Mam pytanko, wielu Mirków jest obeznanych z motoryzacją.
Mój znajomy wyjeżdża na dłużej zagranice i chce sprzedać C5 2.2 HDI 170 KM, wersja na hydro 2008 r przejechane 200k. auto zadbane, z grubszych spraw wymienił dwumas i sprzegło, rozrząd, tarcze i klocki. Ma go półtora roku.
Jestem ciekaw jak koszty eksploatacji, w chwili obecnej auto gotowe do jazdy bez dołożenia grosza. 28 k sobie ceni plus dwa komplety kół na alu, całkiem
Mój znajomy wyjeżdża na dłużej zagranice i chce sprzedać C5 2.2 HDI 170 KM, wersja na hydro 2008 r przejechane 200k. auto zadbane, z grubszych spraw wymienił dwumas i sprzegło, rozrząd, tarcze i klocki. Ma go półtora roku.
Jestem ciekaw jak koszty eksploatacji, w chwili obecnej auto gotowe do jazdy bez dołożenia grosza. 28 k sobie ceni plus dwa komplety kół na alu, całkiem
















okresowo mam bardzo wysoko wodę gruntową, izoluje dobrze ścianę fundamentowa od ławy. wiem ze taki trzpień potrafi pociągać wodę do domu ale w tamtym przypadku fundamentu nie były izolowane niczym oprócz dysperbitu
jak to z tym jest rozumiem ze żadnymi masa bitumicznymi i papami nie wolno
a co ze szlamem uszczelniającym który jest cementu, teoretycznie powinien sie połączyć z betonem bo jest na bazie cementu