Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko170
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
DawajMario

DawajMario

Dołączył 10 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 6772
  • Znaleziska 413
  • Mikroblog 6359
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 20

498

Badań ws. gwałtu nie przeprowadzono

Badań ws. gwałtu nie przeprowadzono

Dla mnie w tym momencie wszystko jest oczywiste, jednak chciałbym zadać jeszcze jedno pytanie : czy faktycznie wszystkie dowody już zlikwidowali ?

przeprosie
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 12.05.2017, 16:05:27
  • 120
  • #
    wykop
DawajMario
DawajMario 13.05.2017, 16:28:52
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DawajMario
DawajMario 14.05.2017, 08:23:58 via Android
  • 0
@przeprosie Nawet jeżeli Markus dowiedział się o gwałcie, choć w filmiku nie pada ze strony Magdy takie zdanie to dlaczego miał zakładać, że Magda trafiając do lekarza o tym lekarzowi nie powie i to on musi lekarza o tym poinformować?

3

[Magdalena Żuk] Przez wypowiedź Rutkowskiego muszą się tłumaczyć. To nie jest...

[Magdalena Żuk] Przez wypowiedź Rutkowskiego muszą się tłumaczyć. To nie jest...

Przed ambasadą Egiptu w Warszawie w sobotę 13 maja zapłoną znicze dla zmarłej tragicznie Polki Magdaleny Żuk. – Akcja ma charakter pokojowy – podkreśla w rozmowie z WawaLove.pl Beata Tatarczuk jedna z organizatorek wydarzenia. Swoją obecność potwierdził również Krzysztof Rutkowski, który...

tomasz-szalanski
z
wawalove.pl
dodany: 13.05.2017, 05:57:22
  • 1
  • #
    magdalenazuk
  • #
    egipt
  • #
    afera
DawajMario
DawajMario 13.05.2017, 07:20:13 via Android
  • 4
"Zapalić symbolicznego znicza". Co to kierwa za nowomowa paskudna?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

463

Na skrzyżowaniu wyprzedzam tak

Na skrzyżowaniu wyprzedzam tak

LB51454 wyprzedza na skrzyżowaniu prawie powodując kolizję (film nie mój)

demoos
z
youtube.com
dodany: 12.05.2017, 12:58:23
  • 130
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    idiotazakierownica
  • #
    samochody
  • #
    prowkozchipsow
DawajMario
DawajMario 12.05.2017, 16:45:38
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DawajMario
DawajMario 12.05.2017, 19:44:19
  • -3
@Lysyn: No chyba nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

11

RUTKOWSKI OBWINIA INTERNAUTÓW ws. Magdaleny Żuk! [WYWIAD]

RUTKOWSKI OBWINIA INTERNAUTÓW ws. Magdaleny Żuk! [WYWIAD]

Podczas konferencji we Wrocławiu Krzysztof Rutkowski obwinił internatów za powodowanie dezinformacji ws Magdaleny Żuk. Oskarżając ich o robienie niepotrzebnego szumu! Rutkowski mówi, że to nie SIOSTRA MAGDY ZAŁOŻYŁA GRUPĘ NA FEJSIE!!

M4h00n
z
apynews.pl
dodany: 11.05.2017, 15:42:17
  • 10
  • #
    polska
  • #
    magdazuk
  • #
    rutkowski
  • #
    zaginieni
  • #
    csiwykop
  • #
    swiat
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 17:56:22
  • 0
Bezczelność level Rutkowski:

Leć do mediów z niusem że Markus i towarzystwo unikają z Rutkowskim kontaktu, rzuć na nich podejrzenie że jest to przesłanka by sądzić iż mają oni coś wspólnego ze śmiercią dziewczyny.
B--ń chłopaka przed złym internetem który własnoręcznie rozhuśtał.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1774

Bardzo ciekawy post nt. Magdy Żuk na fb Lampart Detektywi. Przełom?

(...)Wedle naszych precyzyjnych ustaleń, wszystko zaczęło się kiedy Magda została zwabiona przez mężczyznę, którego zadaniem było doprowadzić do silnej więzi emocjonalnej między nimi. Kiedy to nastąpiło w ciągu kilku miesięcy, otrzymała od niego i osób z najbliższego grona wspólnych przyjaciół...

