@deni28s: Pracownik na stacji jest niestety takim samym specjalistą od technologii paliw jak ty. Nie łódź się, nie są to technolodzy chemicy i mają swoje opinie tak i i ty je masz: jak np, że paliwa premium są gorsze od zwykłych (co jest bzdurą)
O Orlenie. Nie chcę wnikać w szczegóły, bo po prostu ich dokładnie nie pamiętam i musiałbym odgrzebać stare info w tej sprawie (chyba w 2009 największa fala była), ale co jakiś czas przewija mi się przed oczami news na ten temat.
@cacum3: 3 grosze to nic, ceny mogą się różnić nawet o 15 groszy w obrębie kilkudziesięciu kilometrów. Wszystko zależy od lokalizacji, czy jest blisko centrum, jak dużo ludzi uczęszcza na stację, itp.
Z tego co wiem, paliwa są sprawdzane przy każdym tankowaniu z cysterny do zbiorników.
żeby było śmieszniej to na widziałem jak na orlenie kobitce też wciskali vervę... do kosiarki, że niby kosiarka będzie lepiej chodzić... , no ale są tacy którzy w to wierzą.
@grigori: Zalezy jaka kosiarka jak 2T to niepotrzebnie ale 4T 22cc pierdzidelku na kiju co to prawie mocy nie ma przyda sie kazda dodatkowa moc. To nie wazne w co wierzysz - wezne zeby nie spierd8olic kosiarki w tydzien na jakims gownie - kosiarka pali pol litra na godzine i extra 50gr nie robi duzej roznicy kiedy naprawa moze cie kosztowac 500zl. To sa zupelnie inne silniki, nie maja filtra oleju,
Ja na 30 litrach ON Verva przejechałem 450 kilometrów co daje 6,8 średnio. Komputer bezczelnie pokazuje 6.3 (jazda w mieście). Silnik 1.9 JTD 115 Km. Teraz zaleję zwykłym ON i zobaczymy. Notujcie co lejecie za ile i ile kilometrów przejedziecie.
Sporo osób zapomina, że inne koncerny/stacje też kupują paliwa z Orlenu zmieniając tylko metkę i politykę maretingową. Co do spalania to ja chyba mam zepsute cos bo 3litrowa szkopska myśl techniczna potrafi mi spalić 8,5-9l przy normalnej jeździe na vervie, znowu na zwykłej 95 nie mogę zejść poniżej 10l także coś w tym jest. Dużo też zależy od auta, jedno zareaguje pozytywnie drugie negatywnie na verve co nie zmienia faktu, że nasze
@Macior666: Niewlasciwi ludzie sie wypowiadaja - albo ktos ze starym zlomem albo ktos kto ma stary 2 litrowy silnik - ci ludzie maja problem z odczuciem roznicy i rzeczywiscie niepotrzebnie to tankuja. Jak ktos ma slaby silnik to chce miec troche mocniejszy - jak ktos kupil sportowy drogi samochod to dba bo wie ile kosztuja naprawy. Juz pisalem - to dobre do motocykli i ludzi ktorzy malo jezdza - ich ta
@kwahoo: leje do zwykłego wolnissącego v6 dopakowanego bajerami (zmienne fazy itp) i jakąś tam wiedze dot pracy silników mam (pare zbudowałem) i w doprężonych silnikach verva czy vpower spisują się zdecydowanie lepiej, nawet na głupim vagowskim czterorzędzie z gaźnikami czuć. Kwestia stanu technicznego silnika i osprzętu, znam takich co leją verve po jajca i dolewają po litr classica do silnika twierdząc że fura żywsza dając w palnik i zostawiając za sobą
Komentarze (159)
najlepsze
polewaja z ludzi ktorym wciskaja kit
a potem jeden z drugim lyka 'prawde' ze lopata wrzucaja cudowny proszek i powstaje verva :D
O Orlenie. Nie chcę wnikać w szczegóły, bo po prostu ich dokładnie nie pamiętam i musiałbym odgrzebać stare info w tej sprawie (chyba w 2009 największa fala była), ale co jakiś czas przewija mi się przed oczami news na ten temat.
Z tego co wiem, paliwa są sprawdzane przy każdym tankowaniu z cysterny do zbiorników.