Zgłosiłem po 1,5 roku awarię monitora Samsung. Przy brzegu matrycy zaczął sie nagle grzać. W miejscu grzania robiła się czarna plama i szła od niej pręga przez ekran.
Poprosiłem o zgłoszenie w trybie rękojmi. Wniosłem o zwrot gotówki lub wymianę na nowy sprzęt. Dostałem odpowiedź że mogą naprawić. Zwrot i wymiana to nie dla mnie. :P
Domyślam się że mają rację. Ale wolę dopytać. Rozumiem że w tej sytuacji rozsądnym jest zgoda
Poprosiłem o zgłoszenie w trybie rękojmi. Wniosłem o zwrot gotówki lub wymianę na nowy sprzęt. Dostałem odpowiedź że mogą naprawić. Zwrot i wymiana to nie dla mnie. :P
Domyślam się że mają rację. Ale wolę dopytać. Rozumiem że w tej sytuacji rozsądnym jest zgoda
#prawo #rekojmia #gwarancja #dyson