W styczniu złożyłem wypowiedzenie umowy Plush Abo na czas nieokreślony. Termin zakończenia świadczenia usługi był wyznaczony na wczoraj, tj wtorek 10.03. W poniedziałek dzwoniłem do biura obsługi i poinformowano mnie, że po zakończeniu abonamentu oferta staję się usługą na kartę.
Jednak wczoraj ok 19 wyłączono mi możliwości odbierania i wykonywania połączeń (całkowity brak zasięgu).
Czy konsultant zapomniał mnie poinformować, że muszę udać się do salonu Plusa żebym dostał nową kartę sim?
Oczywiście
Jednak wczoraj ok 19 wyłączono mi możliwości odbierania i wykonywania połączeń (całkowity brak zasięgu).
Czy konsultant zapomniał mnie poinformować, że muszę udać się do salonu Plusa żebym dostał nową kartę sim?
Oczywiście
2x #dzbanecznik i 2x #kapturnica
Wybrałem je z kącika amatora w sklepie roraima.pl więc mam nadzieję, że mimo braku doświadczenia uda mi się wyhodować jak największe okazy :)
Ventrata, Gaya, Scarlet Belle oraz Flava
Pytania
@Ernando: Kurde zainspirowałeś mnie i chyba zamówię xd