Witam. Na wstępie się przedstawię. Jestem administratorem forum www.orlenowcy.pl Dziękuje za reklamę forum.
Jednak muszę coś wyjaśnić. Temat z forum, który został tu "wykopany" dotyczy sprzedaży paliw Verva. Przecież to normalne, że zarabiamy na sprzedaży tych paliw, ale to nie oznacza, że te paliwa są złe, a klienci są oszukiwani.
Paliwa Verva #!$%@?ą się większą liczbą cetanową/oktanową, mają zmniejszoną ilość siarki do minimum (śladowe ilości), zawierają środki czyszczące układ paliwowy.
Witam, kończę studia na Wydziale Bezpieczeństwa Cywilnego pracą inżynierską na temat bezpieczeństwa pracy na stacjach paliw. W związku z tym mam prośbę do osób, które pracują lub pracowały na stacjach paliw o wypełnienie tej krótkiej ankiety. Całość zajmie nie dłużej niż 2 minuty. Z góry wszystkim dziękuje.
Pracuje aktualnie na stacji Bliska, mam doświadczenie na Orlen Premium i powiem wam że większych bzdur nie czytałem :D Pb 95 ma moc oktanową okolo 92 PB 98 około 95-96, Verva trosczkę więcej. Co do pisania na temat tego że trzeba sprzedać 20% PBV to prawda. Ale wtedy faktura prowizyjna ajenta jest powiekszona o premie za wyrobienie planow, dodatkowo trzeba wyrobic palny na paliwo i marze na sklepie.
Te wszystkie paliwa z uszlachetniaczami to jedna wielka ściema, wszystkie beczki każdej z firm podjężdżają do najbliższej naftobazy i kierowca wybiera dla kogo jest paliwo, jak się jebnie to doleją wiadro sików zamiast dla BP do Statoila, baza czyli 95 lub ON jest taka sama i jest albo z Płocka albo z Lotosu. Najlepiej jakby ktoś mieszkający blisko takiej naftobazy pstryknął fotkę jak to po paliwo ustawiają się po sobie cysterny wszystkich
@sopcom: Żyłem w przekonaniu, że każdy o tym wie ale widzę teraz, że jednak potrzeba uświadamiać ludzi o oczywistych oczywistościach bo wielu jest takich co to naśmiewają się ze słabej jakości paliwa ORLENu a kupują świetne paliwo Shella lub Statoil (które jest tym samym paliwem z Płocka).
No cóż, w imię dwóch zasad:
1) Towar jest tak dobry jaka jest jego cena (czyli jeśli na Shellu płacę więcej to mają lepsze
@jodlasty: Ta.... bo każdy uszlachetniacz jest taki sam :D Lata badań ośrodków naukowych i technicznych nad dodatkami do paliw szły na marne :) Okazuje się, że wystarczy kupić byle jaki.
@Arkadian: Byle jakie to są paliwa na stacjach, w szczególności te paliwa premium. Mało ludzi to kupuje, przez co leży to w zbiornikach i traci swoje właściwości.
Ja tam tankuje na Rosyjskiej stacji "Lukoil" , zawsze jest taniej o 10-20 gr. niż na lotosie czy orlenie, spalanie 6-6,5l w trasie, w mieście 8l przy silniku 1.6 8V (astra f 3d), wcześniej tankowałem na orlenie, nie mierzyłem dokładnie spalania, ale było na pewno nieco wyższe.
@Orlenowcy: A ja napiszę że verva ON też nic nie dał. Zaleję tera zwykłą na Statoilu, koło Reala i zobaczymy. Biada dobremu imieniu ORLENU, jak mój 1.9 JTD 115 Km (w miarę odporny na gorsze paliwa) spali mi po mieście mniej zwykłej ropy niż VERVY. Swoją drogą trzeba sprawdzić o ile komputer w aucie może się pomylić...
Komentarze (159)
najlepsze
Jednak muszę coś wyjaśnić. Temat z forum, który został tu "wykopany" dotyczy sprzedaży paliw Verva. Przecież to normalne, że zarabiamy na sprzedaży tych paliw, ale to nie oznacza, że te paliwa są złe, a klienci są oszukiwani.
Paliwa Verva #!$%@?ą się większą liczbą cetanową/oktanową, mają zmniejszoną ilość siarki do minimum (śladowe ilości), zawierają środki czyszczące układ paliwowy.
Więc nie
Nie pamiętam jakie to są wartości z dostaw na mojej Sp, ale sprawdzę.
...A może V-Power też już na psy zszedł?Kiedyś reklamowali się między innymi powyższym, a teraz jakoś o tym milczą...
Ankieta w linku: https://goo.gl/forms/SG2rVqS6N1fvfwqg2 (link do formularzy google)
Paliwa Verva
Benzyna 95
LOB(liczba oktanowa badawcza):
wymagane min. 95
zbadane : 96,5
LOM(liczba oktanowa motorowa?):
wymagane min 85
zbadane: 85,6
Benzyna 98 Verva
LOB(liczba oktanowa badawcza):
wymagane min. 98
zbadane : 99,2
LOM(liczba oktanowa motorowa?):
wymagane min 88
zbadane: 88,6
No cóż, w imię dwóch zasad:
1) Towar jest tak dobry jaka jest jego cena (czyli jeśli na Shellu płacę więcej to mają lepsze
Przynajmniej mam pewność, że taki uszlachetniacz jest w moim paliwie, a z dystrybutora to nie wiem co leję.
O wiele taniej wychodzi samemu sobie uszlachetniacz dodawać niż tankować, uszlachetnione paliwo z dystrybutora.