@Fakkir: przykro mi, on raczej nie exportuje z lubelskiego do Poznania, ale na pewno i w twoich stronach jest szansa na tanie paliwo, nie poddawaj się :)
Proszę was o opinie potwierdzone obserwacjami spalania paliwa VERVA (benzyna i olej napędowy). Zweryfikujmy i nie dajmy się oszukiwać. Ostatecznie pomyślimy o pozwie za oszustwo.
@cacum3: Ja już omijam wszystkie stacje orlen szerokim łukiem. 95 z orlena idzie 12-14 litrów / 100 km. Z innych stacji po 9-10 litrów. Dziękuje postoję. Do ludzi z Białegostoku: Polecam stację na Auchanie, kilka razy widziałem tam już kontrole jakości paliwa. Na orlenie (mimo, że często tam tankowałem) nigdy.
@cacum3: @cacum3: Nie warto.Zwerbowali...a raczej ZVERVOWALI ludzi. Pracownicy orlenu muszą! Zaznaczam Muszą proponować Vervę. Jak tego nie zrobią mają mniej % w ocenie przez jokera i nie odstaną premii lub zostanie im potrącona jakaś kwota z pensji. Dodam wam, że miałem Opla Vectre 2.0 DTI i na dystansie jakiś 30 tys. km (przez cały okres jaki ją posiadałem ANI razu nie zatankowałem na na innej stacji niż orlen) tankowałem wyłącznie
jak przeczytałem temat na tamtym forum to aż się zdziwiłem jakiego ze mnie durnia na tej stacji robili. "Do BMW to tylko VERVA- mniejsze spalanie, lepsze osiągi" :D myślałem, że gość z CPNu wie co mówi i radzi mi na moją korzyść, a teraz się okazuje, że to tania regułka dla naiwnych.
czy wam też przy płaceniu za paliwo na orlenie zawsze, ale to zawsze proponują hot doga albo batona czy napój? Troche wkurzające to zaczyna się robić. Jakbym chciał batona to bym sobie go kupił,co to w ogóle jest....
@ryba_rozdymka: no pewnie takie jest założenie. Jakby przy kasie stała ładna pani, która z uśmiechem na ustach zaproponowałaby mi hot doga to może bym się skusił. Niestety nie dość, że na Orlenie dużo pań nie pracuje, a co dopiero mówić o ładnych, to jeszcze ta propozycja jest tak wymuszona i z taką niechęcią powiedziana, że skutek jest wręcz przeciwny. Ja tu nie krytykuje, broń boże, pracowników stacji, że nie są zadowoleni
@vokus: trzeba polecać, takie są standardy sprzedaży. Wmuszanie każdemu klientowi promocyjnych pierdół. Większa sprzedaż = większe wypłaty. No i lepszy wynik u Tajemniczego Klienta, co też przekłada się na $$$
Scudo 1.9 TD 97r. różnicy w spalaniu brak. Może, ale to takie mocne może ma trochę lepsze przyspieszenie, chociaż raczej to złudzenie w końcu leję "droższe i lepsze" paliwo.
Odnośnie Vervy nie wiem, ale V-Power to gówno, samochód wcale lepiej nie chodzi, a sprawdzanie na dwóch różnych, tak samo jeździ na tańszym paliwie ze stacji Carrefour.
@cichy202: Wszystkie paliwa premium to gówno które które kosztuje tyle co marketing + koszt zwykłego paliwa, reszta to marża która jest kilka razy większa jak na zwykłym paliwie (przynajmniej dla koncernów) . Podobnie jest z programami lojalnościowymi ludzie są napalenie na pkt które w rzeczywistości są nic nie warte i tak np na parasolkę trzeba zatankować za 7 000 zł .