TrebuniTutek
z
facebook.com
dodany: 11.05.2017, 09:44:41
  • 306
  • #
    magdazuk
  • #
    magdalenazuk
  • #
    csiwykop
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 12:17:15
  • 31
No prawdziwa polska-egipska Camorra. Laska jest w Egipcie, w rejonie gdzie nic nie jest tak łatwe jak zniknięcie człowieka. Jeden przejazd pod pozorem wizyty w szpitalu i pyk. Magda ucieka z auta i znika z rogiem....a w rzeczywistości ląduje pod piachem na odludziu o które w Egipcie jest łatwiej niż o butelkę wody. Szukaliby, na pewno ale by jej nie znaleźli, ewentualnie zwalono by za odpowiednią pajdę na jakiegoś egipskiego wieśniaka i
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 13:57:26
  • -2
@HrabiaZet: I dzięki tym pozorom dochodzi istotny szczegół w postaci biura podróży monitorującego bezpieczeństwo swoich turystów. Pomińmy fakt, że jak lecisz z Polski to z grupą innych postronnych Polaków którzy chcąc pomóc wlezą Ci w paradę. Nie, najważniejsze żeby wyglądała jakby leciała na wycieczkę, żeby ...... no właśnie żeby co?
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 14:44:32
  • 3
@yakotaki: Też tak myślę, ta przebiegła szajka handlująca blondynkami, nie tylko dba o międzynarodowe stosunki krajów ale też niesie misje edukacyjną fundując nam złożone łamigłówki.
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 15:19:22
  • 4
@szczym_do_ludzi: Plan wręcz doskonały, sprzedać dziewuchę do Egiptu (???) , jako kuriera wybrać biuro podróży, liczyć że dziewucha wróci w jednym kawałku bo inaczej rezydentowi nie będzie się zgadzać lista obecności przy transferze w drodze powrotnej i podniesie larmo że im zaginęła turystka. Brzmi legitnie.( ͡° ͜ʖ ͡°)

602

25 rocznica murzyńskich zamieszek w Los Angeles

Pokaż treści 18+

25 rocznica murzyńskich zamieszek w Los Angeles

Pracownik sklepu z bronią wspomina wydarzenia sprzed 25 lat. Bandy szabrowników złożone z czarnych bandytów i latynoskich cholos plądrowały koreańską dzielnicę. Policja uciekła w popłochu. Koreańczycy byli zdani tylko na siebie. Na szczęście posiadali broń i byli w stanie odeprzeć ataki.

gunnut
z
vimeo.com
dodany: 11.05.2017, 08:27:51
  • 77
  • #
    usa
  • #
    murzyni
  • #
    przestepczosc
  • #
    losangeles
  • #
    zamieszki
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 14:32:05
  • 20
Pamiętam jak oglądałem pierwszy raz te relacje z helikoptera i to uczucie smutku patrząc w jak zajebiście beznadziejnej sytuacji znalazł się kierowca ciężarówki.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

598

Płk Wroński o śmierci Polki w Egipcie: to wierzchołek góry lodowej

Płk Wroński o śmierci Polki w Egipcie: to wierzchołek góry lodowej

Były pracownik wywiadu i SB przekonuje, że za śmiercią Magdaleny Żuk stoi "mafia rozrywkowa" w Polsce....

konto usunięte
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 10.05.2017, 18:01:05
  • 179
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    egipt
  • #
    magdalenazuk
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 06:51:57 via Android
  • 6
"Były SBek dla portalu telewizja Republika".

Buahahahaahahaha
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 06:59:30 via Android
  • 2
@nemiroff90 logiczne jak ktoś bardzo chce w to wierzyć. Szczególnie powiązanie Rutkowskiego z Gazetą Wyborczą i Platformą Obywatelską i TVNem trzeba mocno uwierzyć odrzucajäc fakty i logikę.
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 08:39:59
  • 6
@nemiroff90: Tak, tak. I dlatego MSWiA odebrało licencję detektywistyczną Rutkowskiemu kiedy resortami rządziło PO z którą jest przecież powiązany a ministrem był Jerzy Miller. To też jest dla Ciebie logiczne, no nie? Uj że niespełna rok temu Rutkowski wytoczył proces dziennikarzowi z Wyborczej z którą jest powiązany po tym jak ten obnażył jakim Rutkowski jest mitomanem w sprawie Ewy Tylman. To też jest dla Ciebie logiczne no nie?

