - MotoBieda

Łada 110 vel WAZ 2110 chciałaby być fajnym i nowoczesnym autem. Ale nie jest.

Ikarus_260
z
youtube.com
dodany: 05.04.2021, 07:25:48
  • 4
  • #
    motobieda
  • #
    samochody
  • #
    lada
  • #
    rosja
  • #
    motoryzacja
Ikarus_260
Ikarus_260
Autor
05.04.2021, 07:48:58
  • 12
Mama kolegi z podwórka miała taką Ładę i wszyscy mówili że ma fajowskie nowoczesne auto, tylko ja byłem zniesmaczony, bo w przeciwieństwie do innych dzieciaków znałem się trochę na autach i wiedziałem, że to Łada, więc z definicji nie może być dobra. Jakość 110 chyba najlepiej ilustruje fakt jak szybko zniknęły z dróg po wstąpieniu do UE, mimo iż nadal były stosunkowo nowymi, kilkuletnimi autami.
Do 2018 produkowano zmodernizowaną wersję, Ładę Priorę,
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 17:09:54
  • 257
Zdjęcie Huty Katowice z 1981 na Reddicie i oczywiście jeden Amerykanin zaczął się wymądrzać że to na 100% tak naprawde elektrownia atomowa a nie żadna huta i "Rosjanie" ukrywali/ukrywają prawdziwe przeznaczenie tego budynku, i żeby nie wierzyć Rosjanom, bo to częsty i łatwy do wybaczenia błąd xD Gdy ktoś mu napisał, że Śląsk nie leży w Rosji to już nie odpowiedział.
Inny nazwał widocznego Malucha "pięknym Yugo" ( ͡° ͜ʖ
Ikarus260 - Zdjęcie Huty Katowice z 1981 na Reddicie i oczywiście jeden Amerykanin za...

źródło: comment_1617556048IWEJNTWes9kXTJ8z7VELy4.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ikarus_260
Ikarus_260
Autor
04.04.2021, 17:14:12
  • 0
@Ganicjusz: dyskusja skończyła się 8 miesięcy temu, dopiero teraz to znalazłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Ikarus_260
Ikarus_260
Autor
05.04.2021, 07:34:43
  • 2
@BrockLanders: xD Może w tym, że istniała własność prywatna(jak i nawet prywatne przedsiębiorstwa i rolnictwo) a do "Matki Rosji" należały co najwyżej bazy wojskowe jak ta w Bornym Sulinowie?
Serio muszę tłumaczyć, co jest nie tak w stwierdzeniu, że w PRL nie istniała własność prywatna albo myleniu PRL z ZSRR?
  • Odpowiedz

644

Polski pastor wypędza policje z kościoła nazywając ich nazistowskimi socjopatami

Polski pastor wypędza policje z kościoła nazywając ich nazistowskimi socjopatami

Artur Pawlowski, Pastor of the Cave of Adullam Church in Calgary, Alberta, Canada.

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 04.04.2021, 03:52:32
  • 178
  • #
    kanada
  • #
    policja
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    coronavirus
  • #
    swiat
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 12:02:16
  • -2
@Blackfyre: @przemyslaw-priemek: @Slavonlorden: xD
Ikarus_260 - @Blackfyre: @przemyslaw-priemek: @Slavonlorden: xD

źródło: comment_1617537731gC1y5PmB4HWXrUVSaH55L0.jpg

Pobierz
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 16:01:44
  • -2
@pieroszkowy: no czego nie rozumiesz, jesteś funkcjonariuszem w Auschwitz i należy cię powiesić itp. xDDD
Swoją drogą patrząc na nich, to smutne, jak można daleko odlecieć w swojej histerii i fanatyzmie. i jeszcze to oni ciebie wyzywają od chorych psychicznie, potworów i zwolenników totalitaryzmu xDDDD

220

Lekarze mówią prawdę o pandemii i przemyśle farmaceutycznym.

Lekarze mówią prawdę o pandemii i przemyśle farmaceutycznym.

Pierwsza część kompilacji wywiadów i nagrań, w których lekarze i personel medyczny szczerze wypowiadają się na temat pandemii, szczepień i haniebnych praktyk przemysłu farmaceutycznego.