@JokerBonifacy: Tak jasne jeżeli jest to 98 oktanów a samochód jest ustawiony spalanie tego paliwa. W innym przypadku spalanie jest większe. Sportowe paliwo czyli takie co używają rajdowcy kosztuje 30-40 zł za litr. Benzyna typu verva, ultimate czy v-power to to samo paliwo z dodatkiem. Dozowanie uszlachetniacza odbywa się przy załadunku cysterny. Ilość nie oszałamia ok 3-4 litrów na 10 000 l paliwa . Jeżeli twierdzisz inaczej to znaczy , że
@deni28s: Pracownik na stacji jest niestety takim samym specjalistą od technologii paliw jak ty. Nie łódź się, nie są to technolodzy chemicy i mają swoje opinie tak i i ty je masz: jak np, że paliwa premium są gorsze od zwykłych (co jest bzdurą)
O Orlenie. Nie chcę wnikać w szczegóły, bo po prostu ich dokładnie nie pamiętam i musiałbym odgrzebać stare info w tej sprawie (chyba w 2009 największa fala była), ale co jakiś czas przewija mi się przed oczami news na ten temat.
@cacum3: 3 grosze to nic, ceny mogą się różnić nawet o 15 groszy w obrębie kilkudziesięciu kilometrów. Wszystko zależy od lokalizacji, czy jest blisko centrum, jak dużo ludzi uczęszcza na stację, itp.
Z tego co wiem, paliwa są sprawdzane przy każdym tankowaniu z cysterny do zbiorników.
żeby było śmieszniej to na widziałem jak na orlenie kobitce też wciskali vervę... do kosiarki, że niby kosiarka będzie lepiej chodzić... , no ale są tacy którzy w to wierzą.
@grigori: Zalezy jaka kosiarka jak 2T to niepotrzebnie ale 4T 22cc pierdzidelku na kiju co to prawie mocy nie ma przyda sie kazda dodatkowa moc. To nie wazne w co wierzysz - wezne zeby nie spierd8olic kosiarki w tydzien na jakims gownie - kosiarka pali pol litra na godzine i extra 50gr nie robi duzej roznicy kiedy naprawa moze cie kosztowac 500zl. To sa zupelnie inne silniki, nie maja filtra oleju,
Ja na 30 litrach ON Verva przejechałem 450 kilometrów co daje 6,8 średnio. Komputer bezczelnie pokazuje 6.3 (jazda w mieście). Silnik 1.9 JTD 115 Km. Teraz zaleję zwykłym ON i zobaczymy. Notujcie co lejecie za ile i ile kilometrów przejedziecie.
Sporo osób zapomina, że inne koncerny/stacje też kupują paliwa z Orlenu zmieniając tylko metkę i politykę maretingową. Co do spalania to ja chyba mam zepsute cos bo 3litrowa szkopska myśl techniczna potrafi mi spalić 8,5-9l przy normalnej jeździe na vervie, znowu na zwykłej 95 nie mogę zejść poniżej 10l także coś w tym jest. Dużo też zależy od auta, jedno zareaguje pozytywnie drugie negatywnie na verve co nie zmienia faktu, że nasze
@Macior666: Niewlasciwi ludzie sie wypowiadaja - albo ktos ze starym zlomem albo ktos kto ma stary 2 litrowy silnik - ci ludzie maja problem z odczuciem roznicy i rzeczywiscie niepotrzebnie to tankuja. Jak ktos ma slaby silnik to chce miec troche mocniejszy - jak ktos kupil sportowy drogi samochod to dba bo wie ile kosztuja naprawy. Juz pisalem - to dobre do motocykli i ludzi ktorzy malo jezdza - ich ta
@kwahoo: leje do zwykłego wolnissącego v6 dopakowanego bajerami (zmienne fazy itp) i jakąś tam wiedze dot pracy silników mam (pare zbudowałem) i w doprężonych silnikach verva czy vpower spisują się zdecydowanie lepiej, nawet na głupim vagowskim czterorzędzie z gaźnikami czuć. Kwestia stanu technicznego silnika i osprzętu, znam takich co leją verve po jajca i dolewają po litr classica do silnika twierdząc że fura żywsza dając w palnik i zostawiając za sobą
Witam. Na wstępie się przedstawię. Jestem administratorem forum www.orlenowcy.pl Dziękuje za reklamę forum.
Jednak muszę coś wyjaśnić. Temat z forum, który został tu "wykopany" dotyczy sprzedaży paliw Verva. Przecież to normalne, że zarabiamy na sprzedaży tych paliw, ale to nie oznacza, że te paliwa są złe, a klienci są oszukiwani.