Usuń konto
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 08:41:13
  • 2
@voland: żeby było śmieszniej mówi to dla TV Republika (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 09:37:30
  • 1
@nemiroff90: Wiem, wszystkie fakty które nie pasują są albo na pokaz albo zamiatane pod dywan. Klasyczna ignorancja faktów nie pasujących do z góry postawionej tezy w wykonaniu domorosłych detektywów.
Rozumiem, że artykuł dziennikarza z Wyborczej z który Rutek wytoczył mu proces też była reklamą? Zielonko, zjedź ty na ziemię. Nie masz pojęcia o czym piszesz. "Jego" biuro detektywistyczne działa tylko w oparciu o licencje jego współpracowników, między innymi jego panienki
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 09:55:53
  • -3
@nemiroff90: No to przynajmniej nie pisz zielonko, że to jest mega logiczne bo k---a popełniasz na logice jawny g---t. To że na chama wciskasz puzzle bo chcesz żeby Ci wyszedł konkretny obrazek nie oznacza, że takie są fakty. To że Rutek jest błaznem, żerującym na tabloidowej sławie jest jego standardową techniką istnienia w mediach. I za każdym razem jego osoba jest pompowana jak balon przez internetowych oszołomów jako tajemny szpieg
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 10:05:53
  • 0
@nemiroff90: to że Ciebie przekonują nie jest równoznaczne że są logiczne. Mylisz pojęcia. "Za dużo jest tutaj przypadków" - mantra internetowych detektywów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ćpająca modelka - no szok.
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 10:31:41
  • 1
@nemiroff90: nie, uważam że zjazd po konkretnej dawce m-------u to przechadzka zajebiście ciemną doliną.
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 10:45:19
  • 0
@nemiroff90: Piszę o tym "tajemniczym" samobójstwie Kaczorowskiej i nie mówię tu o dilerce tylko o konsumentce.

Rutek w mediach chwali się "Złotym" wątkiem i łączy śmierć Magdy ze śmiercią Karoliny. Rzeczywiście kryje ich na całego.

Tak, tak. To przecież tylko przykrywka, tak naprawdę chroni ich publicznie rozważając ich udział w tych sprawach. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 11:01:18
  • 1
@nemiroff90: No, czy i tak jak napisałem. Leci do mediów ze Złotym i resztą ekipy, sugeruje że mogą stać za śmiercią Magdy bo ich znajoma modelka powiesiła się na prostownicy ale w rzeczywistości ich chroni ukrywając ślady.

Zapomniałeś jedynie w tym szpiegowskim filmie o jednej kwestii to polska prokuratura współpracuje z egipską prokuraturą a Rutkowski to sobie może co najwyżej pochodzić po hotelu i poczytać wypok. Z resztą po odsłuchaniu
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 12:19:58
  • 0
@nemiroff90: a teraz Scherloku zastanów się komu zależałoby najbardziej na podtrzymaniu wątku polskiego i odsunięciu wątku egipskiego z lokalesami w roli głównej ciupciającymi turystki na śpiocha.
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 12:36:45
  • 0
@nemiroff90: Zrozum dzieciaku, że jeżeli policja egipska miałaby manipulowac śledztwem to tylko w ten sposób żeby jak najbardziej wybielić obywateli egipskich w ramach szerokopojętego interesu narodowego. Czy będą manipulować? Z pewnością ale nie w stronę oddalenia polskiego wątku. Poza tym na miejscu jest polski prokurator z okręgowej w Jeleniej Górze, który m.in nadzorował sekcję Magdy. Nie pitol mi tu zatem, kolejnych spiskowych teorii tylko łącz fakty zamiast powielać historyjki o
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 12:37:43
  • 0
@nemiroff90: i oklutyzm, zapomniałeś że są na pewno szatanistami.
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 12:46:17
  • -1
@nemiroff90: Bo piszesz jakbyś miał 12 lat. Zero faktów i logiki. Wszystko na zasadzie "ja tak uważam, bo tak". Nie jesteś pierwszy i nie ostatni który przy takich sprawach przylatuje na wypok jak mucha gówna. Smaczki, niusiki, powiązania, spiski. Ktoś wrzuci screena z fejsika i już gotowa lista oskarżonych przez randomową zielonkę.
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 12:47:00
  • 0
@nemiroff90: O mefce pisałem przy Kaczorowskiej, czytaj ze zrozumieniem.
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 13:00:10 via Android
  • 0
@nemiroff90 nie no spoko, zwracam honor. Byłeś wcześniej niż wypłynęła ta sprawa.
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 13:02:51 via Android
  • -1
@nemiroff90 czyli przekonałem Cię (patrz trzy posty swoje wyżej) do czegoś o czym nie pisałem. To jest właśnie ta dziecięca logika....
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 13:49:46
  • 0
@nemiroff90: używanie ironii nie usprawiedliwia manipulacji czyjąś wypowiedzią.