Niedozdarcia2
z
bitchute.com
dodany: 03.04.2021, 13:42:21
  • 112
  • #
    koronawirus
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 15:40:38
  • 0
@Tetsuya: Przecież to u was widać olbrzymie wyparcie faktu, że mamy do czynienia z groźną z wielu względów chorobą. Nawet jakby wasza matka umierała na covid to pewnie stalibyście przy łóżku szpitalnym i kazali jej "wyłączyć telewizor, włączyć myślenie". xD
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 15:44:17
  • 1
@Freza: Krytykujesz ocenianie sytuacji na podstawie anengdoty a sam w zamian proponujesz ocenę sytuacji na chłopski rozum. No zuch chłopak.

599

Rok wystarczył. Wygenerujemy zapotrzebowanie, emocjonalne zapotrzebowanie

Rok wystarczył. Wygenerujemy zapotrzebowanie, emocjonalne zapotrzebowanie

Wystarczył rok zeby to wdrożyli : Po prostu, zwyczajnie wygenerujemy zapotrzebowanie, emocjonalne zapotrzebowanie, taki stan ducha, że chcę to mieć, ponieważ jest to dla mnie niezwykle ważne.”

nochybaniebardzo
z
streamable.com
dodany: 03.04.2021, 19:26:59
  • 102
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 09:10:38
  • -1
Przy całym braku szacunku dla PiS, to właściwie dlaczego wykopki uważają, że zachęcanie ludzi do szczepień jest czymś złym ?
Przy całym braku szacunku dla PiS to tutaj akurat kibicuję im jak najmocniej, aby chociaż tego nie s---------i.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 09:16:36
  • -1
@Libertarian90: brak szacunku dla własnego zdrowia, to negowanie covida i wiara w pseudonaukę lub tzw. "medycynę alternatywną".
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 09:20:54
  • -1
@dr_gorasul: Szczepienie jest działaniem prozdrowotnym, więc nie "pal licho zdrowie".
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 09:21:53
  • -1
@qqlesko: No co konkretnie stało się faktami, z tych wszystkich pierdoł wygadywanych tutaj przez szurów?
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 09:24:54
  • 0
Jeszcze do niedawna to partia rządząca miała nasz kraj przecież uchronić przed NWO... pogubiłem się ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Technolust: osobiście wolę, żeby uchroniła przed realnie istniejącym zagrożeniem ze strony koronawirusa, a nie urojonym przez piwniczaków, bliżej nieokreślonym "NWO". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 09:26:02
  • -5
@verul: Ale masz silną psychikę. xD
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 09:29:23
  • -2
@Ikarus_260: Nie minusujcie bierno-agresywnie, tylko mi odpowiedzcie, piwniczne antyszczepy - co jest złego w zachęcaniu ludzi do szczepienia na koronawirusa? Potraficie to wyjaśnić, czy tylko szurać?
Ikarus260 - @Ikarus260: Nie minusujcie bierno-agresywnie, tylko mi odpowiedzcie, piwn...

źródło: comment_1617528512Rtdnu4dZtKfi5R5KMp0NvX.jpg

Pobierz
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 09:32:08
  • -4
@tomasz-figiel: Wykopki, wy się dobrze czujecie, że taki bełkot ma przewagę plusów nad minusami? xD
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 09:34:02
  • -4
@jin-kazama: Dlaczego "niestety"? skoro niby nie jesteś antyszczepionkowcem, to dlaczego uważasz, że chęć szczepienia się przez ludzi, jak i zachęcanie ludzi do szczepienia jest czymś złym?
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 09:34:30
  • -4
@the_qwert: Wy się dobrze czujecie na tym wykopie, że plusujecie takie coś? xD
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 09:48:49
  • -1
@qqlesko: Jesteś botem, że wklejasz w odpowiedzi na konkretne pytanie jakiś durny, losowo wybrany mem?
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 11:19:45
  • 0
@robert74: Po co wkleiłeś tu wpis z facebooka od jakiegoś przygłupa? xD
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 15:27:35
  • 1
@MarkUK: Mamy prawdziwą epidemię i jak widać przekonywać i tak trzeba.

746

Dostaniesz smsa lub telefon z terminem szczepienia. Szczegóły planu

Dostaniesz smsa lub telefon z terminem szczepienia. Szczegóły planu

Najprawdopodobniej na przełomie stycznia i lutego zaczną się szczepienia przeciwko koronawirusowi. Informacje o terminie Polacy dostaną telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości SMS. Będą mogli też skorzystać ze specjalnej infolinii. W środę premier Mateusz Morawiecki ma zaprezentować...