Paliwa Verva #!$%@?ą się większą liczbą cetanową/oktanową, mają zmniejszoną ilość siarki do minimum (śladowe ilości), zawierają środki czyszczące układ paliwowy.
Witam, kończę studia na Wydziale Bezpieczeństwa Cywilnego pracą inżynierską na temat bezpieczeństwa pracy na stacjach paliw. W związku z tym mam prośbę do osób, które pracują lub pracowały na stacjach paliw o wypełnienie tej krótkiej ankiety. Całość zajmie nie dłużej niż 2 minuty. Z góry wszystkim dziękuje.
Pracuje aktualnie na stacji Bliska, mam doświadczenie na Orlen Premium i powiem wam że większych bzdur nie czytałem :D Pb 95 ma moc oktanową okolo 92 PB 98 około 95-96, Verva trosczkę więcej. Co do pisania na temat tego że trzeba sprzedać 20% PBV to prawda. Ale wtedy faktura prowizyjna ajenta jest powiekszona o premie za wyrobienie planow, dodatkowo trzeba wyrobic palny na paliwo i marze na sklepie.
Komentarze (159)
najlepsze
gdyż wykop ma pewne doświadczenia, szczególnie z aferą [komentarz usunięty na żądanie Solaris Bus & Coach S.A.]
Bo admini to miękkie $%%@eczki.
Swoją drogą dzisiaj przeglądałem wykop na komputerze z IE7 i ilość reklam tu to jakaś masakra. Bez adblocka tego serwisu nie da się przeglądać.
CBŚ już puka do Twych drzwi :D
@pyskaty92:
- czego chcecie ???
- a ilu was jest ???
- to porozmawiajcie między sobą !!!
Komentarz usunięty przez moderatora
jak przeczytałem temat na tamtym forum to aż się zdziwiłem jakiego ze mnie durnia na tej stacji robili. "Do BMW to tylko VERVA- mniejsze spalanie, lepsze osiągi" :D myślałem, że gość z CPNu wie co mówi i radzi mi na moją korzyść, a teraz się okazuje, że to tania regułka dla naiwnych.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
polewaja z ludzi ktorym wciskaja kit
a potem jeden z drugim lyka 'prawde' ze lopata wrzucaja cudowny proszek i powstaje verva :D
O Orlenie. Nie chcę wnikać w szczegóły, bo po prostu ich dokładnie nie pamiętam i musiałbym odgrzebać stare info w tej sprawie (chyba w 2009 największa fala była), ale co jakiś czas przewija mi się przed oczami news na ten temat.
Z tego co wiem, paliwa są sprawdzane przy każdym tankowaniu z cysterny do zbiorników.
Jednak muszę coś wyjaśnić. Temat z forum, który został tu "wykopany" dotyczy sprzedaży paliw Verva. Przecież to normalne, że zarabiamy na sprzedaży tych paliw, ale to nie oznacza, że te paliwa są złe, a klienci są oszukiwani.
Paliwa Verva #!$%@?ą się większą liczbą cetanową/oktanową, mają zmniejszoną ilość siarki do minimum (śladowe ilości), zawierają środki czyszczące układ paliwowy.
Więc nie
Nie pamiętam jakie to są wartości z dostaw na mojej Sp, ale sprawdzę.
...A może V-Power też już na psy zszedł?Kiedyś reklamowali się między innymi powyższym, a teraz jakoś o tym milczą...
Ankieta w linku: https://goo.gl/forms/SG2rVqS6N1fvfwqg2 (link do formularzy google)
Paliwa Verva
Benzyna 95
LOB(liczba oktanowa badawcza):
wymagane min. 95
zbadane : 96,5
LOM(liczba oktanowa motorowa?):
wymagane min 85
zbadane: 85,6
Benzyna 98 Verva
LOB(liczba oktanowa badawcza):
wymagane min. 98
zbadane : 99,2
LOM(liczba oktanowa motorowa?):
wymagane min 88
zbadane: 88,6