623

Przyjaźń Kamili – świadka Rutkowskiego z „Uwagi” z Mahmoudem

Przyjaźń Kamili – świadka Rutkowskiego z „Uwagi” z Mahmoudem

Okazało się, że Kamila, znana także jako świadek Rutkowskiego z programu „Uwaga”, która przestrzega dziewczyny przed wyjazdami do Egiptu i kontaktami z Egipcjanami, sama nawiązała podczas wakacji całkiem bliską relację z przedstawicielem tego narodu – chłopakiem o imieniu Mahmoud (nie mylić z...

Cruel
z
wykop.pl
dodany: 10.05.2017, 20:47:31
  • 143
  • #
    swiat
  • #
    egipt
  • #
    magdazuk
  • #
    magdalenazuk
  • #
    uwagatvn
  • #
    rutkowski
DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 10:15:31
  • 1
Skacz śmiało tam jest trawa - Powiedział Rutek do Magdy. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DawajMario
DawajMario 11.05.2017, 10:18:55
  • 3
@OraclePL: tak, a transport żywego towaru miał się odbyć droga rzeczną....

543

Chodziła nago po hotelu. Co wydarzyło się w Egipcie?

Chodziła nago po hotelu. Co wydarzyło się w Egipcie?

Dziennikarz tvp dotarł do Polaków którzy byli razem z Magdą w hotelu. Co tam się stało, czy kiedyś wyjdzie to na jaw? (5:13 minuta filmiku)

krindz
z
youtube.com
dodany: 09.05.2017, 21:52:36
  • 227
  • #
    polska
  • #
    magdazuk
  • #
    magdalenazuk
DawajMario
DawajMario 10.05.2017, 21:12:44
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

608

Wydarzenia - Magdalena Żuk 18:50 9.05.2017

Wydarzenia - Magdalena Żuk 18:50 9.05.2017

Te same osoby bezpośrednio związane ze śmiercią dwóch kobiet - Magdaleny Żuk oraz Karoliny Kaczorowskiej czyli Markus W. i Kamil C. pseudonim Złoty

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 09.05.2017, 18:07:21
  • 174
  • #
    markus
  • #
    kamilzloty
  • #
    karolinakaczorowska
  • #
    magdalenazuk
  • #
    magdazuk
  • #
    egipt
DawajMario
DawajMario 10.05.2017, 08:52:06 via Android
  • 2
@chrisx a najlepiej ludzi przerzucać przy pomocy biura podróży. Minimalizuje ryzyko wpadki

556

Rutkowski: „czterech Arabów prowadziło Magdę, zdejmowali z niej biżuterię,...

Rutkowski: „czterech Arabów prowadziło Magdę, zdejmowali z niej biżuterię,...

WAŻNE: Dostałem informacje od koleżanki, która ma chłopaka w Egipcie, że aresztowano ponoć 4 osoby, ze szpitala lub Hotelu, które mają coś wspólnego ze Śmiercią Magdaleny Żuk. Tyle wiem nie ma jeszcze informacji w mediach, jak tylko coś dostane puszcze do was. Możliwe że o nich chodzi.

webcreator
z
warszawawpigulce.pl
dodany: 08.05.2017, 21:50:05
  • 180
  • #
    swiat
  • #
    magdazuk
  • #
    islam
  • #
    muzulmanie
DawajMario
DawajMario 09.05.2017, 15:34:09
  • 6
@Rebelll: "Nagle zaczęła sprzedawać ubrania, torebki....czyli co? Jak miała cos na zbyciu czego nie używała to miała stopniowo to robić by nie zszokować ludzi na wypadek gdyby zginęła w niewyjaśnionych okolicznościach. No k---a. Może jeszcze zróbmy aferę że przed wyjazdem nagle i niespodziewanie została chrzestną a że dała za mało w kopercie to chrześnica zleciła jej zabójstwo w Egipcie...
DawajMario
DawajMario 09.05.2017, 15:44:01
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DawajMario
DawajMario 10.05.2017, 07:02:04 via Android
  • 1
@Rebelll miesiąc temu założyłem konto na olx i do dnia dzisiejszego sprzedałem 4 telefony, auto, tablet i sporo innych gadżetów. Nigdy wcześniej nie sprzedałem nic przez internet. Nie,nie zbieram na przemyt, na haracz, nie narzekam na brak kasy. Robię to żeby nie utonąć w niepotrzebnych dla mnie przedmiotach. Moja zobaczyła że te rzeczy mi się sprzedają i również założyła konto, z tym że Ona sprzedaje ciuchy i buty bo mając ich
DawajMario
DawajMario 10.05.2017, 07:15:37 via Android
  • 1
@Rebelll nie,sprawa jest tylko łapanie wszelkich śladów aktywności w necie Magdy i podciąganie tego pod z góry założoną tezę jest bez sensu. Tak jak ze sprzedażą auta. Laska chce sprzedać rozbite auto i k---a internet jest w szoku że wystawia starego Pugeota 206cc za 4k. I napewno to było na wycieczkę. No a jakby go wystawiła za 8k to by było "paczcie!!!! Zawyżyła cenę, chciała wyciągnąć jak najwięcej!!!" Jakby wystawiła za
DawajMario
DawajMario 10.05.2017, 07:22:10 via Android
  • 1
@Rebelll czekaj czekaj, chcesz powiedzieć że fejsbukowe grupy śledcze i csiwykop to Policja? Przecież te wszystkie zabawy w inwigilacje fejsa i netu pod kątem Magdy to robota internetowych detektywów a nie Policji. Policja podejmuje czynności nie na zasadzie, "proszę państwa Magda sprzedała torebki na fejsie i jest to dziwne".