WirtualnaPolska
z
money.pl
dodany: 02.12.2020, 10:00:34
  • 599
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    lekarz
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 08:04:13
  • 0
@Basiura89: no i jak tam bohaterskie ukrywanie się przed telefonem o terminie szczepienia, na które samemu trzeba się zgłosić?
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 08:05:02
  • 0
@JBFC: no i jak tam, już cię zmusili fizycznie? xD
@nickznaleziony: już wymusili to na tobie?
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 08:06:05
  • 0
@Kargaroth: jak tam bohaterskie ukrywanie się, przed telefonem o terminie szczepienia? Już zauważyłeś po tylu miesiącach, że wystarczyło się po prostu nie rejestrować na to szczepienie? xD
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 08:29:03
  • -1
@Kargaroth: To przeczytaj swój komentarz sprzed kilku miesięcy.
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 08:49:49
  • 0
@Kargaroth: No ale dlaczego dawałeś takie złote rady, że "Odbierasz, rozłączasz, wrzucasz numer na czarnolisto i tyle w temacie. Niech mnie w dupę pocałują.". Przecież skoro ktoś dostaje taki telefon, to znaczy, że się zarejestrował na szczepienie z własnej woli i chce być zaszczepiony, dlaczego miałby wrzucać numer na czarnolisto? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 08:40:04
  • 19
Zastanawia mnie to przekonanie wielu wykopków/psychoprawaków, że prawa zwierząt to jakiś nowomodny "lewacki" wynalazek głupich "bambinistów", który jest na siłe forsowany katolickiej Polsce.
Tymczasem znęcanie się nad zwierzętami jest karane w Polsce od... 1928 roku. Od 93 lat.
Wydane przed Ignacego Mościckiego rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej z mocą ustawy z dnia 22 marca 1928 r. o ochronie zwierząt przewidywało karę do roku pozbawienia wolności za znęcanie się nad zwierzętami ze szczególnym okrucieństwem, zakazywało też m.in
Ikarus_260 - Zastanawia mnie to przekonanie wielu wykopków/psychoprawaków, że prawa z...

źródło: comment_1617525319XE7VXysSEPBOJbTMMPBfC2.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Fennrir
Fennrir
05.04.2021, 08:43:34
  • 0
@Ikarus_260:
To jest trochę kwestia semantyki - to o czym mówisz to jest ochrona prawna zwierząt. Niektórzy może w skrócie nazwaliby ją prawami zwierząt, ale jeśli by zachować analogię do terminu prawa człowieka to prawa zwierząt oznaczałyby że miałyby podmiotowość prawną i na przykład mogłyby dziedziczyć (a też niektórzy wysuwają takie propozycje). W obecnym prawodawstwie zwierzę nie jest traktowanie jako podmiot tylko przedmiot.
  • Odpowiedz

494

Awaria "wpuściła" do systemu nawet młodszych. Zaszczepił się m.in 30-latek

Awaria "wpuściła" do systemu nawet młodszych. Zaszczepił się m.in 30-latek

Olaf Maciejowski, radca prawny z Krakowa, jako jedna z tysięcy osób otrzymał w czwartek dawkę szczepionki przeciw koronawirusowi. Nie byłoby w tym nic zaskakującego, gdyby nie fakt, że prawnik ma zaledwie 30 lat.

darosoldier
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 02.04.2021, 20:13:30
  • 125
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
  • #
    covid19
  • #
    bekazpisu
  • #
    szczepienia
Ikarus_260
Ikarus_260 04.04.2021, 08:13:11
  • 0
@Pomiot_szatanski: ale to starzy i chorzy zapychają szpitale i zaszczepienie ich poprawi sytuację służby zdrowia w największym stopniu, co potwierdzają m.in dane z Izraela i UK.
highlander
highlander
31.03.2021, 20:15:56 via iOS
  • 0
2:0
#mecz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ikarus_260
Ikarus_260 31.03.2021, 20:17:04
  • 0
@highlander: gdzie? Islandia-Liechtenstein? xD
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 23
  • Strona 7 z 23
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 03.11.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 21.03.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 10.05.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl