Podejście do klienta wg Linksys'u
Czyli krótko o tym jak traktują polaków, o gwarancji na ich sprzęt i ogólnym podejściu do klienta
![PanKara](https://wykop.pl/cdn/c3397992/PanKara_Rm58NzTFK2,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 117
Czyli krótko o tym jak traktują polaków, o gwarancji na ich sprzęt i ogólnym podejściu do klienta
Komentarze (117)
najlepsze
Nasz prawo stanowi, że za towar odpowiada sprzedawca a nie producent.
Jeśli nie minęły jeszcze 2 lata od momentu zakupu zwyczajnie udaj się do sklepu w którym kupiłeś ruter razem z fakturą/paragonem i poproś o wymianę towaru na wolny od wad lub jeśli to niemożliwe zwrot gotówki.
Niektórzy producenci mimo wszytko udzielają dodatkowej gwarancji ale zazwyczaj i tak to nie ma sensu bo szybciej
http://www.wykop.pl/link/813821/rzeczywiste-podejscie-do-klienta-wg-linksys/
Zasady są również takie same dla Wielkiej Brytanii (innych języków nie znam). Tam również klient pokrywa koszt wysyłki do Linksysa, a firma odsyła na swój koszt. Nie widzę tutaj problemu, zasady są równe dla wszystkich, a ty nie kliknąłeś w odpowiednią mapkę.
Kupując w Polsce masz jednak ten plus, że obowiązuje przepis o niezgodności towaru z umową. Nie korzystaj z
Rozumiem cię w pełni, ja również często kupuje różne rzeczy wraz z moim laptopem. Właśnie idziemy do Tesco po piwo, bo ten @$$$ odmawia picia wódki, podobno wtedy mu połączenie z netem siada. Jutro chyba wybieramy obczaić jakieś fajne kafelki do łazienki.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Europe_subregion_map_UN_geoschme.svg
Komentarz usunięty przez moderatora