1887

Śmierć Polki w Egipcie: Przerażające nagranie ze szpitala

Śmierć Polki w Egipcie: Przerażające nagranie ze szpitala

Dziennikarze Super Expressu dotarli do wstrząsającego zapisu ze szpitalnego monitoringu. Widać na nim, jak Magda stara się uciec szpitalnemu personelowi. Dziewczyna szarpie się z nimi, a ostatecznie jest przez kilka osób wyniesiona. - To po tym zdarzeniu została umieszczona w pokoju i...

konto usunięte
z
tv.se.pl
dodany: 08.05.2017, 13:49:50
  • 438
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    magdazuk
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 15:47:52 via Android
  • 9
@rutkovzki akcja jest w Marsa Alam do Hurgady trafia już z przebitym płucem i obrażeniami głowy.
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 15:58:57 via Android
  • 2
@rutkovzki prawdopodobnie Port Ghalib
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 16:28:24 via Android
  • 0
@su1ik no, ręcznikami. Tak skutecznie to uczynili że dziewczę skoczyło na głòwkę z pierwszego piętra.
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 17:25:06
  • 1
@publiczny2010: Ten cały górnolotnie nazywany szpital wygląda jak klinika "jednego dnia" gdzie zabiegi ograniczają się do wycięcia pieprzyka na plecach.
Jeżeli te ostatnie ujęcia to jest już po upadku i tak jak upadła tak wsadzili ją na nosze i zapakowali do busa to mamy do czynienia z cudem, że nie umarła po drodze do Hurgady. to chyba tylko kwestia silnego, młodego organizmu. Bez wątpienia jej stan nie wziął się znikąd,
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 17:26:49
  • -1
Ten cały górnolotnie nazywany szpital wygląda jak klinika "jednego dnia" gdzie zabiegi ograniczają się do wycięcia pieprzyka na plecach.
Jeżeli te ostatnie ujęcia to jest już po upadku i tak jak upadła tak wsadzili ją na nosze i zapakowali do busa to mamy do czynienia z cudem, że nie umarła po drodze do Hurgady. to chyba tylko kwestia silnego, młodego organizmu. Bez wątpienia jej stan nie wziął się znikąd, niewątpliwie upadek diametralnie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 17:34:08
  • 20
@etatowy-szyderca: Leżenie w progu hotelowego pokoju raczej nie należy do objawów klinicznych schizofrenii. Jej zachowanie jest pokłosiem traumatycznego przeżycia i wszechogarniającego osaczenia. Ona nie robi rzeczy nielogicznych, cały czas dąży do ucieczki, wyrwania się w jej mniemaniu z niewoli. Obcy język i sami faceci absolutnie nie pomagają, wręcz przeciwnie, ma poczucie spiskowania przeciwko niej i tylko wzmaga jej lęk do stopnia paniki.
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 08:51:58
  • 69
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DawajMario
DawajMario
Autor
08.05.2017, 09:10:28
  • 1
Dokładnie tak samo myślałem i pisałem poprzedni post na mirko właśnie pod kątem tego scenariusza - że, skok był w Hurgadzie. A tu sie okazuje że oni ją pozbierali z chodnika....... i zawieźli do Hurgady.
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
08.05.2017, 09:12:50
  • 1
DawajMario
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
08.05.2017, 09:17:45
  • 14
Tam pada jeszcze bardzo ciekawe zdanie - "po czym przewieziono ją do szpitala w Hurgadzie gdzie je stan się ustabilizował". Czyli 300 kilometrów wieźli ją na zasadzie ryzyk fizyk, a nóż się uda ją dowieźć?
Przecież Ona wypadła z okna.... w szpitalu, nie spadła z Giewontu.
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
08.05.2017, 09:18:56
  • 2
@comielipsa: piszę tylko na podstawie oficjalnym doniesień, które są absolutnie nielogiczne.
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
08.05.2017, 10:20:53
  • 2
@lucjanns: Jak dla mnie wiezienie kogokolwiek w takim stanie, bez stabilizacji, bez dokładnej diagnostyki urazów przez pustynię to działanie na szkodę poszkodowanego. Jedynym wyjątkiem w takiej sytuacji jest transport w takim stanie chorego z ciężko dostępnego miejsca wypadku do szpitala. Nie ze szpitala do szpitala.

