Podejście do klienta wg Linksys'u
Czyli krótko o tym jak traktują polaków, o gwarancji na ich sprzęt i ogólnym podejściu do klienta
PanKara z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 117
Czyli krótko o tym jak traktują polaków, o gwarancji na ich sprzęt i ogólnym podejściu do klienta
PanKara z
Komentarze (117)
najlepsze
Inna sprawa, że wymieniony router również się sp...dolił w ten sam sposób. Dlatego kupiłem sobie d-linka a Linksysa już olałem hehe.
łacznie z szeroką pojętą władzą oraz krajami sąsiadującymi :)
Nie jestem pewny, czy Linksys nie ma obowiązku pokryć kosztów. Może zależeć od umowy. Druga rzecz, może ze sklepem porozmawiaj lepiej...
Nie każdy, ale większość.
i sra na nasz wspaniały kraj
Z tym się zgodzę.
Tomato ktore obsluguje z 10 modeli a jego rozwoj zatrzymal sie,