Do szpitala w Marsa Alam trafiła w piątek 28 kwietnia. W niedzielę 30 kwietnia umiera w szpitalu w Hurgadzie
2 maja w mediach pojawia się
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
08.05.2017, 15:31:18 via Android
  • 0
@fakjubicz86 Dzięki za odpowiedź w kwestii medycznych. Takich nam trzeba. Czyli jeżeli pacjentka jest agresywna, splątana, a finalnie traci przytomność, glukometr wskazuje niski poziom cukru, kładzie się pancjentkę i robi wlewkę z glukozą to czy można wykluczyć iż nagły zryw w środku nocy i nieracjonalny skok z okna nie jest związany z ew. hipoglikemią ponieważ cukier został wyrównany?
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
08.05.2017, 15:56:43 via Android
  • 0
@fakjubicz86 a co myślisz o sytuacji z jej transportem do Hurgady przy wielonarządowych urazach jakich doznała po upadku? Zespół z pierwszego szpitala nie dysponował nawet badaniem jej krwi, nie była zdiagnozowana pod kątem urazów wewnętrznych. Czy w takim stanie pacjenta można wysłać w podróż 300 kilometrów?
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
08.05.2017, 16:03:07 via Android
  • 0
@fakjubicz86 dzięki!
  • Odpowiedz

23

ŚMIERĆ MAGDALENY ŻUK PRZERAŻAJĄCE VIDEO ZE SZPITALA ! ! !

ŚMIERĆ MAGDALENY ŻUK PRZERAŻAJĄCE VIDEO ZE SZPITALA ! ! !

ŚMIERĆ MAGDALENY ŻUK PRZERAŻAJĄCE VIDEO ZE SZPITALA ! ! !

dominik375
z
youtube.com
dodany: 08.05.2017, 14:29:37
  • 16
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    magdalenazuk
  • #
    afera
  • #
    csiwykop
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 14:41:38
  • -2
I pomyśleć, że za kadrem gdzie ją wynoszą jest otwarte okno...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 15:10:05 via Android
  • 0
@m50m otóż to, szok pourazowy i totalny strach/agresja/nieufność przed obcymi.

823

Rodzice Magdaleny Żuk: biuro podróży kłamie

Rodzice Magdaleny Żuk: biuro podróży kłamie

- Jak sprawa się zakończy złożę pozwy do sądu przeciwko ambasadzie, rezydentowi i organizatorowi tej przeklętej wycieczki – mówi ojciec zmarłej Magdaleny Żuk. " (...) Nikt nie zaoferował zrozpaczonej rodzinie pomocy w zaistniałej, tragicznej sytuacji"

HaHard
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 08.05.2017, 09:51:42
  • 208
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    egipt
  • #
    turystyka
  • #
    magdazuk
  • #
    prawo
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 11:28:30
  • 151
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 12:00:11
  • 15
@syn_betoniarza: Prawdopodobnie to najwygodniejsza wymówka, żeby nie drążyć żadnego incydentu ;)
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 12:10:23
  • 18
@Rebelll: I na dobrą sprawę, to oni mają ułatwiona pracę bo zajmują się...sorry.... powinni się zajmować właściwie tylko turystami. w Egipcie nie ma wielotysięcznej Polonii, nie ma armii pracowników na kontraktach. Są tylko turyści których rotacja to maks 3 tygodnie. I k---a nie są w stanie ogarnąć, zrewidować, nadzorować polskiej turystki która jest w ewidentnym szoku pourazowym, wożą ją po szpitalach, lotniskach, wymeldowują z pokoju do którego już wrócić nie
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 14:34:26
  • 0
@dominik375: co to??? skąd to???
n.....r
n.....r
konto usunięte 08.05.2017, 10:54:12
  • 9
mówię wam, hostessa...i coś poszło nie tak:/
#magdalenazuk
n.....r - mówię wam, hostessa...i coś poszło nie tak:/
#magdalenazuk

źródło: comment_seAmYjnZB56eJldiiTR6REud92JiReqx.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 10:57:50
  • 0
@neoster: Eliza Anna Katarzyna to Magda?
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 11:13:24
  • 0
https://www.facebook.com/eliza.barucha
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 11:34:39
  • 0
@jazuu: Ok, Eliza tylko to wkeliła, a numer z ogłoszenia auta to numer Markusa....czyli co tu jest podejrzane?
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 11:59:07
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 13:36:17
  • 2
Peugeot 206cc to koszt 6,5k, więc 4k za rozbitka to nie jest cena z kosmosu tylko realna kwota za jaka da się opchnąć takiego staruszka. Nie jest jakoś specjalnie zaniżona, z resztą dlaczego mieliby zaniżać jeżeli "zbierali kasę" Co do mebli nie będę się wypowiadał bo się nie znam.

Btw, skąd się wzięła informacja, że wycieczka kosztowała 4k?
  • Odpowiedz

58

Dyrektor szpitala opowiada wersję lekarza, który bezpośrednio zajmował się Polką

Dyrektor szpitala opowiada wersję lekarza, który bezpośrednio zajmował się Polką

Dr Mohamed Samy Gomaa - Red Sea, Hurghada: Odwieźlismy ją do szpitala psychiatrycznego. Lekarz dał jej leki i zapiął pasy bezpieczeństwa. Zajęło się nią dwóch pielęgniarzy, kobieta i mężczyzna. Około 15 nagle nieoczekiwanie się obudziła. Była zła. Zerwała wcześniej zapięte pasy i wyskoczyła z okna.

comielipsa
z
wiadomosci.tvp.pl
dodany: 08.05.2017, 03:56:36
  • 40
  • #
    magdazuk
  • #
    magdalenazuk
  • #
    csiwykop
  • #
    afera
  • #
    egipt
  • #
    wtf
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 07:04:50 via Android
  • 33
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 08:00:50
  • 6
@Uzytkownik2: ale żeby wziąć kasę od ubezpieczyciela trzeba przedstawić listę czynności diagnostycznych, operacyjnych oraz kartę chorego z przebiegu hospitalizacji. Na dzień dzisiejszy diagnostyka (bo o leczeniu cięzko tu mówić) polegała na przyczepieniu jej sznurówką do łóżka.
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 08:52:55
  • 12
@Uzytkownik2: no własnie problem w tym że nie maja jej badan krwi a to jest podstawa by w ogóle ruszyć z jakąkolwiek diagnostyką czy leczeniem.

3

Podkomisja smoleńska: Wykryto obecność ładunku inicjującego wybuch...

Podkomisja smoleńska: Wykryto obecność ładunku inicjującego wybuch...

„W wyniku przeprowadzonych eksperymentów możemy powiedzieć, że najbardziej prawdopodobną przyczyną eksplozji był ładunek termobaryczny inicjujący silną falę uderzeniową” – podała podko

MarkDe
z
niezalezna.pl
dodany: 08.05.2017, 05:35:55
  • 8
  • #
    polska
  • #
    polityka
DawajMario
DawajMario 08.05.2017, 06:44:13 via Android
  • -1
Wykryli obecność ładunku co go sami podłożyli w tym baraku blaszanym - a to zuchy!
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

726

Zmarła w Egipcie Magda miała obrażenia po lewej stronie ciała

Zmarła w Egipcie Magda miała obrażenia po lewej stronie ciała

Pogruchotana lewa noga, przebite żebrami lewe płuco, obrażenia głowy z lewej strony. "To nie są obrażenia, które mogły powstać wskutek świadomego wyskoczenia przez okno. Magdalena musiała być nieprzytomna w momencie uderzenia o ziemię. Sama nie wypadła ani tym bardziej nie wyskoczyła przez okno"

alioth
z
fakt.pl
dodany: 07.05.2017, 16:37:23
  • 222
  • #
    polska
  • #
    magdazuk
  • #
    magdalenazuk
  • #
    egipt
  • #
    csiwykop
  • #
    smierc
DawajMario
DawajMario 07.05.2017, 20:29:42
  • 1
@missshephard: przy skoku z 1 piętra nawet jakby skakała "na główkę" to na bank odruchowo wyciągnęłaby ręce, więce pierwsze i najbardziej połamane miałaby ręce od nadgarstków w górę, łącznie z wybitymi barkami. Tutaj tak jak mówisz - plasnęła płasko jak worek kartofli, bez odruchowej asekuracji.
DawajMario
DawajMario 07.05.2017, 20:35:30
  • -1
@prewenaza: Jak pójdziesz na wrotki i polecisz na pysk to będziesz już wiedział dlaczego połamałeś sobie łapy a nie szczękę.
DawajMario
DawajMario 07.05.2017, 20:57:51
  • 0
@prewenaza: No po to są raporty medyczne i protokoły z sekcji żeby na ich podstawie wyciągać wnioski lub przynajmniej wykluczać pewne scenariusze. To prezentuje @misshephard to właśnie wykluczenie teorii o samobójczym skoku z pierwszego piętra. Chyba że zasnęła w trakcie lotu.
DawajMario
DawajMario 07.05.2017, 21:11:09
  • 10
@prewenaza: A tu masz opisywany przez @misshephard odruch bezwarunkowy w praktyce w rozmaitych kombinacjach. Zwróć uwagę co jest pierwszym , a przez to newralgicznym "amortyzatorem".
DawajMario - @prewenaza: A tu masz opisywany przez @misshephard odruch bezwarunkowy w...
DawajMario
DawajMario 07.05.2017, 15:58:41
  • 25
Powiem Wam, że zaczyna mnie irytować to p---------e o braku oddziału psychiatrycznego i braku możliwości upilnowania ś.p. Magdy by ta nie targnęła się na własne życie. Jeżeli pacjent jest niebezpieczny dla siebie lub dla otoczenia to nie przewozi się go 300 kilometrów ( gdzie i tak notabene to nic nie dało) tylko robi się najprostsza na świeci rzecz. Przyczepia się delikwenta do łóżka szpitalnego pasami i unieruchamia się go. Rannych schizofreników, ćpunów
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DawajMario
DawajMario
Autor
07.05.2017, 16:20:12
  • 7
@wiecejnizjednozwierze: Oficjalna wersja brzmi że zawieziono ją do Hurgady bo w Marsa Alam nie było oddziału psychiatrycznego. I to jest fakt po Magda umarła w Hurgadzie, ale kompletną bzdurą jest twierdzenie, że jej stanu nie można było ustabilizować w Marsa Alam. Pytanie więc jest zasadnicze, jakim cudem i w jakim celu Magdę przetargano 300 kilometrów by zapewnić jej opiekę psychiatryczną i tam o ironio skacze z okna i się zabija.
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
07.05.2017, 16:21:26
  • 0
@worldmaster: Biorąc pod uwagę ich standardy to pasy są na stałe przy każdym łóżku.
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
07.05.2017, 16:22:18
  • 0
@wiecejnizjednozwierze: Piszesz o oficjalnej wersji, jaka by ta wersja nie była Magda faktycznie znalazła się w Hurgadzie. Po co?
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
07.05.2017, 16:53:38
  • 1
@lronman: Ale to jest mega istotne, bo wszystkie ruchy jakie wykonywano były pod pozorem jej złego stanu psychicznego. I ok. Można było takie wnioski wyciągnąć - pomińmy to. Tylko, że odmowa przyjęcia do szpitala osoby w stanie silnej nerwicy jest jakimś kuriozum. Ona nie była skażona wąglikiem gdzie wymagała całkowitej izolacji i namiotu tlenowego. Nie wymagała natychmiastowego przeszczepu wątroby. Wymagała Diazepamu w dupsko i ustabilizowania. Według mnie odmowa szpitala w
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
07.05.2017, 19:35:24
  • 1
@comielipsa:

1. Nie wiem co jej podali ale po tym co powinni to Ona albo by spała albo byłaby na wpółprzytomna.
2 Gdyby ją przypięli pasami do łóżka o mogłaby być Hulkiem ale i tak nie dałaby rady się uwolnić tym bardziej patrz punkt 1.

A jeżeli to wszystko prawda to ewidentnie wina leży po stronie szpitala który nie jest w stanie poradzić sobie z 50-kilogramową blondynką.
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
07.05.2017, 19:37:04
  • 0
@Argonom: Dzisiaj koleś w Lublinie skoczył z 11 piętra. Przeżył.
  • Odpowiedz
DawajMario
DawajMario
Autor
07.05.2017, 19:39:56
  • 2
Imo ściema goni ściemę.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18
  • Strona 4 z 18
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.12.2016

    Komentator
  • Rocznica
    od 13.03.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 07.04.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 30.05.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking